Mislim da si ovim sve rekao..._BataZiv_0809 wrote: ↑26/05/2024 20:13 Ili je njima ipak dovoljno to sto se sva svjetska elita sjuri u Knezevinu i sto potrose boga oca.
F1 2008, 2009, 2010 and counting
Moderators: _BataZiv_0809, Tomahawk11, Charuga
- shalla
- Posts: 9369
- Joined: 31/01/2006 09:12
- Location: so close no matter how far
#32201 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 67780
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
#32202 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Ma eto nesto kontam moraju uvesti bar neke promjene za samu trku kao recimo obavezno mijenjanje guma do nekog kruga ili sta vec....ako vec layout staze ne mogu mijenjati
- PlusSA
- Posts: 3229
- Joined: 13/07/2011 16:51
#32203 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Ma glupost je i ovo bilo, ljudi 75x krugova na jednom setu guma. Zamjenili tokom 1x kruga red flaga i to je to.
Bolje je bilo dok su mogli taktizirati sa gorivom itd.
Bolje je bilo dok su mogli taktizirati sa gorivom itd.
-
- Posts: 13293
- Joined: 05/12/2012 13:04
#32204 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
O stazi u Monaku najbolje govori situacija kada jedan Max Verstapen na novim gumama ne moze nista Rusellu koji je na gumama starim 60 krugova. Dalje ne treba nista pricati.
- rovac13
- Posts: 5245
- Joined: 08/12/2013 16:17
#32205 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Ovo danas i dalje ne mijenja nista.
Normalno je da bolid koji je najbrzi na pravcu zrtvuje jedan monako da bi dominirao na vecini staza u sezoni
Sledeca Kanada,vidjecemo kakav je odnos snaga na onoj pisti
Normalno je da bolid koji je najbrzi na pravcu zrtvuje jedan monako da bi dominirao na vecini staza u sezoni
Sledeca Kanada,vidjecemo kakav je odnos snaga na onoj pisti
- PlusSA
- Posts: 3229
- Joined: 13/07/2011 16:51
#32206 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Trebaju DRS zonu u Monacu ukinuti, svakako nema od nje ništa..
-
- Posts: 373
- Joined: 19/07/2020 12:27
#32207 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Leclerc-u spala tona tereta sa ledja ovom pobjedom. Dosadna trka kao sto se i ocekivalo ali to je tako.
Mogla bi ova godina donijeti borbu za naslov konstruktora, Ferrari je 24 boda iza Red Bulla, ako Perez nastavi ovako bice pravo veselo.
Mogla bi ova godina donijeti borbu za naslov konstruktora, Ferrari je 24 boda iza Red Bulla, ako Perez nastavi ovako bice pravo veselo.
- nitro_90
- Posts: 511
- Joined: 28/09/2020 21:48
- Location: Eau Rouge
- Grijem se na: Dizel
- Vozim: Na benzin
#32208 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Moglo bi i do borbe za naslov prvaka AKO se pokaze da ove pobjede Ferrarija i McLarena nisu bile slucajne.
- Romeo 80
- Posts: 4440
- Joined: 11/12/2006 16:55
- Location: Seljajevo, al Centar brale
- Grijem se na: Džemper
- Vozim: Azijsku nakazu
- nepass1
- Posts: 10200
- Joined: 06/07/2017 07:35
#32210 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Mislim da je taj monako sad druzenje za elitu, milion partija, smrkanje kokaina sa guzica najboljih prostitutki na svijetu po jahtama. Onda bog zna kakvi dilovi se sve dogovore. Monako je za ove koji mogu dati 20k€ samo da se usidre._BataZiv_0809 wrote: ↑26/05/2024 20:13 Nesto se mora uraditi, od glamura i navijaca poput mene se ne zivi.
Ili je njima ipak dovoljno to sto se sva svjetska elita sjuri u Knezevinu i sto potrose boga oca.
Ocigledno su oni glavni target a ne mi kraj tv-a.
Evo gledam malo cijene koliko bi mi budzeta trebalo da odem pogledati trku u Monacu. Sa spavanjem u Nici/San Remu je to vec hiljadarka po osobi.
Ali eto na bucket listi je, pa vidjet cemo.
I jos dodje ekipe koji skuckaju lovu da vide te bogatase a ne f1
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 67780
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
#32211 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Pa uvijek je i bio to da se ne lazemo i ne samo u Monacu, nego i u ovim svim njegovim arapsko-americkim iteracijama.
Ne moze se to dolazenje jahtama i Bugatijima porediti sa jednom Spa gdje hodas kroz sumu ili Jerezom de la Fronterom gdje ides kroz pijesak i prasinu.
Ali sto se tice same zabave na stazi, impozantnost prizora samih bolida na ulicama Knezevine (ko je bio tamo uzivo zna o cemu pricam) gdje je svaki kadar ko razglednica, nije dovoljan skoro nikome osim dinosaurusa kao sto sam ja. Moderne generacije traze nesto drugo, a i nemoderne bogme. Evo vi ste svi na temi 30+ i svima vam je ovo bilo dosadno.
Ne moze se to dolazenje jahtama i Bugatijima porediti sa jednom Spa gdje hodas kroz sumu ili Jerezom de la Fronterom gdje ides kroz pijesak i prasinu.
