EV-Electric vehicle(Električna vozila) - All About

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#526 Re: EV-Electric vehicle(Električna vozila) - All About

Post by amar1994 »

Ma vrh su toyote i to je trenutno najbolja tehnologija,corolla hybrid od poznanika idalje nije presao 4.5l/100km :lol:

Jedini auti koji mogu malo trosit po gradu,vidim posta se ponovila yarisima hybrid,aferim i svaka cast da nisu sranja ko u policije 8-)
User avatar
Haris.ba
Posts: 24854
Joined: 08/09/2005 20:08

#527 Re: EV-Electric vehicle(Električna vozila) - All About

Post by Haris.ba »

A šta ako "čvrste" baterije razviju? :D

boshniak
Posts: 2007
Joined: 20/04/2014 11:48

#528 Re: EV-Electric vehicle(Električna vozila) - All About

Post by boshniak »

Prije par godina BP je procijenio da trenutnim tempom proizvodnje preostale zalihe nafte mogu trajati oko 53godine, treba i taj faktor uzeti u obzir, nafte ce biti sve manje, a potrebe sve vece, zato se mora traziti rjesenje, na kraju ce se covjek vratiti na konja, devu i magarca.
User avatar
Industrialyzer
Posts: 4839
Joined: 11/06/2011 23:51

#529 Re: EV-Electric vehicle(Električna vozila) - All About

Post by Industrialyzer »

ElRe wrote: 08/12/2019 18:51
Industrialyzer wrote: 08/12/2019 12:58 Tesla je tu odigrala kljucnu ulogu i onaj blesavi Elon (idealan lik za predstavljanje ovakvih stvari svijetu). Gledam video kako Cybertruck vs. neki Nissan terenac vuku jedan drugog, ma odnese ga Tesla ko da je ovaj ugasio Nissana i ostavio u leru :lol: Kao i svaka tehnologija, i ova ce sigurno napredovati do te mjere da su za svakodnevnu upotrebu pandan benzincima. Pa da vam je neko prije 15 godina rekao da cete morati puniti mobitel svaki dan, a ne jednom sedmicno ko do tad, svi bi negodovali i govorili da ce takva tehnologija propasti, pa evo gdje smo sad. Vjerujem da ce tako biti i sa EV koji ce biti znacajan faktor u borbi protiv ekoloskih katastrofa, a ne da mislimo da je DPF vrhunac ljudske civilizacije i borbe za cisti zrak :mrgreen:
Obicni prevarant koji pokusava da zaradi na racun glupog naroda koji guta sve sto mu se servira.
Na desetine studija koje dokazuju da je za ekologiju stetniji EV od SUS motora, ali eto neko je rekao pisi Zero emission i bice sve OK.
Ne postoji ta energetska mreza koja moze izdrzati dezetine, stotine hiljada i miliona EV. Prije par mjeseci u NY kolaps elektro energetske mreze.
Spanija, Grcka, Italija ljeti redovni ispadi zbog masovnog koristenja klima uredjaja i sad ce ta ista mreza izdrzati jos i masovna punjenja EV. Nema od toga nista.

Ako je nekome stalo do ekologije od CNG pogona nema boljeg i jeftinijeg rjesenja.
Pa sus motori su dostigli svoj vrhunac, nema vise sta revolucionarno tu da se razvije. EV se tek razvija, svi proizvodjaci teze ka tom tipu razvoja. Veliki igraci napustaju dizele (uskoro i benzince) idu preko hybrida ko konacnog cilja,EV. Razvoj EV-a ce pratiti i razvoj infrastrukture, nece nista preko noci. Gdje to ti citas te studije? Daj neki link da vidimo relevantnost cinjenica. Samo pogledati koliko je napredovala EV tehnologija u zadnjih 10 godina i sve ti je jasno.

