Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rob_Atl wrote: ↑03/08/2020 15:53
Ne kontam sta je ferari uradio bolidu, prosle godine su imali bolji bolid od mercedesa da nisu imali glupih gresaka mogli su uzet titulu. Neda mi se sad trazit siguran sam da su imali vise pol pozicija nego merc.
3 godine investirali i razvijali motor koji je na kraju proglasel ilegalnim te im nalozeno da ukline sa motora taj ilegalni dio, tako da su dosta peeformansi izgubili na motoru. Tako da im je najveci adut postao ahilova peta.
Prosle godine nisu imali bolji bolid od Mercedesa, jedino brzi na pravcu. Mercedes je dominirao.
Rob_Atl wrote: ↑03/08/2020 15:53
Ne kontam sta je ferari uradio bolidu, prosle godine su imali bolji bolid od mercedesa da nisu imali glupih gresaka mogli su uzet titulu. Neda mi se sad trazit siguran sam da su imali vise pol pozicija nego merc.
Nemas ti tu sta ne kontati, prosle godine ih FIA pocela istrazivati i ugradila jos jedan dodatni senzor na motor i od tad nema vise brzine...brzina je nestala u Austinu 2019.
drndalo wrote: ↑02/08/2020 23:46
Kada se zabije u druge > 7x silujuci, a ne pokazujuci cojones, onda je kreten, a ne kamikaza. Kamikaze posteno zaginu...
Dopustices da ti Grosjean odgovori da se slabo razumijes u pravila
And while he accepts that the two manoeuvres were on the edge, Grosjean says that he left enough space for his rivals, and did nothing that Max Verstappen had not done in recent years.
Grosjean said that the lack of any specific rules forbidding such late blocks, when Verstappen had got away with similar tactics, meant he felt he was entitled to drive in that manner.
"I think a few years ago we really wanted to put a rule in place that you can't move on the braking point after some of Max's defending, but there weren't any rules put in action," he explained
"So yeah, I pushed a bit the limit today, got a warning, but I don't regret anything. You know I tried to do the best I can."
Hm, ne znam kako mene ovdje nadje, moja poenta je i bila na tragu ovoga sto Grozan kaze. Znas moje misljenje o rumenom i njegovim tolerisanim jeboguzlucima...
To je taj gigantizam - vozi na granici dozvoljenog, a ne prekrsi pravila.
Rob_Atl wrote: ↑03/08/2020 15:53
Ne kontam sta je ferari uradio bolidu, prosle godine su imali bolji bolid od mercedesa da nisu imali glupih gresaka mogli su uzet titulu. Neda mi se sad trazit siguran sam da su imali vise pol pozicija nego merc.
Nemas ti tu sta ne kontati, prosle godine ih FIA pocela istrazivati i ugradila jos jedan dodatni senzor na motor i od tad nema vise brzine...brzina je nestala u Austinu 2019.
Dopustices da ti Grosjean odgovori da se slabo razumijes u pravila
And while he accepts that the two manoeuvres were on the edge, Grosjean says that he left enough space for his rivals, and did nothing that Max Verstappen had not done in recent years.
Grosjean said that the lack of any specific rules forbidding such late blocks, when Verstappen had got away with similar tactics, meant he felt he was entitled to drive in that manner.
"I think a few years ago we really wanted to put a rule in place that you can't move on the braking point after some of Max's defending, but there weren't any rules put in action," he explained
"So yeah, I pushed a bit the limit today, got a warning, but I don't regret anything. You know I tried to do the best I can."
Hm, ne znam kako mene ovdje nadje, moja poenta je i bila na tragu ovoga sto Grozan kaze. Znas moje misljenje o rumenom i njegovim tolerisanim jeboguzlucima...
To je taj gigantizam - vozi na granici dozvoljenog, a ne prekrsi pravila.
Slozicemo se da se ne slazemo. Ne zaboravimo da je FIA promijenila pravilo da ga ne bi morali kaznjavati... Tebi je to kao navijacu OK, meni nije ni za jednog vozaca kad se silji...
Kuknjava oko favoriziranja Mercedesa i Hame, buuu, niko im nista ne moze, rade sta hoce... Isto su uradili i sa rumenim, rezevni buduci sampion, pa mu se mora voda nositi... Nisam samo siguran ko tacno vuce poteze u pozadini, bice novi vlasnici da se bave rezijom cirkusa...
Edin H. wrote: ↑03/08/2020 15:10
To ces morati raspraviti sa @junior-om, on jos uvijek misli da je Ferarijev bolid najbrzi, osobito u kombinaciji sa Vettelom za volanom
Jedino što mogu da rečem na sve ovo je da su malom da li brži bolid nego Fetelu.
Edin H. wrote: ↑03/08/2020 15:10
To ces morati raspraviti sa @junior-om, on jos uvijek misli da je Ferarijev bolid najbrzi, osobito u kombinaciji sa Vettelom za volanom
Jedino što mogu da rečem na sve ovo je da su malom da li brži bolid nego Fetelu.
Salu na stranu, cudna je bila trka po tom pitanju.
Znalo se da Silverstone nece odgovarati Ferariju, ali Vettel se nije mogao sastaviti sa bolidom, a mali je neocekivano dogurao da startuje cetvrti.
Racing Point have been deducted 15 world championship points and fined €400,000 after FIA stewards upheld Renault’s protest about the legality of the design of the team’s RP20 car.
Vettel i Ferari su ko neka zenska o kojoj sanjas od srednje iako si imao bolje, napokon zavrsis sa njom u vezi i vidis nije to to ali se i dalje nadas da ce biti bolje, poslije otkrijes da te vara sa trojicom.