Euroasfalt & Hering - Malverzacije i kriminal
Moderator: anex
- Haris033
- Posts: 3865
- Joined: 02/02/2005 07:07
- Location: Sarajevo
- Contact:
#1 Euroasfalt & Hering - Malverzacije i kriminal
Morala se otvoriti tema u kojoj treba navesti sve pljačkaške radnje ove dvije građevinske firme, a koje direktno štete građanima FBiH.
To su jedine dvije firme koje u zadnjih 15 godina dobijaju sve bitnije poslove u FBiH, što na izgradnji autoputeva (ispračanih po lotovima od par km), što izgradnji lokalnih i magistralnih saobraćajnica, tunela i sl. i tako spriječavaju napredovanje BiH u izgradnji ap, te su i jedni od krivaca za veliki broj udesa na mag. cesti M17, a koje se svakodnevno dešavaju.
Svaka njihova izgradnja tih malih dionici je ispračena skanadlima, što zbog prolongiranja završetka radova, što zbog obustavljanja radova i lobiranja pri pravljenju tenderskih dokumentacija u VFBiH i AC FBiH.
Zadnji primjeri su:
- Izgradnja tunela Hranjen (EA),
- rekonstrukcija tunela Vranduk (Hering),
- rekonstrukcija tunela Crnaja (EA),
- rekonstrukcija i izgradnja ul. Džemala Bijedića kod BCC (AE),
- izgradnja kružnog toka u Boljakovom potoku - IX transverzala (EA), itd.
- izgradnja komplet IX transverzale...
Ima li iko da uputi policiju u ove firme i pročešlja šta se to tamo stvarno dešava?
To su jedine dvije firme koje u zadnjih 15 godina dobijaju sve bitnije poslove u FBiH, što na izgradnji autoputeva (ispračanih po lotovima od par km), što izgradnji lokalnih i magistralnih saobraćajnica, tunela i sl. i tako spriječavaju napredovanje BiH u izgradnji ap, te su i jedni od krivaca za veliki broj udesa na mag. cesti M17, a koje se svakodnevno dešavaju.
Svaka njihova izgradnja tih malih dionici je ispračena skanadlima, što zbog prolongiranja završetka radova, što zbog obustavljanja radova i lobiranja pri pravljenju tenderskih dokumentacija u VFBiH i AC FBiH.
Zadnji primjeri su:
- Izgradnja tunela Hranjen (EA),
- rekonstrukcija tunela Vranduk (Hering),
- rekonstrukcija tunela Crnaja (EA),
- rekonstrukcija i izgradnja ul. Džemala Bijedića kod BCC (AE),
- izgradnja kružnog toka u Boljakovom potoku - IX transverzala (EA), itd.
- izgradnja komplet IX transverzale...
Ima li iko da uputi policiju u ove firme i pročešlja šta se to tamo stvarno dešava?
-
- Posts: 6956
- Joined: 27/11/2018 13:02
#2 Re: Euroasfalt & Hering - Malverzacije i kriminal
Kakva policija kada hobotnica drži sve poluge vlasti.
-
- Posts: 1360
- Joined: 09/05/2011 20:40
#3 Re: Euroasfalt & Hering - Malverzacije i kriminal
Ovo je svaka iole inteligentna osoba davno provalila; svaki od tri lidera svojih ovčica ima preferiranu građevinsku kompaniju s kojom je u talu, kod Bošnja je to Euroasfalt, kod Rvata Hering, kod Srbendi Integral-inžinjering, njima se štimaju tenderi za velike projekte, međutim pošto te kompanije nemaju tehnički, finansijski, radnički i drugi potencijal da grade 200 km autoputa u komadu, to se dijeli na kojekakve lotove od 2 km Paprikuša - Podguzno, Stupčanica - Kurčanica, gdje onda kompanija npr. dobije za obavljeni posao tipa 200 miliona prihoda, 180 miliona plati radnike, mašine, materijal, ostane im 20 miliona dobiti i onda na kraju poslovne godine isplate npr. pola, znači 10 miliona na račun vlasnika kompanije, a ostatak ostaje u kompaniji za razvoj poslovanja, i onda on digne od tih 10 miliona npr. 5 miliona u kešovini koje proslijedi liderima ovčica jer su mu naštimali posao, a 5 ostavi sebi.
