Doduse, kada je s druge strane RS... Ja nemam nikakv problem s tim da se ne radi, pa ako im ne smeta, neka svoj dio i ne prave.KvaziExpert wrote:a što se mora raditi nasip na obje strane
Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Moderator: anex
- Alfons Kauders
- Posts: 37199
- Joined: 24/09/2004 13:39
- Location: Glavni Stan NVZ
- Contact:
#76 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
-
- Posts: 1215
- Joined: 05/01/2013 16:16
#77 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Ma kad ta dionica nije riješena dok su Premijeri bili iz Gračanice Hazim Vikalo, Senahid Šaković i Sead Čaušesku ne vidim da će u dogledno vrijeme i biti. Nego svaki dan niču nove kuće kraj magistrale i očekivat je da za 5-6 godina magistralna cesta se prekategorizira u lokalnu cestu sa ograničenjem brzine od 40 km Onda ko čojk ćefiš u laganoj vožnji od Doboja do Tuzle i dođeš laganini za 2 sata
- Alfons Kauders
- Posts: 37199
- Joined: 24/09/2004 13:39
- Location: Glavni Stan NVZ
- Contact:
#78 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Vec je tako (skoro).Dr Arsla wrote:Ma kad ta dionica nije riješena dok su Premijeri bili iz Gračanice Hazim Vikalo, Senahid Šaković i Sead Čaušesku ne vidim da će u dogledno vrijeme i biti. Nego svaki dan niču nove kuće kraj magistrale i očekivat je da za 5-6 godina magistralna cesta se prekategorizira u lokalnu cestu sa ograničenjem brzine od 40 km Onda ko čojk ćefiš u laganoj vožnji od Doboja do Tuzle i dođeš laganini za 2 sata
Spreca postaje nova Lasva - sat za 30km puta
- dobar osjecaj
- Posts: 3957
- Joined: 01/08/2014 11:31
#79 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Ja sam ovih dana najvise razmisljala o regionalnom putu koji iz Konjica vodi do Borackog jezera i dalje Glavaticeva i Bjelimica. Nikad mi nece biti jasno a kazu mi mjestani koji pamte vrijeme kad je Dzemal Bijedic, koji je cesto i rado boravio u tom kraju, svecano otvarao put ni njima nije jasno zasto kad su vec radili tako tesku dionicu preko Vrapca i niz Borke prema Borackom jezeru nisu napravili siri i kvalitetniji put.
Danas je taj, meni jedan od najljepsih krajeva u BiH pustara i razumijem da se mozda moze reci da nema finansijske osnove da se u taj put ulaze obzirom kako malo ljudi danas zivi i gravitira tamo. S druge strane, smatram da je citav kraj suvise bogat turisticki potencijal da se ne bi isplatilo ulagati u putnu komunikaciju kako bi se svi ti sadrzaji obogatili i priblizili turistima.
Puno cesce zelim ici tamo ali me pomisao na preusku cestu i stres koji mi izazovu one nepregledne krivine i iscekivanje hoce li neka budala naletiti i spucati me iz krivine odbijaju da idem.
Danas je taj, meni jedan od najljepsih krajeva u BiH pustara i razumijem da se mozda moze reci da nema finansijske osnove da se u taj put ulaze obzirom kako malo ljudi danas zivi i gravitira tamo. S druge strane, smatram da je citav kraj suvise bogat turisticki potencijal da se ne bi isplatilo ulagati u putnu komunikaciju kako bi se svi ti sadrzaji obogatili i priblizili turistima.
Puno cesce zelim ici tamo ali me pomisao na preusku cestu i stres koji mi izazovu one nepregledne krivine i iscekivanje hoce li neka budala naletiti i spucati me iz krivine odbijaju da idem.
Last edited by dobar osjecaj on 28/09/2016 15:34, edited 1 time in total.
- So What!
- Posts: 11201
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#80 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Malo da spomenemo jedan projekat koji je započet 2008. godine, a završen 2013. godine.
