Svako moze imati svoje misljenje pogled EV auta, ali da ne dobijes nista se ne moze reci.
Evo u mom slucaju, uzeo EV auto I ugradio wallbox u garazi (stambena zgrada je u pitanju).
Sad imas tarife za struju gdje ti se cijena struje obracunava po satu (vezano za berzu struje). Elem, tu se firma koja to nudi malo ugradi i imas periode u toku dana kada te 1kWh struje kosta 1-2 centa (necu uzimati u obzir kada je struja negativna i u sustini ti se odbija od racuna ako je u tom periodu trosis).
Sad dodas auto koje na 100km trosi 18/19/20 kWh (po ovom proljetnom vremenu), eto nek bude 20 kWh i imas racunicu 20kWh*2centa = 40 cent / 100 km.
Naravno treba u pocetku malo investicije auto/wallbox, ali ako puno vozis itekako se isplati u pogledu na benzin (naravno ne uzimaju vecina EV auto kako bi ustedili na gorivu, ali dobar bonus se dobije kada se kockcike posloze).
Edit - sad vidjoh ovo za Zagreb. Ovih knap 400km bi noviji (bolji) EV modeli trebali sa punom baterijom bez problema moci proci, eventualno sa jednim 10-15 minutnim punjenjem. No put sa 400 km (5h) valjda niko ne prelazi bez bar jedne pauze
. Ja sa zenom i dvoje djece imam osjecaj da svakih 1-1,5h stanemo jer neko mora u wc a nismo u stanju da se uskladimo
.
Tako isto nazad, auto u Zagrebu preko noci napunis i isti ritam nazad. U sustin bez ikakve razlike u odnosu na sus auto (jedno mozda pogled jurcanja, ako vozis 180km/h u Hrvatskoj, morati ces puniti negdje usput)