Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Qler wrote: ↑06/07/2020 09:23
Meni Focus, sigurno nudi vise za manje para.
Evo moje viđenje kao neko ko ima iskustvo s obje strane priče, doduše Focus M2 je u pitanju...
Na stranu tehnički problemi, nego auto kao auto, moj Focus je u novembru 2007 zadnja serija Mk2 prije FL-a) nov koštao nov 26k KM i daje tačno onoliko koliko vrijedi i lošiji je od VW onoliko koliko je jeftiniji. I moj prvi utisak je bio isti, nudi više za manje para, prostor, ležanje, dizajn, oprema, međutim što sam ga duže imao i bolje poznavao to sam mijenjao mišljenje. Možda ima dobro ležanje i mjenjač, više prostora unutra u odnosu na VW-u, ali u drugim stvarima, tipa kvalitet materijala, izrada, zvučna izolacija, neka tehnička rješenja i konstrukcijski nedostaci, zaostaje da je u projesku dobar koliko i košta.
koliko sam čuo, a i uvjerio se kod prijatelja, focus je na toj generaciji imao problema sa kvačilom, zamajcem i to na niskim kilometražama, pa iako bi to do sada već trebalo biti zamijenjeno, ipak obrati pažnju na to.
Jasmin1523 wrote: ↑09/12/2019 21:40
Ljudi treba mi pomoc.Imam ford focusa 1.4 55kw benzinac.Auto ide ko ludo i dodje mu odjednom ugasi se,ili dajes mu gas ali ne reaguje.Desi se kad vidim da nece gasa zakocim stanem i automatski se ugasi.upalim ga krenem ide par stotina metara nekad i vise dosta i opet se isto desava.Zamjeno sam svjećice,kablove,bobinu,lambda sondu,i senzor bregaste.Čistio majstor agr ventil,klapnu od gasa,novi filter benzina.i opet sve isto.neznam vise sta da radim.Dal neko zna u cemu je problem.castim ga odma.L.p
ide kurac ko ludo, kod mene 1.6 beMzin a ne ide ko ludo, nego meda nemere
Jasmin1523 wrote: ↑09/12/2019 21:40
Ljudi treba mi pomoc.Imam ford focusa 1.4 55kw benzinac.Auto ide ko ludo i dodje mu odjednom ugasi se,ili dajes mu gas ali ne reaguje.Desi se kad vidim da nece gasa zakocim stanem i automatski se ugasi.upalim ga krenem ide par stotina metara nekad i vise dosta i opet se isto desava.Zamjeno sam svjećice,kablove,bobinu,lambda sondu,i senzor bregaste.Čistio majstor agr ventil,klapnu od gasa,novi filter benzina.i opet sve isto.neznam vise sta da radim.Dal neko zna u cemu je problem.castim ga odma.L.p
ide kurac ko ludo, kod mene 1.6 beMzin a ne ide ko ludo, nego meda nemere
Na Duratec motorima (Mk2) pa i 1,4 59 kW, redovan problem je TPS zbog kojeg auto ide u safe mode, ne prima gas i na kraju engine systems failure kad ugasi auto. Privremeno rješenje je čišćnje klapne, prvi put djeluje više od godinu, ali se onda počne sve čečće javljati. Promjena TPS-a 700 KM.
Jasmin1523 wrote: ↑09/12/2019 21:40
Ljudi treba mi pomoc.Imam ford focusa 1.4 55kw benzinac.Auto ide ko ludo i dodje mu odjednom ugasi se,ili dajes mu gas ali ne reaguje.Desi se kad vidim da nece gasa zakocim stanem i automatski se ugasi.upalim ga krenem ide par stotina metara nekad i vise dosta i opet se isto desava.Zamjeno sam svjećice,kablove,bobinu,lambda sondu,i senzor bregaste.Čistio majstor agr ventil,klapnu od gasa,novi filter benzina.i opet sve isto.neznam vise sta da radim.Dal neko zna u cemu je problem.castim ga odma.L.p
ide kurac ko ludo, kod mene 1.6 beMzin a ne ide ko ludo, nego meda nemere
Na Duratec motorima (Mk2) pa i 1,4 59 kW, redovan problem je TPS zbog kojeg auto ide u safe mode, ne prima gas i na kraju engine systems failure kad ugasi auto. Privremeno rješenje je čišćnje klapne, prvi put djeluje više od godinu, ali se onda počne sve čečće javljati. Promjena TPS-a 700 KM.