Tunel Čemerno je historijski projekt i jedan od najvećih poduhvata RS-a kojim je magistralana cesta M20 između Gacka i Foče stavljena u normalnu upotrebu, a formirana je normalna istočna magistrala kojom se povezuje Podrinje, Heregovina i more.
Tako smo dobili pravac Granica sa Srbijom (Vardište) - Višegrad - Goražde - Foča - Gacko - Bileća - Trebinje - Dubrovnik.
Inače cesta je od iznimne koristi i stanovnicima Srbije, a čitava nova dionica je duga 8,9 kilometara i koštala je 89 miliona KM.
Dionicu čine objekti:
- Tunel Čemerno (2,1 km)
- Tunel Surdup (196 m)
- Most Trnova Luka (396 m)
- Most Vrba (90 m)
- Most Hrštica (37 m)
- Most Ždralov potok (12 m)
Evo mapa, bijelo je stara trasa, žuto je nova trasa, smeđe su tuneli.
Tunel Čemerno
Most vijadukt Trnova Luka
Prezentacija dionice
Tunel Čemerno je historijski projekt i jedan od najvećih poduhvata RS-a kojim je magistralana cesta M20 između Gacka i Foče stavljena u normalnu upotrebu, a formirana je normalna istočna magistrala kojom se povezuje Podrinje, Heregovina i more.
Tako smo dobili pravac Granica sa Srbijom (Vardište) - Višegrad - Goražde - Foča - Gacko - Bileća - Trebinje - Dubrovnik.
Inače cesta je od iznimne koristi i stanovnicima Srbije, a čitava nova dionica je duga 8,9 kilometara i koštala je 89 miliona KM.
Dionicu čine objekti:
- Tunel Čemerno (2,1 km)
- Tunel Surdup (196 m)
- Most Trnova Luka (396 m)
- Most Vrba (90 m)
- Most Hrštica (37 m)
- Most Ždralov potok (12 m)
Evo mapa, bijelo je stara trasa, žuto je nova trasa, smeđe su tuneli.
Tunel Čemerno
Most vijadukt Trnova Luka
Prezentacija dionice
- dobar osjecaj
- Posts: 3957
- Joined: 01/08/2014 11:31
- hrasno38
- Posts: 31621
- Joined: 21/11/2004 23:42
- Location: Sarajevo
- Vozim: Renault Laguna
- Horoskop: Riba
- Contact:
#82 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
poceo si se pomalo gubiti...polako....ovo je tvoja recenica:jao_situacije wrote:pročitaj šta piše
radovi počeli 2009. nisam znao da je švercer bijedić bio ministar 2009.
šta imaju trubiti na sva zvona karić je rekao da došao na pripremljen teren i da je samo radio
naravno, ništa se ne može očekivati od ovog šćepinog direktora koji je prodavao žvake i sapune prije rada u acfbih
nadam se da će barem magistrale početi renovirati u ovom mandatu, za ostalo nema šanse
"pruge su se mogle raditi i u mandatu sdp-a pa nisu"
koja jednostavno i prosto nije tacna jer evo isto tako i SDP je 2012 pripremio teren za nastavak gradnje. Vidi u principu boli me kurac i za SDP i za SDA/SBB ali ako je nesto valjalo vezano za proteklu vlast to je bila izgradnja putne infrastrukture a izmedju ostalog i remon pruzne infrastrukture.
Evo jos jedan link koji te demantuje u 2012:
http://www.sa-c.net/news-archive/item/1 ... -gora.html
i na kraju krajeva kako nisu nista radili na prugama kad imas ovaj naslov:
http://www.sa-c.net/news-archive/item/4 ... -km/h.html
E sad da li je to dovoljno sto su radili oni a pogotovo ovi to je druga prica ali oni u odnosu na ove su GIGANTI na tom polju. I Dodik je vise napravio autoputa nego SDA.
-
- Posts: 7600
- Joined: 19/09/2011 09:03
#83 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Nekad su i zeleni tvrdili da je SDP-ovu vladu dočekao gotov projekat autoputa i sredstva na raspolaganju. Neda mi se sad roviti, ali itekako ima logike. Koliko samo vremena treba da bi završio projekat za bilo koju dionicu, pa dozvole, pa čudesa...hrasno38 wrote:koja jednostavno i prosto nije tacna jer evo isto tako i SDP je 2012 pripremio teren za nastavak gradnje...
