fiesta-odrzavanje i rezervni dijelovi
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 4
- Joined: 14/07/2008 14:56
#1 fiesta-odrzavanje i rezervni dijelovi
Namjeravam kupiti fiestu diesel 1995-1998. g. pa me zanima je su li rezervni dijelovi skupi, a cula sam da mogu dijelovi i od golfa 2 pa me zanima je li to tacno.Ko god ima kakva iskustva s tim bilo bi super da ostavi svoj komentar.Hvala
-
- Posts: 1198
- Joined: 23/04/2007 11:55
- Location: U nas u Sveckoj
#2 Re: fiesta-odrzavanje i rezervni dijelovi
Joj svega mi ova dvica te prati na svakom koraku Ford nema nista sa VW tako da cisto sumnjam da je to za dijelove istina. Mozda, ali bas mozda se neki dijelovi mogu prilagoditi, jer su stariji dizel motori poprilicno slicni.
Bivsha je vozila jednu bash takvu kao sto trazis, auto koje ide i ide i ide. Nisam cuo za neke vece kvarove / mane. Najbolji jaran isto fiestu voza, samo noviju. Isto tako se ne zali.
Bivsha je vozila jednu bash takvu kao sto trazis, auto koje ide i ide i ide. Nisam cuo za neke vece kvarove / mane. Najbolji jaran isto fiestu voza, samo noviju. Isto tako se ne zali.
-
- Posts: 4
- Joined: 14/07/2008 14:56
#3 Re: fiesta-odrzavanje i rezervni dijelovi
Bas ti hvala, a inace kazu obzirom da se Ford za evropsko trziste proizvodi u Njemackoj kontam da su auta kvalitetna.
- Qler
- Posts: 23622
- Joined: 18/10/2004 14:49
- Location: Sarajevo
#4 Re: fiesta-odrzavanje i rezervni dijelovi
prvo dala si opseg godina koji obuvata dva modela. jedan se proizvodio do 1996 drugi od 1996 do 2000.
e sad ja imam ovu 1999 godiste, nije skupa za odrzavati, jos ako nadjes ocuvanu neces imati nikakvih problema. motor 1.25 16V trosi malo vise, ali je sladji za voziti od 1.3. 1.3 ima lanac umjesto zupcastog pa ti je to odmah cca 300KM manje za servis. one 1.8D ne bi ni pogledao, vozao sam ih par i nimalo mi se nisu svidjele. najbolji izbor je 1.4 16V ja sam ganjao nju ili jos meni bolju 1.6 sport ali ih nije bilo ni za lijeka. tako da sad vozam ovu 1.25 75KS.
e sad ja imam ovu 1999 godiste, nije skupa za odrzavati, jos ako nadjes ocuvanu neces imati nikakvih problema. motor 1.25 16V trosi malo vise, ali je sladji za voziti od 1.3. 1.3 ima lanac umjesto zupcastog pa ti je to odmah cca 300KM manje za servis. one 1.8D ne bi ni pogledao, vozao sam ih par i nimalo mi se nisu svidjele. najbolji izbor je 1.4 16V ja sam ganjao nju ili jos meni bolju 1.6 sport ali ih nije bilo ni za lijeka. tako da sad vozam ovu 1.25 75KS.
-
- Posts: 127
- Joined: 18/01/2008 10:27
#5 Re: fiesta-odrzavanje i rezervni dijelovi
Ja sam imao fiestu 1.1 '94. u dvije godine, samo kočnice i ulje. Dizela ne volim, samo zbog buke koju proizvodi, a taj motor je baš bučan u tom autu. A @qler ti je rekao da godine koje si naveo-la su za dva modela. Sa vw-om nema ama baš ništa zajedničko, i nije skup za održavati, ono što sam mjenjao je par KM bilo skuplje nego za golfa 2
@Qler kolko troši ta fiesta po gradu, al baš gradu? Sad vozim clio 1 1.4 '94 isto 75ks i troši oko 9l po gradu, vrlo rijetko izlazim iz grada
@Qler kolko troši ta fiesta po gradu, al baš gradu? Sad vozim clio 1 1.4 '94 isto 75ks i troši oko 9l po gradu, vrlo rijetko izlazim iz grada
- Qler
- Posts: 23622
- Joined: 18/10/2004 14:49
- Location: Sarajevo
#6 Re: fiesta-odrzavanje i rezervni dijelovi
dok sam imao 14'' trosila je oko 7,5-8l po gradu, sada sam stavio 195/50 R15 i trosi oko 9- 9,5l s tim da je ne stedim a i klima radipashica wrote:Ja sam imao fiestu 1.1 '94. u dvije godine, samo kočnice i ulje. Dizela ne volim, samo zbog buke koju proizvodi, a taj motor je baš bučan u tom autu. A @qler ti je rekao da godine koje si naveo-la su za dva modela. Sa vw-om nema ama baš ništa zajedničko, i nije skup za održavati, ono što sam mjenjao je par KM bilo skuplje nego za golfa 2
@Qler kolko troši ta fiesta po gradu, al baš gradu? Sad vozim clio 1 1.4 '94 isto 75ks i troši oko 9l po gradu, vrlo rijetko izlazim iz grada
neki dan iz tuzle se vracao i potrosila mi oko 7l mozda malo manje na 100km
-
- Posts: 77
- Joined: 09/07/2008 11:29
#7 Re: fiesta-odrzavanje i rezervni dijelovi
Sto se tice Forda tog godista, uglavnom se kod majstora avlijasa mogu zavrsavati pakne, kugle i ti periferni dijelovi.
Za ozbiljnije kvarove tipa bobina, elektronika, lamela itd. moras se drzati ovlastenog servisa F-AC koji su prilicno skupi.
Sto se tice dijelova, imas radnju Trgomat na Ilidzi kod sredisnjeg mosta (kontra strana rijeke od opcine) u kojem mozes naci povoljnije dijelove. Ako nesto nemaju, naruce i brzo stigne.
Uglavnom, sva su ti auta danas u +-10% za odrzavanje.
Kod forda 1,3 imas lanac umjesto zubcastog, a kog Golfa IV ti je samo servis zubcastog sa spanerima, koji se radi na oko 60 000 ili svake 3 god. oko 600 KM.
Sve ti je to dobijes na mostu, izgubis na cupriji, tako da je sve stvar srece, koliko "ubodes" auto u dobrom stanju.
p.s. Ono sto je mana Forda, od kojeg ja uskoro "bjezim", je da zna super slusati godinu dana, ma ni saraf da zazvecka, ali se onda pkvari i "izuje" te 500-1000 KM. Onda opet godinu dana nista, pa opet "izuvanje". Ovo je zakljucak do kojeg sam dosao osobno, ali i mojih par kolega koji voze Forda.
Za ozbiljnije kvarove tipa bobina, elektronika, lamela itd. moras se drzati ovlastenog servisa F-AC koji su prilicno skupi.
Sto se tice dijelova, imas radnju Trgomat na Ilidzi kod sredisnjeg mosta (kontra strana rijeke od opcine) u kojem mozes naci povoljnije dijelove. Ako nesto nemaju, naruce i brzo stigne.
Uglavnom, sva su ti auta danas u +-10% za odrzavanje.
Kod forda 1,3 imas lanac umjesto zubcastog, a kog Golfa IV ti je samo servis zubcastog sa spanerima, koji se radi na oko 60 000 ili svake 3 god. oko 600 KM.
Sve ti je to dobijes na mostu, izgubis na cupriji, tako da je sve stvar srece, koliko "ubodes" auto u dobrom stanju.
p.s. Ono sto je mana Forda, od kojeg ja uskoro "bjezim", je da zna super slusati godinu dana, ma ni saraf da zazvecka, ali se onda pkvari i "izuje" te 500-1000 KM. Onda opet godinu dana nista, pa opet "izuvanje". Ovo je zakljucak do kojeg sam dosao osobno, ali i mojih par kolega koji voze Forda.