ide kurac ko ludo, kod mene 1.6 beMzin a ne ide ko ludo, nego meda nemere
Na Duratec motorima (Mk2) pa i 1,4 59 kW, redovan problem je TPS zbog kojeg auto ide u safe mode, ne prima gas i na kraju engine systems failure kad ugasi auto. Privremeno rješenje je čišćnje klapne, prvi put djeluje više od godinu, ali se onda počne sve čečće javljati. Promjena TPS-a 700 KM.
Eh kod mene je MK1
U principu Duratec iz Mk2 je isti motor kao i Zetec u Mk1 sa nekim poboljšanjima.
Jesi li kopčao na dijagnostiku? Trebao bi ostati neki trag.
Na Duratec motorima (Mk2) pa i 1,4 59 kW, redovan problem je TPS zbog kojeg auto ide u safe mode, ne prima gas i na kraju engine systems failure kad ugasi auto. Privremeno rješenje je čišćnje klapne, prvi put djeluje više od godinu, ali se onda počne sve čečće javljati. Promjena TPS-a 700 KM.
Eh kod mene je MK1
U principu Duratec iz Mk2 je isti motor kao i Zetec u Mk1 sa nekim poboljšanjima.
Jesi li kopčao na dijagnostiku? Trebao bi ostati neki trag.
ma kod mene je sve ok al ono sto kolega napisa da 1.4 sa 55kw ide ko ludo, jebi ga meni to nije "ide ko ludo" meni je to "ide normalno"
Ako kome zatreba kao meni, zbog pumpe goriva slepanje kola, KUKA ZA VUČU je u sklopu dizalice za auto prikačena! Kod karavana je zavučena na spoju sjedišta zadnjih i tapacirunga od gepeka.
Navodno odgovaraju i kuke od opela.
Slepa se tako sto se skine iznad maglenki (a ispod farova) plasticna maska na suvozačkom prednjem dijelu, i uvrce se na lijevo, dakle kontra navoj, u suprotnom kretanju od kazaljke na satu.
Jutro... Upalim jutros ženinog Focusa (2.0 tdci, MK2), jedva ubacim u rikverc... U mjestu probam i ostale brzine da prošaltam, teško, zapinje... Nekako uspijem ubaciti u rikverc i krenem, baš teško ide iz prve u drugu, druga u treću nešto lakše, treća u drugu jedva... Poslije desetak minuta, kada se ugrijalo, sve ide prilično normalno, čak i rikverc... Za vikend ću ga odvesti majstoru, ali kopka radoznalost... Otišlo kvačilo, ulje ili nešto drugo? Hvala...
deda_jr wrote: ↑17/12/2020 09:24
Jutro... Upalim jutros ženinog Focusa (2.0 tdci, MK2), jedva ubacim u rikverc... U mjestu probam i ostale brzine da prošaltam, teško, zapinje... Nekako uspijem ubaciti u rikverc i krenem, baš teško ide iz prve u drugu, druga u treću nešto lakše, treća u drugu jedva... Poslije desetak minuta, kada se ugrijalo, sve ide prilično normalno, čak i rikverc... Za vikend ću ga odvesti majstoru, ali kopka radoznalost... Otišlo kvačilo, ulje ili nešto drugo? Hvala...
deda_jr wrote: ↑17/12/2020 09:24
Jutro... Upalim jutros ženinog Focusa (2.0 tdci, MK2), jedva ubacim u rikverc... U mjestu probam i ostale brzine da prošaltam, teško, zapinje... Nekako uspijem ubaciti u rikverc i krenem, baš teško ide iz prve u drugu, druga u treću nešto lakše, treća u drugu jedva... Poslije desetak minuta, kada se ugrijalo, sve ide prilično normalno, čak i rikverc... Za vikend ću ga odvesti majstoru, ali kopka radoznalost... Otišlo kvačilo, ulje ili nešto drugo? Hvala...
