F1 2008, 2009, 2010 and counting

Rukomet, tenis, odbojka, atletika, vaterpolo,...

Moderators: _BataZiv_0809, Tomahawk11, Charuga

User avatar
mayab
Posts: 24611
Joined: 06/03/2008 13:00
Location: SARAJEVO

#29601 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by mayab »

Image
User avatar
Edin H.
Posts: 44977
Joined: 08/10/2004 22:36
Location: Tirana

#29603 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by Edin H. »

Idemo Haas. :oops:
User avatar
Edin H.
Posts: 44977
Joined: 08/10/2004 22:36
Location: Tirana

#29604 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by Edin H. »

Ciao Max
kio01
Posts: 944
Joined: 19/08/2017 15:56

#29605 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by kio01 »

Evo ga, pripremite se za jedinu dobru borbu za pobjedu u cijeloj sezoni :D
Rob_Atl
Posts: 5109
Joined: 27/12/2010 06:09
Location: Atlanta

#29606 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by Rob_Atl »

Haj bar ce bit zanimljivo prvih 20 krugova dok ih Max ne stigne sve :lol:
User avatar
Edin H.
Posts: 44977
Joined: 08/10/2004 22:36
Location: Tirana

#29607 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by Edin H. »

Rob_Atl wrote: 18/03/2023 18:37 Haj bar ce bit zanimljivo prvih 20 krugova dok ih Max ne stigne sve :lol:
Biće ko na playstation-u. :-D
kio01
Posts: 944
Joined: 19/08/2017 15:56

#29608 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by kio01 »

Jao Perez po sekunde brzi od ostalih... motaj kablove
User avatar
Student_u_Ostavci
Posts: 1969
Joined: 04/09/2015 16:50

#29609 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by Student_u_Ostavci »

Joj Mercove barake :-)
laik1981
Posts: 10769
Joined: 05/12/2012 13:04

#29610 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by laik1981 »

Fernando se ne sali..
User avatar
Edin H.
Posts: 44977
Joined: 08/10/2004 22:36
Location: Tirana

#29611 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by Edin H. »

Student_u_Ostavci wrote: 18/03/2023 19:01 Joj Mercove barake :-)
Ne znam štu nisu uveli neku džidžu da zavnrnu malo Aston Martin.
moee
Posts: 958
Joined: 07/06/2011 10:44

#29612 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by moee »

Pandakonda wrote: 15/03/2023 18:38
DaysleepeR wrote: 15/03/2023 15:34 Ja imam problem sa tim da si napravio reset za 2022, svima dao isto para, jasne smjernice i onda hoćeš da regulacijama usporavaš one koji su se vlastitom pameću najbolje snašli.
Dakle nečiju genijalnost bi dodatnim pravilima svodio na niži nivo pameti i znanja ostalih.
I šta bi postigao? Da opet Hamilton pobjeđuje i stavlja "still we rise" poruke, a ničim ustvari lično nije doprinio da pobjedi, već su mu konkurenciju svukli na njegov nivo?

Možeš li zamisliti bilo šta slično u bilo kojem drugom sportu?
Donekle se slazem. Samo mislim da se nismo razumijeli sta bi bio cilj novih regulacija. Kada kazem promjena ne mislim da ti sada namjerno targetujes neki dio bolida u kojem (barem sad) RB dominira, nego da im postavis izazov. Znaci ako vidis da je neka ekipa zakucala bolid 2-3 sezone zaredom bez neke konkurencije za titulu, postavis onda neki novi izazov i tako stvaras atmosferu da ekipa koja dominira uvijek mora imati neki izazov ako hoce da ostane na vrhu. Bio to novi koncept bolida, pravila ili nesto drugo. A ne ovako da ti (kao mercedes) uspijes napraviti dominantan bolid koji je kilometrima ispred drugih a u isto vrijeme ogranicis pare da se ne mogu stici i onda moras cekat skroz drugi ciklus koji nam dolazi 2026.

Mislim da ljudi nisu toliko kukali kad je mercedes dominirao jer je bila kakva takva konkurencija. Imao si Rosberga, pa onda Ferrari sa Vettelom pa na kraju krajeva i sam Red Bull. Bojim se da gledajuci zadnje dvije sezone ne vidim da neko moze ugroziti RB, a pogotovo Checo Maxa. Jedino ako Ferrari kojim cudom sve popravi jer Mercedes jos ni smjer nije nasao kako treba a kamoli da razvijaju neki bolid.
kio01 wrote: 15/03/2023 15:49
Donekle se slazem, to sto je neko poput Newey-a toliko bolji od ostalih ne treba kaznjavati, ali nije tacno da su sada svi timovi ravnopravni. Taj cost cap se ne odnosi na sve vrste investicija koje bi mogle poboljsati kvalitet bolida/tima opcenito. Isto tako, dobre su sanse da mnogi timovi nalaze svakakve "loopholes" preko kojih mogu investirati mnogo vise. Aston Martin koji ulaze stotine miliona u novi HQ i Williams ciji vlasnici ulazu minimum minimuma nisu na istom nivou.