-
- Posts: 77
- Joined: 09/07/2008 11:29
#8 Re: fiesta-odrzavanje i rezervni dijelovi
Zaboravih napisati.
Rijetko koji model Forda se proizvodi bas u Njemackoj, to su uglavnom Fokus i Mondeo. Ima jedan pogon u Spanjolskoj, u Valenciji i tamo se prave Ka i Fiesta. Takodjer, ima pogona u Poljskoj, cini mi se i u Mađarskoj.
To gdje se sto pravi nema toliku ulogu (npr. Reno Megan, onaj "guzonja" se pravi u pogonima u Turskoj).
Rijetko koji model Forda se proizvodi bas u Njemackoj, to su uglavnom Fokus i Mondeo. Ima jedan pogon u Spanjolskoj, u Valenciji i tamo se prave Ka i Fiesta. Takodjer, ima pogona u Poljskoj, cini mi se i u Mađarskoj.
To gdje se sto pravi nema toliku ulogu (npr. Reno Megan, onaj "guzonja" se pravi u pogonima u Turskoj).
-
- Posts: 4
- Joined: 14/07/2008 14:56
#9 Re: fiesta-odrzavanje i rezervni dijelovi
Prvenstveno sam mislila na 95/96 g. dizel, jer ljudi ja ne znam voziti benzinca,pocetnik sam na dizelu polozila i lakse ga je vozit, bentinac se stalno gasi.
-
- Posts: 127
- Joined: 18/01/2008 10:27
#10 Re: fiesta-odrzavanje i rezervni dijelovi
Kad digneš haubu ima pločica gdje piše zemlja proizvodnje, moja fiesta je bila iz Španije.
@Qler to je solidna potrošnja, ne troše ni dizeli manje
@Qler to je solidna potrošnja, ne troše ni dizeli manje
- Qler
- Posts: 23622
- Joined: 18/10/2004 14:49
- Location: Sarajevo
#11 Re: fiesta-odrzavanje i rezervni dijelovi
londra wrote:Prvenstveno sam mislila na 95/96 g. dizel, jer ljudi ja ne znam voziti benzinca,pocetnik sam na dizelu polozila i lakse ga je vozit, bentinac se stalno gasi.
vjeruj mi pogotovo sto si pocetnik lakse ti je benzinca voziti. to ti ja garantujem. pokajat ces se ako uzmes to dizela.
-
- Posts: 127
- Joined: 18/01/2008 10:27
#12 Re: fiesta-odrzavanje i rezervni dijelovi
Već nakon sedam dana će ti biti svejedno je li benzin ili dizel
- dottore
- Posts: 1359
- Joined: 06/02/2008 18:18
- Location: Canton SA
#13 Re: fiesta-odrzavanje i rezervni dijelovi
e izvini, onda ne znas vozit autolondra wrote:Prvenstveno sam mislila na 95/96 g. dizel, jer ljudi ja ne znam voziti benzinca,pocetnik sam na dizelu polozila i lakse ga je vozit, bentinac se stalno gasi.
-
- Posts: 1198
- Joined: 23/04/2007 11:55
- Location: U nas u Sveckoj
#14 Re: fiesta-odrzavanje i rezervni dijelovi
Pa pocetnik je
-
- Posts: 1478
- Joined: 08/07/2008 01:28
#15 Re: fiesta-odrzavanje i rezervni dijelovi
ako si pocetnik, svako ce ti se auto gasiti dok se ne naviknes na isto.londra wrote:Prvenstveno sam mislila na 95/96 g. dizel, jer ljudi ja ne znam voziti benzinca,pocetnik sam na dizelu polozila i lakse ga je vozit, bentinac se stalno gasi.