Image

Ovo su podaci za Norvesku koja ima najveci broj EV po glavi stanovnika. Ne vidim da imaju kolaps elektricne energije.
User avatar
mayab
Posts: 27176
Joined: 06/03/2008 13:00
Location: SARAJEVO

#530 Re: EV-Electric vehicle(Električna vozila) - All About

Post by mayab »

boshniak wrote: 08/12/2019 20:05 Prije par godina BP je procijenio da trenutnim tempom proizvodnje preostale zalihe nafte mogu trajati oko 53godine, treba i taj faktor uzeti u obzir, nafte ce biti sve manje, a potrebe sve vece, zato se mora traziti rjesenje, na kraju ce se covjek vratiti na konja, devu i magarca.
Mislim da ce za 20-30 godina konačno i fuzija postati komercijalna i upotrebljiva, i eto struje
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#531 Re: EV-Electric vehicle(Električna vozila) - All About

Post by amar1994 »

boshniak wrote: 08/12/2019 20:05 Prije par godina BP je procijenio da trenutnim tempom proizvodnje preostale zalihe nafte mogu trajati oko 53godine, treba i taj faktor uzeti u obzir, nafte ce biti sve manje, a potrebe sve vece, zato se mora traziti rjesenje, na kraju ce se covjek vratiti na konja, devu i magarca.


jako dobar dokumentarac koji vrijedi pogledati :thumbup:
User avatar
drndalo
Posts: 22820
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#532 Re: EV-Electric vehicle(Električna vozila) - All About

Post by drndalo »

Norveska je poseban slucaj hohstaplerskog hype-a jako stimulisanog od drzave sa porezima i parkingom gdje su EV nerealno jeftina na konto drzavnih subvencija (iako bez problema svoju naftu i dalje prodaju svima)... Broj auta tamo zbog malog broja stanovnika sveukupno mozda nije dobar pokazatelj za opterecenje mreze...

Ono sto ja ne kontam u svom tom hype-u, je sto se insistira na svekolikoj automobilizaciji ljudi, kada se tu najmanje moze ustediti zagadjenja...

Prvo gradski saobracaj da bude 80% strujni, pa nakon toga dostavna vozila koja se mahom voze po/oko gradova, a trose 25 litara dizela... Pa jos svasta nesta...

Kad sam vozio Prius hibrid, uz izivljavanje po SA nisam ga uspio natjerati >5.5 lit... Benzin... To je nesto sto bi dekretom moralo ici npr. u taxi sluzbu jednog grada. Tacka... Zasto? Opet zato jer svaki od njih najvise razlike moze napraviti u odnosu na isluzene dizelcine... S druge strane, gepek mu je tanak za taxi...

Jos nesto, komplikovan je, 2 motora uvezana na jedan mjenjac... Radi ali moze to teoretski i jednostavnije... Dizel-elektricne lokomotive kako rade? Dizel radi kao generator koji pravi struju, koja se trosi na pogon... Sa pametnijim elektromotorima koje sad imamo nakon Rimaca itd. jednostavnije bi tehnicki bilo da je motor u autu samo generator, koji hrani baterije hibrida, i trosi struju na pogon tockova... Mjenjac bespotreban, uvezivanje 2 motora na taj mjenjac isto bespotrebno... U takvom pogonu, ako je Prius trosio 5 litara grada, ne bi trosio >3 litra... A autonomija vozila na pogon benzinom/dizelom bi ostala...

Mislim da je bio jedan Chevrolet tako zamisljen, Volt cini mi se, sta bi s njega?
Last edited by drndalo on 08/12/2019 20:39, edited 3 times in total.
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#533 Re: EV-Electric vehicle(Električna vozila) - All About

Post by amar1994 »

BiH ce imat problem(da ne kazem kolaps) bez razvijene zeljeznice i vozova,mozda ja ne dozivim ali oni mladji od mene hoce sigurno :-)
Seawolf
Posts: 7727
Joined: 14/06/2012 22:59

#535 Re: EV-Electric vehicle(Električna vozila) - All About

Post by Seawolf »

Industrialyzer wrote: 08/12/2019 20:05 Pa sus motori su dostigli svoj vrhunac, nema vise sta revolucionarno tu da se razvije. EV se tek razvija, svi proizvodjaci teze ka tom tipu razvoja. Veliki igraci napustaju dizele (uskoro i benzince) idu preko hybrida ko konacnog cilja,EV. Razvoj EV-a ce pratiti i razvoj infrastrukture, nece nista preko noci. Gdje to ti citas te studije? Daj neki link da vidimo relevantnost cinjenica. Samo pogledati koliko je napredovala EV tehnologija u zadnjih 10 godina i sve ti je jasno.

