Glanc novo bibikalo...
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 2727
- Joined: 12/03/2007 00:39
#2 Re: Glanc novo bibikalo...
Kolika je ono prosječna plata u KS. 800 KM? Devet plata za novu makinu. Novo je novo
-
- Posts: 3459
- Joined: 22/01/2003 00:00
- Location: apatrid
#3 Re: Glanc novo bibikalo...
Nisam nikad imao čast & zadovoljstvo upravljati nekom zastavom, ali sam o njima boravio kao putnik.
Može li mi iko pojasniti razloge omalovažavanja ovih vozila?
Autor kaže da servoupravljač, električni podizači stakala, radio-CD i slični elementi ne postoje ni na listi dodatne opreme (koja također ne postoji... Pa, ljudi dragi - polagao sam vozački na golfu kecu na kojem nije bilo nijednog od ovih elemenata, vozio sam poslije auta iz druge polovine osamdesetih i prve polovine devedesetih - također bez nevedene opreme, servo volan sam prvi put okrenuo 1999., a dugme za "električna stakla" pritisnuo prije godinu dana.
Može li mi iko pojasniti razloge omalovažavanja ovih vozila?
Autor kaže da servoupravljač, električni podizači stakala, radio-CD i slični elementi ne postoje ni na listi dodatne opreme (koja također ne postoji... Pa, ljudi dragi - polagao sam vozački na golfu kecu na kojem nije bilo nijednog od ovih elemenata, vozio sam poslije auta iz druge polovine osamdesetih i prve polovine devedesetih - također bez nevedene opreme, servo volan sam prvi put okrenuo 1999., a dugme za "električna stakla" pritisnuo prije godinu dana.
- froop
- Posts: 113
- Joined: 10/04/2007 14:00
- Location: Minken 1.Minhenska
#4 Re: Glanc novo bibikalo...
A jesi seljacinasulesavic wrote:Nisam nikad imao čast & zadovoljstvo upravljati nekom zastavom, ali sam o njima boravio kao putnik.
Može li mi iko pojasniti razloge omalovažavanja ovih vozila?
Autor kaže da servoupravljač, električni podizači stakala, radio-CD i slični elementi ne postoje ni na listi dodatne opreme (koja također ne postoji... Pa, ljudi dragi - polagao sam vozački na golfu kecu na kojem nije bilo nijednog od ovih elemenata, vozio sam poslije auta iz druge polovine osamdesetih i prve polovine devedesetih - također bez nevedene opreme, servo volan sam prvi put okrenuo 1999., a dugme za "električna stakla" pritisnuo prije godinu dana.
-
- Posts: 1138
- Joined: 28/09/2007 23:31
- Location: 塞拉耶佛, サラエボ, سراييفو
#5 Re: Glanc novo bibikalo...
Ipak ne živimo u 80-tim, tako da je makar servo upravljač neki minimum minimuma komfora.
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#6 Re: Glanc novo bibikalo...
Moderniji je Golf kec od ove Zastave. Motor iz '68. sa karburatorom iz '73., isto kao i prije. Uvijek je svako polovno auto bilo bolje od nove Zastave. Naravno, izuzimajući 10-ku, jer je to ustvari prethodni Punto, ali i košta 8000 eura, ako se ne varam.sulesavic wrote:Nisam nikad imao čast & zadovoljstvo upravljati nekom zastavom, ali sam o njima boravio kao putnik.
Može li mi iko pojasniti razloge omalovažavanja ovih vozila?
Autor kaže da servoupravljač, električni podizači stakala, radio-CD i slični elementi ne postoje ni na listi dodatne opreme (koja također ne postoji... Pa, ljudi dragi - polagao sam vozački na golfu kecu na kojem nije bilo nijednog od ovih elemenata, vozio sam poslije auta iz druge polovine osamdesetih i prve polovine devedesetih - također bez nevedene opreme, servo volan sam prvi put okrenuo 1999., a dugme za "električna stakla" pritisnuo prije godinu dana.
- Romeo 80
- Posts: 4362
- Joined: 11/12/2006 16:55
- Location: Seljajevo, al Centar brale
- Grijem se na: Džemper
- Vozim: Azijsku nakazu
#7 Re: Glanc novo bibikalo...
Po čemu je Golf kečina moderniji od Zastave? Ne vidim razliku u koncepciji?!ado-šampion wrote:Moderniji je Golf kec od ove Zastave. Motor iz '68. sa karburatorom iz '73., isto kao i prije. Uvijek je svako polovno auto bilo bolje od nove Zastave. Naravno, izuzimajući 10-ku, jer je to ustvari prethodni Punto, ali i košta 8000 eura, ako se ne varam.sulesavic wrote:Nisam nikad imao čast & zadovoljstvo upravljati nekom zastavom, ali sam o njima boravio kao putnik.
