Za prvi jesu, za drugi znam da je pisalo istraga poslje utrke
F1 2008, 2009, 2010 and counting
Moderators: _BataZiv_0809, Tomahawk11, Charuga
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 67240
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
#31952 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Landooooooooooooooooooooooooooooo
-
- Posts: 2231
- Joined: 10/01/2020 13:36
#31953 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Kako ce biti zanimljiva sezona od Imole
Ferrari bez ikakvih upgradea brutalan.
Ferrari bez ikakvih upgradea brutalan.
- Qler
- Posts: 23712
- Joined: 18/10/2004 14:49
- Location: Sarajevo
#31954 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Šteta za Piastria.
- Romeo 80
- Posts: 4422
- Joined: 11/12/2006 16:55
- Location: Seljajevo, al Centar brale
- Grijem se na: Džemper
- Vozim: Azijsku nakazu
#31955 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Bravo za Landa, zasluzio je! Zao mi je Leclerca zbog safety cara u najnezgodnijem momentu, ali sta je tu je.
Mislim da je veci dobitak za sport u globalu da Red Bull nije barem ovdje bio toliko dominantan kao inace. Ferrari bez nadogradnji je tu negdje.
Mozda bude ostatak sezone zanimljiviji nego sto smo mislili
Mislim da je veci dobitak za sport u globalu da Red Bull nije barem ovdje bio toliko dominantan kao inace. Ferrari bez nadogradnji je tu negdje.
Mozda bude ostatak sezone zanimljiviji nego sto smo mislili
-
- Posts: 2231
- Joined: 10/01/2020 13:36
#31956 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Vaser je spomeno 3-4 desetinke po krugu sa nadogradnjama, i RB i McLaren su vec donosili nadogradnje, samo Ferrari nije, moglo bi se i crveniti ove sezone.Romeo 80 wrote: ↑05/05/2024 23:56 Bravo za Landa, zasluzio je! Zao mi je Leclerca zbog safety cara u najnezgodnijem momentu, ali sta je tu je.
Mislim da je veci dobitak za sport u globalu da Red Bull nije barem ovdje bio toliko dominantan kao inace. Ferrari bez nadogradnji je tu negdje.
Mozda bude ostatak sezone zanimljiviji nego sto smo mislili
-
- Posts: 1109
- Joined: 19/08/2017 15:56
#31957 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Fakat ne razumijem kako i zasto uopste postoji sansa da ce Perezu produzit ugovor
- omega369
- Posts: 9567
- Joined: 17/10/2012 22:28
- Location: ... sta se desilo?
#31958 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Eto gaaa, landooo. Svaka cast momak, zasluzio si
-
- Posts: 1871
- Joined: 11/03/2013 21:21
#31959 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Ja napisa da ce Sainz popiti kaznu i tako je i bilo, 5 sekundi kazne i pada iza Pereza.
Sudije su postale katastrofa.
Sudije su postale katastrofa.
- PlusSA
- Posts: 3219
- Joined: 13/07/2011 16:51
#31960 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Dobar je bio na početku Piastri dobro se držao, šteta sto je bolid zakacio na kraju Sainza al šta je tu je.
Previše agresivno su upadali u krivinama, trebaju to zabraniti ako nisi ispred i nije idealna putanja da se krivina uzme ne mozes tek tako upasti i da kažem oduzeti prvenstvo prolaza. Moglo je sinoc biti dosta više belaja da nisu neki popuštali.
Previše agresivno su upadali u krivinama, trebaju to zabraniti ako nisi ispred i nije idealna putanja da se krivina uzme ne mozes tek tako upasti i da kažem oduzeti prvenstvo prolaza. Moglo je sinoc biti dosta više belaja da nisu neki popuštali.
-
- Posts: 1871
- Joined: 11/03/2013 21:21
#31961 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
I prvi put bi bilo kontakta da Sainz nije otisao skroz desno. Van staze da izbjegne sudar i sudije kazu SVE OK.
