sime_cipol wrote:https://autoblog.rs/blog/auto/vesti/201 ... -primeraka
Odlična brojka.
A dobar je i autić skroz..
Moderators: _BataZiv_0809, anex
sime_cipol wrote:https://autoblog.rs/blog/auto/vesti/201 ... -primeraka
3000/min. visoki okretaji benzincu?daljinski324 wrote:Pozdrav ljudi.
Imam jedno pitanje. Nekad u narednim mjesecima bih trebao kupovati auto za nekih 5 do 7 hiljada KM i poprilično realnom opcijom mi se čini Fiat Grande Punto, 1.4 8v, sa 77 KS. Međutim, u 90% komentara na koje sam naišao o njemu ljudi govore da je taj motor katastrofa i da ne ide nikako. E sad, nekom će neki auto biti ok, nekom će biti slab, zavisi šta je ko prije vozio. Što se mene tiče, pomalo sam u prošlosti vozio Pola 1.9 SDI i Ford Escorta 1.8 TD, sa 70 KS. Ako možda ima neko ko ima malo više iskustva ili ko je slučajno probao sve ove motore pa da mi da neko poređenje, da li je Punto s ovim motorom pokretniji od njih, ili gori, ili tu negdje, jer meni su i ova dva djelovali sasvim dovoljni za neku normalnu vožnju, iako nijedan od njih nije poznat kao neka raketa, naprotiv.
Što se tiče moje vožnje, većinom bi to bila vangradska, a nisam neko ko voli jurcati, dakle pretičem ako neko baš previše razvlači
E kod ovog Grande Punta vidim da je maksimalni obrtni moment na 3000 i iznosi 115 Nm, dok je kod Pola SDI 125 Nm na oko 2200 obrtaja. Da li to sad znači da će ovaj Puntov 1.4 8v, iako se zavrti u visoke obrtaje, opet lošije povući nego Polov SDI, koji je sve samo ne živahan motor
Nisam nikad vozio benzinca pa me to zanima i zahvaljujem ako ko odgovori
kidney wrote:Zadnjih dana ili tjedana je FCA imao druženja sa dilerima u Milanu gdje su im otkrili određene planove.
Što se tiče Fiata to su:
- unaprijeđeni 500 sa novim motorima i jako puno ADAS-a
- 500X u S aromi
- novi Fiat B segmenta
- Tipo MCA sa novim 10.25" infotainmentom
- "Tipo" SUV
1.4 8V motor sa 77KS je prava mjera za Grande Punta i nezahtjevnu vožnju. Dakle, grad, otvorena vožnja. Bez problema održava putnu brzinu 120-130 km/h. Motor je nepoderiv uz normalno održavanje.daljinski324 wrote:Pozdrav ljudi.
Imam jedno pitanje. Nekad u narednim mjesecima bih trebao kupovati auto za nekih 5 do 7 hiljada KM i poprilično realnom opcijom mi se čini Fiat Grande Punto, 1.4 8v, sa 77 KS. Međutim, u 90% komentara na koje sam naišao o njemu ljudi govore da je taj motor katastrofa i da ne ide nikako.
nemoj vise citat gluposti po internetu ,ja cu ti napisat kao neko ko cesto vozi 1.2, da taj auto solidno ide.nije za trkanje ,ali za svakodnevnu normalnu upotrebu je ok.daljinski324 wrote:
Hvala svima na odgovorima. Citajuci razne komentare po internetu sam bio stekao dojam da se taj auto uopste ne pomjera s mjesta. Pretpostavljam da osjecaj mozda i jeste takav nekome ko je navikao voziti aute sa 100+ KS, ali vjerujem da bi meni bio zadovoljavajuci.
U firmi imamo taj. Fino auto, ide on na otvorenoj normala kad se zaleti, ali je jako lijen kad polazi, ono, prva, druga, sporo ubrzava. Doduše, taj je na plinu. Na benzinu valjda nije tako. Imali smo i Daciju Sandero 1.2, 75 ks i startniji je bio puno, a i on je bio na plinu.daljinski324 wrote:Pozdrav ljudi.
