Ekonomski fakultet - doktorski studij

Naučna otkrića, edukacija, školstvo, univerziteti, fakulteti...
Post Reply
francophil
Posts: 172
Joined: 25/11/2010 19:56

#1 Ekonomski fakultet - doktorski studij

Post by francophil »

Pozdrav ljudi,

evo, sad imamo malo više vremena da se posvetimo sopstvenim hobijima i da malo istražujemo i razmišljamo o stvarima koje smo zbog brzine života ostavili po strani...

Riječ je o EFSA. Bivši sam student tog fakulteta i pošto sam vezan za tu instituciju (čitaj pozitivno iskustvo) imam želju nastaviti PhD na istoj. Oblast mog interesovanja su finansije (ekonomika, poslovne finansije, finansijski menadžment, upravljačko računovodstvo, controlling) i statistika/operaciona istraživanja.

Čak sam razmišljao u Beogradu upisati doktroske, ali matični me faks više privlači a i ne mogu se požaliti na način organizovanja nastave kakav smo imali na EFSA.

Trebaju mi iskustva doktoranata sa EFSA!?!? :)
User avatar
Daryl Dixon
Posts: 6466
Joined: 18/06/2014 01:09
Location: Šeher Sarajevo

#2 Re: Ekonomski fakultet - doktorski studij

Post by Daryl Dixon »

...
Last edited by Daryl Dixon on 28/12/2022 16:49, edited 1 time in total.
mistek
Posts: 3376
Joined: 23/05/2010 15:16

#3 Re: Ekonomski fakultet - doktorski studij

Post by mistek »

Cijena cjelokupnog doktorskog studija na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu je 21.000KM. Plaćanje se vrši polugodišnje (po 3.500KM). To je najveća moguća cijena na UNSA.
User avatar
MaksprotivMarksa
Posts: 1907
Joined: 28/07/2018 02:34

#4 Re: Ekonomski fakultet - doktorski studij

Post by MaksprotivMarksa »