Drugi put, kontakt je najvise nastao jer je Sanzu u jednom momentu zadnji dio proklizao, a Piasli se nije toliko sklanjao (koliko je Sainz prvi put).
Debilno tumace pravila i daju kazne, neka me pusta sve, drugima kaznjava.
I kazna za kontakt kako ja znam je 10 sekundi a ne 5.
(Perez je opet imao izgleda pogresan start ali nista, mislim dovoljna je njemu bila kazna ova citava utrka)
Verstapen sad tvrdi da mu je Perez na pocetku ostetio bolid (prva krivina) i zato je bio spor dok ja licno nisam vidio kontakt.
Drugi put, kontakt je najvise nastao jer je Sanzu u jednom momentu zadnji dio proklizao, a Piasli se nije toliko sklanjao (koliko je Sainz prvi put).
Debilno tumace pravila i daju kazne, neka me pusta sve, drugima kaznjava.
I kazna za kontakt kako ja znam je 10 sekundi a ne 5.
(Perez je opet imao izgleda pogresan start ali nista, mislim dovoljna je njemu bila kazna ova citava utrka)
Verstapen sad tvrdi da mu je Perez na pocetku ostetio bolid (prva krivina) i zato je bio spor dok ja licno nisam vidio kontakt.
- nitro_90
- Posts: 506
- Joined: 28/09/2020 21:48
- Location: Eau Rouge
- Grijem se na: Dizel
- Vozim: Na benzin
#31962 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Kazna je debilizam, čisti trkaći incident. Sainz se nije divebombao namjerno, niti Piastri nije ostavio dovoljno prostora kao Sainz njemu na početku utrke.
- PlusSA
- Posts: 3219
- Joined: 13/07/2011 16:51
#31963 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
"Verstapen sad tvrdi da mu je Perez na pocetku ostetio bolid (prva krivina) i zato je bio spor dok ja licno nisam vidio kontakt."
Ma kakav kontakt bilo je blizu al bez kontakta.
Cak se i Max šokirao kad je vidjeo snimak poslije trke koliko je bili blizu.
To je onaj fazon kad izgubiš ne valja mi dzojstik
Ma kakav kontakt bilo je blizu al bez kontakta.
Cak se i Max šokirao kad je vidjeo snimak poslije trke koliko je bili blizu.
To je onaj fazon kad izgubiš ne valja mi dzojstik
-
- Posts: 680
- Joined: 09/03/2015 12:24
#31964 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Red Bull have revealed the damage Max Verstappen picked up when he struck a bollard in Miami.
https://www.crash.net/f1/news/1047998/1 ... rare-error
https://www.crash.net/f1/news/1047998/1 ... rare-error
- studeni76
- Posts: 5476
- Joined: 03/06/2009 14:12
-
- Posts: 1871
- Joined: 11/03/2013 21:21
#31966 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Zapinje tipka.PlusSA wrote: ↑06/05/2024 11:31 "Verstapen sad tvrdi da mu je Perez na pocetku ostetio bolid (prva krivina) i zato je bio spor dok ja licno nisam vidio kontakt."
Ma kakav kontakt bilo je blizu al bez kontakta.
Cak se i Max šokirao kad je vidjeo snimak poslije trke koliko je bili blizu.
To je onaj fazon kad izgubiš ne valja mi dzojstik
-
- Posts: 3628
- Joined: 13/02/2008 04:52
- Location: Tullarosa
#31967 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
morace uvest var tehnlologiju
- shalla
- Posts: 9359
- Joined: 31/01/2006 09:12
- Location: so close no matter how far
#31968 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Ja sad vidim ovo i fkt ne mogu da vjerujem, pa apsolutno istu stvar je Piastri uradio njemu, čak ga je i više izgurao, samo što je Sainz imao nesreću pa mu je bolid malo proklizao i došlo do blagog kontakta...
-
- Posts: 13183
- Joined: 05/12/2012 13:04
#31969 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Taj kontakt i jeste kljucan.
- omega369
- Posts: 9567
- Joined: 17/10/2012 22:28
- Location: ... sta se desilo?