ja polozio i vozio benzinca starog 20 godina, gasio mi se prvih sedam dana po par puta dnevno. dosao na posao poceo da vozim sluzbenog dizela, gasio mi se na svakom cosku. dobro se moras navozati razlicitih auta, da bi mogla sjesti u bilo koje auto i da ga vozis bez problema...
fieste dizel tog godista su i u njemackoj, gdje je gorivo dosta bolje od naseg, poznate po tome da se svako malo nesto kvari. jos ako uzmes u obzir da je auto staro preko 10 godina, eto ti zabave.
sto se tice ozbiljnijeg servisa, ne slazem se da je F-AC obavezan. danas haman svaki ozbiljniji servis ima kompjuter dijagnostiku, a fiesta tog godista nije nista egzoticno.
-
- Posts: 4
- Joined: 14/07/2008 14:56
#16 Re: fiesta-odrzavanje i rezervni dijelovi
Vozila sam ja dizela G2,G3, al nikad mi se auto nije ugasilo, cim sjednem za volan prvi put pase mi, al sam vozila i benzince megana,reno 5, hyundai coupe,al popustim malo gas i ugasi se.A kakva je situacija s Felicijom,ima li ko kakvog iskustva?
- Qler
- Posts: 23622
- Joined: 18/10/2004 14:49
- Location: Sarajevo
#17 Re: fiesta-odrzavanje i rezervni dijelovi
felicija u narodu poznata kao fekalija.
i opet ti kazem, definitivno je benzinac laksi za voziti.
i opet ti kazem, definitivno je benzinac laksi za voziti.
- Better Man
- Posts: 16781
- Joined: 01/10/2006 20:10
#18 Re: fiesta-odrzavanje i rezervni dijelovi
Položio na benzincu, vozio 12 godina diesela, a danas evo malo više od godinu vozim benzinca. Nikakvih problema nisam imao prelaskom na benzinca i nisam morao nešto da se navikavam. Doduše današnji benzinci su tako napravljeni, da će ti se rijetko koji ugasiti zbog neravnomjernog odnosa kuplung - gas.londra wrote:Prvenstveno sam mislila na 95/96 g. dizel, jer ljudi ja ne znam voziti benzinca,pocetnik sam na dizelu polozila i lakse ga je vozit, bentinac se stalno gasi.
- dottore
- Posts: 1359
- Joined: 06/02/2008 18:18
- Location: Canton SA
#19 Re: fiesta-odrzavanje i rezervni dijelovi
mozda ona voli voiziti po brdima...
- Bullet Tooth Tony
- Posts: 20512
- Joined: 06/09/2007 12:15
- Location: Carsija at naJt
#20 Re: fiesta-odrzavanje i rezervni dijelovi
niko se nije naucen rodio ali vjeruj mi kad probas benzinca ,neces se vracati na dizela,svidjet ce ti se eksplozivnostlondra wrote:Prvenstveno sam mislila na 95/96 g. dizel, jer ljudi ja ne znam voziti benzinca,pocetnik sam na dizelu polozila i lakse ga je vozit, bentinac se stalno gasi.
-
- Posts: 4604
- Joined: 13/08/2006 11:20
#21 Re: fiesta-odrzavanje i rezervni dijelovi
Malo tvrdo kvacilo, moras fino osjetiti motor. Ja sam imao problema sa prelaskom na novija vozila:) Inace benzin ima more prednosti nad dizelom (mada trenutno vozim dizela, osjecaj mi je nekako fuj...)londra wrote:Vozila sam ja dizela G2,G3, al nikad mi se auto nije ugasilo, cim sjednem za volan prvi put pase mi, al sam vozila i benzince megana,reno 5, hyundai coupe,al popustim malo gas i ugasi se.A kakva je situacija s Felicijom,ima li ko kakvog iskustva?
