farmacija?

Naučna otkrića, edukacija, školstvo, univerziteti, fakulteti...
Post Reply
milijarder
Posts: 520
Joined: 24/05/2009 20:31

#76 Re: farmacija?

Post by milijarder »

chockolino wrote:Dzaba trosite vrijeme i zivce na tzv.proteste. Zasto bi se bas tim nekim ljudima omogucio bezuslovni upis na V. godinu kad su generacije i generacije studenata muku mucile sa ispitima, profesorima i raznoraznim stresovima uceci, izlazeci na ispite i upisujuci se uz uslov. Poznavajuci situaciju na faxu, nece vam proci, a i mislim da ne treba - knjigu u ruke i ucite. Danasnje generacije bi samo nesto protestovale, bunile se i dizale frku, a kad prodjes pored Malche, Kuk-a i ostalih okolnih kafica - krcato u svako doba dana (studenti medicine, farmacije i stomatologije vrijedno ispijaju kafe i razvijaju strategije pobune). I ja sam bila student, i to ne tako davno, ispijala kafe, ali i ucila, kao i moje kolege koje su danas zavrseni farmaceuti i zaposleni ljudi. Zato, moj prijateljski savjet: sjedite i ucite, manite se ublehaskih prica i gledajte sto prije da diplomirate - uskoro izlazi prva generacija studenata sa Farmaceutskog fakulteta u Tuzli, pa cete onda gledati gdje cete se zaposliti i za koje pare cete raditi.