GOLF IV SDI -PROBLEMI SA MJENJAČEM
Moderators: _BataZiv_0809, anex
-
- Posts: 406
- Joined: 11/01/2007 11:04
- Location: Sarajevo
#1 GOLF IV SDI -PROBLEMI SA MJENJAČEM
Neki dan cuo sam pricu da kod golfova SDI postoji problem sa mjenjačem i diferencijalom koji je jako loše riješen.
Navodno su gotovo svi vlasnici SDI nakon oko 150 000 km prinidjeni raditi mjenjač, jer kako kažu majstori, odnos diferencijala nije dobro riješen i jednostavno "polomi" mjenjač.
Da li je neko od vas čuo za ovu gadnu boljku 4-ke SDI?
Navodno su gotovo svi vlasnici SDI nakon oko 150 000 km prinidjeni raditi mjenjač, jer kako kažu majstori, odnos diferencijala nije dobro riješen i jednostavno "polomi" mjenjač.
Da li je neko od vas čuo za ovu gadnu boljku 4-ke SDI?
-
- Posts: 981
- Joined: 02/05/2006 12:33
#2
Da, cuo sam.
Nekolicini golfova iz Hrvatske mjenjaci su odlazili na 70-80 hiljada km(SDI)model.
Na hard testovima Golf 4 1.4 75ks u njemackom auto bildu nakon 100.000km pojavile se pukotine u mjenjacu(nepopravljiv kvar), na Skodi Octaviji 1.9 tdi slx combi u zagrebackom auto klubu isto tako nakon 100.000km detektovali pukotine na mjenjacu.
Cuo sam isto i da su neki ljudi stavljali mjenjac od Polo SDI, ali on zbog drugacijeg zavrsnog omjera ne odgovara, tj. manifestuje se tako da Golf SDI ne moze preko 140kmh...
Nekolicini golfova iz Hrvatske mjenjaci su odlazili na 70-80 hiljada km(SDI)model.
Na hard testovima Golf 4 1.4 75ks u njemackom auto bildu nakon 100.000km pojavile se pukotine u mjenjacu(nepopravljiv kvar), na Skodi Octaviji 1.9 tdi slx combi u zagrebackom auto klubu isto tako nakon 100.000km detektovali pukotine na mjenjacu.
Cuo sam isto i da su neki ljudi stavljali mjenjac od Polo SDI, ali on zbog drugacijeg zavrsnog omjera ne odgovara, tj. manifestuje se tako da Golf SDI ne moze preko 140kmh...
- iceman ze
- Posts: 6511
- Joined: 18/11/2004 00:25
- Location: Sarajevo
#4
Moj Golf je 1,6......neznam jel ti sta znaci....ali presao sam 140hiljada i radi bez problema i dalje...cuo sam i ja tu pricu od taksista....ali opet s njima se porediti je nerealno, njihov stil voznje i slicno.....inace prvo sto mi upada u oci kod auta je taj mjenjac, bas sam uzivao kako je kod Audija rijesen.....ali i sa mojim Golfom sam izuzetno zadovoljan....kod Opela me nervira, sto je malo neprecizan.....ali opet stvar ukusa....
-
- Posts: 1218
- Joined: 24/10/2004 23:46
- Location: Soli
#5
Ovako, ja vozim 1.9 TDI sa 110ks, takvih problema nema. No, moj rodjak i jedan poznanik koji imaju 1.9 SDI su radili mjenjač.
Kod rođaka je bio polomljen zupčanik na 2. brzini a kod ovog drugog lika je mjenjač totalno sjeban.
Priča je potvrđena više puta i od "jačih" mehaničara.
Kod rođaka je bio polomljen zupčanik na 2. brzini a kod ovog drugog lika je mjenjač totalno sjeban.
Priča je potvrđena više puta i od "jačih" mehaničara.
