
F1 2008, 2009, 2010 and counting
Moderators: _BataZiv_0809, Tomahawk11, Charuga
#29603 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Idemo Haas. 

#29605 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Evo ga, pripremite se za jedinu dobru borbu za pobjedu u cijeloj sezoni 

#29606 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Haj bar ce bit zanimljivo prvih 20 krugova dok ih Max ne stigne sve 

#29608 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Jao Perez po sekunde brzi od ostalih... motaj kablove
- Student_u_Ostavci
- Posts: 1969
- Joined: 04/09/2015 16:50
#29609 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Joj Mercove barake 

#29610 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Fernando se ne sali..
#29611 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Ne znam štu nisu uveli neku džidžu da zavnrnu malo Aston Martin.
#29612 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Cost cap sigurno daje rezultate jer se smanjuje razmak među ekipama.Pandakonda wrote: ↑15/03/2023 18:38Donekle se slazem. Samo mislim da se nismo razumijeli sta bi bio cilj novih regulacija. Kada kazem promjena ne mislim da ti sada namjerno targetujes neki dio bolida u kojem (barem sad) RB dominira, nego da im postavis izazov. Znaci ako vidis da je neka ekipa zakucala bolid 2-3 sezone zaredom bez neke konkurencije za titulu, postavis onda neki novi izazov i tako stvaras atmosferu da ekipa koja dominira uvijek mora imati neki izazov ako hoce da ostane na vrhu. Bio to novi koncept bolida, pravila ili nesto drugo. A ne ovako da ti (kao mercedes) uspijes napraviti dominantan bolid koji je kilometrima ispred drugih a u isto vrijeme ogranicis pare da se ne mogu stici i onda moras cekat skroz drugi ciklus koji nam dolazi 2026.DaysleepeR wrote: ↑15/03/2023 15:34 Ja imam problem sa tim da si napravio reset za 2022, svima dao isto para, jasne smjernice i onda hoćeš da regulacijama usporavaš one koji su se vlastitom pameću najbolje snašli.
Dakle nečiju genijalnost bi dodatnim pravilima svodio na niži nivo pameti i znanja ostalih.
I šta bi postigao? Da opet Hamilton pobjeđuje i stavlja "still we rise" poruke, a ničim ustvari lično nije doprinio da pobjedi, već su mu konkurenciju svukli na njegov nivo?
Možeš li zamisliti bilo šta slično u bilo kojem drugom sportu?
Mislim da ljudi nisu toliko kukali kad je mercedes dominirao jer je bila kakva takva konkurencija. Imao si Rosberga, pa onda Ferrari sa Vettelom pa na kraju krajeva i sam Red Bull. Bojim se da gledajuci zadnje dvije sezone ne vidim da neko moze ugroziti RB, a pogotovo Checo Maxa. Jedino ako Ferrari kojim cudom sve popravi jer Mercedes jos ni smjer nije nasao kako treba a kamoli da razvijaju neki bolid.
Ljudi zaboravljaju da su sve investicije Aston Martina dosle prije cost capa a sada tek dolaze plodovi. AM nikada ne bi mogao imati ovakav skok da su recimo od 2022 krenuli sa investiranjem. Stroll je pametno ulozio i prilikom dolaska je izlozio petogodisnji plan da AM dovede na vrh. Trenutno je u trećoj godini tog plana i ocigledno ako pare usmjeris u pravom smjeru mozes stici najbolje. Na drugoj strani imas Ferrari koji je cak vise trosio para od Merca pa ih opet nisu mogli stići jer nisu radili kako treba. Ali paralela i dalje stoji da će Williams uz cost cap tesko stici RB, Ferrari ili bilo koju drugu veću ekipu. Mislim da će vrijeme pokazati da je cost cap bio fula i da će opet dominirati trojka uz rotaciju ko kad potrefi sa regulacijama. Jedino se mozda vide promjene na sredini tabele.kio01 wrote: ↑15/03/2023 15:49
