FIAT KONZUMENTI

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
kidney
Posts: 548
Joined: 10/02/2018 12:19

#4226 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by kidney »

mali_milojica wrote:Nema od toga ništa. Mislim Lancije.
A 1 juna će biti novi plan, vidjet ćemo sta ce predstaviti.
Nemam pojma u vezi Lancie, ne zanima me, a mislim da ih gase.

Za Alfu sam rekao kako može izgledati. No za Alfu su 3 modela najbitnija. Coupe i 2 SUV-a.
Seawolf wrote:
mali_milojica wrote:Nema od toga ništa. Mislim Lancije.
A 1 juna će biti novi plan, vidjet ćemo sta ce predstaviti.
Nadam se da će se dosjetiti da ugrade SCR u dizelske izvedbe Stelvia, pa da se novokupljeni Stelvio može i sa dizel motorima registrovati u EU i poslije 01. septembra ove godine.

Pohvala za FCA. Konačno imaju model koji je dobio EU tipsku homologaciju, u skladu sa odredbama propisa za Euro 6d-TEMP. Radi se o modelu Fiat 500, u izvedbi sa vremešnim motorom radne zapremine 1.242 ccm i najveće snage 51 kW.
Sljedeća godina je ključ.

Iako mi nije jasna opčinjenost propisom od kojega strahuju jedini njemačke ovce radi famoznih plaketa. Ne tangira to nikog drugog osim njih.
User avatar
mali_milojica
Posts: 14185
Joined: 02/09/2012 17:42
Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.

#4227 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by mali_milojica »

Kako ne tangira nikoga, ako na tržištu EU nećeš moći prodati auto ako ne zadovoljava normu. Nije norma pravljenja samo za DE trziste :roll:
kidney
Posts: 548
Joined: 10/02/2018 12:19

#4228 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by kidney »

Ključni datum za dizele je 9/2019. To je sigurno kada neće moći zadovoljiti bez SCR-a.

Kao što sam pisao novi motor sa 160 odnosno 190 KS sa SCR-om je već odavno spreman. Za 210 KS ne znam.
I sada je pitanje zašto nuditi skuplji motor ako nije potrebno, a skuplji je u proizvodnji. A moguće da ovih postojećih još imaju na skladištu.
User avatar
ElRe
Posts: 10846
Joined: 12/12/2011 11:28

#4229 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by ElRe »

Koliko je 01.06. bitan za Alfu, još je bitniji za Fiat. Ako ne planiraju nasljednika Punta, veći crossover od 500X, onda im ostaje taj segment vozila iz gradske klase kojom sebi ograničavaju prisustvo na tržištima Mediterana i nešto Francuske i Njemačke.
Seawolf
Posts: 7734
Joined: 14/06/2012 22:59

#4230 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by Seawolf »

kidney wrote:Ključni datum za dizele je 9/2019. To je sigurno kada neće moći zadovoljiti bez SCR-a.

Kao što sam pisao novi motor sa 160 odnosno 190 KS sa SCR-om je već odavno spreman. Za 210 KS ne znam.
I sada je pitanje zašto nuditi skuplji motor ako nije potrebno, a skuplji je u proizvodnji. A moguće da ovih postojećih još imaju na skladištu.
2.2 diesel motor bez SCR-a u Stelviu je Euro 6b, a nije Euro 6c. Euro 6c je obavezan za sve nove, prvi put registrovane automobile u EU, od 01. septembra 2018-e.
User avatar
mali_milojica
Posts: 14185
Joined: 02/09/2012 17:42
Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.

#4231 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by mali_milojica »

Seawolf wrote:
kidney wrote:Ključni datum za dizele je 9/2019. To je sigurno kada neće moći zadovoljiti bez SCR-a.

Kao što sam pisao novi motor sa 160 odnosno 190 KS sa SCR-om je već odavno spreman. Za 210 KS ne znam.
I sada je pitanje zašto nuditi skuplji motor ako nije potrebno, a skuplji je u proizvodnji. A moguće da ovih postojećih još imaju na skladištu.
2.2 diesel motor bez SCR-a u Stelviu je Euro 6b, a nije Euro 6c. Euro 6c je obavezan za sve nove, prvi put registrovane automobile u EU, od 01. septembra 2018-e.
Preskočit će 6c i odmah otići na 6d TEMP :zzzz:
kidney
Posts: 548
Joined: 10/02/2018 12:19

#4232 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by kidney »

Pa čak se može i Euro 6c progurati bez SCR-a. Ne znam samo koliko košta homologacija. Inače može se i prodavati ali ne i proizvoditi nakon gornjeg datuma.