Rezultat toga je da se pravi 5 km godišnje autoputa, umjesto da se da posao Kinezima, Amerima, Turcima ili kome već koji bi završili za par godina 200 km autoputa u komadu. Lova u vremenu jeftinih međunarodnih kredita nije problem, problem je ako se da posao od 200 km strancima, šta će onda lideri ovčica čvakati narednih godina?
Rezultat toga je da se pravi 5 km godišnje autoputa, umjesto da se da posao Kinezima, Amerima, Turcima ili kome već koji bi završili za par godina 200 km autoputa u komadu. Lova u vremenu jeftinih međunarodnih kredita nije problem, problem je ako se da posao od 200 km strancima, šta će onda lideri ovčica čvakati narednih godina?
- Haris033
- Posts: 3865
- Joined: 02/02/2005 07:07
- Location: Sarajevo
- Contact:
#4 Re: Euroasfalt & Hering - Malverzacije i kriminal
Sve rečeno. A se i dalje pitaju zasto nema puta. Najgori su mi oni koji kažu da im je barem da imaju ap do Konjica, a od Konjica do Mostara se ko ide brže?!?TRANCE wrote: ↑26/08/2021 23:05 Ovo je svaka iole inteligentna osoba davno provalila; svaki od tri lidera svojih ovčica ima preferiranu građevinsku kompaniju s kojom je u talu, kod Bošnja je to Euroasfalt, kod Rvata Hering, kod Srbendi Integral-inžinjering, njima se štimaju tenderi za velike projekte, međutim pošto te kompanije nemaju tehnički, finansijski, radnički i drugi potencijal da grade 200 km autoputa u komadu, to se dijeli na kojekakve lotove od 2 km Paprikuša - Podguzno, Stupčanica - Kurčanica, gdje onda kompanija npr. dobije za obavljeni posao tipa 200 miliona prihoda, 180 miliona plati radnike, mašine, materijal, ostane im 20 miliona dobiti i onda na kraju poslovne godine isplate npr. pola, znači 10 miliona na račun vlasnika kompanije, a ostatak ostaje u kompaniji za razvoj poslovanja, i onda on digne od tih 10 miliona npr. 5 miliona u kešovini koje proslijedi liderima ovčica jer su mu naštimali posao, a 5 ostavi sebi.
Rezultat toga je da se pravi 5 km godišnje autoputa, umjesto da se da posao Kinezima, Amerima, Turcima ili kome već koji bi završili za par godina 200 km autoputa u komadu. Lova u vremenu jeftinih međunarodnih kredita nije problem, problem je ako se da posao od 200 km strancima, šta će onda lideri ovčica čvakati narednih godina?
Na jednom od topica (koji je vjerovatno zakupljen), bot od tih građ. firmi već godinama, dnevno, postavlja desetine slika, kako bi ljude naveo da misle kako se uveliko radi na izgradnji..
Žao mi je što se ap nije izgradio jos prije 10 godina, a mogao je, i što smo se danas mogli voziti ap i do Bl, Bihaća, Tuzle, Goražda, a da ne pričam o komunikaciji sa EU i istočnom Evropom.
Od svih gradova najviše mi je žao spoja dva najveća privredna centra u BiH, Tuzle i Sarajeva. Onoliki promet kamiona šlepera i malih vozila između ta 2 grada, povezanih ruznom magistralom i usporenim saobraćajem Zamislite kako bi ap preporodio ova dva centra???
Da ne pričamo dalje o broju saobraćajnih nesreća na svim magistralnim putevima..