Ali sto se tice same zabave na stazi, impozantnost prizora samih bolida na ulicama Knezevine (ko je bio tamo uzivo zna o cemu pricam) gdje je svaki kadar ko razglednica, nije dovoljan skoro nikome osim dinosaurusa kao sto sam ja. Moderne generacije traze nesto drugo, a i nemoderne bogme. Evo vi ste svi na temi 30+ i svima vam je ovo bilo dosadno.
- nepass1
- Posts: 10200
- Joined: 06/07/2017 07:35
#32212 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Monako je vrhunsko iskustvo sem onaj 1,5h utrkivanja_BataZiv_0809 wrote: ↑27/05/2024 08:40 Pa uvijek je i bio to da se ne lazemo i ne samo u Monacu, nego i u ovim svim njegovim arapsko-americkim iteracijama.
Ne moze se to dolazenje jahtama i Bugatijima porediti sa jednom Spa gdje hodas kroz sumu ili Jerezom de la Fronterom gdje ides kroz pijesak i prasinu.
Ali sto se tice same zabave na stazi, impozantnost prizora samih bolida na ulicama Knezevine (ko je bio tamo uzivo zna o cemu pricam) gdje je svaki kadar ko razglednica, nije dovoljan skoro nikome osim dinosaurusa kao sto sam ja. Moderne generacije traze nesto drugo, a i nemoderne bogme. Evo vi ste svi na temi 30+ i svima vam je ovo bilo dosadno.
Monako mi je dosadan i na ps5 kad igram
Spa mi je najbolja staza ikad ali kad bih birao uzivo spa ili monako od petka do nedelje izabrao bih monako.
- DaysleepeR
- Posts: 14893
- Joined: 29/05/2003 00:00
- Location: Rajvosa
- DaysleepeR
- Posts: 14893
- Joined: 29/05/2003 00:00
- Location: Rajvosa
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 67780
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
#32215 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Nemoguce da Knezevina nema para da to napravi kako bog zapovjeda....DaysleepeR wrote: ↑27/05/2024 09:37Šikana je ubačena da uspori bolide nakon tunela jer nema run-offa na prvoj narednoj krivini nego zid, previše je opasno...
- DaysleepeR
- Posts: 14893
- Joined: 29/05/2003 00:00
- Location: Rajvosa
#32216 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Nemaju gdje, zid ima, a iznad startno/ciljna..._BataZiv_0809 wrote: ↑27/05/2024 09:51Nemoguce da Knezevina nema para da to napravi kako bog zapovjeda....DaysleepeR wrote: ↑27/05/2024 09:37Šikana je ubačena da uspori bolide nakon tunela jer nema run-offa na prvoj narednoj krivini nego zid, previše je opasno...
Turn 12 - Tabac
Named after a small tobacco shop that sits next to the corner, Tabac is one of the tightest, most challenging on the circuit. Given its proximity to the seafront, Tabac is another iconic Monaco corner that has barely changed in nearly a century of racing.
Famous F1 moment: Lewis found himself in the barriers on lap one of the 2008 Monaco Grand Prix, but famously charged back through the field in slippery conditions to claim a famous victory.
- insaneinthebrain
- Posts: 20757
- Joined: 12/08/2013 12:51
#32217 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Kad nije bilo sikane na izlazu iz tunela letilo se u more redovno. Morali su nesto staviti
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 67780
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
#32218 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Jedino pravit nasip i sirit se prema moru.
- beco
- Posts: 3542
- Joined: 25/08/2004 14:22
#32219 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Nije pomgla ni činjenica da su ovi bolidi nikad teži i veći ni Imola im nije godila a kamoli Monte Carlo.
Bojim se da ni Kanada ne bude dosadna, jer sektor dva je preuzak.
Mislim da tehnološki F1 ide u pogrešnom smjeru. Šta smo dobili od 10 godina hibridne ere, to da poneki ultra skupi sportski automobil ima KERS??
Fulila je ovdje FIA loptu, umjesto da guraju hibride trebali su gurati sintetska goriva, a vratiti V8 ili V10. Napraviti manje bolide, do maksimalno 600-njak kg.
Bojim se da ni Kanada ne bude dosadna, jer sektor dva je preuzak.
Mislim da tehnološki F1 ide u pogrešnom smjeru. Šta smo dobili od 10 godina hibridne ere, to da poneki ultra skupi sportski automobil ima KERS??
Fulila je ovdje FIA loptu, umjesto da guraju hibride trebali su gurati sintetska goriva, a vratiti V8 ili V10. Napraviti manje bolide, do maksimalno 600-njak kg.
- Qler
- Posts: 23745
- Joined: 18/10/2004 14:49
- Location: Sarajevo
- DaysleepeR
- Posts: 14893
- Joined: 29/05/2003 00:00
- Location: Rajvosa
#32221 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Za manje bolide moraćemo se vratiti dosipanju goriva u trci.
To je glavni razlog velikih bolida.
To je glavni razlog velikih bolida.
- beco
- Posts: 3542
- Joined: 25/08/2004 14:22
#32222 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Ma i baterije su teške
Last edited by beco on 27/05/2024 19:31, edited 1 time in total.
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 67780
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
#32223 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Salje mi jaran ovu varijantu, nije lose, vidi se koliko su St. Devote i izlaz iz tunela zapravo blizu i zasto su opcije bas limitirane.
-
- Posts: 682
- Joined: 09/03/2015 12:24
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 67780
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu