Golf IV - puno dimi - generalka?

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
belan08
Posts: 22
Joined: 29/05/2004 18:35

#1 Golf IV - puno dimi - generalka?

Post by belan08 »

Ćao svima,
zamolio bih nekoga da mi, kao laiku, objasni šta se sve podrazumijeva pod tom famoznom generalkom, čuo sam da se mijenjaju neke karike :) hehe,
sad na tehničkom za registraciju mi rekoše da je sagorijevanje loše, valjda dimi puno.
Koliko to sve otprilike košta i gdje da to uradim?
Hvala puno!
zokizozon
Posts: 7
Joined: 23/10/2009 15:37

#2 Re: Golf IV - puno dimi - generalka?

Post by zokizozon »

Uzrok losem sagorijevanju ne mora biti mehanicki lose stanje motora, moze biti nepodesenost odredjenih parametara (kut paljenja bosh pumpe, omjer smjese itd).
Uglavnom, ako je auto diesel, otidji na mjerenje kompresije. Ona kod diesela, da bi bio ispravan mora biti preko 25 bara, ako je benzinac, mislim da mora biti iznad 10.
Ako kompresija nije dobra, provjeri jesu li ventili podeseni tj. ima li lufta. Ako su dobro podeseni, onda je sustav klip-cilindar u losem stanju i tu predstoji polugeneralka ili generalka.

Polugeneralka ukljucuje mijenjanje karika (koje su najzasluznije za kompresiju), i obradu glave motora.
Ona se radi kod vw motora novije generacije (ukljucujuci i golf 4.) otprilike tek nakon 300 000 km, ovisi kako se motor pazi i odrzava (nedavno su u ovlastenom servisu radili nekoliko vw Pola, koji su policijska auta i tek na 400 000 km, doslo je vrijeme samo za karike, znaci, solidni su to motorici).
Generalka ukljucuje mijenjanje i ostalih dijelova bloka motora (radilice, lezajevi itd), kada je motor u tako losem stanju da mu polu-generalka ne moze pomoci.

Kako vozis Golf 4 koji je najstarije godiste 1998. tesko mi je povjerovat da je vec sazrio za intervenciju u bloku motora.

Uglavnom, polu-generalka ili generalka kostaju od 500-1500 KM, pa izvrsi provjere prije nego se upustis u tu avanturu.

Sretno.
belan08
Posts: 22
Joined: 29/05/2004 18:35

#3 Re: Golf IV - puno dimi - generalka?

Post by belan08 »

Hvala puno!
User avatar
dinaraaa
Posts: 253
Joined: 24/06/2009 13:52

#4 Re: Golf IV - puno dimi - generalka?

Post by dinaraaa »

Ako je TDI često pukne gumeno crijevo od turbine zna biti oblak dima a i auto nema onu 100 % snagu što je imao( cijena sitnica ..paše i od audija) Crijevo često pune neprimjetno i to uzduž, kao linijica.
Zatim mjerač količine zraka ( to je neki elektronički dio na kućištu filtera zraka.
Filter zraka zamijeniti, možda i dizne začepe usljed lož ulja :D ili nekvalitetnog goriva ili česte( samo) gradske vožnje , vožnja na kratkim relacijama.
Eto provjeri ako želiš pa nam javi :lol:
User avatar
dottore
Posts: 1349
Joined: 06/02/2008 18:18
Location: Canton SA

#5 Re: Golf IV - puno dimi - generalka?

Post by dottore »

zokizozon wrote:Uzrok losem sagorijevanju ne mora biti mehanicki lose stanje motora, moze biti nepodesenost odredjenih parametara (kut paljenja bosh pumpe, omjer smjese itd).
Uglavnom, ako je auto diesel, otidji na mjerenje kompresije. Ona kod diesela, da bi bio ispravan mora biti preko 25 bara, ako je benzinac, mislim da mora biti iznad 10.
Ako kompresija nije dobra, provjeri jesu li ventili podeseni tj. ima li lufta. Ako su dobro podeseni, onda je sustav klip-cilindar u losem stanju i tu predstoji polugeneralka ili generalka.