Ali zato mafijaši trljaju ruke i njihove privatne firme EA, Hering i Integral, i tako će biti dok god ima ,
-
- Forum administrator
- Posts: 32191
- Joined: 30/10/2002 00:00
- Location: http://www.klix.ba
- Grijem se na: J.P."Grijanje"Zenica
- Vozim: TDI sve crveno
- Contact:
- Haris033
- Posts: 3865
- Joined: 02/02/2005 07:07
- Location: Sarajevo
- Contact:
- ZoomZoomKiwi
- Posts: 10613
- Joined: 10/03/2022 22:16
#7 Re: Euroasfalt & Hering - Malverzacije i kriminal
Eto prođe godina ništa se nije promijenilo.
Kad smo već kod tih kriminalnih firmi, šta je sa Enteom? Ona čini mi se biješe otvorena za vrijeme izgradnje dionice Bilješevo - Kakanj. Imali su jednu Daciu od osnovnih sredstava i to je to.
Naumpast će mi ih još.
A tek JP Ceste BiH, pa HP Investing, pa mnoge druge firmice u vlasništvu HDZ dijela populacije
Ne smijemo Harise ovdje o tome ba, rade organi svoj posao, koji im već kažu ovi gore, najebat ćemo.
Kad smo već kod tih kriminalnih firmi, šta je sa Enteom? Ona čini mi se biješe otvorena za vrijeme izgradnje dionice Bilješevo - Kakanj. Imali su jednu Daciu od osnovnih sredstava i to je to.
Naumpast će mi ih još.
A tek JP Ceste BiH, pa HP Investing, pa mnoge druge firmice u vlasništvu HDZ dijela populacije
Ne smijemo Harise ovdje o tome ba, rade organi svoj posao, koji im već kažu ovi gore, najebat ćemo.
-
- Posts: 502
- Joined: 09/08/2018 06:29
#8 Re: Euroasfalt & Hering - Malverzacije i kriminal
Vama je sve kriminal. Naredali ste nekih postova i nigdje rijeci sta je tu kriminalno.
Ima tender pa bujrum osnuj firmu pa se prijavi.
Ima tender pa bujrum osnuj firmu pa se prijavi.
- mk ultra
- Posts: 19542
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#9 Re: Euroasfalt & Hering - Malverzacije i kriminal
I ne raspisuje se dok se ne dogovori
-
- Forum administrator
- Posts: 32191
- Joined: 30/10/2002 00:00
- Location: http://www.klix.ba
- Grijem se na: J.P."Grijanje"Zenica
- Vozim: TDI sve crveno
- Contact:
#10 Re: Euroasfalt & Hering - Malverzacije i kriminal
Pa ja i da dodje neka jača baja oni bi njega premuntali..ovo-ono..imaju mehanizme prinude da se radi za njih. Sad jel neka druga politička opcija alternativa, ne vjerujem...svima zacakle oči kad su pare u pitanju, evo ja prvi bi namještao te konkurse..ko ne bi ,milionče je milionče...kad razmislim šta ce mi više miliona ni sam ne znam, u grob ih necu odnijeti ali eto..nek se kamare .
- tramvajtrojka
- Posts: 10802
- Joined: 27/04/2021 22:52
#11 Re: Euroasfalt & Hering - Malverzacije i kriminal
Bobi wrote: ↑31/07/2022 10:26Pa ja i da dodje neka jača baja oni bi njega premuntali..ovo-ono..imaju mehanizme prinude da se radi za njih. Sad jel neka druga politička opcija alternativa, ne vjerujem...svima zacakle oči kad su pare u pitanju, evo ja prvi bi namještao te konkurse..ko ne bi ,milionče je milionče...kad razmislim šta ce mi više miliona ni sam ne znam, u grob ih necu odnijeti ali eto..nek se kamare .
kud ces vise malverzacije od rupe u brdu znane hranjen trebala kostati 80 miliona , a na kraju ce nas doci 300 miliona
kolika je kradja u pitanju vidi se po tome da se samo EA prijavljivao na tender
- Haris.ba
- Posts: 24900
- Joined: 08/09/2005 20:08
#12 Re: Euroasfalt & Hering - Malverzacije i kriminal
I ja se slazem da nema nikakvog kriminala. Jer, sve je po zakonu.