Image

Ovo su podaci za Norvesku koja ima najveci broj EV po glavi stanovnika. Ne vidim da imaju kolaps elektricne energije.
Hajde, molim te, daj nam neki podatak, link, ili bilo šta da vidimo koliko je stvarno ta EV tehnologija napredovala u zadnjih 10 godina.

Koliko se danas kWh energije dobija iz 100 kg baterija, a koliko je to bilo prije 10 godina?

Koliko danas kW snage razvija elektromotor određene mase, a koliko je razvijao prije 10 godina?

Koliki je danas stepen iskorištenja elektromotora koji se koriste u putničkim automobilima, a koliki je taj stepen iskorištenja bio prije 10 godina?
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#536 Re: EV-Electric vehicle(Električna vozila) - All About

Post by amar1994 »

al glavno je od dizel mercedesa,znas da im vjerujem :roll:
Seawolf
Posts: 7727
Joined: 14/06/2012 22:59

#537 Re: EV-Electric vehicle(Električna vozila) - All About

Post by Seawolf »

drndalo wrote: 08/12/2019 20:24 ....
Jos nesto, komplikovan je, 2 motora uvezana na jedan mjenjac... Radi ali moze to teoretski i jednostavnije... Dizel-elektricne lokomotive kako rade? Dizel radi kao generator koji pravi struju, koja se trosi na pogon... Sa pametnijim elektromotorima koje sad imamo nakon Rimaca itd. jednostavnije bi tehnicki bilo da je motor u autu samo generator, koji hrani baterije hibrida, i trosi struju na pogon tockova... Mjenjac bespotreban, uvezivanje 2 motora na taj mjenjac isto bespotrebno... U takvom pogonu, ako je Prius trosio 5 litara grada, ne bi trosio >3 litra... A autonomija vozila na pogon benzinom/dizelom bi ostala...

Mislim da je bio jedan Chevrolet tako zamisljen, Volt cini mi se, sta bi s njega?
Dizel-električni pogon, gdje je dizel motor izvor pogonske snage, a transmisija je potpuno elektična (nema mehaničke veze između dizel motora i pogonskih elektromotora) se koristi kod lokomotiva (kao što si napisao) i kod nekih klasa brodova (nekada se koristio i parnoturbinsko-električni pogon na velikim brodovima).

Na lokomotivima i brodovima je taj vid pogona (odnosno transmisije) u redu i prilično je efikasan, ali na cestovnim vozilima, zbog velike frekvencije promjene brzine kretanja i promjene opterećenja vanjskih sila, nije ni blizu toliko efikasan i može stvoriti velike gubitke u prenosu.

Cestovnim vozilima, ipak, treba mehanički, ili hidrodinamički (ili kombinacija ta dva) prenos snage sa motora na točkove.

Čak i Chevrolet Volt, kojeg si pomenuo, zbog ovoga što sam napisao, u određenim prelaznim režimima uključuje jednostepeni planetarni mjenjač za mehanički prenos snage sa SUS motora na pogonske točkove:
.... The Volt operates as a pure battery electric vehicle until its battery capacity drops to a predetermined threshold from full charge. From there, its internal combustion engine powers an electric generator to extend the vehicle's range as needed. When the engine is running it may be periodically mechanically linked (by a clutch) to a planetary gear set, and hence the output drive axle, to improve energy efficiency.
User avatar
Industrialyzer
Posts: 4839
Joined: 11/06/2011 23:51

#538 Re: EV-Electric vehicle(Električna vozila) - All About

Post by Industrialyzer »

Seawolf wrote: 08/12/2019 21:20
Industrialyzer wrote: 08/12/2019 20:05 Pa sus motori su dostigli svoj vrhunac, nema vise sta revolucionarno tu da se razvije. EV se tek razvija, svi proizvodjaci teze ka tom tipu razvoja. Veliki igraci napustaju dizele (uskoro i benzince) idu preko hybrida ko konacnog cilja,EV. Razvoj EV-a ce pratiti i razvoj infrastrukture, nece nista preko noci. Gdje to ti citas te studije? Daj neki link da vidimo relevantnost cinjenica. Samo pogledati koliko je napredovala EV tehnologija u zadnjih 10 godina i sve ti je jasno.

Image

Ovo su podaci za Norvesku koja ima najveci broj EV po glavi stanovnika. Ne vidim da imaju kolaps elektricne energije.
Hajde, molim te, daj nam neki podatak, link, ili bilo šta da vidimo koliko je stvarno ta EV tehnologija napredovala u zadnjih 10 godina.

