FIAT KONZUMENTI

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
User avatar
ElRe
Posts: 10845
Joined: 12/12/2011 11:28

#4051 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by ElRe »

Ne znam sta je zakocilo FCA ali Jeep je trebao vec novu generaciju Grand Cherokeea i novi veliki Jeep. Naravno, trebali su vec biti i novi Charger i Durango (ako ce ga biti). Ono što mi se ne svidja i gdje ne vidim nikakvu logiku je sa Alfa nece ponuditi ni jedan novi model do 2020 godine.

Maserati takodje hronicno treba nove modele, cak je i SUV Levante podbacio.
https://www.klix.ba/auto/ima-li-svjetla ... /180207089

Kakav je status Maseratija u Sjevernoj Americi, jacina brenda? Uredu, Kina ih je kostala planova, ali ima jos bogatih trzista na Zemlji.
User avatar
mali_milojica
Posts: 14185
Joined: 02/09/2012 17:42
Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.

#4052 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by mali_milojica »

Seawolf wrote:
kidney wrote:...
Što se tiče Alfa i Maseratia, a tu se seawolf garant neće složit. Adam Jonas iz Morgan Stanleya vjeruje da će u skoroj budućnosti kombinirani EBIT Alfe i masera doći do 2 milijarde eura ako sve bude uredno.
...
Ne vjerujem.

Prvo, ne znam koliki je taj "kombinovani EBIT Alfe i Maseratija" bio 2017-e. A ne znaju ni investitori, jer vjerujem da ga od njih kriju kao zmija noge. Vidim da je Maserati sam imao 560 miliona EUR.

Drugo, neće sve biti uredno, jer će novi propisi u vezi sa mjerenjem količine štetnih sastojaka u izduvnim gasovima donijeti velike dodatne troškove u dalji razvoj Giorgio platforme. Nisu na vrijeme razvijali platformu sa tim propisima na pameti. A trebali su, jer su znali za njih.

Treće, značajno rasterećenje troškova bi donijelo korištenje platforme kod ostalih proizvođače u FCA. Naravno, ne kod FIAT-a, nego kod JEEP-a i DODGE-a. A kada će to biti? Kada će se CHEROKEE proizvoditi na istoj platformi kao i STELVIO? Kada će biti DODGE limuzina na toj platformi? Da li će i kada početi proizvodnja novog GRAND CHEROKEE-ja i novog ALFA SUV-a u E-segmentu, koji bi trebali dijeliti istu (valjda produženu i proširenu Giorgio) platformu?

Hoću reći da ta platforma više i nije u cvijetu mladosti, a još uvijek se premalen broj automobila proizvodi na njoj.
Kako platforma nije u cvijetu mladosti, a jedva da je tu 3 god?
kidney
Posts: 548
Joined: 10/02/2018 12:19

#4053 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by kidney »

Seawolf wrote: Ne vjerujem.

Prvo, ne znam koliki je taj "kombinovani EBIT Alfe i Maseratija" bio 2017-e. A ne znaju ni investitori, jer vjerujem da ga od njih kriju kao zmija noge. Vidim da je Maserati sam imao 560 miliona EUR.

Drugo, neće sve biti uredno, jer će novi propisi u vezi sa mjerenjem količine štetnih sastojaka u izduvnim gasovima donijeti velike dodatne troškove u dalji razvoj Giorgio platforme. Nisu na vrijeme razvijali platformu sa tim propisima na pameti. A trebali su, jer su znali za njih.

Treće, značajno rasterećenje troškova bi donijelo korištenje platforme kod ostalih proizvođače u FCA. Naravno, ne kod FIAT-a, nego kod JEEP-a i DODGE-a. A kada će to biti? Kada će se CHEROKEE proizvoditi na istoj platformi kao i STELVIO? Kada će biti DODGE limuzina na toj platformi? Da li će i kada početi proizvodnja novog GRAND CHEROKEE-ja i novog ALFA SUV-a u E-segmentu, koji bi trebali dijeliti istu (valjda produženu i proširenu Giorgio) platformu?