-
- Posts: 1
- Joined: 23/02/2009 15:17
#6 Re: GOLF IV SDI -PROBLEMI SA MJENJAČEM
imam golfa IV 1.9sdi mjenjao sam lamelu i korpu jer mi kvačilo nije htjelo odvajat mjenjač u vožnji....
to je funkcioniralo mjesec dana i sad opet nece,!!!!
kad je auto ugašen mjenjač radi bez problema a više neznam kojem majstoru da vozim kažu TREBAŠ MJENJAT SET KVAČILA....
POMOĆ???????
to je funkcioniralo mjesec dana i sad opet nece,!!!!
kad je auto ugašen mjenjač radi bez problema a više neznam kojem majstoru da vozim kažu TREBAŠ MJENJAT SET KVAČILA....
POMOĆ???????
- HAVANA
- Posts: 32695
- Joined: 19/08/2008 23:04
#7 Re: GOLF IV SDI -PROBLEMI SA MJENJAČEM
Golf sdi i polo 1400cc benzin veoma često problem sa mjenjačem.Zovi Senad-Hrasnica061/562-622
- jazzer
- Posts: 7151
- Joined: 20/12/2004 14:44
#8 Re: GOLF IV SDI -PROBLEMI SA MJENJAČEM
Cuo sam od vise ljudi za taj problem, vjeruj da je tako.
-
- Posts: 3544
- Joined: 10/01/2008 15:23
- Location: Ko će to znati
#9 Re: GOLF IV SDI -PROBLEMI SA MJENJAČEM
Evo da i ja malo branim VW !!! Mislim da su to gluposti, uz normalnu upotrebu nema šanse da ode mjenjač kod bilo kojeg auta. Svi su to čuli od nane, dede, prijateljevog jarana,... Ima li kakav link za ove "probleme". Čitam puno, ali još nigdje ne pročitah da je serijski problem. Jest da mi VW i VW-ovci nisu dragi zbog nipodaštavanja svega ostalog što nije narodno vozilo , ali budite realni, toga nema... Ako ima molim link...
-
- Posts: 3544
- Joined: 10/01/2008 15:23
- Location: Ko će to znati
#10 Re: GOLF IV SDI -PROBLEMI SA MJENJAČEM
I budimo realni isti su to mjenjači na dizelima, ali moguće su samo promjene u prenosnim omjerima (zupčanicima), tako da je priča da TDI ima dobre mjenjače, a SDI kurave, totalno bezvezna...
- Tahta
- Posts: 896
- Joined: 22/01/2008 18:28
#11 Re: GOLF IV SDI -PROBLEMI SA MJENJAČEM
Nije tačno Lesli mom drugu crko mjenjač bora sdi mjenjač mogao samo od golfa bora polo sdi i možda još jedan motor nisam siguran.Kod svih auta mjenjač je različit od vrste motorea kubikaže normalno.jedva je našao mjenjač na Sokolcu čekao malo dok su ga " dobili - naručili" naravno polovan nov košta čini mi se 7 ooo km
-
- Posts: 3544
- Joined: 10/01/2008 15:23
- Location: Ko će to znati
#12 Re: GOLF IV SDI -PROBLEMI SA MJENJAČEM
Isti su garant'. Može biti do poluga ili do sajli da je razlika, ali sam, mjenjač i to što kažete da puca je isti. 100%. Što se ne javi niko kome je to puklo? Svi imaju prijatelje kojima to puca. Nije tačno da mjenjači VW ne valjaju...Tahta wrote:Nije tačno Lesli mom drugu crko mjenjač bora sdi mjenjač mogao samo od golfa bora polo sdi i možda još jedan motor nisam siguran.Kod svih auta mjenjač je različit od vrste motorea kubikaže normalno.jedva je našao mjenjač na Sokolcu čekao malo dok su ga " dobili - naručili" naravno polovan nov košta čini mi se 7 ooo km
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#13 Re: GOLF IV SDI -PROBLEMI SA MJENJAČEM
Mjenjači na 1.4, 1.6 i SDi motorima su uvijek bili problematični, to i ptice na grani više znaju. Kao što neko reče nekad davno (ne znam samo odakle se iskopa ova tema ), na testu izdržljivosti u Auto Bildu (imam taj test) tokom čitavog trsta su imali problema s mjenjačem, a na kraju su rastavljanjem utvrdili pukotnine u mjenjaču. I čitatelji su im se na to stalno žalili, vele. Na žalost, to ide isto kao i problematični podizači stakala na ranijim modelima, kao i šteta na 1.4 motorima zbog smrzavanja. Sve tipični problemi...