Polugeneralka ukljucuje mijenjanje karika (koje su najzasluznije za kompresiju), i obradu glave motora.
Ona se radi kod vw motora novije generacije (ukljucujuci i golf 4.) otprilike tek nakon 300 000 km, ovisi kako se motor pazi i odrzava (nedavno su u ovlastenom servisu radili nekoliko vw Pola, koji su policijska auta i tek na 400 000 km, doslo je vrijeme samo za karike, znaci, solidni su to motorici).
Generalka ukljucuje mijenjanje i ostalih dijelova bloka motora (radilice, lezajevi itd), kada je motor u tako losem stanju da mu polu-generalka ne moze pomoci.

Kako vozis Golf 4 koji je najstarije godiste 1998. tesko mi je povjerovat da je vec sazrio za intervenciju u bloku motora.

Uglavnom, polu-generalka ili generalka kostaju od 500-1500 KM, pa izvrsi provjere prije nego se upustis u tu avanturu.

Sretno.
ooopppaaallaaa... :shock:

a da pitam autora koji je motor u Golfu?
sinergija
Posts: 281
Joined: 16/02/2008 21:26
Location: 071

#6 Re: Golf IV - puno dimi - generalka?

Post by sinergija »

imam slican problem. pasat 3. 1,6 TD intercooler, malo vise dimi, a i po gradu mi malo vise trosi cca 10l. doduse gradska voznja je stroga gradska sve po centru grada i kada su spice. kontao sam da zamijenim dizne. nisam ih nikada mijenjao od kada sam kupio auto. sada ima 285.000 km, a ja ga uzeo na 160.000 km. jeli problem u diznama ili ima jos nesto tipa ugao bosh pumpe, karike.... moze li se kako drukcije ustanoviti da su karike bez mjerenja kompresije. da dodam na otvorenom trosi oko 5l. ali opet kada ga slozim u trecu da preticem, oblak dima iza mene crnog naravno.
hvala unaprijed. sutra sam se najavio kod majstora da pogleda dizne.
User avatar
dottore
Posts: 1349
Joined: 06/02/2008 18:18
Location: Canton SA

#7 Re: Golf IV - puno dimi - generalka?

Post by dottore »

sinergija wrote:imam slican problem. pasat 3. 1,6 TD intercooler, malo vise dimi, a i po gradu mi malo vise trosi cca 10l. doduse gradska voznja je stroga gradska sve po centru grada i kada su spice. kontao sam da zamijenim dizne. nisam ih nikada mijenjao od kada sam kupio auto. sada ima 285.000 km, a ja ga uzeo na 160.000 km. jeli problem u diznama ili ima jos nesto tipa ugao bosh pumpe, karike.... moze li se kako drukcije ustanoviti da su karike bez mjerenja kompresije. da dodam na otvorenom trosi oko 5l. ali opet kada ga slozim u trecu da preticem, oblak dima iza mene crnog naravno.
hvala unaprijed. sutra sam se najavio kod majstora da pogleda dizne.

BOSCH PUMPAAAA
sinergija
Posts: 281
Joined: 16/02/2008 21:26
Location: 071

#8 Re: Golf IV - puno dimi - generalka?

Post by sinergija »

dottore wrote:
BOSCH PUMPAAAA
OK hvala. imas li kavog majstora dobrog u SA ili okolica. i sta treba da se radi.
sinergija
Posts: 281
Joined: 16/02/2008 21:26
Location: 071

#9 Re: Golf IV - puno dimi - generalka?

Post by sinergija »

ja otisao i zamijenio dizne. skroz drugo auto. nista ne pusi nisam mogao vjerovati. za svaki slucaj sam izmjerio kompresiju i majstor mi je rekao da je kao u novog motora? a pise na satu da ima 287.000.
zokizozon
Posts: 7
Joined: 23/10/2009 15:37

#10 Re: Golf IV - puno dimi - generalka?

Post by zokizozon »

Noviji motori iz VW grupacije, dieseli, mogu preci 400-500 hiljada, do prvog mijenjanja karika, tako da, ko redovito mijenja ulje, i pazi motor, moze preci skoro jos toliko kao ti do prve generalke.