Hoću reći da ta platforma više i nije u cvijetu mladosti, a još uvijek se premalen broj automobila proizvodi na njoj.
Nisam ja to rekao. To je rekao jedan uvaženi analitičar Morgan Stanleya. Zove se Adam Jonas. I to on u prošlosti i nije bio sklon Marchionneu. Rekao je da Alfa-Maserati kombinirano mogu imati EBIT od 2 milijarde eura. I da po njemu tada mogu biti samostalne kompanije.
Čak je pitao to direktno Marchionnea tokom jednog kvartalnog Conference Calla. Marchionne je naravno odbio direktno odgovoriti na pitanje.
I onda su krenule špekulacije nekih novinara koji vade stvari iz konteksta. Kao da Marchionne želi spin-off Alfe i Maseratia. Nitko to nije rekao.

Što se tiče Giorgio platforme ni ja ni ni ti nismo ljudi koji bi trebali gledati u kristalnu kuglu. Što sigurno znamo je spremnost za 48V tehnologije. Ima to u ePER-u. Giulia 2.0 350 KS. :)
Ja samo mogu reći da što se same platforme tiče, njenih tehničkih performansi. Sudeći po jedinom testu koji mjeri sve, Giulia je generacijski korak ispred direktne njemačke konkurencije. Iako očekujem da novi BMW Serije 3 bude tu negdje. Recimo da Nijemci ne mogu iskombinirati takvu razinu udobnosti sa takvim držanjem u zavojima. Problem je tu najčešće platforma, torzijska krutost. Podešavanje ovjesa treba ići na tvrdo da se dobije držanje.

Maserati isto ide na Giorgio. Prvi model klasa kao Stelvio. I to bi trebalo biti brzo.
Ja sam na jednom mjestu, a tamo ne pišem na hrvatskom, stavio svoje predviđanje da prelaskom Maseratia na Giorgio, i paralelnim prelaskom američkih modela na Girogio, profit margine Maseratia raste na preko 20%.
Živi bili pa vidjeli.
Seawolf
Posts: 7734
Joined: 14/06/2012 22:59

#4054 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by Seawolf »

mali_milojica wrote: Kako platforma nije u cvijetu mladosti, a jedva da je tu 3 god?
Misliš već je tu 3 godine ... a na nju idu samo dva različita karoserijska oblika i nekih sedamdesetak hiljada proizvedenih jedinica godišnje.

Malo je to za tako skupu (i nesumnjivo, dobru) platformu, pogotovu kada se radi o vozilima na kojima i nisu tako velike pojedinačne zarade.
User avatar
mali_milojica
Posts: 14185
Joined: 02/09/2012 17:42
Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.

#4055 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by mali_milojica »

Seawolf wrote:
mali_milojica wrote: Kako platforma nije u cvijetu mladosti, a jedva da je tu 3 god?
Misliš već je tu 3 godine ... a na nju idu samo dva različita karoserijska oblika i nekih sedamdesetak hiljada proizvedenih jedinica godišnje.

Malo je to za tako skupu (i nesumnjivo, dobru) platformu, pogotovu kada se radi o vozilima na kojima i nisu tako velike pojedinačne zarade.
Jel malo auta zasnovano na Giorgio platformi? Jeste i slažem se da su trebali još poneki model iz grupacije posaditi na nju.
Ali ne slažem da je stara,ako je tu samo 3 godine.
Seawolf
Posts: 7734
Joined: 14/06/2012 22:59

#4056 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by Seawolf »

kidney wrote: Što se tiče Giorgio platforme ni ja ni ni ti nismo ljudi koji bi trebali gledati u kristalnu kuglu. Što sigurno znamo je spremnost za 48V tehnologije. Ima to u ePER-u. Giulia 2.0 350 KS. :)
Mild-Hybrid sa dijelom električne instalacije napona 48 V i sa 48 V starter-generatorom i 48 V akumulatorom ne zahtjeva neku spremnost platforme za nove tehnologije, jer su sve inovacije uz motor i sa dodatkom još jednog akumulatora.