Nego, geologija upravo predvidja kakav ce biti sastav stijena. Tako....
- shape of despair
- Posts: 3114
- Joined: 09/04/2008 18:41
#13 Re: Euroasfalt & Hering - Malverzacije i kriminal
pa nama su kao manjoj firmi stimali uslove tendera,ne sto smo mi htjeli nego sto je investitor htio, kazu sa vama radimo 100 godina ko ce sad sa nekim drugim raditi,i nastimaju uslove. a 100 puta smo dobili ponude konkurencije od inv. i mi onda ponudili kao najmanje.
mi jos sitna riba,sta rade onda ovi krupni
-
- Forum administrator
- Posts: 32191
- Joined: 30/10/2002 00:00
- Location: http://www.klix.ba
- Grijem se na: J.P."Grijanje"Zenica
- Vozim: TDI sve crveno
- Contact:
#14 Re: Euroasfalt & Hering - Malverzacije i kriminal
Ma cijela država ja u prevari, jucer malo čitao CIN i žurnal.info...to prevare do prevara, ne zna se ko koga, sudovi puni predmeta .
-
- Posts: 502
- Joined: 09/08/2018 06:29
#15 Re: Euroasfalt & Hering - Malverzacije i kriminal
Predviđa ili tako nešto. Nije bas egzaktna, ima svojih ograničenja.
Uglavnom možeš angazovati svoje geoleoge napraviti studiju, po njoj uzeti rizik i dobiti posao na tenderu.
- Haris.ba
- Posts: 24900
- Joined: 08/09/2005 20:08
#16 Re: Euroasfalt & Hering - Malverzacije i kriminal
Evo, piskaram po forumu. Babe po brijacnicama fazon.
Znalo se u 10 metara koji je i kakav sastav tla. Samo, drugo je li to zavrsilo na papiru opecaceno.
I kako ce tuzilac ili sudija znati geologiju? I u tome je sva sustina.
- Haris033
- Posts: 3865
- Joined: 02/02/2005 07:07
- Location: Sarajevo
- Contact:
#17 Re: Euroasfalt & Hering - Malverzacije i kriminal
Zvanično: Nema ap do Mostara i do 2030. g.
Sve je jasno ko dan!
Mafija iz EA, Heringa i JP AC FBiH će i dalje da rade u talu.
Hr uspješno lobira da ne dođe do izgradnje ap u punom profilu, jer bi to značilo uveliko smanjenje prihoda od naplate cestarina za vrijeme turističke sezone.
Ništa nije slučajno.
Gledam EA svoje poslove u Slo i Hr odrađuje kvalitetno i na vrijeme, a IX transverzala, tunel Hranjen
Zato će nam građani (uglavnom Bošnjaci) i narednih 10-15 godina ginuti po magistralnim putevima na dionicama Sa-Mo i Sa-Tz.
Kako nesposobna nacija
Sve je jasno ko dan!
Mafija iz EA, Heringa i JP AC FBiH će i dalje da rade u talu.
Hr uspješno lobira da ne dođe do izgradnje ap u punom profilu, jer bi to značilo uveliko smanjenje prihoda od naplate cestarina za vrijeme turističke sezone.
Ništa nije slučajno.
Gledam EA svoje poslove u Slo i Hr odrađuje kvalitetno i na vrijeme, a IX transverzala, tunel Hranjen
Zato će nam građani (uglavnom Bošnjaci) i narednih 10-15 godina ginuti po magistralnim putevima na dionicama Sa-Mo i Sa-Tz.
Kako nesposobna nacija
- vjeshalica
- Posts: 17271
- Joined: 31/03/2019 14:56
#18 Re: Euroasfalt & Hering - Malverzacije i kriminal
Provjerena ti je info na Hranjenu vanjskim izvodjacima nista ne placaju jos od prosle godine. Zavalili ljude max. Nista, nula.Haris033 wrote: ↑18/02/2024 22:11 Zvanično: Nema ap do Mostara i do 2030. g.
