Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
joint union wrote:ko god kaze da inzinjeri (svi) u E imaju platu (preko) 1000 KM dabelo se za*ebao. Jedino ako radi u sektoru komunikacija, e oni imaju (btw svi su informaticari), ostali nisu ni blizu. mozda sa 5 god radnog staza+topli+karta izadjes na milju. naravno ima jedna zvrcka, a to je rad vani. tu se moze vise cvaknuti, ali su uslovi ccccccc
pa u sarajevskoj pivari ima 500 KM inzinjer,
rekao mi licno tehnicki dirrektor sar.pivare
Poznanik sa zavrsenim ETF-om smjer telekomunikacije, pocetna plata u Energoinvestu bez iskustva 1600 KM , imao je 2-3 stele da bi se tamo zaposlio.
Poznanik, komercijalista u Pivari, poslije godine rada plata 700 KM.
Seyfo wrote:Pri(h)vatizovat će ga kad ga skroz unište, a dobro im ide za sad.
Ovo prvo je već pri kraju.
Kasni 5 plata.
Sve što valja našlo drugog poslodavca. Ostali oni što su preko veze i oni što ne mogu naći posla. I možda neko ko je blizu penzije.
Živi bili pa vidjeli. Sve se znalo kad je Novalićeva Vlada imenovala sadašnju GM bez bitnih referensi za taj posao, umjesto čovjeka koji je postepeno napredovao u hijerarhiji i nudio program i model ozdravljenja.
Inače, SDA nije previše maštovita kod privatizacije potetnih firmi, ili nekretnina.
Standardni model privatizacije: uništi sve poslove da se stvori gubitak i blokada, onda otkupi za male pare. A onda iznenada pronadjes "u ostavi" lovu koju si platio, ili čak i više od toga.
drugi profil wrote:Ni jedan. Ulazio sam u istu zgradu, ali ne kao Energoinvest, već kao podstanar. I da nećeš, moraš čuti šta se dešava. Samo dođe do tebe.
drugi profil wrote:Ni jedan. Ulazio sam u istu zgradu, ali ne kao Energoinvest, već kao podstanar. I da nećeš, moraš čuti šta se dešava. Samo dođe do tebe.
Ah ok, zato pojma nemas...
Super. Vidim da ti imas. Zivio.
Kad ce januarska plata?
Naslijedio iza oca 205 dionica Energoinvesta, nominalna vrijednost 12.50 KM, trenutna vrijednost na berzi 0.38 KM.
Buraz svoje odmah po nasljeđivanju prod'o za cca. 8 KM po dionici, ja pametan čekam privatizaciju.
Koja je i bila, samo sto nema projekata koliko znam. Ovo sto su imali malo Africi je izgleda zapelo, a pare potrosene.
5 ili 6 plata, najmanje kasni. I u takvoj situaciji naravno da ce svako ko ima znanje otici gdje je plata redovna.
Na jednom od fakulteta Univerziteta u Sarajevu, ali i na drugim univerzitetima, najbolje drugih država, treba otvoriti posebnu katedru o izučavanju Energoinvesta i Jugoslavije, o tome kako je jedna grupa ljudi u svojoj političkoj i društvenoj, kulturološkoj tranziciji, uspjela da uništi državu i njene privredne gigante, kakav je bio i Energoinvest. Težak bi to bio predmet, ne vjerujem da bi ga neko mogao položiti bez "bubica" ili dobre volje profesora
Na jednom od fakulteta Univerziteta u Sarajevu, ali i na drugim univerzitetima, najbolje drugih država, treba otvoriti posebnu katedru o izučavanju Energoinvesta i Jugoslavije, o tome kako je jedna grupa ljudi u svojoj političkoj i društvenoj, kulturološkoj tranziciji, uspjela da uništi državu i njene privredne gigante, kakav je bio i Energoinvest. Težak bi to bio predmet, ne vjerujem da bi ga neko mogao položiti bez "bubica" ili dobre volje profesora
Pricao mi je jedan covjek, radio u Vaso Miskinu...kaze, kupili pored sami rat neku veliku presu, jedina bila na prostoru drzave...i poslije rata 1997, stigla ekipa, demontaza i u staro zeljezo...presa koja je bila fiunkcionalna odmah iza rata, neostecena tokom rata...unistena...ciljano se rusilo da bi se privatne firmice osnovale...