Može li mi iko pojasniti razloge omalovažavanja ovih vozila?
Autor kaže da servoupravljač, električni podizači stakala, radio-CD i slični elementi ne postoje ni na listi dodatne opreme (koja također ne postoji... Pa, ljudi dragi - polagao sam vozački na golfu kecu na kojem nije bilo nijednog od ovih elemenata, vozio sam poslije auta iz druge polovine osamdesetih i prve polovine devedesetih - također bez nevedene opreme, servo volan sam prvi put okrenuo 1999., a dugme za "električna stakla" pritisnuo prije godinu dana.
Svako ima svoj ukus, ali ja bih uvijek prije novu Zastavu uzeo od nekog izraubanog dvadesetogodišnjeg polovnjaka tipa Golf, Kadet i sl.
-
- Posts: 981
- Joined: 02/05/2006 12:33
#8 Re: Glanc novo bibikalo...
na zastavama ti i ne treba, fabricke gume su cini mi se 145/80 13 i baratanje volanom ide bez vecih problema.za_sada_bez_dobrog_nicka wrote:Ipak ne živimo u 80-tim, tako da je makar servo upravljač neki minimum minimuma komfora.
- Fair Life
- Posts: 14219
- Joined: 02/03/2004 00:00
#9 Re: Glanc novo bibikalo...
Dovoljno dobro za plitak dzep i za lokalnu upotrebu.
Jednako uspjesno kao i svako drugo vozilo ce vas prebaciti od mjesta A do mjesta B.
Jednako uspjesno kao i svako drugo vozilo ce vas prebaciti od mjesta A do mjesta B.
-
- Posts: 208
- Joined: 25/06/2006 05:39
- Location: odselio
#10 Re: Glanc novo bibikalo...
sigurno ako ima grijac zadnjeg stakla vrijedi tih para.Pa nov yugo je uvijek trosio 8 litara gradske voznje .Toje kalorex na tockovima.Narocito su u Americi zastavina vozila dobro prihvacena ,pretrazite testove ispali su iz konkurencije motornih sad su u zapreznim vozilima s tim da ih konji kupuju i ne vuku nego guraju
- Fair Life
- Posts: 14219
- Joined: 02/03/2004 00:00
#11 Re: Glanc novo bibikalo...
Ne poredi nas i Ameriku...shown wrote:sigurno ako ima grijac zadnjeg stakla vrijedi tih para.Pa nov yugo je uvijek trosio 8 litara gradske voznje .Toje kalorex na tockovima.Narocito su u Americi zastavina vozila dobro prihvacena ,pretrazite testove ispali su iz konkurencije motornih sad su u zapreznim vozilima s tim da ih konji kupuju i ne vuku nego guraju
Ne poredi nasu skucenost i americka prostranstva.
Ne poredi kupovnu moc covjeka u BiH sa mogucnoscu Amerikanca da kupi automobil u Americi.
U Americi se leti... kod nas se puze.
-
- Posts: 2217
- Joined: 11/11/2004 07:17
- Location: Edmonton
- Contact:
#12 Re: Glanc novo bibikalo...
Ma sve me to me podsjeca na onaj vic o Mulju i Tulji koji kaze : Brena je Brena al' dvaput je dvaput" ovo glede onoga "novo je novo". Ja se sjecam vremena kada su Stojadini i Yuge bili najzastupljenija vozila na cestama (poutevima) bivse nam domovine pa cak i tada kada je Zastava imala kooperante iz citave ex Yu (ne) kvaliteta je bila upitna. Sjecam se prica kada su ljudi kupovali nove Yuge da bih im poslije par mjeseci odpadali mjenjaci,vrata. Voda ulazila na sve strane.Krivila se sasija parkiras na trotoar i slicno. Uz to neko eto spomenu masinu iz 60-tih . Mislim da se ista masina prvi put pojavljuje ustvari negdje pedesetih godina u Italiji. Po pitanju potrosnje nije bilo neobicno da "Stojadin" popije i po dvanest litara goriva. Mislim da je pravo ludilo kupovati Zastavu za 3750 Eurica. Pa to je skoro osam hiljada maruna. za te pare se moze uzeti koliko toliko normalan polovnjak koji ce sigurno bolje posluziti za par godina negoli zastava. Po meni kupovati zastavu ima smisla samo za recimo nekoga penzionera koji je odrastao u socijalizmu pa za njega Stojadin ima eto neku emotivnu vrijednost ( sentimental value) .Eto toliko
Pozz
Pozz
- Karabaja
- Posts: 2157
- Joined: 18/04/2004 16:12
- Location: Njemačka
#13 Re: Glanc novo bibikalo...
nekad su nam svima valjali....
no međutim...
ima nova-stara kola, nema više zastavaaaaa
no međutim...
ima nova-stara kola, nema više zastavaaaaa
-
- Posts: 3459
- Joined: 22/01/2003 00:00
- Location: apatrid
#14 Re: Glanc novo bibikalo...
