Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Korektna ponuda dok je cijena struje ovakva kakva je.
Enterijer, očajan, sjedišta, plastika - vidi se reciklaža.
Baterija kosta od 11.000€ pa do 15.000€(u proizvodnji)
Pa sada probaj napravit auto za ostalih 15-tak iljada€ stim da moras koristit reciklirane materijale(koji su 7x losije kvalitete).
U taj ostatak cijene moras uracunat I cijenu razvoja auta.
Europska komisija trebala bi 14. srpnja predložiti nove propise za postizanje tog cilja, a prema više izvora razmatra se potpuno ukidanje automobilskih emisija od 2035. godine.
Znaci jos 15ak godina moci ce se kupiti sus motor.
Dokle god u Bih nema ama baš nikakve subvencije kod kupovine el.auta , odnosno naprotiv, budeš "kažnjen" za kupovinu novog auta,
ovo je sve samo zabava za bogate frikove! https://www.olx.ba/artikal/43484299/vol ... et-420-km/
dakle na ovog ID3, da država dadne 15000 KM subvencije , da nema godišnjeg poreza za novi auto, da ti ne naplaćuju ekotest..... i ne znam šta bi još moglo da se "skine"
Hoće, al uqrcu
Rockefeller wrote: ↑10/07/2021 10:34
Al‘ gledaj ti auta i sjedista
Bas to gledam i kontam, sjedista isto kao iz tramvaja! Neki dan neki hipstercic mi se nalijepio za karambolku u ovom govnetu. Odavno nesto ruznije nisam vidio.
Uzivo barem meni fakat ruzan auto do bola. Isto frizider
problemnatravunu wrote: ↑10/07/2021 10:26
Dokle god u Bih nema ama baš nikakve subvencije kod kupovine el.auta , odnosno naprotiv, budeš "kažnjen" za kupovinu novog auta,
ovo je sve samo zabava za bogate frikove! https://www.olx.ba/artikal/43484299/vol ... et-420-km/
dakle na ovog ID3, da država dadne 15000 KM subvencije , da nema godišnjeg poreza za novi auto, da ti ne naplaćuju ekotest..... i ne znam šta bi još moglo da se "skine"
Hoće, al uqrcu
Pa nebitni smo mi kao trziste. Kod nas drzava moze komotno nista da uradi. I saceka da ekonomija skale dovede cijenu elektricnih vozila nize.
Bice samo zanimljivo sta ce skontati za oporezovati kao naftu. Vec se planiraju akcize na struju.
Citam da u Australiji traze tehnicki na elektricnim autima da posalju kilometrazu poreznim vlastima da bi poslali porez na koristenje cesta.
Rockefeller wrote: ↑10/07/2021 10:34
Al‘ gledaj ti auta i sjedista
Bas to gledam i kontam, sjedista isto kao iz tramvaja! Neki dan neki hipstercic mi se nalijepio za karambolku u ovom govnetu. Odavno nesto ruznije nisam vidio.
Uzivo barem meni fakat ruzan auto do bola. Isto frizider
Uletili na voz pa izbacuju EV, jedno veliko nista. Da su u nekoj drugoj drzavi propali bi k‘o kauch.
Rockefeller wrote: ↑10/07/2021 10:34
Al‘ gledaj ti auta i sjedista
Novoj generaciji kupaca to nije ni bitno. Auta postaju kao mobiteli a biće bitno da imaju LTE, diode, monitore, da sama voze dok vozač odmara i/ili spava.
Biće bitan cloud i online podrška automobila. U igri je sada Huawei i https://www.zdnet.com/article/huawei-ge ... -licences/
Rimac je najavio samovozeće taksije u Zagrebu do 2024. godine i za to je dobio samo od države oko 250 miliona eura, ako se ne varam.
Rockefeller wrote: ↑10/07/2021 10:34
Al‘ gledaj ti auta i sjedista
Novoj generaciji kupaca to nije ni bitno. Auta postaju kao mobiteli a biće bitno da imaju LTE, diode, monitore, da sama voze dok vozač odmara i/ili spava.
Biće bitan cloud i online podrška automobila. U igri je sada Huawei i https://www.zdnet.com/article/huawei-ge ... -licences/
Rimac je najavio samovozeće taksije u Zagrebu do 2024. godine i za to je dobio samo od države oko 250 miliona eura, ako se ne varam.
Teško da će u onakvim sjedištima odmarati, još teže da će spavati.
Rockefeller wrote: ↑10/07/2021 10:34
Al‘ gledaj ti auta i sjedista
Novoj generaciji kupaca to nije ni bitno. Auta postaju kao mobiteli a biće bitno da imaju LTE, diode, monitore, da sama voze dok vozač odmara i/ili spava.
Biće bitan cloud i online podrška automobila. U igri je sada Huawei i https://www.zdnet.com/article/huawei-ge ... -licences/
Rimac je najavio samovozeće taksije u Zagrebu do 2024. godine i za to je dobio samo od države oko 250 miliona eura, ako se ne varam.
Mene vozit nece, to je sigurno. Dosadni su sa politikom da svi koristimo/share-ujemo aute. Moze, al‘ mimo mene.
Novoj generaciji kupaca to nije ni bitno. Auta postaju kao mobiteli a biće bitno da imaju LTE, diode, monitore, da sama voze dok vozač odmara i/ili spava.
Biće bitan cloud i online podrška automobila. U igri je sada Huawei i https://www.zdnet.com/article/huawei-ge ... -licences/
Rimac je najavio samovozeće taksije u Zagrebu do 2024. godine i za to je dobio samo od države oko 250 miliona eura, ako se ne varam.
Mene vozit nece, to je sigurno. Dosadni su sa politikom da svi koristimo/share-ujemo aute. Moze, al‘ mimo mene.
Eto tebi od septembra zelenih na vlast, spremi se za najgore scenarije kad su ove stvari u pitanju. A sve ce poceti sa novim poskupljenjem goriva
koliko cesto vidjate kolska kola koja vuku volovi ili konji? prije stotinjak godina su bili uobicajena pojava na putevima a sus vozila rijetkost... nije daleko vrijeme kada ce elektricna vozila postati mainstream...
holowey wrote: ↑11/07/2021 18:43
koliko cesto vidjate kolska kola koja vuku volovi ili konji? prije stotinjak godina su bili uobicajena pojava na putevima a sus vozila rijetkost... nije daleko vrijeme kada ce elektricna vozila postati mainstream...
Nije problem da postanu mainstream, ali je problematičan put koji se kreće e-autoindustrija. Automobil više nije zadovoljstvo već puki gadget, kao televizor, robot usisivač ili sl.
Naravno i da struja za domaćinstva ne poskupu.