Nego tko zna talijanski?


Ragazzi vi assocuro che oggi alle 18:30 ad Avellino Variante altezza Consd avvistate Renegade e 500X restyling, Fiorino nudo ma con cartello su paraurti e parabrezza giallo col fulmine della corrente nero (hybrid?) pero il motore si sentiva era benzina e udite udite una Grand Cherokee modello attuale che pero aveva passaruota allargati di un paio di Centimetri, lunghezza maggiore con sportello posteriore allungato leggermente (classico tagli e cuci) con qualche adesivo nero e vicino le ruote degli ingranaggi grandi con dei fili che portavano nell abitacolo! Non son riuscito a fare una foto ma domani ci riesco perche passano spesso per quella zona! Non so se si tratti della Grand Cherokee WL prossima o del suv Alfa


Ali znate kako se kaže. Pictures or it didn't happen.
User avatar
ElRe
Posts: 10846
Joined: 12/12/2011 11:28

#4233 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by ElRe »

Za kraktko vrijeme (10ak dana) prodata 2 Stelvia u BiH.
530i
Posts: 9169
Joined: 08/12/2009 17:31

#4234 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by 530i »

Ako sam dobro upratio jedan je prodan i preko ACI-ja, vidio sam negdje sliku upakovanog Stelvija u zaštitu prilikom transporta.
Seawolf
Posts: 7734
Joined: 14/06/2012 22:59

#4235 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by Seawolf »

Unaprijed se izvinjavam @kidney-u, jer znam koliko ga iritira priča o Euro 6d-TEMP, ali želim da podijelim informaciju da su od danas na listi putničkih automobila koji su homologirani da ispunjavaju Euro 6d-TEMP normu i prvi dizelaši iz FCA grupe.

Pohvalno je što se radi o vozilu sa velikim i snažnim dizel motorima, a to je JEEP Grand Cherokee 3.0 V6 MultiJet, sa motorima radne zapremine 2.987 ccm, u izvedbama snage 140 kW (190 PS) i 184 kW (250 PS).

Link na aktuelnu, današnju listu vozila koji su homologirani da ispunjavaju Euro 6d-TEMP normu:

https://www.adac.de/infotestrat/umwelt- ... fault.aspx
vauvau
Posts: 1375
Joined: 05/06/2014 09:03

#4236 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by vauvau »

Seawolf wrote:Unaprijed se izvinjavam @kidney-u, jer znam koliko ga iritira priča o Euro 6d-TEMP, ali želim da podijelim informaciju da su od danas na listi putničkih automobila koji su homologirani da ispunjavaju Euro 6d-TEMP normu i prvi dizelaši iz FCA grupe.

Pohvalno je što se radi o vozilu sa velikim i snažnim dizel motorima, a to je JEEP Grand Cherokee 3.0 V6 MultiJet, sa motorima radne zapremine 2.987 ccm, u izvedbama snage 140 kW (190 PS) i 184 kW (250 PS).

Link na aktuelnu, današnju listu vozila koji su homologirani da ispunjavaju Euro 6d-TEMP normu:

https://www.adac.de/infotestrat/umwelt- ... fault.aspx
Po Vašemu uvaženom mišljenju, kad bi moglo doći do zabrane ili izbacivanja iz upotrebe diesel motora s Euro 6d-TEMP normom?
User avatar
mali_milojica
Posts: 14185
Joined: 02/09/2012 17:42
Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.