Da li će i kada će biti Plug-In Hybrid na Giorgio platformi? Da li će i kada biti neki model na toj platformi sa čisto električnim pogonom? Je li moguće ubaciti odgovarajući paket baterija bez značajnih izmjena na platformi?
kidney wrote:Ja samo mogu reći da što se same platforme tiče, njenih tehničkih performansi. Sudeći po jedinom testu koji mjeri sve, Giulia je generacijski korak ispred direktne njemačke konkurencije. Iako očekujem da novi BMW Serije 3 bude tu negdje. Recimo da Nijemci ne mogu iskombinirati takvu razinu udobnosti sa takvim držanjem u zavojima. Problem je tu najčešće platforma, torzijska krutost. Podešavanje ovjesa treba ići na tvrdo da se dobije držanje.
Malo pretjeruješ. I da je sve to tako, mislim da je torziona čvrstoća jedan od zadnjih parametara koje imaju na umu kupci novih limuzina i SUV-ova D- i E-segmenta.
kidney wrote: Maserati isto ide na Giorgio. Prvi model klasa kao Stelvio. I to bi trebalo biti brzo.
Ja sam na jednom mjestu, a tamo ne pišem na hrvatskom, stavio svoje predviđanje da prelaskom Maseratia na Giorgio, i paralelnim prelaskom američkih modela na Girogio, profit margine Maseratia raste na preko 20%.
Živi bili pa vidjeli.
Živi bili.

Vjerujem da je sve to tako planirano i da će se u preiodu od 2020 do 2022 pojaviti novi modeli sa znakom Alfe, Maseratia, Jeepa i Dodgea na Giorgio platformi. Ali vrijeme ne ide u korist ove platforme. Kako budu nadolazili novi modeli, tako će ova odlična platforma sve više pokazivati svoju vremešnost u odnosu na konkurenciju.
kidney
Posts: 548
Joined: 10/02/2018 12:19

#4057 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by kidney »

Torzijska krutost je ta koja posljedično daje dobar omjer handlinga i udobnosti.

O ostalom neću... Neki misle da su talijanski inženjeri idioti. Ja na žalost nekih nisam takvog mišljenja.

Mislim da Talijanima neke druge stvari ili neke druge osobe nedostaju.
User avatar
ElRe
Posts: 10845
Joined: 12/12/2011 11:28

#4058 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by ElRe »

Nedostaju im stratezi, menadžeri, marketing stručnjaci, stručnjaci za medije, lobiranja i sl must to have ljudi u biznisu. A bez njih nema posla.
Talijani su odlicni inžinjeri i uvijek naprave najbolje proizvode u svim segmentima (motori, mjenjaci, ovjes). Kaskaju u uredjenju enterijera i multimediji.
Ali najveci problem je plasman proizvoda.
kidney
Posts: 548
Joined: 10/02/2018 12:19

#4059 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by kidney »

Uostalom ako ne mogu ići hibridi u trenutne platforme koji će im klinac ovaj motor:

"...

Front End Accessory Drive CeO Leader for EMEA Region
Nome azienda FCA Fiat Chrysler Automobiles
Date 2016 – presente Durata lavoro 2 anni
Località Pomigliano D'Arco-Naples Italy

Currently, the most common hybrid and mild hybrid topology is the P0/ P1 front architecture, in which the electric machine is integrated in the Front End Accessory Drive (FEAD). In this case, the electric machine is replacing the alternator in terms of role and packaging. I work to get he belt-driven design is very compact and facilitates integration in the available space between the internal combustion engine and vehicle. Also together with the suppliers of the electric machine we define the work mode to achieve emission and consumption reduction targets.
Mine achievements :
GSE T4 Hybrid 350v > white paper to start of production 2018
GSE N3 Mild Hybrid 12v > white paper to start of production 2019

..."
pino di maria | Professional Profile (at https://www.linkedin.com/in/pino-di-maria-11a459125/ )


Taj gore boldani. Što će im to u proizvodnji ako nigdje ne mogu ugraditi? Ovo nigdje zato što je su ostale platforme starije od Giorgio. A u 2018. nećemo dobiti nove modele. iz europskih tvornica samo facelift Fiata 500X i Jeep Renegadea.
kidney
Posts: 548
Joined: 10/02/2018 12:19

#4060 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by kidney »

ElRe wrote:Kaskaju u uredjenju enterijera i multimediji.
Za interijer se ne slažem. Nema šanse. Pogotovo gdje surađuju sa Faureciom. Svi oni divni njemački interijeri su u pravilu francuski.