Imam jedno pitanje. Nekad u narednim mjesecima bih trebao kupovati auto za nekih 5 do 7 hiljada KM i poprilično realnom opcijom mi se čini Fiat Grande Punto, 1.4 8v, sa 77 KS. Međutim, u 90% komentara na koje sam naišao o njemu ljudi govore da je taj motor katastrofa i da ne ide nikako. E sad, nekom će neki auto biti ok, nekom će biti slab, zavisi šta je ko prije vozio. Što se mene tiče, pomalo sam u prošlosti vozio Pola 1.9 SDI i Ford Escorta 1.8 TD, sa 70 KS. Ako možda ima neko ko ima malo više iskustva ili ko je slučajno probao sve ove motore pa da mi da neko poređenje, da li je Punto s ovim motorom pokretniji od njih, ili gori, ili tu negdje, jer meni su i ova dva djelovali sasvim dovoljni za neku normalnu vožnju, iako nijedan od njih nije poznat kao neka raketa, naprotiv.
Što se tiče moje vožnje, većinom bi to bila vangradska, a nisam neko ko voli jurcati, dakle pretičem ako neko baš previše razvlači
E kod ovog Grande Punta vidim da je maksimalni obrtni moment na 3000 i iznosi 115 Nm, dok je kod Pola SDI 125 Nm na oko 2200 obrtaja. Da li to sad znači da će ovaj Puntov 1.4 8v, iako se zavrti u visoke obrtaje, opet lošije povući nego Polov SDI, koji je sve samo ne živahan motor
Nisam nikad vozio benzinca pa me to zanima i zahvaljujem ako ko odgovori
—Adapted from Sergio Marchionne by Tommaso Ebhardt, published in Italian by Sperling & KupferMarchionne left behind several “what ifs,” including ultimately fruitless approaches to Volkswagen AG and Peugeot SA about mergers. In 2013, Emmanuel Macron, then a top adviser to French President François Hollande, had preliminary talks with Fiat about a merger with troubled Peugeot. At the end of 2014, Marchionne was told by some of his advisers that Peugeot’s new CEO, Carlos Tavares, was interested in discussing a deal and wouldn’t compete with Fiat’s chief for the top job, according to three people familiar with the approach. But Marchionne by then had no interest. (Tavares denies making the offer.)
In 2016, Marchionne considered what was called the “Wulf Project”—an option to combine with Volkswagen’s U.S. operation in the wake of the German car company’s emission scandal. That led nowhere, and Marchionne soon turned his focus to his profit targets for Fiat Chrysler and boosting the value of its brands, which he hoped would make the company strong enough before his planned retirement to survive the disruptive electric and self-driving revolution.
There was one uncompleted project that Marchionne probably regretted to the end of his life. He wanted to create the world’s biggest carmaker by merging Fiat Chrysler with its biggest U.S. rival, General Motors Co. The plan was called “Operation Cylinder.” With Elkann, he sent three exploratory letters from 2013 to 2015 to GM executives, including new CEO Mary Barra. All went unanswered. Marchionne then tried to force Barra to the table by seeking help from activist investors. He even considered a hostile bid. In 2015, Marchionne had lined up initial commitments from European banks to finance a $60 billion cash offer for GM. But conditions weren’t right, as Elkann soon realized: It was too financially risky for indebted Fiat, and Barra had the backing of the U.S. establishment, along with top GM investors, including Warren Buffett. The Oracle of Omaha had discouraged Elkann, suggesting Barra should get her chance to run GM.
After months of preparation, Marchionne concluded he couldn’t push for a merger with GM. Clearly disappointed, he told me in an interview at his Michigan mansion, “If nobody wants you, then celibacy may be the only option.” He took out his frustration on the Agnellis, feeling a lack of support. This was one of the several ups and downs he had with Elkann, with whom he had a close relationship. But he was realistic enough to admit in private conversations that the U.S. would never allow him to wage a battle to unseat the first female CEO of the country’s biggest carmaker.
Dvomaseni zamajac 800-1000 KM, veliki servis oko 600 KM, mali servis oko 150 KM.tabija wrote:Pozdrav raja,
Interesuju me cijene odrzavanja 1.9 jtd motora iz 2009 godista.Motor ima 88 kw.
Konkretno je u pitanji 1.9 ddis kod suzukija ali je to isti motor jel.
Znaci cijenu velikog i malog servisa (sa filterom goriva) te kompletnog seta kvacila (uklj.zamajac).
Naravno, ne u ovlastenom servisu.
Ukoliko ne znate cijene sa rukama mogu i cijene dijelova samo.
Zahvaljujem.
Tu je mitraljez skriven...Zvek wrote:
Neki će reći da je već šlepana
Ako se ne varam ima ovakva u SA, gasa je. Dobar zvuk ima...Zvek wrote:
Neki će reći da je već šlepana