Donekle se slazem, to sto je neko poput Newey-a toliko bolji od ostalih ne treba kaznjavati, ali nije tacno da su sada svi timovi ravnopravni. Taj cost cap se ne odnosi na sve vrste investicija koje bi mogle poboljsati kvalitet bolida/tima opcenito. Isto tako, dobre su sanse da mnogi timovi nalaze svakakve "loopholes" preko kojih mogu investirati mnogo vise. Aston Martin koji ulaze stotine miliona u novi HQ i Williams ciji vlasnici ulazu minimum minimuma nisu na istom nivou.
Ako je Red Bull toliko dominantan, long term i njih steti ako samo oni pobjedjuju. Da vidimo koliko brzo ce umrijet hype oko F1 ako narednih 5 godina bude totalna RB dominacija. Odjednom isti problemi ko prije, sve manje gledatelja, samim tim sve manje para.
Cost cap istina ne hvata doslovno sve aspekte poslovanja, ali hvata ono sto je bitno. Development u toku same sezone. Većina ekipa bi cijenila radije da ima pare koje moze trositi na upgrades u toku sezone kako bude dolazila real life data, a ne ovako gdje ti potrosis sve pare prilikom dizajniranja bolida koji jos nema iskustva na cesti i onda nemas para u toku sezone da popravljas sta treba. Najbolji primjer je Mercedes prosle godine koji je znao kako popraviti bolid, ali radi cost capa i ogranicenja u wind tunnelu je morao polako dozirati upgrades i pazljivo ih birati jer nemas toliko para. Da bi pobjeda dosla tek u brazilu.
Npr. prošle godine razlika vremena u Q1 između prvog i posljednjeg je bila oko 3 sec, a u Q3 oko 1.5 sec. Ove godine razlika u Q1 manja od 2 sec, a u Q3 1.1 sec.
Osim toga, postoji i ograničenje u vremenu korištenja zračnog tunela gdje lošije plasirane ekipe dobivaju više vremena za testiranje i približavanje ovim ispred.
Dok nije bilo cost cap-a, vodeći su trošili $400+ mil, a Williams, Haas i sl. jedva $150 mil. i samo se stvarao veći jaz među ekipama.
#29613 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Ufff dobrog dokumentarca Villeneuve Pironi na Sky-u maloprije.
-
- Posts: 1791
- Joined: 10/01/2020 13:36
#29614 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Lecler je bas zvjerka od vozaca, moglo bi sutra biti zanimljivo Lec vs Ver
#29615 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Leclerc je fantastican vozac, nema se tu sta dodati, pa samo vidi razliku njega i Sainza u istom bolidu, sve je jasno. Uspio je cak i Alonsu dobro pobjeci. Medjutim, i pored svega toga, Perez uzima pol poziciju u onom monstrumu od auta. Bice krvav start, ali cini mi se da ce Sainz po obicaju biti shit obicni i na kraju ce ga i Leclerc preteci.
Max vs Leclerc ce biti vjerovatno donekle zanimljivo, ali mislim da Ferrari trenutno nema sanse, ako sve bude islo po planu Max ce ga kad tad uzeti, cak mislim da uz neki SC Max moze i do pobjede, sto je ludilo zivo al ajd. Od ostalih, jel' ovo Mclaren uspio sustici Alpine sa ovim nadogradnjama? Da je Norris ostao na stazi, vjerujem da bi bio bolji i od Ocona i Gaslyja. I da Russel sije Hamiltona skoro pola sekunde
Max vs Leclerc ce biti vjerovatno donekle zanimljivo, ali mislim da Ferrari trenutno nema sanse, ako sve bude islo po planu Max ce ga kad tad uzeti, cak mislim da uz neki SC Max moze i do pobjede, sto je ludilo zivo al ajd. Od ostalih, jel' ovo Mclaren uspio sustici Alpine sa ovim nadogradnjama? Da je Norris ostao na stazi, vjerujem da bi bio bolji i od Ocona i Gaslyja. I da Russel sije Hamiltona skoro pola sekunde