Ja se samo nadam da ce nekad neko skupiti sve materijalne dokaze i napisati, zapisati, ovjekovjeciti koliki ZLOCIN su uradili vlastodrsci, prije svega ovo zlo zvano SDA.
Nemjerljiva je njihova izdaja i šteta koju su nanijeli drzavi i narodu. NEMJERLJIVA!
Nebrojeno firmi koje su mogle prezivjeti, ali je lokacija vaznija od radnih mjesta, znanja, tradicije...
drug_profi wrote: ↑20/04/2021 00:18
Ja se samo nadam da ce nekad neko skupiti sve materijalne dokaze i napisati, zapisati, ovjekovjeciti koliki ZLOCIN su uradili vlastodrsci, prije svega ovo zlo zvano SDA.
Nemjerljiva je njihova izdaja i šteta koju su nanijeli drzavi i narodu. NEMJERLJIVA!
Nebrojeno firmi koje su mogle prezivjeti, ali je lokacija vaznija od radnih mjesta, znanja, tradicije...
Certifikati su bili dobra stvar da su ljudi educirani sta se sa njima moze. Ali nisu jer to nije odgovaralo onima koji bi da ih kupuju po 2% vrijednosti.
Ja sam recimo uz svoje koje sam dobio za staž, učešće u ratu, deviznu štednju, prodai starog yugu za 11.000 maraka u certifikatima.
SKupio nekih 40.000 pa ih ulozio u dionice Telekoma i elektroprivrede u odnosu otprilike 2,5:1 na javnom pozivu za upis certifikata. Nekad tamo 1998, ako se ne varam.
Dakle dobio sam dionicu telekoma za 25 maraka certifikata i dionicu Elektroprivrede za 250 maraka u certifikatima.
Iskrcao sam se za telekom po 81 KM, a elektroprivredu po 250 KM u kešu. 2007.g
Napamet govorim, ali tu je bilo negdje.
Dakle sam sracunaj sta sam uradio. I svako je to mogao. Bilo je Bosnalijeka, obje elektroprivrede, telekomi, osiguranja...
A bilo je i zajeba tipa energopetrol, energoinvest, hidrogradnja, ali samo zato sto nije bilo korporativne svijesti kod vlasnika. A vlasnici su bili mali dionicari. Bolio ih kurac i nisu se interesovali. Zato je neko drugi odlucivao na skupstinama i pljacakao i njihovu imovinu.
Haris.ba wrote: ↑12/08/2022 15:41
Ima li ko starijih iz vremena Emerika Bluma da potvrdi da nije bilo njemackih sluzbenih vozila u firmi. A, bilo je dosta francuskih?
Pa ne znam bas moze li se tako generalizovati. Bilo je tu prije svega puno OOURa, a kupovali su dosta toga samostalno. Zatim su neke stvari bile vezane ugovorima za neke poslove, pa su nekada francuska vozila bila dio paketa nekih francuskih roba i tehnologija, kao i nasih izvoza tamo...
U principu su se kupovale kvalitetne limuzine, ne bas Mercedeso i BMWi, ali Opeli Senatori, Renoi 20, 30, 25, Citroeni CX su bili cesti. Opet sva ta vozila su najcesce bila kupovana iz domacih fabrika,koje su po licenci sklapali iste za YU trziste...
Haris.ba wrote: ↑12/08/2022 15:41
Ima li ko starijih iz vremena Emerika Bluma da potvrdi da nije bilo njemackih sluzbenih vozila u firmi. A, bilo je dosta francuskih?
Pa ne znam bas moze li se tako generalizovati. Bilo je tu prije svega puno OOURa, a kupovali su dosta toga samostalno. Zatim su neke stvari bile vezane ugovorima za neke poslove, pa su nekada francuska vozila bila dio paketa nekih francuskih roba i tehnologija, kao i nasih izvoza tamo...
U principu su se kupovale kvalitetne limuzine, ne bas Mercedeso i BMWi, ali Opeli Senatori, Renoi 20, 30, 25, Citroeni CX su bili cesti. Opet sva ta vozila su najcesce bila kupovana iz domacih fabrika,koje su po licenci sklapali iste za YU trziste...
Zanimalo me radi neke price koju je Blum imao sa Francuzima (ne, nije nikakva korupcija) i gdje je izmedju ostalog i zaobilazio Njemacku ako je moguce. Otprilike se poklapa.
Dil koji je krenuo od tehnologije za hidrocentrale (turbine), pa nadalje.