-
- Posts: 3544
- Joined: 10/01/2008 15:23
- Location: Ko će to znati
#14 Re: GOLF IV SDI -PROBLEMI SA MJENJAČEM
Ali ne javljaju se ljudi koji su zaista imali problema sa tim. Svi čitaju neke časopise koji zanamo da nisu nešto objektivni, mada su malo ravnopravniji kod Švaba njemački modeli. Hajde VW-ovci koliko vas ima da vidimo da li je to stvarno serijski problem. Nije garant'... Može se javiti jedno ili dvoje, a to opet ništa na dokazuje, radi se o milionima prodatih jedinica. Eto ako se javi 10 tih to će biti uspjeh da dokažete tvrdnju. A neće se javiti niko...
- HAVANA
- Posts: 32695
- Joined: 19/08/2008 23:04
#15 Re: GOLF IV SDI -PROBLEMI SA MJENJAČEM
Standardni problem i otiđi na neki forum bilo gdje i vidječeš da se ponavlja isti problem.
Kod TDI-a je drugačiji mjenjač i set kvačila i ojačan je diferencijal i ima manje trenje a kod sdi-a pukne štift i ode diferencijal-najčešće e sad ako ne pukne zvono može se riješiti lako i relativno jeftino al ako se ne reaguje na vrijeme ode sve i moraš kupiti drugi mjenjač a jako teško ga je naći.Nazovi par otpada i sve će ti biti jasno,tdi ima svako sdi skoro niko.To je standardni kvar vw a vw je poznat po standardnim kvarovima tipa protok zraka,štop prekidač,ramena,dizna,ventilator,turbina,zamajac...Ja lično nikad VW
Kod TDI-a je drugačiji mjenjač i set kvačila i ojačan je diferencijal i ima manje trenje a kod sdi-a pukne štift i ode diferencijal-najčešće e sad ako ne pukne zvono može se riješiti lako i relativno jeftino al ako se ne reaguje na vrijeme ode sve i moraš kupiti drugi mjenjač a jako teško ga je naći.Nazovi par otpada i sve će ti biti jasno,tdi ima svako sdi skoro niko.To je standardni kvar vw a vw je poznat po standardnim kvarovima tipa protok zraka,štop prekidač,ramena,dizna,ventilator,turbina,zamajac...Ja lično nikad VW
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#16 Re: GOLF IV SDI -PROBLEMI SA MJENJAČEM
Vidiš kralju, tim tonom možemo razgovarat. Kad sam pisao "javljaju im se ljudi" mislio sam javljaju im se vlasnici takvih auta, da pitaju šta im je činit, ili da se požale. Neko ko pročita u časopisu da VW ima problema sa mjenjačima na određenim modelima postavi na neki forum (kao ovdje), a ne šalje Auto Bildu da pita jel to istina.
Evo, pošto si tvrdoglav, da ti parafraziram (pošto je iz hrvatskog prevoda) neke dijelova teskta s pomenutog testa izdržljivosti:
"... mjenjač kojim se pred kraj testa (100 000 km, op.a.) izdržljivosti moglo mijenjati stupnjeve tek uz snažni pritisak papučice spojke."
"...jer naši čitatelji su se učestalo žalili na teško pokretan mjenjač i ostale bolesti: klepetanje u ploči s intrumentima, rasklimana sjedala ili prozore koji se spontano otvaraju. "Duboko sam razočaran toliko hvaljenom kvalitetom", napisao nam je jedan čitatelj." Ovo su sve standardne mane prvih serija Golfa IV, o čemu sam ja prije i govorio.