#29616 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Max je citav vikend brzi od Pereza, tako da bi on i u Q3 vjerovatno bar jos 1-2 desetinke bio brzi od Pereza.sahbazzz wrote: ↑18/03/2023 23:15 Leclerc je fantastican vozac, nema se tu sta dodati, pa samo vidi razliku njega i Sainza u istom bolidu, sve je jasno. Uspio je cak i Alonsu dobro pobjeci. Medjutim, i pored svega toga, Perez uzima pol poziciju u onom monstrumu od auta. Bice krvav start, ali cini mi se da ce Sainz po obicaju biti shit obicni i na kraju ce ga i Leclerc preteci.
Max vs Leclerc ce biti vjerovatno donekle zanimljivo, ali mislim da Ferrari trenutno nema sanse, ako sve bude islo po planu Max ce ga kad tad uzeti, cak mislim da uz neki SC Max moze i do pobjede, sto je ludilo zivo al ajd. Od ostalih, jel' ovo Mclaren uspio sustici Alpine sa ovim nadogradnjama? Da je Norris ostao na stazi, vjerujem da bi bio bolji i od Ocona i Gaslyja. I da Russel sije Hamiltona skoro pola sekunde![]()
Mislim da Max moze i bez SC doci do pobjede jer ne krece sa zacelja a ima brutalno brz bolid.
#29618 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Eto, potvrđeno da će se i merc pridružiti uspješnom dizajnu ostalih , sa visoko postavljenim , širokim usisnicimaMercedes se fokusira na konverziju: rezultat "nije bitan"
..
.
"Automobil je danas bio prilično dobar, iako, naravno, znamo da nam sveukupno nedostaje malo potisne sile.
Ali ne možemo učiniti više nego danas kada smo na stazi.
" U prijevodu to znači: Za Mercedes je prava utrka odavno u tvornici i kada se cijeli koncept automobila redizajnira.
Ova činjenica postaje još jasnija kada poslušate šefa momčadi Tota Wolffa: "George je izvukao sve što je u bolidu, to je sve što postoji u ovom trenutku.
Dakle, drugi red je dobar." Šef Srebrne strijele također u istom dahu ističe: "Ovisno o tome jesi li dvije desetinke ispred, treći si ili šesti. Ali nije ni bitno, jer ionako moramo ići velikim koracima u nadolazećim utrkama."
Naime,Mercedes prilazi W14 s novim konceptom: Wolff je već nakon neuspješnog starta u Bahreinu najavio da među Stuttgarčanima “nema svetih krava”.
Sve do samog kraja, to su bili izuzetno tanki nisko postavljeni bočni usisnici Srebrne strijele.
Sada je jasno: to će uskoro na Mercedesu biti povijest.
Wolff objašnjava: "Stvarno smo pokušali sve kako bi to uspjelo, a podaci koje smo imali također su to sugerirali.
Ali učili su nas bolji (na stazi).
" Ponajprije nova konkurencija u zelenoj boji (Aston Martin), kako sumnja bivši vozač Mercedesa Nico Rosberg:
"Predstava Aston Martina mora biti znak za Mercedes da i oni moraju ići u smjeru ovog koncepta", kaže Nijemac na Skyu.
#29619 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Bar Maxu neće biti dosadno danas.
#29620 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Gume za danas , vjerovatno Soft / Medium kombinacija
-
- Posts: 9549
- Joined: 23/02/2013 08:16
#29621 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
dajem Maksu 20 krugova 

#29622 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
E jbg Fernando, nisi rookie 

- uglavnomja
- Posts: 19581
- Joined: 28/07/2012 15:59
#29623 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
sta ovo bi sa startom i 5 sec?
#29624 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Nije stao gdje treba prije starta, otišao puno lijevo
- uglavnomja
- Posts: 19581
- Joined: 28/07/2012 15:59