Dakle,
motor SUS
prvi put je napravljen 1955.
a 1972.
je ugrađen u stojadina
i više ni u jednu drugu marku.
Jesam li u pravu?
motor SUS
prvi put je napravljen 1955.
a 1972.
je ugrađen u stojadina
i više ni u jednu drugu marku.
Jesam li u pravu?
- amrica
- Posts: 7110
- Joined: 26/01/2007 17:58
#15 Re: Glanc novo bibikalo...
Jednom sam ga vozila do Trsta i nazad, nije uopće loš, ide kao i svaki auto iz tog doba, još taj bio nov. Jedino mi smetalo što mu je široka ona prečka na volanu, pa kad se zavalim ne vidim komandnu tablu, tako sam ostala bez benzina na autoputu, ali preživjelo se. A možda je bila SCALA.
-
- Posts: 3544
- Joined: 10/01/2008 15:23
- Location: Ko će to znati
#16 Re: Glanc novo bibikalo...
Nije tačno za 1955 godinu. Motor sa 1116 ccm i hodom klipa od 55,5 mm je prvi mali visokoturažni motor u Evropi. Radilica je u pet ležajeva, ventilski mehanizam se kontrolisao sa tada najmodernim pristupom u projektovanju:bregastom osovinom u glavi motora, pogonjenom zupčastim remenom. Posljedica je bila vrlo živ i gotovo neuništiv motor (naročito talijanske verzije fiata 128 sa kvalitetnim materijalima. Prvi kompaktni mali auto sa poprijeko postavljenim motorom. Motor je projektovao Aurelio Lampredi i predstavljen je 1969 godine. Tada se počeo ugrađivati u fiat 128. Kasnije se ugrađivao i u druge verzije fiatovog koncerna i nasljednike (ritmo, uno,tipo,...) U tipo se ugrađivao zbog poreskih olakšica u Grčkoj i za Jugoslaviju i to 1990 godine. Imao je 58 KS i možda je ipak bio malo pothranjen za teškog tipa. Max. bzina takvog tipa je bila vrlo dobrih 155 km/h, a ubrzanje do 100 km/h 17 sek. Bilo je i još verzija fiata sa ovim istim motorom za tursko, poljsko i južnoamerička tržišta i to iz razloga male potrošnje i jednostavnog održavanja. Paljenje je tokom godina dosta modernizovano, tako da već ZASTAVE 101 GTL I SKALE 55/65 nisu imale platinskih dugmadi već elektronske module za paljenje. Čitao sam i onaj članak jutarnjeg lista - Ništa katastrofalno, malo para, ali pomeni je upitna kvaliteta. Razgovarao sam prije 3/4 godine sa ljudima iz Srbije. Kažu da je zbog rata i propadanja kooperanata u proizvodnji opala kvaliteta izrade koja je i prije bila puuuno lošija nego originalna talijanska. Plastika se pravila u Splitu, amortizeri u Prištini (nemaju više Kosovo), stakla u Lipiku (Sjećate li se na početku rata u Hrvatskoj kako su se u Sarajevu mazijala stakla i šajbe?). Sicevi su se pravili u Prištini,... Helem rekoše oni meni da je kvalitet znatno lošiji nego prije rata, jer novi kooperanti nisu usvojili novi kvalitet proizvodnje i ne isplati se sveukupno to uzimati. I ja sam istog mišljenja, ali ko voli nek' izvoli možda su se sada popravili. I pogladajte u onom članku u jutarnjem listu kako hvale prostranost u udobnost, pogotova na zadnjim sjedištima za duže vožnje. Kažu mogu 4 osobe na dužim putovanjima da se voze. Tu su u pravu, jer malo stariji forumaši mogu samo u superlativima pričati o udobnosti vožnje. Kude trayalove gume dimenzija 145/80 R 14. TO JE STVARNO ČUNA OD GUME, ALI SA DOBRIM GUMAMA, SUPER I LEŽI, JER AUTO DOBRO LEŽI KOLIKO SU MU DOBRE GUME. Preporuka je NE KUPOVATI. BOLJE JE UZETI NEKI POLOVAN AUTO do 7 g star, ali pregledan in kvalitetan. Malo skuplji, a ipak dosta bolji.
-
- Posts: 981
- Joined: 02/05/2006 12:33
#17 Re: Glanc novo bibikalo...
da, da to je ta prica o tom motoru, sad sto su srbi sfuserili slabijom normom za kvalitet to je vec druga prica...
- _tulumba_
- Posts: 687
- Joined: 07/04/2008 17:52
#18 Re: Glanc novo bibikalo...
kaze: kako Njemci testiraju auto, kvalitete izrade i da li ima supljina??Ubace muhu u auto, ako izadje, nije dobro..
aaa znas kako srbi testiraju??Ubace mačku...
pa za 7000-8000 KM mozes lagano finog pasata 3 kupiti, koji je x puta izdrzljiviji i pouzdaniji, da ne spominjem udobnost, ekonomicnost i bolje performanse...kakva zastava??
aaa znas kako srbi testiraju??Ubace mačku...
pa za 7000-8000 KM mozes lagano finog pasata 3 kupiti, koji je x puta izdrzljiviji i pouzdaniji, da ne spominjem udobnost, ekonomicnost i bolje performanse...kakva zastava??
-
- Posts: 3459
- Joined: 22/01/2003 00:00
- Location: apatrid
#19 Re: Glanc novo bibikalo...
Samo bih da pojasnim - ono 1955. sam malo iskarikirao, mogao sam napisati i 1923.
-
- Posts: 137
- Joined: 06/08/2006 17:59
- Location: Suncana strana
#20 Re: Glanc novo bibikalo...
Sasvim ok auto za grada, znaci za drugo ili trece auto u kuci, razlozi: jeftin, solidna kvaliteta i izdrzljivost za tu cijenu, niski troskovi odrzavanja, ne krade se.
-
- Posts: 3459
- Joined: 22/01/2003 00:00
- Location: apatrid
#21 Re: Glanc novo bibikalo...
Jok, ba! Pasat, i to trica!nx wrote:Sasvim ok auto za grada, znaci za drugo ili trece auto u kuci, razlozi: jeftin, solidna kvaliteta i izdrzljivost za tu cijenu, niski troskovi odrzavanja, ne krade se.
- atko
- Posts: 6054
- Joined: 06/07/2006 14:51
#22 Re: Glanc novo bibikalo...
Mislim stvarno kako vas nije sramota porediti Golf 1 i Stojadina
Golf 1 je vrhunski kvalitet svog vremena i tadasnje tehnologije, Stojadin je kao da su se djeca igrala zanemarite sad Jugoslaviju i cijeli jedan sistem od 22 miliona ljudi koji su morali da se poklanjaju tadasnjem stojadinu.
Osim toga za sve ove godine golf je dozivio svoje sesto izdanje a stojadin je ostao isti eeeee ba preko 30 godina
Haj mrs sa stojadinom sta ste uzeli nostalgicariti
Golf 1 je vrhunski kvalitet svog vremena i tadasnje tehnologije, Stojadin je kao da su se djeca igrala zanemarite sad Jugoslaviju i cijeli jedan sistem od 22 miliona ljudi koji su morali da se poklanjaju tadasnjem stojadinu.
Osim toga za sve ove godine golf je dozivio svoje sesto izdanje a stojadin je ostao isti eeeee ba preko 30 godina
Haj mrs sa stojadinom sta ste uzeli nostalgicariti
- _tulumba_
- Posts: 687
- Joined: 07/04/2008 17:52
#23 Re: Glanc novo bibikalo...
Jok, jok, mani sinko pasat!zastava iz 2008 sa standardima iz 1970...zakonsulesavic wrote:Jok, ba! Pasat, i to trica!nx wrote:Sasvim ok auto za grada, znaci za drugo ili trece auto u kuci, razlozi: jeftin, solidna kvaliteta i izdrzljivost za tu cijenu, niski troskovi odrzavanja, ne krade se.
- _tulumba_
- Posts: 687
- Joined: 07/04/2008 17:52
#24 Re: Glanc novo bibikalo...
atko wrote:Mislim stvarno kako vas nije sramota porediti Golf 1 i Stojadina
Golf 1 je vrhunski kvalitet svog vremena i tadasnje tehnologije, Stojadin je kao da su se djeca igrala zanemarite sad Jugoslaviju i cijeli jedan sistem od 22 miliona ljudi koji su morali da se poklanjaju tadasnjem stojadinu.
Osim toga za sve ove godine golf je dozivio svoje sesto izdanje a stojadin je ostao isti eeeee ba preko 30 godina
Haj mrs sa stojadinom sta ste uzeli nostalgicariti
- Edin H.
- Posts: 46992
- Joined: 08/10/2004 22:36
- Location: Tirana
#25 Re: Glanc novo bibikalo...
101 put s' tobom na put - Zastava
kao sto je svojevremeno govorila reklama
ili
Kupite Yugo ne traje dugo
kao sto je svojevremeno govorio moj majstor
THE CHOICE IS YOURS
kao sto je svojevremeno govorila reklama
ili
Kupite Yugo ne traje dugo
kao sto je svojevremeno govorio moj majstor
THE CHOICE IS YOURS