Sve je jasno ko dan!
Mafija iz EA, Heringa i JP AC FBiH će i dalje da rade u talu.
Hr uspješno lobira da ne dođe do izgradnje ap u punom profilu, jer bi to značilo uveliko smanjenje prihoda od naplate cestarina za vrijeme turističke sezone.
Ništa nije slučajno.
Gledam EA svoje poslove u Slo i Hr odrađuje kvalitetno i na vrijeme, a IX transverzala, tunel Hranjen
Zato će nam građani (uglavnom Bošnjaci) i narednih 10-15 godina ginuti po magistralnim putevima na dionicama Sa-Mo i Sa-Tz.
Kako nesposobna nacija
- JoseMujica
- Posts: 27608
- Joined: 11/01/2011 14:33
- Location: škripe oko Lištice
- Grijem se na: Legitimnost
- Vozim: Političko Sarajevo
- Horoskop: Poskok
#19 Re: Euroasfalt & Hering - Malverzacije i kriminal
sve rečenoTRANCE wrote: ↑26/08/2021 23:05 Ovo je svaka iole inteligentna osoba davno provalila; svaki od tri lidera svojih ovčica ima preferiranu građevinsku kompaniju s kojom je u talu, kod Bošnja je to Euroasfalt, kod Rvata Hering, kod Srbendi Integral-inžinjering, njima se štimaju tenderi za velike projekte, međutim pošto te kompanije nemaju tehnički, finansijski, radnički i drugi potencijal da grade 200 km autoputa u komadu, to se dijeli na kojekakve lotove od 2 km Paprikuša - Podguzno, Stupčanica - Kurčanica, gdje onda kompanija npr. dobije za obavljeni posao tipa 200 miliona prihoda, 180 miliona plati radnike, mašine, materijal, ostane im 20 miliona dobiti i onda na kraju poslovne godine isplate npr. pola, znači 10 miliona na račun vlasnika kompanije, a ostatak ostaje u kompaniji za razvoj poslovanja, i onda on digne od tih 10 miliona npr. 5 miliona u kešovini koje proslijedi liderima ovčica jer su mu naštimali posao, a 5 ostavi sebi.
Rezultat toga je da se pravi 5 km godišnje autoputa, umjesto da se da posao Kinezima, Amerima, Turcima ili kome već koji bi završili za par godina 200 km autoputa u komadu. Lova u vremenu jeftinih međunarodnih kredita nije problem, problem je ako se da posao od 200 km strancima, šta će onda lideri ovčica čvakati narednih godina?
- Hajvan
- Posts: 9637
- Joined: 25/10/2008 13:21
- Location: SaraJovo
#20 Re: Euroasfalt & Hering - Malverzacije i kriminal
boldiranoTRANCE wrote: ↑26/08/2021 23:05 Ovo je svaka iole inteligentna osoba davno provalila; svaki od tri lidera svojih ovčica ima preferiranu građevinsku kompaniju s kojom je u talu, kod Bošnja je to Euroasfalt, kod Rvata Hering, kod Srbendi Integral-inžinjering, njima se štimaju tenderi za velike projekte, međutim pošto te kompanije nemaju tehnički, finansijski, radnički i drugi potencijal da grade 200 km autoputa u komadu, to se dijeli na kojekakve lotove od 2 km Paprikuša - Podguzno, Stupčanica - Kurčanica, gdje onda kompanija npr. dobije za obavljeni posao tipa 200 miliona prihoda, 180 miliona plati radnike, mašine, materijal, ostane im 20 miliona dobiti i onda na kraju poslovne godine isplate npr. pola, znači 10 miliona na račun vlasnika kompanije, a ostatak ostaje u kompaniji za razvoj poslovanja, i onda on digne od tih 10 miliona npr. 5 miliona u kešovini koje proslijedi liderima ovčica jer su mu naštimali posao, a 5 ostavi sebi.
