Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
foxlife wrote: ↑22/03/2021 06:58
Kakav je auto izgledom je najgluplji argument u bilo kakvoj raspravi
Evo ja taj ix nisam vidio i sta ako se meni svidja?
Jbg nekome je j lo ne privlačna a neko bali na nju
To je argument kompleksaša koji svršavaju na njemačke nakaze. Njima ne valja ništa što nije proizvedeno u Njemačkoj, onaj standardni bauštelski mentalitet.
Edit: Ma kakva J Lo, njima je sexy nekakva Njemica od koje se i Hitler štreca i koja ima veće mišiće nego Schwarzenegger.
Početna cijena Dacia Spring iznosi 133.333 kn=34700 KM(ne uključujući vladine poticaje), a ostanu li subvencije iste kao i 2020. godine, prva cijena iznosit će 79.999 kn =20830 KM za inačicu Comfort, dok će viša verzija nazvana Comfort Plus uz subvencije stajati 83.999 kn.
E, gdje smo mi u BiH sa time.... subvencije , vladini poticaji , električni auto
Nisi naucio da kod nas mozes dobiti samo "nagradno otimanje"...? Jesu li registraciju poskupili za plinase? Sta mislis koliko bi je poskupili za elektricne, posto u struji akciza neJma...?
Ma sve ja to znam i vidim, samo konstatujem rezignirano, i sam sam " žrtva" sistema gdje sam kažnjen jer sam kupio novi auto sa euro 6 pa plaćam godišnji porez " na luksuz" ,moš mislit...
problemnatravunu wrote: ↑22/03/2021 12:47
Ma sve ja to znam i vidim, samo konstatujem rezignirano, i sam sam " žrtva" sistema gdje sam kažnjen jer sam kupio novi auto sa euro 6 pa plaćam godišnji porez " na luksuz" ,moš mislit...
Jaki bogme državni poticaji u Hr, 40% cijene el auta
Vala i ne treba to tako u BiH, jer bi onda svaka šuša vozila Daciu na struju , pa gdje je tu još krađa struje.....
Šalu na stranu, 20-tak tisuća KM za gradski el auto ,NOV, je vrlo vrlo vrlo prihvatljivo, naravno ko je u privatnoj kući i ima mogućnost jednostavnog punjenja
VW objavio da više neće razvijati SUS motore. Dakle to je definitivni kraj automobila kakve znamo i kakve vozimo.
Ipak mislim da su EV samo prelazno rješenje do fuel cell automobila. Toyota Mirai, Hyundai Nexo imaju zavidne tehničke karakteristike, ali je problem infrastruktura. Nešto slično kao i kod EV.
drndalo wrote: ↑22/03/2021 12:15
Nisi naucio da kod nas mozes dobiti samo "nagradno otimanje"...? Jesu li registraciju poskupili za plinase? Sta mislis koliko bi je poskupili za elektricne, posto u struji akciza neJma...?
ZAKON O AKCIZAMA: Moguće uvođenje akcize na struju za pravna lica
18.01.2019.
Bosna i Hercegovina bi uskoro u parlamentarnu proceduru trebalo da uputi amandmane na Zakon o akcizama kojim bi bile uvedene akcize na struju, što je jedna od predstojećih evropskih obaveza na putu ka EU.
Da će BiH biti u obavezi da uvede akcize na struju, govori evropska direktiva 2003/96/EC, u kojoj je istaknuto da sve zemlje članice moraju imati akcize na struju i da se preporučuje minimalni nivo akciza od jedan evro po megavatu za domaćinstva i pola evra po megavatu za poslovne potrošače. Sve zemlje članice imaju akcizu na struju, s tim da se dio zemalja odlučio da odobri nultu stopu za pojedine kategorije potrošača, primarno kako bi se ohrabrili i stimulisali ekološki standardi i forsiralo uvođenje proizvodnje električne energije iz obnovljivih izvora.
mayab wrote: ↑23/03/2021 06:41
Jaki bogme državni poticaji u Hr, 40% cijene el auta
Vala i ne treba to tako u BiH, jer bi onda svaka šuša vozila Daciu na struju , pa gdje je tu još krađa struje.....
Šalu na stranu, 20-tak tisuća KM za gradski el auto ,NOV, je vrlo vrlo vrlo prihvatljivo, naravno ko je u privatnoj kući i ima mogućnost jednostavnog punjenja
Nema potrebe za subvencijama u BiH na elektricna vozila.
Bolje te pare uputiti na subvencije za ugradnju solarnih ploca. Ko hoce da kupi elektricno auto ide subvencija za solarnu plocu.
Jeste da je to najlakse na privatne kuce, ali moze se praviti razni aranzman. Recimo, za 20 milja kupis ucesce u vjetroparku.