-
- Posts: 7052
- Joined: 08/07/2014 21:03
#84 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Zasto preskacete sustinu ?
HDZ je najveci razlog zasto je evo vec dvije godine gradnja puteva zaustavljena.
Novac je vec osiguran za sljedece dionice ali HDZ hoce da se mafijasi iz kamenjara ogrebu za koju marku.
HDZ je najveci razlog zasto je evo vec dvije godine gradnja puteva zaustavljena.
Novac je vec osiguran za sljedece dionice ali HDZ hoce da se mafijasi iz kamenjara ogrebu za koju marku.
- hrasno38
- Posts: 31621
- Joined: 21/11/2004 23:42
- Location: Sarajevo
- Vozim: Renault Laguna
- Horoskop: Riba
- Contact:
#85 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Ne moze HDZ zaustaviti gradnju dionica prema Doboju i prema Mostaru ni u mislima. Oni mogu srati dole po Hercegoviniprog321 wrote:Zasto preskacete sustinu ?
HDZ je najveci razlog zasto je evo vec dvije godine gradnja puteva zaustavljena.
Novac je vec osiguran za sljedece dionice ali HDZ hoce da se mafijasi iz kamenjara ogrebu za koju marku.
-
- Posts: 7052
- Joined: 08/07/2014 21:03
#86 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Itekako mogu.
Autoputevi su radili ko sat dok se nisu umjesali HDzeovci. Traze svoje ljude na celnim pozicijama i kada ne dobiju sto traze oni blokiraju cijeli proces. I to svaku dionicu za svaki projekt.
Namjestaju tendere hercegovackim firmama koje EU obara. Pa opet zategni, drzi , nedaj dok ne dobiju po svom. Recimo ovaj most u Svilajama su otezali dok nije firma iz Sirokom Brijega dobila projekat.
To je kao kad imas maligno tkivo na zelucu.
Mozes ga lijeciti cajevima ali bez operacije odstranjivanja nema pomoci. Lagumdzija je jedinu pametnu stvar uredio je sto nije dopustio HDZ varalicama blizu autoputeva.
Autoputevi su radili ko sat dok se nisu umjesali HDzeovci. Traze svoje ljude na celnim pozicijama i kada ne dobiju sto traze oni blokiraju cijeli proces. I to svaku dionicu za svaki projekt.
Namjestaju tendere hercegovackim firmama koje EU obara. Pa opet zategni, drzi , nedaj dok ne dobiju po svom. Recimo ovaj most u Svilajama su otezali dok nije firma iz Sirokom Brijega dobila projekat.
To je kao kad imas maligno tkivo na zelucu.
Mozes ga lijeciti cajevima ali bez operacije odstranjivanja nema pomoci. Lagumdzija je jedinu pametnu stvar uredio je sto nije dopustio HDZ varalicama blizu autoputeva.
-
- Posts: 256
- Joined: 20/09/2016 10:54
#87 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Kaze Bake od 4 do 6 godina, u prijevodu dajte nam jos jedan mandat ako zelite da vidite cesu.
- jao_situacije
- Posts: 17972
- Joined: 29/03/2014 19:20
#88 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
ima istine..prog321 wrote:Itekako mogu.
Autoputevi su radili ko sat dok se nisu umjesali HDzeovci. Traze svoje ljude na celnim pozicijama i kada ne dobiju sto traze oni blokiraju cijeli proces. I to svaku dionicu za svaki projekt.
Namjestaju tendere hercegovackim firmama koje EU obara. Pa opet zategni, drzi , nedaj dok ne dobiju po svom. Recimo ovaj most u Svilajama su otezali dok nije firma iz Sirokom Brijega dobila projekat.
To je kao kad imas maligno tkivo na zelucu.