#4237 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by mali_milojica »

Mislim da Euro 6d nastupa sa 1.1.2020 ili 2021.
User avatar
_BataZiv_0809
Nindža revizor
Posts: 66218
Joined: 09/05/2013 13:56
Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
Vozim: Lancia na servisu

#4238 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by _BataZiv_0809 »

konektovan wrote:Nezvanicno, 1. Juna Marchione ce objaviti 5-godišnji plan FCA, a jedna od novosti, izgleda da ipak lancia nece biti ugasena. Navodno, nova delta prototip je vec u pogonu, i bazirana je na alfinoj novoj platformi. Eh sad, mozda je samo san. :mrgreen:
Ima da te castim ako ovo bude istina :kiss:

Gdje si to procitao baj d vej?
User avatar
konektovan
Posts: 40642
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#4239 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by konektovan »

_BataZiv_0809 wrote:
konektovan wrote:Nezvanicno, 1. Juna Marchione ce objaviti 5-godišnji plan FCA, a jedna od novosti, izgleda da ipak lancia nece biti ugasena. Navodno, nova delta prototip je vec u pogonu, i bazirana je na alfinoj novoj platformi. Eh sad, mozda je samo san. :mrgreen:
Ima da te castim ako ovo bude istina :kiss:

Gdje si to procitao baj d vej?
Autorepublika

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 9692241233
User avatar
_BataZiv_0809
Nindža revizor
Posts: 66218
Joined: 09/05/2013 13:56
Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
Vozim: Lancia na servisu

#4240 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by _BataZiv_0809 »

Ziv i zdrav bio!
Seawolf
Posts: 7734
Joined: 14/06/2012 22:59

#4241 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by Seawolf »

vauvau wrote:...
Tek od 01. januara 2020-e, za nove, prvi put homologirane tipove vozila, odnosno od 01. januara 2021-e, za sva nova, prvi put registrovana vozila, u EU je obavezan Euro 6d sa stepenom usaglašenosti prema graničnim vrijednostima NOx i čestica čađi, od 1,5x. Trenutno je taj stepen usaglašenosti (koeficijent kojim se množe granične vrijednosti) prilikom mjerenja količine NOx i čestica čađi u RDE propisanom mjerenju (voženje u realnim uslovima) , jednak 2,1x.

Uzevši to u obzir, sa prilično velikom sigurnošću možemo reći da su vozila sa diesel motorima, koja sada pri mjerenju u uslovima RDE, imaju izmjerene granične vrijednosti NOx i čestica čađi, unutar vrijednosti propisanih sa Euro 6d, sigurna od bilo kakvih zabrana najmanje do 2030-e, a i kada ih bilo kakve zabrane zakače, to će se odnositi samo na najuža jezgra nekih gradova u EU.
vauvau
Posts: 1375
Joined: 05/06/2014 09:03

#4242 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by vauvau »

Seawolf wrote:
vauvau wrote:...
Tek od 01. januara 2020-e, za nove, prvi put homologirane tipove vozila, odnosno od 01. januara 2021-e, za sva nova, prvi put registrovana vozila, u EU je obavezan Euro 6d sa stepenom usaglašenosti prema graničnim vrijednostima NOx i čestica čađi, od 1,5x. Trenutno je taj stepen usaglašenosti (koeficijent kojim se množe granične vrijednosti) prilikom mjerenja količine NOx i čestica čađi u RDE propisanom mjerenju (voženje u realnim uslovima) , jednak 2,1x.

Uzevši to u obzir, sa prilično velikom sigurnošću možemo reći da su vozila sa diesel motorima, koja sada pri mjerenju u uslovima RDE, imaju izmjerene granične vrijednosti NOx i čestica čađi, unutar vrijednosti propisanih sa Euro 6d, sigurna od bilo kakvih zabrana najmanje do 2030-e, a i kada ih bilo kakve zabrane zakače, to će se odnositi samo na najuža jezgra nekih gradova u EU.
Hvala lijepa na odgovoru.
kidney
Posts: 548
Joined: 10/02/2018 12:19

#4243 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by kidney »

Seawolf wrote:Unaprijed se izvinjavam @kidney-u, jer znam koliko ga iritira priča o Euro 6d-TEMP, ali želim da podijelim informaciju da su od danas na listi putničkih automobila koji su homologirani da ispunjavaju Euro 6d-TEMP normu i prvi dizelaši iz FCA grupe.

Pohvalno je što se radi o vozilu sa velikim i snažnim dizel motorima, a to je JEEP Grand Cherokee 3.0 V6 MultiJet, sa motorima radne zapremine 2.987 ccm, u izvedbama snage 140 kW (190 PS) i 184 kW (250 PS).