Koliko se danas kWh energije dobija iz 100 kg baterija, a koliko je to bilo prije 10 godina?

Koliko danas kW snage razvija elektromotor određene mase, a koliko je razvijao prije 10 godina?

Koliki je danas stepen iskorištenja elektromotora koji se koriste u putničkim automobilima, a koliki je taj stepen iskorištenja bio prije 10 godina?

Ne moras biti bukvalac, 10 godina pa 10 godina... Poenta je da tehnologija napreduje, kao i sama infrastruktura. Teslini punjaci su brzi nego prije cca 10 godina, dometi se povecavaju, auta postaju pristupacnija za kupovinu. Razvoj baterija je dosta sakriven od ociju javnosti jer se zna ko ponudi rjesenje za taj problem postaje globalni lider na tom polju. Detalje mi ne mozemo saznati, bar ne one istinite. Trenutno svijet nije spreman za EV, ali ce biti, nema ozbiljnijeg proizvodjaca automobila bez dugorocniog plana elektrifikacije cijele flote u narednih 10-20 godina.

Prius prve generacije su svi ismijavali, i sad imamo jednog LaFerrarija koji ne bi bio toliko dobar i superioran bez elektro motora. Eno Porsche izbacio Taycan koji po performansama ubija konkurenciju, a domet mu je od 285-545km. Dug i tezak put je do cilja, ali globalno su svi prihvatili da ce EV biti buducnost auto industrije. Sa svim svojim manama i vrlinama je najbolji kompromis.

Mozes li ti dati te svoje linkove?
Seawolf
Posts: 7727
Joined: 14/06/2012 22:59

#539 Re: EV-Electric vehicle(Električna vozila) - All About

Post by Seawolf »

Industrialyzer wrote: 08/12/2019 21:47
Seawolf wrote: 08/12/2019 21:20 Hajde, molim te, daj nam neki podatak, link, ili bilo šta da vidimo koliko je stvarno ta EV tehnologija napredovala u zadnjih 10 godina.

Koliko se danas kWh energije dobija iz 100 kg baterija, a koliko je to bilo prije 10 godina?

Koliko danas kW snage razvija elektromotor određene mase, a koliko je razvijao prije 10 godina?

Koliki je danas stepen iskorištenja elektromotora koji se koriste u putničkim automobilima, a koliki je taj stepen iskorištenja bio prije 10 godina?

Ne moras biti bukvalac, 10 godina pa 10 godina... Poenta je da tehnologija napreduje, kao i sama infrastruktura. Teslini punjaci su brzi nego prije cca 10 godina, dometi se povecavaju, auta postaju pristupacnija za kupovinu. Razvoj baterija je dosta sakriven od ociju javnosti jer se zna ko ponudi rjesenje za taj problem postaje globalni lider na tom polju. Detalje mi ne mozemo saznati, bar ne one istinite. Trenutno svijet nije spreman za EV, ali ce biti, nema ozbiljnijeg proizvodjaca automobila bez dugorocniog plana elektrifikacije cijele flote u narednih 10-20 godina.

Prius prve generacije su svi ismijavali, i sad imamo jednog LaFerrarija koji ne bi bio toliko dobar i superioran bez elektro motora. Eno Porsche izbacio Taycan koji po performansama ubija konkurenciju, a domet mu je od 285-545km. Dug i tezak put je do cilja, ali globalno su svi prihvatili da ce EV biti buducnost auto industrije. Sa svim svojim manama i vrlinama je najbolji kompromis.

Mozes li ti dati te svoje linkove?
Ti si naveo da je EV tehnologija napredovala u zadnjih 10 (ili nema veze koliko) godina, pa bi bilo red da ti postaviš neki link, ili barem podatke iz glave, kojima se može dokumentovati taj kvantitativni napredak, iskazan u parametrima kao što su energetska efikasnost u odnosu na masu, stepen iskorištenja (omjer između mehaničke energije na točkovima i hemijske energije uskladištene u baterijama) i sl.