Rezultat toga je da se pravi 5 km godišnje autoputa, umjesto da se da posao Kinezima, Amerima, Turcima ili kome već koji bi završili za par godina 200 km autoputa u komadu. Lova u vremenu jeftinih međunarodnih kredita nije problem, problem je ako se da posao od 200 km strancima, šta će onda lideri ovčica čvakati narednih godina?
a inace, zanimljiv osvrt
- JohnnyS
- Posts: 13662
- Joined: 05/05/2007 12:03
- Location: Brijuni
#21 Re: Euroasfalt & Hering - Malverzacije i kriminal
Hrvatska može komotno ključ u bravu ako ostane bez svih tih cestarina koje će izgubiti jer će Mađari napuštati Schengen i onda čekati na Bijači da se vrate u Schengen da bi ljetovali na PelješcuHaris033 wrote: ↑18/02/2024 22:11 Zvanično: Nema ap do Mostara i do 2030. g.
Sve je jasno ko dan!
Mafija iz EA, Heringa i JP AC FBiH će i dalje da rade u talu.
Hr uspješno lobira da ne dođe do izgradnje ap u punom profilu, jer bi to značilo uveliko smanjenje prihoda od naplate cestarina za vrijeme turističke sezone.
Ništa nije slučajno.
Gledam EA svoje poslove u Slo i Hr odrađuje kvalitetno i na vrijeme, a IX transverzala, tunel Hranjen
Zato će nam građani (uglavnom Bošnjaci) i narednih 10-15 godina ginuti po magistralnim putevima na dionicama Sa-Mo i Sa-Tz.
Kako nesposobna nacija
- Hajvan
- Posts: 9637
- Joined: 25/10/2008 13:21
- Location: SaraJovo
#22 Re: Euroasfalt & Hering - Malverzacije i kriminal
to je meni nategnuta prica upravo iz spomenutog razloga
neki dań sam cekao prek sat vrnrman da izadjem iz Hrv u Srb, a na Srb granici bukvalno drugi u redu bio
znaci, oni imaju taj model da svoima zgade prolzak kroz Bosnu i vjerovatno ce ga obilato koristiti kad i ukoliko VC se izgradi
nama treba taj AP, a hocel po koji poljak, slovak, madjar tuda zalutati, sustinski nam je manje bitno.
neki dań sam cekao prek sat vrnrman da izadjem iz Hrv u Srb, a na Srb granici bukvalno drugi u redu bio
znaci, oni imaju taj model da svoima zgade prolzak kroz Bosnu i vjerovatno ce ga obilato koristiti kad i ukoliko VC se izgradi
nama treba taj AP, a hocel po koji poljak, slovak, madjar tuda zalutati, sustinski nam je manje bitno.
- Haris033
- Posts: 3865
- Joined: 02/02/2005 07:07
- Location: Sarajevo
- Contact:
#23 Re: Euroasfalt & Hering - Malverzacije i kriminal
Pa, majku mi..
Koliko ćemo godina još čitati naslove tipa ovog ispod?
BiH će do ljeta dobiti novih 11 km autoceste:
Saznajemo i da kreće izgradnja tunela Prenj krajem 2024. godine!
Kriminal AC FBiH i dalje traje..
Radovi na izgradnji Koridora Vc odvijaju se uprkos brojnim poteškoćama. Aktivna su gradilišta i na sjeveru, a i na jugu zemlje.
Iz JP Autoceste Federacije BiH su za portal Radiosarajevo.ba kazali da trenutno imaju osam aktivnih gradilišta na Koridoru Vc za novih 61 kilometar autoceste.
"Do početka ljetne sezone u promet će biti puštena dionica Počitelj – Zvirovići te će Bosna i Hercegovina dobiti novih 11 km autoceste.
Na južnom dijelu FBiH, osim već navedene dionice Počitelj – Zvirovići, na kojoj su aktivnosti u završnoj fazi, plan je da do kraja ove godine krenu radovi i na dionicama Mostar jug – Tunel Kvanj, Tunel Kvanj – Buna, Mostar sjever – Mostar jug i tunel Prenj", naveli su iz Autocesta FBiH.
