neoneo wrote:Ja bih volio da neko ko je kupio mobitel u Univerzalno ili Fonetele da napiše ovdje da li se mobitel pokvario nakon pola godine, godinu, dvije... i kaka su iskustva s garancijom
Jer ovako mi možemo diskuvati ali najbolji su lični dokazi.
1 - Normala je da neko ko već ima pretplatu i troši 20-30 KM mjesecno da će kupiti mobitel u Telecomu, a ne u nekoj radnji.
2 - Ali onaj ko ne troši puno mjesečno i nema pretplatu onda njemu se ne isplati u Telecomu jer na cijenu mobitela treba dodati i još pretplatu oko 300 KM/godišnje koju inače ne bi plaćao. Znači njemu je bolje kupiti mobitel u radnji pod uslovom da je mobitel tehnički dobar.
E sad ostaje pitanje da li su u Univerzalno ili Fonetele dobri telefoni zato neka neko ko je kupio mobitel u Univerzalno ili Fonetele da napiše ovdje da li se mobitel pokvario nakon pola godine, godinu, dvije...
Ja lično planiram kupiti Samsung Galaxy s2, u nekoj radnji.
Evo ga iz štaba poslali
Ovdje se prosula kvalitetna suplja da su telefoni ''kvalitetniji'' na jednom mjestu vise nego na drugom. Svi ti telefoni izlaze iz iste fabrike, tako da samsung iz poste nije nista bolji od samsunga iz univerzalnog.
Problem je sto Vi iz univerzalnog i ostalih piljara nemate nikakve osnove za garancije na telefona jer tusite robu koja vjerovatno nema papire, prefleshane telfone sa stranih mreza, koji automatski gube garanciju i dajete ljudima ''softverske garancije'' na nota racunima. Da je ova drzava normalnija, vjeruj mi sigurno ne bi mogao prodavati sa ''softverskom garancijom'' ili ''bez garancije na flat kabl''
Da sumiramo, telefon iz univerzalnog ili bilo koje druge piljare ce vas sluziti sve dok ne dodje do problema, onda vam ne preostaje nego da zovete AT&T, Orange, T-Com, Verizon ili sta vec i da ih pitate ''na koju adresu da vam posaljemo telefon na servis''