Kad smo već kod toga, da li ti, ili bilo ko drugi ovdje, znaš koliki je omjer između mehaničke energije na točkovima i hemijske energije uskladištene u baterijama kod savremenih električno pogonjenih putničkih automobila, a koliki je taj omjer (između mehaničke energije na točkovima i hemijske energije uskladištene u dizel gorivu) za automobil pogonjen savremenim Euro 6d-ISC dizel motorom.
User avatar
Industrialyzer
Posts: 4839
Joined: 11/06/2011 23:51

#540 Re: EV-Electric vehicle(Električna vozila) - All About

Post by Industrialyzer »

Poredimo dvije tehnologije, jedna na vrhuncu razvoja a druga jos u pelenama. Taycan ima kapacitet baterija 93kwh, a iskoristivo je 84. Punjenje na 11kw punjacu je 44km/h. Za prvi EV model kojeg je Porsche napravio, brojke su odlicne.

Mozes li mi navesti sus motor koji sa 2300kg mase i 760KS ide 0-100 za manje od 3 sekunde?
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#541 Re: EV-Electric vehicle(Električna vozila) - All About

Post by amar1994 »

Da li zaista vjerujes u njihove brojke oko punjenja i dometa,sve je to sarena laza..

Isao je GTR sa 530ks i 1750kg :wink:
Bobi
Forum administrator
Posts: 32167
Joined: 30/10/2002 00:00
Location: http://www.klix.ba
Grijem se na: J.P."Grijanje"Zenica
Vozim: TDI sve crveno
Contact:

#542 Re: EV-Electric vehicle(Električna vozila) - All About

Post by Bobi »

drndalo wrote: 08/12/2019 20:24 Radi ali moze to teoretski i jednostavnije... Dizel-elektricne lokomotive kako rade? Dizel radi kao generator koji pravi struju, koja se trosi na pogon... Sa pametnijim elektromotorima koje sad imamo nakon Rimaca itd. jednostavnije bi tehnicki bilo da je motor u autu samo generator, koji hrani baterije hibrida, i trosi struju na pogon tockova... Mjenjac bespotreban, uvezivanje 2 motora na taj mjenjac isto bespotrebno... U takvom pogonu, ako je Prius trosio 5 litara grada, ne bi trosio >3 litra... A autonomija vozila na pogon benzinom/dizelom bi ostala...

Mislim da je bio jedan Chevrolet tako zamisljen, Volt cini mi se, sta bi s njega?
To ne bi trosilo 3 nego 30 litara ..skalamerija koja daje 50 kW struje je ogromna a sad yamisli da stavis to u auto :mrgreen:
User avatar
drndalo
Posts: 22820
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#543 Re: EV-Electric vehicle(Električna vozila) - All About

Post by drndalo »

Bobi wrote: 08/12/2019 22:30
drndalo wrote: 08/12/2019 20:24 Radi ali moze to teoretski i jednostavnije... Dizel-elektricne lokomotive kako rade? Dizel radi kao generator koji pravi struju, koja se trosi na pogon... Sa pametnijim elektromotorima koje sad imamo nakon Rimaca itd. jednostavnije bi tehnicki bilo da je motor u autu samo generator, koji hrani baterije hibrida, i trosi struju na pogon tockova... Mjenjac bespotreban, uvezivanje 2 motora na taj mjenjac isto bespotrebno... U takvom pogonu, ako je Prius trosio 5 litara grada, ne bi trosio >3 litra... A autonomija vozila na pogon benzinom/dizelom bi ostala...

Mislim da je bio jedan Chevrolet tako zamisljen, Volt cini mi se, sta bi s njega?
To ne bi trosilo 3 nego 30 litara ..skalamerija koja daje 50 kW struje je ogromna a sad yamisli da stavis to u auto :mrgreen:
Prilagodjena velicina naravno... Pa neces stavljati Jablanicu u njega... Teoretski je ta konstrukcija jednostavnija. Ocito ima i neke minuse kad nije zazivila. Nisam ja nista izmislio sto drugi ne znaju... Ne mora dizel, moze i benzin... Motor samo struju pravi, radi uravnotezeno, malo turiranja i jahanja sa gasom...
User avatar
Industrialyzer
Posts: 4839
Joined: 11/06/2011 23:51

#544 Re: EV-Electric vehicle(Električna vozila) - All About

Post by Industrialyzer »

amar1994 wrote: 08/12/2019 22:28 Da li zaista vjerujes u njihove brojke oko punjenja i dometa,sve je to sarena laza..