Link na aktuelnu, današnju listu vozila koji su homologirani da ispunjavaju Euro 6d-TEMP normu:

https://www.adac.de/infotestrat/umwelt- ... fault.aspx
Ne smeta to meni. Samo se bespotrebno diže bura i neke sumnje.

Kao što sam rekao i za Giuliu već je dugo u ePER-u spremni motor. 2.2 sa 160 i 190 KS. Ne znam hoće li pojačavati onaj od 210 KS.
I Giulie i Stelvio su davno prestali voziti okolo sa aparatarum prikačenom na zadnji kraj vozila i spojenom na ispuh. Tako da su oni razvoj davno riješili.

Plan je sljedeći. Do jeseni da svi FCA dizeli koji će živjeti i dalje budu Euro 6d TEMP homologirani. Vidjet ćemo hoće li napraviti kakvu devijaciju od plana.

Što se tiče ADAC liste. Kaže travanj 2018., a objavili tek sada. Inače datum nije za homologaciju nego koliko sam razumio od kada se može naručiti.
Seawolf
Posts: 7734
Joined: 14/06/2012 22:59

#4244 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by Seawolf »

kidney wrote:...
Što se tiče ADAC liste. Kaže travanj 2018., a objavili tek sada. Inače datum nije za homologaciju nego koliko sam razumio od kada se može naručiti.
Tako je. Praktično, od pojavljivanja tipa i modela u cjenovniku za njemačko tržište. EU tipska homologacija je morala biti završena prije toga.
kidney
Posts: 548
Joined: 10/02/2018 12:19

#4245 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by kidney »

Morgan Stanley, točnije to bi bio imenom i prezimenom Adam Jonas, očekuje da će do konca idućeg plana margina profita dostići i 13%. Hrabro moram reći. A ako je istinito FCA će biti izrazito moćna kompanija.

Fiat Chrysler Expected to Tell Investors What Its Future Looks Like Without CEO Marchionne
Fiat Chrysler surprised Wall Street by largely delivering on income goals for this year, outlined in its last strategic plan, which dates back to 2014 and were triple what some analysts projected. The company’s stock price has quadrupled since then and its healthy 6% profit margin is higher than crosstown rival Ford Motor Co.’s 5.2% margin and approaching General Motors Co.’s 7.2%.

Industry officials expect the new strategy through 2022—its third such plan since 2009—to be similarly aggressive. Morgan Stanley estimates Fiat Chrysler could aim to more than double operating earnings and hit profit margins as high as 13%. “We expect that FCA’s [operating] margin targets could rival or even exceed what many premium peers are achieving today,” the brokerage said in an April report.
kidney
Posts: 548
Joined: 10/02/2018 12:19

#4246 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by kidney »

Od sada će Alfa i Maserati biti u financijskim izvještajima kao jedna divizija. Ja bih rekao nije neočekivano mada sam očekivao da će Alfu samostalno tu gurnuti.

Bar tako kažu Talijani:
Fca, un'unica divisione per Alfa e Maserati (at http://www.repubblica.it/economia/finanza/2018/05/30/news/fca_un_unica_divisione_per_alfa_e_maserati-197745496/?ref=RHPPBT-VE-I0-C6-P11-S3.2-T1 )
kidney
Posts: 548
Joined: 10/02/2018 12:19

#4248 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by kidney »

Sada je RAM. Iza idu Alfa i Maser. Planovi za Fiat, Dodge, Chrysler i Fiat Professional neće biti. Fokusirani su na brandove koji će donositi veliku zaradu.



https://www.fcagroup.com/capitalmarkets ... 0Brand.pdf


Image
Image
User avatar
ElRe
Posts: 10846
Joined: 12/12/2011 11:28

#4250 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by ElRe »

kidney wrote:Sada je RAM. Iza idu Alfa i Maser. Planovi za Fiat, Dodge, Chrysler i Fiat Professional neće biti. Fokusirani su na brandove koji će donositi veliku zaradu.
Ako sam dobro razumio za Fiat nemaju nikakvih planova, osim da ako ovako nastave brend tiho ugine.

To znači, da od danas prestajem da pratim FCA grupaciju.
Post Reply