Pozdrav
Interesuju me licna iskustva kada je u pitanju zvucna izolacija kod mk2 (facelift). Naisao sam na dosta iskustava koja govore o tome, pa me zanima da li to podrazumjeva losu izolaciju na visokim brzinama (wind noise), rad motora koji se prenosi u kabinu, buka od strane tockova (road noise), ili je kombinacija svega navedenog.
Ovaj model focusa me licno odusevio sa prostranoscu, visok sam 2m, tako da mi je na spisku.
Naravno svaka dodatna iskustva bi dobro dosla. Znam da je 2.0 tdci najbolji dizel i da onaj 1.6 tdci preko 100 ks kao vise nema problem sa uljnim sitom.
Benzinca i sto bih pogledao, vrlo ih je malo na oglasima.
Unaprijed hvala.
katil_92 wrote: ↑08/02/2021 11:43
Pozdrav
Interesuju me licna iskustva kada je u pitanju zvucna izolacija kod mk2 (facelift). Naisao sam na dosta iskustava koja govore o tome, pa me zanima da li to podrazumjeva losu izolaciju na visokim brzinama (wind noise), rad motora koji se prenosi u kabinu, buka od strane tockova (road noise), ili je kombinacija svega navedenog.
Ovaj model focusa me licno odusevio sa prostranoscu, visok sam 2m, tako da mi je na spisku.
Naravno svaka dodatna iskustva bi dobro dosla. Znam da je 2.0 tdci najbolji dizel i da onaj 1.6 tdci preko 100 ks kao vise nema problem sa uljnim sitom.
Benzinca i sto bih pogledao, vrlo ih je malo na oglasima.
Unaprijed hvala.
Ja imam Mk2 prije FL-a već 10 godina i to benzinca i loša izolacija vrijedi za cijelu generaciju.
Jednostavno cijeli auto je loše zvučno izolovan, čuješ buku toškova, kad prođeš kroz baru kao da si prošao u plastičnom škafu... Prednji unutrašnji blatobrani od tanke plastike, nazad onaj neki tekstil, tapecirunzi na vratima neka odrvatna plastika, elem sve pomalo doprnosi...
katil_92 wrote: ↑08/02/2021 11:43
Pozdrav
Interesuju me licna iskustva kada je u pitanju zvucna izolacija kod mk2 (facelift). Naisao sam na dosta iskustava koja govore o tome, pa me zanima da li to podrazumjeva losu izolaciju na visokim brzinama (wind noise), rad motora koji se prenosi u kabinu, buka od strane tockova (road noise), ili je kombinacija svega navedenog.
Ovaj model focusa me licno odusevio sa prostranoscu, visok sam 2m, tako da mi je na spisku.
Naravno svaka dodatna iskustva bi dobro dosla. Znam da je 2.0 tdci najbolji dizel i da onaj 1.6 tdci preko 100 ks kao vise nema problem sa uljnim sitom.
Benzinca i sto bih pogledao, vrlo ih je malo na oglasima.
Unaprijed hvala.
Ja imam Mk2 prije FL-a već 10 godina i to benzinca i loša izolacija vrijedi za cijelu generaciju.
Jednostavno cijeli auto je loše zvučno izolovan, čuješ buku toškova, kad prođeš kroz baru kao da si prošao u plastičnom škafu... Prednji unutrašnji blatobrani od tanke plastike, nazad onaj neki tekstil, tapecirunzi na vratima neka odrvatna plastika, elem sve pomalo doprnosi...
Auuuch, iskreno sam se nadao da ce biti rijec o otporu vjetra kao nekom izolacijskom problemu, kada ono kombinacija svega.
Plastikom nisam rakodjer bio odusevljen na prvu, mada kao sto rekoh osvojio me prostranoscu. Koliko paketi opreme uticu na bolju/losiju izolaciju?