Isao je GTR sa 530ks i 1750kg :wink:
GTR je vrhunac sus tehnologije i opet mu je power to weight ratio manji nego kod Taycana. Novi Tesla Roadster izlazi uskoro sa performansama koje auta sa sus motorima mogu samo sanjati.

Pa i potrosnja kod sadasnjih auta nikad u stvarnosti nije ista kao deklarisana. Normalno da ce blago varirati podaci. Prihvatio to ili ne, EV je buducnost i trenutno nemamo bolje rjesenje.
Seawolf
Posts: 7727
Joined: 14/06/2012 22:59

#545 Re: EV-Electric vehicle(Električna vozila) - All About

Post by Seawolf »

Industrialyzer wrote: 08/12/2019 22:25 Poredimo dvije tehnologije, jedna na vrhuncu razvoja a druga jos u pelenama. Taycan ima kapacitet baterija 93kwh, a iskoristivo je 84. Punjenje na 11kw punjacu je 44km/h. Za prvi EV model kojeg je Porsche napravio, brojke su odlicne.

Mozes li mi navesti sus motor koji sa 2300kg mase i 760KS ide 0-100 za manje od 3 sekunde?
Ako ćemo se gađati ubrzanjima, da, postoji nešto što ima masu od 38.000 kg, a sa svoja dva SUS motora do brzine od 96 km/h iz stajanja, ubrzava za 2,15 sekundi. Ne vjerujem da bi to mogao postići na baterije.
Bobi
Forum administrator
Posts: 32167
Joined: 30/10/2002 00:00
Location: http://www.klix.ba
Grijem se na: J.P."Grijanje"Zenica
Vozim: TDI sve crveno
Contact:

#546 Re: EV-Electric vehicle(Električna vozila) - All About

Post by Bobi »

Seawolf wrote: 08/12/2019 22:43
Industrialyzer wrote: 08/12/2019 22:25 Poredimo dvije tehnologije, jedna na vrhuncu razvoja a druga jos u pelenama. Taycan ima kapacitet baterija 93kwh, a iskoristivo je 84. Punjenje na 11kw punjacu je 44km/h. Za prvi EV model kojeg je Porsche napravio, brojke su odlicne.

Mozes li mi navesti sus motor koji sa 2300kg mase i 760KS ide 0-100 za manje od 3 sekunde?
Ako ćemo se gađati ubrzanjima, da, postoji nešto što ima masu od 38.000 kg, a sa svoja dva SUS motora do brzine od 96 km/h iz stajanja, ubrzava za 2,15 sekundi. Ne vjerujem da bi to mogao postići na baterije.
Šta?
User avatar
Industrialyzer
Posts: 4839
Joined: 11/06/2011 23:51

#547 Re: EV-Electric vehicle(Električna vozila) - All About

Post by Industrialyzer »

Seawolf wrote: 08/12/2019 22:43
Industrialyzer wrote: 08/12/2019 22:25 Poredimo dvije tehnologije, jedna na vrhuncu razvoja a druga jos u pelenama. Taycan ima kapacitet baterija 93kwh, a iskoristivo je 84. Punjenje na 11kw punjacu je 44km/h. Za prvi EV model kojeg je Porsche napravio, brojke su odlicne.

Mozes li mi navesti sus motor koji sa 2300kg mase i 760KS ide 0-100 za manje od 3 sekunde?
Ako ćemo se gađati ubrzanjima, da, postoji nešto što ima masu od 38.000 kg, a sa svoja dva SUS motora do brzine od 96 km/h iz stajanja, ubrzava za 2,15 sekundi. Ne vjerujem da bi to mogao postići na baterije.
Ne gadjamo se ubrzanjima, usput ih spominjemo, postoji li pandan Taycanu medju autima sa sus motorom? I da li je iskoristivost baterije od 95% trenutno u Tesli mozda lose?

Koliko je EV industrija postala ozbiljnija najbolje govori poredjenje prve generacije Tesla Roadstera i novog koji izlazi iduce godine...
User avatar
drndalo
Posts: 22820
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#548 Re: EV-Electric vehicle(Električna vozila) - All About

Post by drndalo »

Industrialyzer wrote: 08/12/2019 22:40
amar1994 wrote: 08/12/2019 22:28 Da li zaista vjerujes u njihove brojke oko punjenja i dometa,sve je to sarena laza..

