Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Preporučujem Unsane (2018). Zato što je istinit. Radi se o djevojci koja se žalila psiholozima na mentalno zdravlje i nekako prisilno završila u ludnici sa psihijatrima. Meni se isto tako desilo dakle film je 100% istinit. Ja razgovarao sa psiholozima i oni me pitali bi li ti u bolnicu da se malo odmoriš jedan dan...i ispostavilo se to ludnica i to mjesec dana i nisam smio odbijati lijekove. Ima tu i zbunjenosti i prisile i zamki i nasjedanja i zavođenja. Sad sam zadobio strah od tih psihijatara, psihologa, doktora...nikad im ne idem. U ludnici ko u zatvoru.
1. Ispod nule
2. Iskupljenje (sva tri nastavka)
3. Platforma
4. Kućica za price
5. Samo ti
6. Zodiak
7. Amar
8. Vještica iz Baira (2016)
9. Snowpiercer
10. Lockdown
Oj La Grande Bellezza, pa koja je to filmčina od filma.
Blago onome ko to nije gledao. Ako ima takvih, obavezno pogledajte film. Mislim da je zasluženo te godine ponio zlatnog kipića za najbolji strani film.
Baš zasluženo.
Vratio sadržaj i pogledao Daru iz Jasenovca. Meni ništa posebno film. Ako bih morao birati onda film Otac, pa Quo Vadis, Aida?, pa tek onda Dara iz Jasenovca.
Ovdje mi je nekako sve plitko u Dari iz Jasenovca. Karakterizacija likova dosta plitka. Najbolji su mi bili ona kćerka Branislava Lečića, razvalila mi je sa ulogom. Onda Nataša Ninković, kao i onaj Igor Đorđević.
Oni su svi u sporednim ulogama, ostali tanko, tanko.