Ćao svima,
zamolio bih nekoga da mi, kao laiku, objasni šta se sve podrazumijeva pod tom famoznom generalkom, čuo sam da se mijenjaju neke karike hehe,
sad na tehničkom za registraciju mi rekoše da je sagorijevanje loše, valjda dimi puno.
Koliko to sve otprilike košta i gdje da to uradim?
Hvala puno!
Golf IV - puno dimi - generalka?
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 7
- Joined: 23/10/2009 15:37
#2 Re: Golf IV - puno dimi - generalka?
Uzrok losem sagorijevanju ne mora biti mehanicki lose stanje motora, moze biti nepodesenost odredjenih parametara (kut paljenja bosh pumpe, omjer smjese itd).
Uglavnom, ako je auto diesel, otidji na mjerenje kompresije. Ona kod diesela, da bi bio ispravan mora biti preko 25 bara, ako je benzinac, mislim da mora biti iznad 10.
Ako kompresija nije dobra, provjeri jesu li ventili podeseni tj. ima li lufta. Ako su dobro podeseni, onda je sustav klip-cilindar u losem stanju i tu predstoji polugeneralka ili generalka.
Polugeneralka ukljucuje mijenjanje karika (koje su najzasluznije za kompresiju), i obradu glave motora.
Ona se radi kod vw motora novije generacije (ukljucujuci i golf 4.) otprilike tek nakon 300 000 km, ovisi kako se motor pazi i odrzava (nedavno su u ovlastenom servisu radili nekoliko vw Pola, koji su policijska auta i tek na 400 000 km, doslo je vrijeme samo za karike, znaci, solidni su to motorici).
Generalka ukljucuje mijenjanje i ostalih dijelova bloka motora (radilice, lezajevi itd), kada je motor u tako losem stanju da mu polu-generalka ne moze pomoci.
Kako vozis Golf 4 koji je najstarije godiste 1998. tesko mi je povjerovat da je vec sazrio za intervenciju u bloku motora.
Uglavnom, polu-generalka ili generalka kostaju od 500-1500 KM, pa izvrsi provjere prije nego se upustis u tu avanturu.
Sretno.
Uglavnom, ako je auto diesel, otidji na mjerenje kompresije. Ona kod diesela, da bi bio ispravan mora biti preko 25 bara, ako je benzinac, mislim da mora biti iznad 10.
Ako kompresija nije dobra, provjeri jesu li ventili podeseni tj. ima li lufta. Ako su dobro podeseni, onda je sustav klip-cilindar u losem stanju i tu predstoji polugeneralka ili generalka.
Polugeneralka ukljucuje mijenjanje karika (koje su najzasluznije za kompresiju), i obradu glave motora.
Ona se radi kod vw motora novije generacije (ukljucujuci i golf 4.) otprilike tek nakon 300 000 km, ovisi kako se motor pazi i odrzava (nedavno su u ovlastenom servisu radili nekoliko vw Pola, koji su policijska auta i tek na 400 000 km, doslo je vrijeme samo za karike, znaci, solidni su to motorici).
Generalka ukljucuje mijenjanje i ostalih dijelova bloka motora (radilice, lezajevi itd), kada je motor u tako losem stanju da mu polu-generalka ne moze pomoci.
Kako vozis Golf 4 koji je najstarije godiste 1998. tesko mi je povjerovat da je vec sazrio za intervenciju u bloku motora.
Uglavnom, polu-generalka ili generalka kostaju od 500-1500 KM, pa izvrsi provjere prije nego se upustis u tu avanturu.
Sretno.
- dinaraaa
- Posts: 253
- Joined: 24/06/2009 13:52
#4 Re: Golf IV - puno dimi - generalka?
Ako je TDI često pukne gumeno crijevo od turbine zna biti oblak dima a i auto nema onu 100 % snagu što je imao( cijena sitnica ..paše i od audija) Crijevo često pune neprimjetno i to uzduž, kao linijica.
Zatim mjerač količine zraka ( to je neki elektronički dio na kućištu filtera zraka.
Filter zraka zamijeniti, možda i dizne začepe usljed lož ulja ili nekvalitetnog goriva ili česte( samo) gradske vožnje , vožnja na kratkim relacijama.
Eto provjeri ako želiš pa nam javi
Zatim mjerač količine zraka ( to je neki elektronički dio na kućištu filtera zraka.
Filter zraka zamijeniti, možda i dizne začepe usljed lož ulja ili nekvalitetnog goriva ili česte( samo) gradske vožnje , vožnja na kratkim relacijama.