Tunel Prenj će biti na dionici autoputa između Konjica i Mostara, bit će najduži tunel na Koridoru Vc, deveti najduži tunel u Evropi i 30. najduži tunel u svijetu. Njegova izgradnja trebala je početi u jesen 2023. godine, ali je odgođena za ovu godinu. Dužina tunela će iznositi 10,9 kilometara. Procjena je da će izgradnja koštati 400 miliona eura te da će trajati šest godina.
Pojašnjavaju da će početak radova na ovim dionicama donijeti novih 40 km aktivnih gradilišta.
Na sjevernom dijelu FBiH trenutno je u izgradnji 50 km autoceste na Koridoru Vc na dionicama Putnikovo Brdo – Medakovo, Medakovo – Ozimice, Poprikuše – Nemila, Nemila – Vranduk, Vranduk – Ponirak i Tunel Zenica.
"Na ovom dijelu ostalo je još dodijeliti dionicu Ozimice - Poprikuše te će time cijeli sjeverni dio koridora biti u nekoj od fazi izgradnje. Strateški cilj nove Uprave JP Autoceste FBiH je da cijeli sjeverni dio koridora u potpunosti bude završen do sredine 2026. godine", kazali su za portal Radiosarajevo.ba iz Autocesta FBiH.
Koliko ćemo godina još čitati naslove tipa ovog ispod?
BiH će do ljeta dobiti novih 11 km autoceste:
Saznajemo i da kreće izgradnja tunela Prenj krajem 2024. godine!
Kriminal AC FBiH i dalje traje..
Radovi na izgradnji Koridora Vc odvijaju se uprkos brojnim poteškoćama. Aktivna su gradilišta i na sjeveru, a i na jugu zemlje.
Iz JP Autoceste Federacije BiH su za portal Radiosarajevo.ba kazali da trenutno imaju osam aktivnih gradilišta na Koridoru Vc za novih 61 kilometar autoceste.
"Do početka ljetne sezone u promet će biti puštena dionica Počitelj – Zvirovići te će Bosna i Hercegovina dobiti novih 11 km autoceste.
Na južnom dijelu FBiH, osim već navedene dionice Počitelj – Zvirovići, na kojoj su aktivnosti u završnoj fazi, plan je da do kraja ove godine krenu radovi i na dionicama Mostar jug – Tunel Kvanj, Tunel Kvanj – Buna, Mostar sjever – Mostar jug i tunel Prenj", naveli su iz Autocesta FBiH.
Tunel Prenj će biti na dionici autoputa između Konjica i Mostara, bit će najduži tunel na Koridoru Vc, deveti najduži tunel u Evropi i 30. najduži tunel u svijetu. Njegova izgradnja trebala je početi u jesen 2023. godine, ali je odgođena za ovu godinu. Dužina tunela će iznositi 10,9 kilometara. Procjena je da će izgradnja koštati 400 miliona eura te da će trajati šest godina.
Pojašnjavaju da će početak radova na ovim dionicama donijeti novih 40 km aktivnih gradilišta.
Na sjevernom dijelu FBiH trenutno je u izgradnji 50 km autoceste na Koridoru Vc na dionicama Putnikovo Brdo – Medakovo, Medakovo – Ozimice, Poprikuše – Nemila, Nemila – Vranduk, Vranduk – Ponirak i Tunel Zenica.
"Na ovom dijelu ostalo je još dodijeliti dionicu Ozimice - Poprikuše te će time cijeli sjeverni dio koridora biti u nekoj od fazi izgradnje. Strateški cilj nove Uprave JP Autoceste FBiH je da cijeli sjeverni dio koridora u potpunosti bude završen do sredine 2026. godine", kazali su za portal Radiosarajevo.ba iz Autocesta FBiH.