Nema smisla davati pare stranim proizvodjacima na auto. Bolje napraviti sebi infrastrukturu.
problemnatravunu wrote: ↑22/03/2021 12:47
Ma sve ja to znam i vidim, samo konstatujem rezignirano, i sam sam " žrtva" sistema gdje sam kažnjen jer sam kupio novi auto sa euro 6 pa plaćam godišnji porez " na luksuz" ,moš mislit...
Pa kad hoces da se kofrcis sa Euro6, umjesto da ko co'jek ceras Golfa TDI sve plombirano, sa retroaktivnom Euro3 naljepnicom...
madner wrote: ↑23/03/2021 08:52
Ne treba nista subvencionirati, vani je struja toliko skuplja da je dizlo isplativiji a cijena kupovina nize bez subvencija.
Doduse moraju dici cijenu struje, tako da je sad jos pravi trenutak za sve fenove EV.
Cijena struje u BiH ce sigurno ici vise za domacinstva.
Dizel ce za putnicka auta ubrzo nestati zbog ekoloskih normi.
madner wrote: ↑23/03/2021 20:05
Diktatura zelenih koja ne moze podnjeti licnu mobilnost pojedinca ce jos malo zaobici BiH.
Pa gledaj, prosjek starosti vozila je 17 godina.
A ako mislis na eko norme kod vozila. Nije to samo stvar ekologije. Da nema toga tesko da bi razvijene zemlje zadrzale prednost u proizvodnji automobila.
Ovde neki stvarno mastaju da ce elektricna vozila doci u BiH, gledam i ne vjerujem Hoce kad i u Eitopiju, Zambiju, Banglades, Kambodzu i ostatak zemalja treceg svijeta... A sto se mene tice Greta Turmberg moze da zasvira jedno kolce u koznu frulicu
madner wrote: ↑23/03/2021 20:28
Potpuno pogresno, ovo daje sansu Kinezima i Korejencima da stignu konkurenciju. Ovako su kasnili generaciju sa tehnologijom.
Ma tesko. Sa Kinezima se ide niz dlaku jer imaju rijetke metale i veliko potencijalno trziste.
madner wrote: ↑23/03/2021 22:02
Pa prvo se dogovori sa sobom da li Zapad pokusava da ostane korak ispred ili se ide niz dlaku Kini.
A sto jedno i drugo iskljucuje? To najbolje vidis na primjeru Kine i Indije. Sasvim drugaciji pristupi jer Indija nema rijetkih zemalja.
I nije Zapadu do otvorene konfrontacije. To moze i sa kontigentima pri uvozu postici. Juzna Koreja je poseban slucaj. Zakopas se malo, i vidis iskacu Japanci.
madner wrote: ↑23/03/2021 22:02
Pa prvo se dogovori sa sobom da li Zapad pokusava da ostane korak ispred ili se ide niz dlaku Kini.
A sto jedno i drugo iskljucuje? To najbolje vidis na primjeru Kine i Indije. Sasvim drugaciji pristupi jer Indija nema rijetkih zemalja.
I nije Zapadu do otvorene konfrontacije. To moze i sa kontigentima pri uvozu postici. Juzna Koreja je poseban slucaj. Zakopas se malo, i vidis iskacu Japanci.
Vidim nije ti jasna kontradikcija stavova. Sto dovodi do zakljucka da zapravo nemas stav, jer svaka interpretacija je jednako validna. Zapad ako zeli zadrzati tehnolosku prednost, istu zeli odrzati nad Kinom.
Evo penzioneri se nisu puno iznervirali, vjerovatno jer nigdje ne žure. Kako bi bilo porodici sa malom djecom ili nekim poslovnim ljudima?
Napunis prije kretanja na put, malo pogledas gdje ides gdje su uticnice I lagano. Elektro kola se pocela tušit prije dvije godine, realno nit imas mjesta nit su ovi sto izdaju dozvole za uticnice nesto brzi u poslu.
Ja se prijavio u augustu 2020 da mi puste u rad punjac jos niko nista. Odgovor uvijek isti prebukirani smo(nije EP BiH), nema servisera, trafostanica opterecena cekaju novu... bice uskoro
Sjeti se 80ti j 90tih I ofanzive dizela nekad rade nekada ne
Il opcenito tih proizvoda kada ko krenu u masovnu upotrebu a podrska zaspi...
Za sada su benzin, dizel i plin realnost koja će to biti još dugo. Ove zajebancije mi u životu ne trebaju. El auta ću prihvatiti onda kada sa punjenjem budem mogao preći 500 km i kada brzi punjači budu dostupni koliko i benzinske pumpe sada.
Problem je što naš standard dozvoljava kupovinu novog auta tek malobrojnim ljudima. Uvoz polovnjaka je rješavao problem motorizacije. E jebada će nastati kada počnemo uvoziti polovna el. auta.