Eto provjeri ako želiš pa nam javi
- dottore
- Posts: 1349
- Joined: 06/02/2008 18:18
- Location: Canton SA
#5 Re: Golf IV - puno dimi - generalka?
ooopppaaallaaa...zokizozon wrote:Uzrok losem sagorijevanju ne mora biti mehanicki lose stanje motora, moze biti nepodesenost odredjenih parametara (kut paljenja bosh pumpe, omjer smjese itd).
Uglavnom, ako je auto diesel, otidji na mjerenje kompresije. Ona kod diesela, da bi bio ispravan mora biti preko 25 bara, ako je benzinac, mislim da mora biti iznad 10.
Ako kompresija nije dobra, provjeri jesu li ventili podeseni tj. ima li lufta. Ako su dobro podeseni, onda je sustav klip-cilindar u losem stanju i tu predstoji polugeneralka ili generalka.
Polugeneralka ukljucuje mijenjanje karika (koje su najzasluznije za kompresiju), i obradu glave motora.
Ona se radi kod vw motora novije generacije (ukljucujuci i golf 4.) otprilike tek nakon 300 000 km, ovisi kako se motor pazi i odrzava (nedavno su u ovlastenom servisu radili nekoliko vw Pola, koji su policijska auta i tek na 400 000 km, doslo je vrijeme samo za karike, znaci, solidni su to motorici).
Generalka ukljucuje mijenjanje i ostalih dijelova bloka motora (radilice, lezajevi itd), kada je motor u tako losem stanju da mu polu-generalka ne moze pomoci.
Kako vozis Golf 4 koji je najstarije godiste 1998. tesko mi je povjerovat da je vec sazrio za intervenciju u bloku motora.
Uglavnom, polu-generalka ili generalka kostaju od 500-1500 KM, pa izvrsi provjere prije nego se upustis u tu avanturu.
Sretno.
a da pitam autora koji je motor u Golfu?
-
- Posts: 281
- Joined: 16/02/2008 21:26
- Location: 071
#6 Re: Golf IV - puno dimi - generalka?
imam slican problem. pasat 3. 1,6 TD intercooler, malo vise dimi, a i po gradu mi malo vise trosi cca 10l. doduse gradska voznja je stroga gradska sve po centru grada i kada su spice. kontao sam da zamijenim dizne. nisam ih nikada mijenjao od kada sam kupio auto. sada ima 285.000 km, a ja ga uzeo na 160.000 km. jeli problem u diznama ili ima jos nesto tipa ugao bosh pumpe, karike.... moze li se kako drukcije ustanoviti da su karike bez mjerenja kompresije. da dodam na otvorenom trosi oko 5l. ali opet kada ga slozim u trecu da preticem, oblak dima iza mene crnog naravno.
hvala unaprijed. sutra sam se najavio kod majstora da pogleda dizne.
hvala unaprijed. sutra sam se najavio kod majstora da pogleda dizne.
- dottore
- Posts: 1349
- Joined: 06/02/2008 18:18
- Location: Canton SA
#7 Re: Golf IV - puno dimi - generalka?
sinergija wrote:imam slican problem. pasat 3. 1,6 TD intercooler, malo vise dimi, a i po gradu mi malo vise trosi cca 10l. doduse gradska voznja je stroga gradska sve po centru grada i kada su spice. kontao sam da zamijenim dizne. nisam ih nikada mijenjao od kada sam kupio auto. sada ima 285.000 km, a ja ga uzeo na 160.000 km. jeli problem u diznama ili ima jos nesto tipa ugao bosh pumpe, karike.... moze li se kako drukcije ustanoviti da su karike bez mjerenja kompresije. da dodam na otvorenom trosi oko 5l. ali opet kada ga slozim u trecu da preticem, oblak dima iza mene crnog naravno.
hvala unaprijed. sutra sam se najavio kod majstora da pogleda dizne.
BOSCH PUMPAAAA
-
- Posts: 281
- Joined: 16/02/2008 21:26
- Location: 071
#8 Re: Golf IV - puno dimi - generalka?
OK hvala. imas li kavog majstora dobrog u SA ili okolica. i sta treba da se radi.dottore wrote:
BOSCH PUMPAAAA
-
- Posts: 281
- Joined: 16/02/2008 21:26
- Location: 071
#9 Re: Golf IV - puno dimi - generalka?
ja otisao i zamijenio dizne. skroz drugo auto. nista ne pusi nisam mogao vjerovati. za svaki slucaj sam izmjerio kompresiju i majstor mi je rekao da je kao u novog motora? a pise na satu da ima 287.000.
-
- Posts: 7
- Joined: 23/10/2009 15:37
#10 Re: Golf IV - puno dimi - generalka?