-
- Posts: 1478
- Joined: 08/07/2008 01:28
#22 Re: fiesta-odrzavanje i rezervni dijelovi
felicija...ne znam gdje da pocnem.londra wrote:Vozila sam ja dizela G2,G3, al nikad mi se auto nije ugasilo, cim sjednem za volan prvi put pase mi, al sam vozila i benzince megana,reno 5, hyundai coupe,al popustim malo gas i ugasi se.A kakva je situacija s Felicijom,ima li ko kakvog iskustva?
ako uzmes dizel to ti je pun pogodak. izdrzljiv, dijelova ima, haman svaki majstor zna popraviti, VW motor. limarija im je ocajna, tako da mozes ocekivati koroziju. unutrasnjost je meh...ko da se vozis u autu iz 1990. a ne 2000.
ako uzmes noviji model, tj 1999 pa na dalje onda dobijas haman 90% VW, i vozi se skoro ko G3.
1.6 benzinac je VW, tako da je on manje vise OK izbor, a 1.3 benzinac je skodin prastari motor, koji trosi puno i proizvodi cesto neke manje kvarove, koje opet svaki majstor zna popraviti.
sve u svemu dobijas novije auto, za iste pare kao fiesta 1996 god., koje ima losiju limariju i unutrasnjost ali bolji dizel motor.
-
- Posts: 4604
- Joined: 13/08/2006 11:20
#23 Re: fiesta-odrzavanje i rezervni dijelovi
1.6 je najbolji motor koji se ugradjivao u Felicije. Ima dovoljno snage, ne kvari se i jeftin je za odrzavanje. Limarija zavisi kako je vlasnik odrzava, ja sam svoju vozio 7 godina i kad sam je prodao nije imala packe na sebi. Unutrasnjost nije luksuzna ali sa druge strane komfora bar ima u izobilju (nekad mi se cinilo cak i vise od Golfa 3 sa kojim je generacija).vnm wrote: limarija im je ocajna, tako da mozes ocekivati koroziju. unutrasnjost je meh...ko da se vozis u autu iz 1990. a ne 2000.
ako uzmes noviji model, tj 1999 pa na dalje onda dobijas haman 90% VW, i vozi se skoro ko G3.
1.6 benzinac je VW, tako da je on manje vise OK izbor, a 1.3 benzinac je skodin prastari motor, koji trosi puno i proizvodi cesto neke manje kvarove, koje opet svaki majstor zna popraviti.
Sve u svemu, Felicia je auto koje ce slusati bez pogovora ako se fino odrzava (kao uostalom i 99% auta). Ja za 7 godina nisam imao nijednog kvara, mjenjano je ulje, filteri, jednom disk plocice, jednom manzetne i zadnji lonac (sve potrosni materijal). Za pare koje kosta mislim da se ne moze dobiti bolje auto.
-
- Posts: 77
- Joined: 09/07/2008 11:29
#24 Re: fiesta-odrzavanje i rezervni dijelovi
Nemojte loziti ljude da svaki servis ima kompjutee.
Ja sam se nagledao situacija da likovi idu kod 4-5 avlijasa, nadaju se para (400-500 KM) i onda opet dodju u ovlasteni servis
Ja sam se nagledao situacija da likovi idu kod 4-5 avlijasa, nadaju se para (400-500 KM) i onda opet dodju u ovlasteni servis
-
- Posts: 1478
- Joined: 08/07/2008 01:28
#25 Re: fiesta-odrzavanje i rezervni dijelovi
moguce. a pazi ovo, ja znam covjeka koji je auto nakon udesa 3 puta vozio u ovlasteni servis da mu steluju spuru, i tri puta to nisu uradili kako treba jer ne znaju korisiti aparat. na kraju mu covjek u avliji pomocu spage namjestio.mitarmiric wrote:Nemojte loziti ljude da svaki servis ima kompjutee.
Ja sam se nagledao situacija da likovi idu kod 4-5 avlijasa, nadaju se para (400-500 KM) i onda opet dodju u ovlasteni servis
sta nam to kaze? nista.