#31970 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
U momentu kad je Max izasao iz boxa zaostajao je 9,8 sec iza Landa. U momentu izlaska SC Lando je imao vec 11,8 sec prednosti nad Maxom + 2,7 za Leclercom
Mene zanima da nije bilo SC i da je Lando ostao jos koji krug prije odlaska u box, da li bi mogao izaci npr. na drugo mjesto i stici i prestici Maxa?! Cini mi se da je imao puno bolji tempo
Ljudi se satrase da objasne kako je lando pobjedio iskljucivo zahvaljujuci SC
Mene zanima da nije bilo SC i da je Lando ostao jos koji krug prije odlaska u box, da li bi mogao izaci npr. na drugo mjesto i stici i prestici Maxa?! Cini mi se da je imao puno bolji tempo
Ljudi se satrase da objasne kako je lando pobjedio iskljucivo zahvaljujuci SC
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 67240
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
#31971 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Imas dobre analize na planetf1omega369 wrote: ↑06/05/2024 18:19 U momentu kad je Max izasao iz boxa zaostajao je 9,8 sec iza Landa. U momentu izlaska SC Lando je imao vec 11,8 sec prednosti nad Maxom + 2,7 za Leclercom
Mene zanima da nije bilo SC i da je Lando ostao jos koji krug prije odlaska u box, da li bi mogao izaci npr. na drugo mjesto i stici i prestici Maxa?! Cini mi se da je imao puno bolji tempo
Ljudi se satrase da objasne kako je lando pobjedio iskljucivo zahvaljujuci SC
- nepass1
- Posts: 10008
- Joined: 06/07/2017 07:35
#31972 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Po mom misljenju samo zbog scomega369 wrote: ↑06/05/2024 18:19 U momentu kad je Max izasao iz boxa zaostajao je 9,8 sec iza Landa. U momentu izlaska SC Lando je imao vec 11,8 sec prednosti nad Maxom + 2,7 za Leclercom
Mene zanima da nije bilo SC i da je Lando ostao jos koji krug prije odlaska u box, da li bi mogao izaci npr. na drugo mjesto i stici i prestici Maxa?! Cini mi se da je imao puno bolji tempo
Ljudi se satrase da objasne kako je lando pobjedio iskljucivo zahvaljujuci SC
- Edin H.
- Posts: 47286
- Joined: 08/10/2004 22:36
- Location: Tirana
#31973 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Tužno da Max nije pobjedio.
-
- Posts: 93
- Joined: 05/02/2021 20:10
#31974 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
On super radi ono sto se od njega trazi. Ne smeta Maxu, ne pravi probleme, a osvoji dovoljno bodova da se osigura titula konstruktora. Sta bi sad trebali, dovest Alonsa pa da se on i Max izbodu nozevima poslije prve trke
-
- Posts: 170
- Joined: 29/09/2016 14:05
#31975 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
To je to. Nikom ne treba situacija kao u Mercedesu recimo 2016. godine. Ovakav Perez je odlican za Red Bull, eventualno maksimalno da je 10% bolji, ali manje vise. Cim se malo priblizio Maxu, pocele su varnice (Monaco prosle godine sa refleksijom na Brazil... ili je to cak bilo 2022.)
Otkad je otisao Masi, sudije vise nemaju isti kriterijum ni na istoj trci, a kamo li tokom citave sezone. Na sprintu prva KMag-ova kazna 10 sekundi presijecanje krivine (da li je stekao prednost ili ne), a za to se uvijek davalo 5 sekundi. Na kraju kad se zapuca u Hamiltona i obojica promase krivinu dobije 10 sekundi, a ozbiljnost "incidenta" ni blizu nije.
Najveci problem kod kazne Sainzu je sto je dosla nakon trke, a incident se desio oko 40. kruga. Imali su 17 krugova do kraja, a donijeli su odluku poslije trke kad je vec rijeseno stanje i znao se poredak. Da su mu odmah dali kaznu Sainz bi se bar potrudio napraviti 5 sekundi prednosti u odnosu na Pereza, jer je trku zavrsio sa 3,2 s prednosti.