Dalje, kada su nakon rastavljanja auta opisali poglavlje "Mjenjač", stoji sljedeće, između ostalog: "na svim zglobovima i okretnim točkama povećala se zračnost. To je pogoršavalo ionako zapinjući mjenjački prijenos. Zato je VW od kraja 2000. (ovaj test je bio 1999., op.a.) na modelima 1.4 i 1.6 zamijenio polužje mjenjača mehanizmom sa sajlom, kakav imaju i snažniji motori."
Ovo boldirano, nadam se, riješava misteriju.
Ako će pomoći onima koji su zainteresovani za polovan Golf, VW je do 2002. riješio sve dječje bolesti, tako da s tim godištem Golf postaje jako zrelo auto, s aspekta pouzdanosti.
Evo, pošto si tvrdoglav, da ti parafraziram (pošto je iz hrvatskog prevoda) neke dijelova teskta s pomenutog testa izdržljivosti:
"... mjenjač kojim se pred kraj testa (100 000 km, op.a.) izdržljivosti moglo mijenjati stupnjeve tek uz snažni pritisak papučice spojke."
"...jer naši čitatelji su se učestalo žalili na teško pokretan mjenjač i ostale bolesti: klepetanje u ploči s intrumentima, rasklimana sjedala ili prozore koji se spontano otvaraju. "Duboko sam razočaran toliko hvaljenom kvalitetom", napisao nam je jedan čitatelj." Ovo su sve standardne mane prvih serija Golfa IV, o čemu sam ja prije i govorio.
Dalje, kada su nakon rastavljanja auta opisali poglavlje "Mjenjač", stoji sljedeće, između ostalog: "na svim zglobovima i okretnim točkama povećala se zračnost. To je pogoršavalo ionako zapinjući mjenjački prijenos. Zato je VW od kraja 2000. (ovaj test je bio 1999., op.a.) na modelima 1.4 i 1.6 zamijenio polužje mjenjača mehanizmom sa sajlom, kakav imaju i snažniji motori."
Ovo boldirano, nadam se, riješava misteriju.
Ako će pomoći onima koji su zainteresovani za polovan Golf, VW je do 2002. riješio sve dječje bolesti, tako da s tim godištem Golf postaje jako zrelo auto, s aspekta pouzdanosti.
-
- Posts: 3544
- Joined: 10/01/2008 15:23
- Location: Ko će to znati
#17 Re: GOLF IV SDI -PROBLEMI SA MJENJAČEM
Evo šta sam ranije napisao i ispostavilo se da je tačno što si i sam napisao.Lesli Eldridž wrote:Isti su garant'. Može biti do poluga ili do sajli da je razlika, ali sam, mjenjač i to što kažete da puca je isti. 100%. Što se ne javi niko kome je to puklo? Svi imaju prijatelje kojima to puca. Nije tačno da mjenjači VW ne valjaju...Tahta wrote:Nije tačno Lesli mom drugu crko mjenjač bora sdi mjenjač mogao samo od golfa bora polo sdi i možda još jedan motor nisam siguran.Kod svih auta mjenjač je različit od vrste motorea kubikaže normalno.jedva je našao mjenjač na Sokolcu čekao malo dok su ga " dobili - naručili" naravno polovan nov košta čini mi se 7 ooo km
-
- Posts: 1551
- Joined: 24/05/2004 10:44
- Location: Sarajevo
#18 Re: GOLF IV SDI -PROBLEMI SA MJENJAČEM
Nisam vican mehanici, a mozda se i izofiram, ali opet je to rekla-kazala, neki majstor iz Visegrada je pravio mjenjace i kad ode mjenjac na TDI (81kw) on nadje polovan od G II GTI-a i rastavi ga, i napravi G IV TDI mjenjac. Kaze on da su isti dijelovi unutra, samo su kucista razlicita. Eto ako neko zna neka potvrdi, ili opovrgne.