Noviji motori iz VW grupacije, dieseli, mogu preci 400-500 hiljada, do prvog mijenjanja karika, tako da, ko redovito mijenja ulje, i pazi motor, moze preci skoro jos toliko kao ti do prve generalke.
Mene je iznenadilo, kada mi je prijatelj koji odrzava vozila za MUP, rekao da VW auta dolaze tek nakon 400 000 na zamjenu karika i polugeneralku, a znamo kako policija vozi i lomi auta, kao i cinjenicu da ta auta vise rade u mjestu i ljeti i zimi...
Mene je iznenadilo, kada mi je prijatelj koji odrzava vozila za MUP, rekao da VW auta dolaze tek nakon 400 000 na zamjenu karika i polugeneralku, a znamo kako policija vozi i lomi auta, kao i cinjenicu da ta auta vise rade u mjestu i ljeti i zimi...
- dinaraaa
- Posts: 253
- Joined: 24/06/2009 13:52
#11 Re: Golf IV - puno dimi - generalka?
Moguće da je blok i klipovi i radilica napravljena jako kvalitetno zbog velikog momenta i kompresije i snage.zokizozon wrote:Noviji motori iz VW grupacije, dieseli, mogu preci 400-500 hiljada, do prvog mijenjanja karika, tako da, ko redovito mijenja ulje, i pazi motor, moze preci skoro jos toliko kao ti do prve generalke.
Mene je iznenadilo, kada mi je prijatelj koji odrzava vozila za MUP, rekao da VW auta dolaze tek nakon 400 000 na zamjenu karika i polugeneralku, a znamo kako policija vozi i lomi auta, kao i cinjenicu da ta auta vise rade u mjestu i ljeti i zimi...
Ali zato obavezno rikne turbina, dizne, bošpumpa, elektronika ( sistem ubrizgavanja ) koji košta skoro skuplje od čitavog bloka.
Drugim riječima : Našao na mostu izgubio na ćupriji
- -Romeo-
- Posts: 1185
- Joined: 14/10/2009 09:45
- Location: Ni na nebu, ni na zemlji, tj. u čardaku
#12 Re: Golf IV - puno dimi - generalka?
taman tako, čak šta više, ja mislim da više izgubi na ćupriji, elektronika je žaradinaraaa wrote:Moguće da je blok i klipovi i radilica napravljena jako kvalitetno zbog velikog momenta i kompresije i snage.zokizozon wrote:Noviji motori iz VW grupacije, dieseli, mogu preci 400-500 hiljada, do prvog mijenjanja karika, tako da, ko redovito mijenja ulje, i pazi motor, moze preci skoro jos toliko kao ti do prve generalke.
Mene je iznenadilo, kada mi je prijatelj koji odrzava vozila za MUP, rekao da VW auta dolaze tek nakon 400 000 na zamjenu karika i polugeneralku, a znamo kako policija vozi i lomi auta, kao i cinjenicu da ta auta vise rade u mjestu i ljeti i zimi...
Ali zato obavezno rikne turbina, dizne, bošpumpa, elektronika ( sistem ubrizgavanja ) koji košta skoro skuplje od čitavog bloka.
Drugim riječima : Našao na mostu izgubio na ćupriji
-
- Posts: 1730
- Joined: 18/11/2009 12:43
#13 Re: Golf IV - puno dimi - generalka?
Nisu ti kvarovi bas tako cesti... Moze se do 400 000 desiti svasta, ali to je ili turbina, ili elektronika ili bosch pumpa, ali nikako da ce sve to otici. Cak su VW motori iz vremena Golfa i Jette 2, prelazili bez problema preko 300 000 km.
-
- Posts: 281
- Joined: 16/02/2008 21:26
- Location: 071
#14 Re: Golf IV - puno dimi - generalka?
ja sam napisao vec da sam zamijenio dizne i svi problemi su nestali. nema dima, manja potrosnja. kod mene je motor TD 1989. 1,6. bolje prima gas. eto ne znam sta jos da napisem. pa vidi i tu soluciju. bolje i to nego generalka. a kada vec skidas dizne onda provjeri i kompresiju pa ces znati na cemu si.belan08 wrote:Ćao svima,
zamolio bih nekoga da mi, kao laiku, objasni šta se sve podrazumijeva pod tom famoznom generalkom, čuo sam da se mijenjaju neke karike hehe,
sad na tehničkom za registraciju mi rekoše da je sagorijevanje loše, valjda dimi puno.
Koliko to sve otprilike košta i gdje da to uradim?
Hvala puno!