Za multimediju se isto ne slažem da je loša kao što neki pokušaju prikazati. Uostalom UConnect je najnagrađivaniji sustav od ne-premium proizvođača. Nedavno sam vidio test gdje je Compass uredno u toj kategoriji pomeo QQ i Sportage.
Sa druge strane Alfin sustav je srodan BMW-ovom. A za ova dobar dio razvoja radio FCA firma, Magneti Marelli. Čak u ozbilunim testovima gdje se išlo dalje od subjektivnog dojma i nije bio loš. Čini mi se Giulia 3. najbolji infotainment od svih premium proizvođača, a kojih ima jedno 9 u toj klasi u Sjevernoj America.
Veći je problem što neke sustave ne nude u nekim modelima.
User avatar
ElRe
Posts: 10845
Joined: 12/12/2011 11:28

#4061 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by ElRe »

Giulia i Stelvio su put kojim FCA treba poci kod enterijera.
Kaskaju u drugim klasama, a narocito ne bi smjeli da omanu u klasi Maseratija. A na ytb review je bilo zamjerki bas na Ghibli.
500L je loš npr, Doblo bi morao biti pažljivije sastavljen iako je teretnjak.

Multimedija mora biti fenomenalna u premium klasi i ne smije se desavati da nesto kaska za konkurencijom ili nije u ponudi. Danas neki prosjecan kupac odgleda ytb review i ako tamo neki novinarcic kaze Stelvio multimedija zastarjela ili losija od XC60 to je automatski uteg oko vrata Stelviu. Kriminalna je odluka da imas MM u koncernu i sve mogucnosti i onda osiromasis multimediju na top modelima. Razlog sigurno ne zna niko.
Nasuprot tome konkurenciji isporucic top up-to-date proizvod.
530i
Posts: 9169
Joined: 08/12/2009 17:31

#4062 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by 530i »

Elre, ako aludiraš na reviewe koje radi Doug DeMuro taj tip očito ima nešto protiv Maseratija, uvijek iskritikuje maksimalno. Premda ni inače nije neka posebna pamet. Ozbiljni ljudi prate ozbiljne emisije i ozbiljnu štampu, a barem toga u USA ima, za razliku od Evrope.
Seawolf
Posts: 7734
Joined: 14/06/2012 22:59

#4063 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by Seawolf »

kidney wrote:Uostalom ako ne mogu ići hibridi u trenutne platforme koji će im klinac ovaj motor:
...
GSE T4 Hybrid 350v > white paper to start of production 2018
...
O.K. i gdje je ta pogonska grupa koja kombinuje četvorocilindraš radne zapremine 1.995 ccm i elektični motor sa električnom instalacijom napona 350 V.

Je li to Plug-In Hybrid, ili šta?

Postoji li ta pogonska grupa još negdje u najavi, ili samo na LinkedIn profilu gospodina DiMarie?

I da, baš nešto nemam povjerenja u inženjera koji radi na razvoju i integraciji komponenata pogonske grupe, a oznaku za mjernu jedinicu za električni napon piše malim slovom.
Seawolf
Posts: 7734
Joined: 14/06/2012 22:59

#4064 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by Seawolf »

kidney wrote:... Neki misle da su talijanski inženjeri idioti. Ja na žalost nekih nisam takvog mišljenja...
Ne mislim da su italijanski inženjeri loši.

Moj favorit među njima je pokojni Secondo Campini.

Mada, kad smo kod inženjera, najviše cijenim ostavštinu britanskih inženjera.
kidney
Posts: 548
Joined: 10/02/2018 12:19

#4065 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by kidney »

Seawolf wrote: O.K. i gdje je ta pogonska grupa koja kombinuje četvorocilindraš radne zapremine 1.995 ccm i elektični motor sa električnom instalacijom napona 350 V.

Je li to Plug-In Hybrid, ili šta?

Postoji li ta pogonska grupa još negdje u najavi, ili samo na LinkedIn profilu gospodina DiMarie?