Isao je GTR sa 530ks i 1750kg :wink:
GTR je vrhunac sus tehnologije i opet mu je power to weight ratio manji nego kod Taycana. Novi Tesla Roadster izlazi uskoro sa performansama koje auta sa sus motorima mogu samo sanjati.

Pa i potrosnja kod sadasnjih auta nikad u stvarnosti nije ista kao deklarisana. Normalno da ce blago varirati podaci. Prihvatio to ili ne, EV je buducnost i trenutno nemamo bolje rjesenje.
Ja i dalje trvdim da je za planetu i sviju nas na njoj nov turbo dizel Euro 6 manje los od novog bilo kojeg 100% elektricnog vozila... I u proizvodnji, i u npr. 10 godina eksploataciji... Postujem razvoj istih, ali govnasti hype koji svjetski "zeleni" vec sada guraju kao da su ta vozila vec sada 1:1 zamjena bez greske je LAZ !
User avatar
Industrialyzer
Posts: 4839
Joined: 11/06/2011 23:51

#549 Re: EV-Electric vehicle(Električna vozila) - All About

Post by Industrialyzer »

drndalo wrote: 08/12/2019 22:54
Industrialyzer wrote: 08/12/2019 22:40
amar1994 wrote: 08/12/2019 22:28 Da li zaista vjerujes u njihove brojke oko punjenja i dometa,sve je to sarena laza..

Isao je GTR sa 530ks i 1750kg :wink:
GTR je vrhunac sus tehnologije i opet mu je power to weight ratio manji nego kod Taycana. Novi Tesla Roadster izlazi uskoro sa performansama koje auta sa sus motorima mogu samo sanjati.

Pa i potrosnja kod sadasnjih auta nikad u stvarnosti nije ista kao deklarisana. Normalno da ce blago varirati podaci. Prihvatio to ili ne, EV je buducnost i trenutno nemamo bolje rjesenje.
Ja i dalje trvdim da je za planetu i sviju nas na njoj nov turbo dizel Euro 6 manje los od novog bilo kojeg 100% elektricnog vozila... I u proizvodnji, i u npr. 10 godina eksploataciji... Postujem razvoj istih, ali govnasti hype koji svjetski "zeleni" vec sada guraju kao da su ta vozila vec sada 1:1 zamjena bez greske je LAZ !
Slazem se sa tim, danas EV ne mogu parirati u svakodnevnoj upotrebi klasicnim autima. Hoce li moci za 5 godina? Nece. Za 10? Mozda u par zemalja svijeta. Za 30? Overtaking totalni
Seawolf
Posts: 7727
Joined: 14/06/2012 22:59

#550 Re: EV-Electric vehicle(Električna vozila) - All About

Post by Seawolf »

Industrialyzer wrote: 08/12/2019 22:50
Seawolf wrote: 08/12/2019 22:43
Industrialyzer wrote: 08/12/2019 22:25 Poredimo dvije tehnologije, jedna na vrhuncu razvoja a druga jos u pelenama. Taycan ima kapacitet baterija 93kwh, a iskoristivo je 84. Punjenje na 11kw punjacu je 44km/h. Za prvi EV model kojeg je Porsche napravio, brojke su odlicne.

Mozes li mi navesti sus motor koji sa 2300kg mase i 760KS ide 0-100 za manje od 3 sekunde?
Ako ćemo se gađati ubrzanjima, da, postoji nešto što ima masu od 38.000 kg, a sa svoja dva SUS motora do brzine od 96 km/h iz stajanja, ubrzava za 2,15 sekundi. Ne vjerujem da bi to mogao postići na baterije.
Ne gadjamo se ubrzanjima, usput ih spominjemo, postoji li pandan Taycanu medju autima sa sus motorom? I da li je iskoristivost baterije od 95% trenutno u Tesli mozda lose?

Koliko je EV industrija postala ozbiljnija najbolje govori poredjenje prve generacije Tesla Roadstera i novog koji izlazi iduce godine...
Postoji, naravno, i to razvijen od strane istih inženjera i od novca iz iste kase .... Zove se Porsche 911 (991.2) GT2 RS.

Ima omjer snage i mase od 350.3 W/kg. Tu mu nije blizu niti jedan električni sportski automobil, uključujući i Taycan Turbo S, koji ima nešto manje od 250 W/kg.
Post Reply