Mene je iznenadilo, kada mi je prijatelj koji odrzava vozila za MUP, rekao da VW auta dolaze tek nakon 400 000 na zamjenu karika i polugeneralku, a znamo kako policija vozi i lomi auta, kao i cinjenicu da ta auta vise rade u mjestu i ljeti i zimi...
User avatar
dinaraaa
Posts: 253
Joined: 24/06/2009 13:52

#11 Re: Golf IV - puno dimi - generalka?

Post by dinaraaa »

zokizozon wrote:Noviji motori iz VW grupacije, dieseli, mogu preci 400-500 hiljada, do prvog mijenjanja karika, tako da, ko redovito mijenja ulje, i pazi motor, moze preci skoro jos toliko kao ti do prve generalke.

Mene je iznenadilo, kada mi je prijatelj koji odrzava vozila za MUP, rekao da VW auta dolaze tek nakon 400 000 na zamjenu karika i polugeneralku, a znamo kako policija vozi i lomi auta, kao i cinjenicu da ta auta vise rade u mjestu i ljeti i zimi...
Moguće da je blok i klipovi i radilica napravljena jako kvalitetno zbog velikog momenta i kompresije i snage.
Ali zato obavezno rikne turbina, dizne, bošpumpa, elektronika ( sistem ubrizgavanja ) koji košta skoro skuplje od čitavog bloka.
Drugim riječima : Našao na mostu izgubio na ćupriji :D
User avatar
-Romeo-
Posts: 1185
Joined: 14/10/2009 09:45
Location: Ni na nebu, ni na zemlji, tj. u čardaku

#12 Re: Golf IV - puno dimi - generalka?

Post by -Romeo- »

dinaraaa wrote:
zokizozon wrote:Noviji motori iz VW grupacije, dieseli, mogu preci 400-500 hiljada, do prvog mijenjanja karika, tako da, ko redovito mijenja ulje, i pazi motor, moze preci skoro jos toliko kao ti do prve generalke.

Mene je iznenadilo, kada mi je prijatelj koji odrzava vozila za MUP, rekao da VW auta dolaze tek nakon 400 000 na zamjenu karika i polugeneralku, a znamo kako policija vozi i lomi auta, kao i cinjenicu da ta auta vise rade u mjestu i ljeti i zimi...
Moguće da je blok i klipovi i radilica napravljena jako kvalitetno zbog velikog momenta i kompresije i snage.
Ali zato obavezno rikne turbina, dizne, bošpumpa, elektronika ( sistem ubrizgavanja ) koji košta skoro skuplje od čitavog bloka.
Drugim riječima : Našao na mostu izgubio na ćupriji :D
taman tako, čak šta više, ja mislim da više izgubi na ćupriji, elektronika je žara :thumbup:
milojicabrzi
Posts: 1730
Joined: 18/11/2009 12:43

#13 Re: Golf IV - puno dimi - generalka?

Post by milojicabrzi »

Nisu ti kvarovi bas tako cesti... Moze se do 400 000 desiti svasta, ali to je ili turbina, ili elektronika ili bosch pumpa, ali nikako da ce sve to otici. Cak su VW motori iz vremena Golfa i Jette 2, prelazili bez problema preko 300 000 km.
sinergija
Posts: 281
Joined: 16/02/2008 21:26
Location: 071

#14 Re: Golf IV - puno dimi - generalka?

Post by sinergija »

belan08 wrote:Ćao svima,
zamolio bih nekoga da mi, kao laiku, objasni šta se sve podrazumijeva pod tom famoznom generalkom, čuo sam da se mijenjaju neke karike :) hehe,
sad na tehničkom za registraciju mi rekoše da je sagorijevanje loše, valjda dimi puno.
Koliko to sve otprilike košta i gdje da to uradim?
Hvala puno!
ja sam napisao vec da sam zamijenio dizne i svi problemi su nestali. nema dima, manja potrosnja. kod mene je motor TD 1989. 1,6. bolje prima gas. eto ne znam sta jos da napisem. pa vidi i tu soluciju. bolje i to nego generalka. a kada vec skidas dizne onda provjeri i kompresiju pa ces znati na cemu si.
Post Reply