-
- Posts: 3544
- Joined: 10/01/2008 15:23
- Location: Ko će to znati
#19 Re: GOLF IV SDI -PROBLEMI SA MJENJAČEM
Tačno je to. Unutra su zupčanici, a i mjere svega ostalog odgovaraju. Ovi "naučnici" ovdje samo teoretišu, a ne kontaju da je to sve isto. Ja znam da su za stari topolino odgovarali mjenjači iz 126 P (tetrepaka, peglice-kako ga je ko zvao). Tako je i kod VW. Pa ne mijenja se baš sve, treba proizvodnju pojednostaviti.TheGodfather001 wrote:Nisam vican mehanici, a mozda se i izofiram, ali opet je to rekla-kazala, neki majstor iz Visegrada je pravio mjenjace i kad ode mjenjac na TDI (81kw) on nadje polovan od G II GTI-a i rastavi ga, i napravi G IV TDI mjenjac. Kaze on da su isti dijelovi unutra, samo su kucista razlicita. Eto ako neko zna neka potvrdi, ili opovrgne.
-
- Posts: 3544
- Joined: 10/01/2008 15:23
- Location: Ko će to znati
#20 Re: GOLF IV SDI -PROBLEMI SA MJENJAČEM
Ne bih ga ni ja, ali ne iz tih razloga. Iako sam zakleti anti VW-ovac sad moram da reagujem na "razmišljanja" o lošim mjenjačima. Sve je to OK, a kad ne bi izmišljali šta bi magazini pisali.HAVANA wrote:Standardni problem i otiđi na neki forum bilo gdje i vidječeš da se ponavlja isti problem.
Kod TDI-a je drugačiji mjenjač i set kvačila i ojačan je diferencijal i ima manje trenje a kod sdi-a pukne štift i ode diferencijal-najčešće e sad ako ne pukne zvono može se riješiti lako i relativno jeftino al ako se ne reaguje na vrijeme ode sve i moraš kupiti drugi mjenjač a jako teško ga je naći.Nazovi par otpada i sve će ti biti jasno,tdi ima svako sdi skoro niko.To je standardni kvar vw a vw je poznat po standardnim kvarovima tipa protok zraka,štop prekidač,ramena,dizna,ventilator,turbina,zamajac...Ja lično nikad VW
- HAVANA
- Posts: 32695
- Joined: 19/08/2008 23:04
#21 Re: GOLF IV SDI -PROBLEMI SA MJENJAČEM
Pričamo o sdi mjenjaču na kojem je diferencijal drugačiji ,set kvačila drugačiji...ja bih volio upoznati i vidjeti tog majstora koji će sa tdi-a staviti na sdi.
Ovaj na sdi je stvarno loše riješen i tu su veliku grešku napravili.
Ovaj na sdi je stvarno loše riješen i tu su veliku grešku napravili.
-
- Posts: 1551
- Joined: 24/05/2004 10:44
- Location: Sarajevo
#22 Re: GOLF IV SDI -PROBLEMI SA MJENJAČEM
I ja to isto mislim, kod manuelnih mjenjaca nemaju sta izmisljati vise, jedino sada mogu uvesti inovacije na polju automatskih mjenjaca ala steptronic, multitronoic, tiptronic, itd. Ali sve je to opet prodavanje m***a pod bubrege...Lesli Eldridž wrote:Tačno je to. Unutra su zupčanici, a i mjere svega ostalog odgovaraju. Ovi "naučnici" ovdje samo teoretišu, a ne kontaju da je to sve isto. Ja znam da su za stari topolino odgovarali mjenjači iz 126 P (tetrepaka, peglice-kako ga je ko zvao). Tako je i kod VW. Pa ne mijenja se baš sve, treba proizvodnju pojednostaviti.TheGodfather001 wrote:Nisam vican mehanici, a mozda se i izofiram, ali opet je to rekla-kazala, neki majstor iz Visegrada je pravio mjenjace i kad ode mjenjac na TDI (81kw) on nadje polovan od G II GTI-a i rastavi ga, i napravi G IV TDI mjenjac. Kaze on da su isti dijelovi unutra, samo su kucista razlicita. Eto ako neko zna neka potvrdi, ili opovrgne.