I da, baš nešto nemam povjerenja u inženjera koji radi na razvoju i integraciji komponenata pogonske grupe, a oznaku za mjernu jedinicu za električni napon piše malim slovom.
Ne, to nije motor sa 500 cc po cilindru. Pisao sam koja dvije osnovne familije motora će imati FCA. Oni to zovu čini mi se "platforma motora". Zašto? Od 2v, 4v dizajna, drugačijeg razvoda...

Ovo je ona manje familija sa 333 cc po cilindru. GSE je u pitanju.

I onda sam sa razlogom spomenuo 500X i Renegade. OK, možda ovaj motor nije za njih. Ali koji je to automobil gdje bi on mogao završiti.

Pomigliano ima svoj R&D centar.

Recimo ako tražiš što rade u Alfa/Maserati R&D centru onda možeš naći P1/P2 mild hybride, eBooster, BEV...
Oni su locirani ovdje:
https://www.google.hr/maps/@44.6546229, ... 312!8i6656


No isto tako treba gledati njihovu strategiju. Ona kaže da se ulaže u nove tehnologije onoliko koliko je potrebno da budu u regulativi. Neće praviti nešto što se ne traži ili ne prodaje.
Seawolf wrote: Ne mislim da su italijanski inženjeri loši.

Moj favorit među njima je pokojni Secondo Campini.

Mada, kad smo kod inženjera, najviše cijenim ostavštinu britanskih inženjera.
Mislio sam isključivo na auto sektor. I što može Giorgio platforma. Može jako puno.

A da je neka aktualna platforma dobra za BEV. Ne bih rekao. Za BEV vozila je idealno imati platformu samo za njih. Ovo ostalo može i treba proći na aktualnim platformama i to naravno uvijek prednost kod pakiranja imaju visoka auta.
User avatar
ElRe
Posts: 10845
Joined: 12/12/2011 11:28

#4066 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by ElRe »

kidney
Posts: 548
Joined: 10/02/2018 12:19

#4067 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by kidney »

Image
User avatar
mali_milojica
Posts: 14185
Joined: 02/09/2012 17:42
Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.

#4068 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by mali_milojica »

HEP kupio ? :D
kidney
Posts: 548
Joined: 10/02/2018 12:19

#4069 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by kidney »

mali_milojica wrote:HEP kupio ? :D
:lol:

A imali su oni ili još imaju Pande 4x4. Ranije su im sva službena bila razni Fiati, direktori Passat. Sada uglavnom Dacia i Renault.

Nego. Ovaj znak se inače ne stavlja na mild hybride, tj. ne stavlja se uopće na njih. Znači ili je full ili plug in hybrid. E sada koji točno motor. Onaj gore ili nešto treće ne znam.

Za Kinu će vjerojatno biti i BEV Renegade. No to dosta ovisi o kineskom partneru, o GAC-u.
Seawolf
Posts: 7734
Joined: 14/06/2012 22:59

#4071 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by Seawolf »

Da 'prostiš, ovo čudo ima poprečno ugrađen motor.
kidney
Posts: 548
Joined: 10/02/2018 12:19

#4072 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by kidney »

Seawolf wrote: Da 'prostiš, ovo čudo ima poprečno ugrađen motor.

To Kineza ne tangira. Ima 2.0 turbo, automatik... Krom i piano lak. I prostran je.

Čini mi se da je kinesko tržište jedino gdje se ne prodaju Trailhawk izvedbe Jeep modela. :lol:
User avatar
konektovan
Posts: 40639
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#4073 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by konektovan »

Lici mi na neko auto podobro, bocna linija?!
Moze li neko dati svoje mišljenje??? :mrgreen:
User avatar
johntra
Posts: 11800
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#4074 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by johntra »

Image
Seawolf
Posts: 7734
Joined: 14/06/2012 22:59

#4075 Re: FIAT KONZUMENTI

Post by Seawolf »

kidney wrote:
Seawolf wrote: Da 'prostiš, ovo čudo ima poprečno ugrađen motor.

To Kineza ne tangira. Ima 2.0 turbo, automatik... Krom i piano lak. I prostran je.

Čini mi se da je kinesko tržište jedino gdje se ne prodaju Trailhawk izvedbe Jeep modela. :lol:
Dakle, ovaj Grand Commander je, u stvari, Cherokee LWB.
Post Reply