Ako je Red Bull toliko dominantan, long term i njih steti ako samo oni pobjedjuju. Da vidimo koliko brzo ce umrijet hype oko F1 ako narednih 5 godina bude totalna RB dominacija. Odjednom isti problemi ko prije, sve manje gledatelja, samim tim sve manje para.
Ljudi zaboravljaju da su sve investicije Aston Martina dosle prije cost capa a sada tek dolaze plodovi. AM nikada ne bi mogao imati ovakav skok da su recimo od 2022 krenuli sa investiranjem. Stroll je pametno ulozio i prilikom dolaska je izlozio petogodisnji plan da AM dovede na vrh. Trenutno je u trećoj godini tog plana i ocigledno ako pare usmjeris u pravom smjeru mozes stici najbolje. Na drugoj strani imas Ferrari koji je cak vise trosio para od Merca pa ih opet nisu mogli stići jer nisu radili kako treba. Ali paralela i dalje stoji da će Williams uz cost cap tesko stici RB, Ferrari ili bilo koju drugu veću ekipu. Mislim da će vrijeme pokazati da je cost cap bio fula i da će opet dominirati trojka uz rotaciju ko kad potrefi sa regulacijama. Jedino se mozda vide promjene na sredini tabele.

Cost cap istina ne hvata doslovno sve aspekte poslovanja, ali hvata ono sto je bitno. Development u toku same sezone. Većina ekipa bi cijenila radije da ima pare koje moze trositi na upgrades u toku sezone kako bude dolazila real life data, a ne ovako gdje ti potrosis sve pare prilikom dizajniranja bolida koji jos nema iskustva na cesti i onda nemas para u toku sezone da popravljas sta treba. Najbolji primjer je Mercedes prosle godine koji je znao kako popraviti bolid, ali radi cost capa i ogranicenja u wind tunnelu je morao polako dozirati upgrades i pazljivo ih birati jer nemas toliko para. Da bi pobjeda dosla tek u brazilu.
Cost cap sigurno daje rezultate jer se smanjuje razmak među ekipama.
Npr. prošle godine razlika vremena u Q1 između prvog i posljednjeg je bila oko 3 sec, a u Q3 oko 1.5 sec. Ove godine razlika u Q1 manja od 2 sec, a u Q3 1.1 sec.

Osim toga, postoji i ograničenje u vremenu korištenja zračnog tunela gdje lošije plasirane ekipe dobivaju više vremena za testiranje i približavanje ovim ispred.

Dok nije bilo cost cap-a, vodeći su trošili $400+ mil, a Williams, Haas i sl. jedva $150 mil. i samo se stvarao veći jaz među ekipama.
User avatar
konoplja
Posts: 1354
Joined: 12/09/2018 19:31

#29613 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by konoplja »

Ufff dobrog dokumentarca Villeneuve Pironi na Sky-u maloprije.
Maliodmene
Posts: 1791
Joined: 10/01/2020 13:36

#29614 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by Maliodmene »

Lecler je bas zvjerka od vozaca, moglo bi sutra biti zanimljivo Lec vs Ver
sahbazzz
Posts: 248
Joined: 19/07/2020 12:27

#29615 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by sahbazzz »

Leclerc je fantastican vozac, nema se tu sta dodati, pa samo vidi razliku njega i Sainza u istom bolidu, sve je jasno. Uspio je cak i Alonsu dobro pobjeci. Medjutim, i pored svega toga, Perez uzima pol poziciju u onom monstrumu od auta. Bice krvav start, ali cini mi se da ce Sainz po obicaju biti shit obicni i na kraju ce ga i Leclerc preteci.

Max vs Leclerc ce biti vjerovatno donekle zanimljivo, ali mislim da Ferrari trenutno nema sanse, ako sve bude islo po planu Max ce ga kad tad uzeti, cak mislim da uz neki SC Max moze i do pobjede, sto je ludilo zivo al ajd. Od ostalih, jel' ovo Mclaren uspio sustici Alpine sa ovim nadogradnjama? Da je Norris ostao na stazi, vjerujem da bi bio bolji i od Ocona i Gaslyja. I da Russel sije Hamiltona skoro pola sekunde :shock:
User avatar
mirsek
Posts: 12122
Joined: 07/05/2010 15:40

#29616 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by mirsek »

sahbazzz wrote: 18/03/2023 23:15 Leclerc je fantastican vozac, nema se tu sta dodati, pa samo vidi razliku njega i Sainza u istom bolidu, sve je jasno. Uspio je cak i Alonsu dobro pobjeci. Medjutim, i pored svega toga, Perez uzima pol poziciju u onom monstrumu od auta. Bice krvav start, ali cini mi se da ce Sainz po obicaju biti shit obicni i na kraju ce ga i Leclerc preteci.