-
- Posts: 1794
- Joined: 26/10/2006 17:37
#24 Re: Euroasfalt & Hering - Malverzacije i kriminal
Te firme imaju politicku zastitu i korumpirane su.Vjerovatno je mnogo koverti podijeljeno i oni mogu graditi po deset godina a da im niko nista ne kaze Kod njih nema nikakve odgovornosti zbog politike. Primjer je IV transferzala gdje Steta nesmije reci kada ce biti gotovo.Taj lik mi je pao u ocima i sve vise mi on smrdi na korumpiranostHaris033 wrote: ↑22/02/2024 22:03 Pa, majku mi..
Koliko ćemo godina još čitati naslove tipa ovog ispod?
BiH će do ljeta dobiti novih 11 km autoceste:
Saznajemo i da kreće izgradnja tunela Prenj krajem 2024. godine!
Kriminal AC FBiH i dalje traje..
Radovi na izgradnji Koridora Vc odvijaju se uprkos brojnim poteškoćama. Aktivna su gradilišta i na sjeveru, a i na jugu zemlje.
Iz JP Autoceste Federacije BiH su za portal Radiosarajevo.ba kazali da trenutno imaju osam aktivnih gradilišta na Koridoru Vc za novih 61 kilometar autoceste.
"Do početka ljetne sezone u promet će biti puštena dionica Počitelj – Zvirovići te će Bosna i Hercegovina dobiti novih 11 km autoceste.
Na južnom dijelu FBiH, osim već navedene dionice Počitelj – Zvirovići, na kojoj su aktivnosti u završnoj fazi, plan je da do kraja ove godine krenu radovi i na dionicama Mostar jug – Tunel Kvanj, Tunel Kvanj – Buna, Mostar sjever – Mostar jug i tunel Prenj", naveli su iz Autocesta FBiH.
Tunel Prenj će biti na dionici autoputa između Konjica i Mostara, bit će najduži tunel na Koridoru Vc, deveti najduži tunel u Evropi i 30. najduži tunel u svijetu. Njegova izgradnja trebala je početi u jesen 2023. godine, ali je odgođena za ovu godinu. Dužina tunela će iznositi 10,9 kilometara. Procjena je da će izgradnja koštati 400 miliona eura te da će trajati šest godina.
Pojašnjavaju da će početak radova na ovim dionicama donijeti novih 40 km aktivnih gradilišta.
Na sjevernom dijelu FBiH trenutno je u izgradnji 50 km autoceste na Koridoru Vc na dionicama Putnikovo Brdo – Medakovo, Medakovo – Ozimice, Poprikuše – Nemila, Nemila – Vranduk, Vranduk – Ponirak i Tunel Zenica.
"Na ovom dijelu ostalo je još dodijeliti dionicu Ozimice - Poprikuše te će time cijeli sjeverni dio koridora biti u nekoj od fazi izgradnje. Strateški cilj nove Uprave JP Autoceste FBiH je da cijeli sjeverni dio koridora u potpunosti bude završen do sredine 2026. godine", kazali su za portal Radiosarajevo.ba iz Autocesta FBiH.
- Haris033
- Posts: 3865
- Joined: 02/02/2005 07:07
- Location: Sarajevo
- Contact:
#25 Re: Euroasfalt & Hering - Malverzacije i kriminal
Nadam se da će se ovim mafijaškim fiimama neko, nekada, doći glave i da će korumpirana banda iz EA, Heringa, uprava JC FBiH, kao i pojedinci iz VFBiH biti iza rešetaka.
EA regularno i na vrijeme obavlja poslove izvan BiH, a istovremeno uzima poslove u BiH, koje ne može na vrijeme i kvalitetno uraditi, i kao rezultat toga bude zastoj u saobraćaju i ugroženost svih učesnika.
Tim firmama treba zabraniti da konkurišu na bilo kojem važnom Projektu u BiH!
EA regularno i na vrijeme obavlja poslove izvan BiH, a istovremeno uzima poslove u BiH, koje ne može na vrijeme i kvalitetno uraditi, i kao rezultat toga bude zastoj u saobraćaju i ugroženost svih učesnika.
Tim firmama treba zabraniti da konkurišu na bilo kojem važnom Projektu u BiH!