Ljetos sam vozio mazdu 3 dizela 2004. godiste i mogu reci da je dobro izolirana. Toplo sam se nadao da je ista ili malo slabija situacija s focusom, jer dijele istu platformu, ali ocigledno da je kvalitet izrade na strani mazde.
Hvala drug na informacijama.
katil_92 wrote: ↑08/02/2021 11:43
Pozdrav
Interesuju me licna iskustva kada je u pitanju zvucna izolacija kod mk2 (facelift). Naisao sam na dosta iskustava koja govore o tome, pa me zanima da li to podrazumjeva losu izolaciju na visokim brzinama (wind noise), rad motora koji se prenosi u kabinu, buka od strane tockova (road noise), ili je kombinacija svega navedenog.
Ovaj model focusa me licno odusevio sa prostranoscu, visok sam 2m, tako da mi je na spisku.
Naravno svaka dodatna iskustva bi dobro dosla. Znam da je 2.0 tdci najbolji dizel i da onaj 1.6 tdci preko 100 ks kao vise nema problem sa uljnim sitom.
Benzinca i sto bih pogledao, vrlo ih je malo na oglasima.
Unaprijed hvala.
Ja imam Mk2 prije FL-a već 10 godina i to benzinca i loša izolacija vrijedi za cijelu generaciju.
Jednostavno cijeli auto je loše zvučno izolovan, čuješ buku toškova, kad prođeš kroz baru kao da si prošao u plastičnom škafu... Prednji unutrašnji blatobrani od tanke plastike, nazad onaj neki tekstil, tapecirunzi na vratima neka odrvatna plastika, elem sve pomalo doprnosi...
Auuuch, iskreno sam se nadao da ce biti rijec o otporu vjetra kao nekom izolacijskom problemu, kada ono kombinacija svega.
Plastikom nisam rakodjer bio odusevljen na prvu, mada kao sto rekoh osvojio me prostranoscu. Koliko paketi opreme uticu na bolju/losiju izolaciju?
Ljetos sam vozio mazdu 3 dizela 2004. godiste i mogu reci da je dobro izolirana. Toplo sam se nadao da je ista ili malo slabija situacija s focusom, jer dijele istu platformu, ali ocigledno da je kvalitet izrade na strani mazde.
Hvala drug na informacijama.
Focus Mk2 fakat jeste prostran, pogotovo širinom. Kad sam ga kupovao imao sam Octaviu A5 i moji starrci, kojima je manje-više sve isto, su primjetili koliko je Focus prostraniji.
Što se tiče buke, imam neposredno iskustvo za 2 dizela i 2 benzinca prije FL i jednog benzinca FL, svi neki srednji paket opreme i sve u 5 deka. Jaranica ima Mk2 prije FL-a sedan Ghia (najbolja oprema) koji ima tapecirunge sa umecima od tkanine, bolju tablu, bolja sjedala, ali ne mogu tvrditi koliko je bolje zvučno izolovan...
Ja imam Mk2 prije FL-a već 10 godina i to benzinca i loša izolacija vrijedi za cijelu generaciju.
Jednostavno cijeli auto je loše zvučno izolovan, čuješ buku toškova, kad prođeš kroz baru kao da si prošao u plastičnom škafu... Prednji unutrašnji blatobrani od tanke plastike, nazad onaj neki tekstil, tapecirunzi na vratima neka odrvatna plastika, elem sve pomalo doprnosi...
Auuuch, iskreno sam se nadao da ce biti rijec o otporu vjetra kao nekom izolacijskom problemu, kada ono kombinacija svega.
Plastikom nisam rakodjer bio odusevljen na prvu, mada kao sto rekoh osvojio me prostranoscu. Koliko paketi opreme uticu na bolju/losiju izolaciju?
Ljetos sam vozio mazdu 3 dizela 2004. godiste i mogu reci da je dobro izolirana. Toplo sam se nadao da je ista ili malo slabija situacija s focusom, jer dijele istu platformu, ali ocigledno da je kvalitet izrade na strani mazde.
Hvala drug na informacijama.