- HAVANA
- Posts: 32695
- Joined: 19/08/2008 23:04
#23 Re: GOLF IV SDI -PROBLEMI SA MJENJAČEM
Lesli Eldridž wrote:Ne bih ga ni ja, ali ne iz tih razloga. Iako sam zakleti anti VW-ovac sad moram da reagujem na "razmišljanja" o lošim mjenjačima. Sve je to OK, a kad ne bi izmišljali šta bi magazini pisali.HAVANA wrote:Standardni problem i otiđi na neki forum bilo gdje i vidječeš da se ponavlja isti problem.
Kod TDI-a je drugačiji mjenjač i set kvačila i ojačan je diferencijal i ima manje trenje a kod sdi-a pukne štift i ode diferencijal-najčešće e sad ako ne pukne zvono može se riješiti lako i relativno jeftino al ako se ne reaguje na vrijeme ode sve i moraš kupiti drugi mjenjač a jako teško ga je naći.Nazovi par otpada i sve će ti biti jasno,tdi ima svako sdi skoro niko.To je standardni kvar vw a vw je poznat po standardnim kvarovima tipa protok zraka,štop prekidač,ramena,dizna,ventilator,turbina,zamajac...Ja lično nikad VW
Da i tebe malo spomenem sa puntom,pazi na city servo ako ode motorić dobro ćeš platiti
Ostalo ti je sve jeftino.
- johntra
- Posts: 11800
- Joined: 11/04/2004 02:17
- Location: Palma de Hrasno
#24 Re: GOLF IV SDI -PROBLEMI SA MJENJAČEM
ne ode motorić, nego ode lem na štampanoj ploči...20 maraka posla i pola sata skidanja volana
vidiš da vas Lesli loži da pljujete po vauvau...
meni je samo čudno kako niko ovome ne pridaje pažnju i kako većina ljudi misli da su to samo obične i banalne sitnice i pojedinačni slučajevi, a ne pravilo...to me je uvijek nerviralo kod vauvau vozača...svi šute, a s druge strane troše brdo i brdo para za "nekvarljive" automobile...tako je i sad stvar sa novim Passatima i pucanjima zamajaca ili kod 2.0 TDI mašina rikavela turbina nakon 120.000 km...ali to su samo pojedinačni slučajevi, gdje će to biti serijski problem...ma neeeeee...
vidiš da vas Lesli loži da pljujete po vauvau...
meni je samo čudno kako niko ovome ne pridaje pažnju i kako većina ljudi misli da su to samo obične i banalne sitnice i pojedinačni slučajevi, a ne pravilo...to me je uvijek nerviralo kod vauvau vozača...svi šute, a s druge strane troše brdo i brdo para za "nekvarljive" automobile...tako je i sad stvar sa novim Passatima i pucanjima zamajaca ili kod 2.0 TDI mašina rikavela turbina nakon 120.000 km...ali to su samo pojedinačni slučajevi, gdje će to biti serijski problem...ma neeeeee...
- HAVANA
- Posts: 32695
- Joined: 19/08/2008 23:04
#25 Re: GOLF IV SDI -PROBLEMI SA MJENJAČEM
Ma svako ima svoju ranu i ko po pravilu uvijek ista stvar kod određene marke i obično je skupa.Što li
NPR.podizać stakla Renault 640km u servisu,vrlo čest kvar.Podizač stakla NPR. Citroen 230km nikad ga nisam zamijenio.
Vw zamajac na novim modelima dsg mjenjač 1300km,Pežo 307 hdi 110pk zamajac...uvijek iste stvari.
Sva imaju ranu al noviji Vw najviše.
Jedino Hondu sa ozbiljnim kvarom još nisam vidio.
NPR.podizać stakla Renault 640km u servisu,vrlo čest kvar.Podizač stakla NPR. Citroen 230km nikad ga nisam zamijenio.
Vw zamajac na novim modelima dsg mjenjač 1300km,Pežo 307 hdi 110pk zamajac...uvijek iste stvari.
Sva imaju ranu al noviji Vw najviše.
Jedino Hondu sa ozbiljnim kvarom još nisam vidio.