Max vs Leclerc ce biti vjerovatno donekle zanimljivo, ali mislim da Ferrari trenutno nema sanse, ako sve bude islo po planu Max ce ga kad tad uzeti, cak mislim da uz neki SC Max moze i do pobjede, sto je ludilo zivo al ajd. Od ostalih, jel' ovo Mclaren uspio sustici Alpine sa ovim nadogradnjama? Da je Norris ostao na stazi, vjerujem da bi bio bolji i od Ocona i Gaslyja. I da Russel sije Hamiltona skoro pola sekunde :shock:
Max je citav vikend brzi od Pereza, tako da bi on i u Q3 vjerovatno bar jos 1-2 desetinke bio brzi od Pereza.
Mislim da Max moze i bez SC doci do pobjede jer ne krece sa zacelja a ima brutalno brz bolid.
PaulTracy
Posts: 603
Joined: 12/05/2021 00:19

#29617 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by PaulTracy »

Rob_Atl wrote: 18/03/2023 18:37 Haj bar ce bit zanimljivo prvih 20 krugova dok ih Max ne stigne sve :lol:
Top 10 nakon 3 kruga, top 5 nakon 10 krugova, drugi nakon 15 krugova i tamo negdje oko 30. kruga će da stigne i prestigne Pereza.
User avatar
mayab
Posts: 24611
Joined: 06/03/2008 13:00
Location: SARAJEVO

#29618 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by mayab »

Student_u_Ostavci wrote: 18/03/2023 19:01 Joj Mercove barake :-)
Mercedes se fokusira na konverziju: rezultat "nije bitan"
..
.

"Automobil je danas bio prilično dobar, iako, naravno, znamo da nam sveukupno nedostaje malo potisne sile.
Ali ne možemo učiniti više nego danas kada smo na stazi.
" U prijevodu to znači: Za Mercedes je prava utrka odavno u tvornici i kada se cijeli koncept automobila redizajnira.
Ova činjenica postaje još jasnija kada poslušate šefa momčadi Tota Wolffa: "George je izvukao sve što je u bolidu, to je sve što postoji u ovom trenutku.
Dakle, drugi red je dobar." Šef Srebrne strijele također u istom dahu ističe: "Ovisno o tome jesi li dvije desetinke ispred, treći si ili šesti. Ali nije ni bitno, jer ionako moramo ići velikim koracima u nadolazećim utrkama."
Naime,Mercedes prilazi W14 s novim konceptom: Wolff je već nakon neuspješnog starta u Bahreinu najavio da među Stuttgarčanima “nema svetih krava”.
Sve do samog kraja, to su bili izuzetno tanki nisko postavljeni bočni usisnici Srebrne strijele.
Sada je jasno: to će uskoro na Mercedesu biti povijest.
Wolff objašnjava: "Stvarno smo pokušali sve kako bi to uspjelo, a podaci koje smo imali također su to sugerirali.
Ali učili su nas bolji (na stazi).
" Ponajprije nova konkurencija u zelenoj boji (Aston Martin), kako sumnja bivši vozač Mercedesa Nico Rosberg:
"Predstava Aston Martina mora biti znak za Mercedes da i oni moraju ići u smjeru ovog koncepta", kaže Nijemac na Skyu.
Eto, potvrđeno da će se i merc pridružiti uspješnom dizajnu ostalih , sa visoko postavljenim , širokim usisnicima
User avatar
Edin H.
Posts: 44977
Joined: 08/10/2004 22:36
Location: Tirana

#29619 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by Edin H. »

Bar Maxu neće biti dosadno danas.
User avatar
BeYaZ
Posts: 118
Joined: 04/04/2013 22:12
Location: Sarajevo - 071

#29620 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by BeYaZ »

Image

Gume za danas , vjerovatno Soft / Medium kombinacija
shandrprcSA
Posts: 9549
Joined: 23/02/2013 08:16

#29621 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by shandrprcSA »

dajem Maksu 20 krugova :oops:
User avatar
studeni76
Posts: 4586
Joined: 03/06/2009 14:12

#29622 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by studeni76 »

E jbg Fernando, nisi rookie :-)
User avatar
uglavnomja
Posts: 19581
Joined: 28/07/2012 15:59

#29623 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by uglavnomja »

sta ovo bi sa startom i 5 sec?
User avatar
studeni76
Posts: 4586
Joined: 03/06/2009 14:12

#29624 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by studeni76 »

uglavnomja wrote: 19/03/2023 18:10 sta ovo bi sa startom i 5 sec?
Nije stao gdje treba prije starta, otišao puno lijevo
User avatar
uglavnomja
Posts: 19581
Joined: 28/07/2012 15:59

#29625 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by uglavnomja »

studeni76 wrote: 19/03/2023 18:12
uglavnomja wrote: 19/03/2023 18:10 sta ovo bi sa startom i 5 sec?
Nije stao gdje treba prije starta, otišao puno lijevo
:thumbup:



:-)
Post Reply