Focus Mk2 fakat jeste prostran, pogotovo širinom. Kad sam ga kupovao imao sam Octaviu A5 i moji starrci, kojima je manje-više sve isto, su primjetili koliko je Focus prostraniji.
Što se tiče buke, imam neposredno iskustvo za 2 dizela i 2 benzinca prije FL i jednog benzinca FL, svi neki srednji paket opreme i sve u 5 deka. Jaranica ima Mk2 prije FL-a sedan Ghia (najbolja oprema) koji ima tapecirunge sa umecima od tkanine, bolju tablu, bolja sjedala, ali ne mogu tvrditi koliko je bolje zvučno izolovan...
Izvini, malo je off. Jesi li ikada vozio ili se vozio u mondeu mk4. Interesantno je da oba auta na revjuima imaju visoke ocjene, ali sam vrlo malo procitao o izolaciji.
Hvala
katil_92 wrote: ↑08/02/2021 12:35
Auuuch, iskreno sam se nadao da ce biti rijec o otporu vjetra kao nekom izolacijskom problemu, kada ono kombinacija svega.
Plastikom nisam rakodjer bio odusevljen na prvu, mada kao sto rekoh osvojio me prostranoscu. Koliko paketi opreme uticu na bolju/losiju izolaciju?
Ljetos sam vozio mazdu 3 dizela 2004. godiste i mogu reci da je dobro izolirana. Toplo sam se nadao da je ista ili malo slabija situacija s focusom, jer dijele istu platformu, ali ocigledno da je kvalitet izrade na strani mazde.
Hvala drug na informacijama.
Focus Mk2 fakat jeste prostran, pogotovo širinom. Kad sam ga kupovao imao sam Octaviu A5 i moji starrci, kojima je manje-više sve isto, su primjetili koliko je Focus prostraniji.
Što se tiče buke, imam neposredno iskustvo za 2 dizela i 2 benzinca prije FL i jednog benzinca FL, svi neki srednji paket opreme i sve u 5 deka. Jaranica ima Mk2 prije FL-a sedan Ghia (najbolja oprema) koji ima tapecirunge sa umecima od tkanine, bolju tablu, bolja sjedala, ali ne mogu tvrditi koliko je bolje zvučno izolovan...
Izvini, malo je off. Jesi li ikada vozio ili se vozio u mondeu mk4. Interesantno je da oba auta na revjuima imaju visoke ocjene, ali sam vrlo malo procitao o izolaciji.
Hvala
ima još forumašamk4 ali i ja ga vozam
bolja je izolacija od od recimo mondea trojke, ne mopgu ga uporediti sa fokusom to ne znam, ali i motor je tiši, uglađen (2.0 tdci), a i izolacija je stepenicu viša, vjerovatno je tu negdje sa vozilima iz te klase i godišta. I vozilo daje osjećaj "isključenosti" od vansjkog svijeta.
a mana je male staklene površine, širok a nosač, nizak krov koji se spušta, ali tako je kod većine
Ja imam Mondeo Mk4.5 (FL) I izolacija je dobra, nije na nivou C klase ali daleko da je loša. Auto je stabilno i build quality je daleko ispred Focusa MK2, miljama.
Prostora ima puno, kako naprijed tako i nazad i gepek. Po meni definitivno best buy auto u toj klasi... Nije najbolji ja je overall odlična kupovina.
katil_92 wrote: ↑08/02/2021 12:35
Auuuch, iskreno sam se nadao da ce biti rijec o otporu vjetra kao nekom izolacijskom problemu, kada ono kombinacija svega.
Plastikom nisam rakodjer bio odusevljen na prvu, mada kao sto rekoh osvojio me prostranoscu. Koliko paketi opreme uticu na bolju/losiju izolaciju?
Ljetos sam vozio mazdu 3 dizela 2004. godiste i mogu reci da je dobro izolirana. Toplo sam se nadao da je ista ili malo slabija situacija s focusom, jer dijele istu platformu, ali ocigledno da je kvalitet izrade na strani mazde.
Hvala drug na informacijama.