Mozes ga lijeciti cajevima ali bez operacije odstranjivanja nema pomoci. Lagumdzija je jedinu pametnu stvar uredio je sto nije dopustio HDZ varalicama blizu autoputeva.
hering se svukuda mora ubaciti ili oni drugi za nadzorne organe
inače vlasnik heinga se preziva bevanda
-
- Posts: 1084
- Joined: 15/12/2011 15:25
#89 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Obezbijeđen je novac za taj dio ali i za Kladanj - Paklenik i Neum - Stolac ali kao uvijek kod ljube to sve ide lagno. Naravno sa ta dva mosta (i trase od 1500 m) će se raditi i obnova magistrale od ove nove dionice do one rađenom prije 7/8 godina (oko 2 kilometra).The BEN10 wrote:http://forum.klix.ba/autoputevi-u-bih-p ... #p12905688
Dakle, nastavljamo diskusiju ovdje - jesi li siguran da postoje obezbijeđeni novci za preostala dva mosta na "Karauli"!?tec wrote:Tunel je izgrađeno po najvišem mogućem EU standardu sigurnosti polu cijev je to za sigurnosne slučajeve jer se tunel nalazi relativo udaljen naselja i službi spašavanja. Ne radi se nikakva brza cesta i nema potrebe jer Tuzla i Sarajevo će se spojiti autoputem preko Žepča. Magistrale će se nastaviti obnavljati (peglati) i dovoditi do sve sigurnijeg stanja i malo je apsurdan ovaj privremeni spoj jer pare postoje za završetak ali i za sljedeću dionicu prema Kladnju za koju se radi glavni projekat. Problem je u JP Ceste fbih na čije čelo je došao 'stari dobri direktor' (nesposobni).
http://www.eib.org/projects/pipeline/2012/20120418.htm
i
http://www.ebrd.com/work-with-us/projec ... rade-.html
-
- Posts: 2216
- Joined: 21/06/2014 00:17
#90 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
prog321 wrote:Zasto preskacete sustinu ?
HDZ je najveci razlog zasto je evo vec dvije godine gradnja puteva zaustavljena.
Novac je vec osiguran za sljedece dionice ali HDZ hoce da se mafijasi iz kamenjara ogrebu za koju marku.
Kao i za dosta drugih pozitivnih stvari za ovu državu
-
- Posts: 1084
- Joined: 15/12/2011 15:25
#91 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Dva su kredita ne €65 mil. nego ukupno €115 mil.Alfons Kauders wrote:Ja ovdje ne kontam par stvari - primjera radi, i JPC i politicari pominju radove na magistralama, vrte se neki planovi, nesto se objavljuje a nesto ne, medjutim uvijek se ponavlja kredit od 65m od EBRD-a. Ne pominju se drugi izvori, a 65m nije dovoljno da se uradi ni 10% navedenog u tabeli.
http://www.eib.org/projects/pipeline/2012/20120418.htm
i
http://www.ebrd.com/work-with-us/projec ... rade-.html
- Alfons Kauders
- Posts: 37199
- Joined: 24/09/2004 13:39
- Location: Glavni Stan NVZ
- Contact:
#92 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
230 miliona maraka je vec malo ozbiljnija cifra, mada opet nedostatna za sve sto se navodi na spisku... Opet, to je 6-7 projekata poput Karaule, nije ni mala svotica.tec wrote:Dva su kredita ne €65 mil. nego ukupno €115 mil.Alfons Kauders wrote:Ja ovdje ne kontam par stvari - primjera radi, i JPC i politicari pominju radove na magistralama, vrte se neki planovi, nesto se objavljuje a nesto ne, medjutim uvijek se ponavlja kredit od 65m od EBRD-a. Ne pominju se drugi izvori, a 65m nije dovoljno da se uradi ni 10% navedenog u tabeli.
http://www.eib.org/projects/pipeline/2012/20120418.htm
i
http://www.ebrd.com/work-with-us/projec ... rade-.html
Kakvo je tvoje misljenje o ovim njihovim najavama za brze ceste i modernizaciju magistrala? Kojom bi se dinamikom to radilo i kako bi se finansiralo na duzi rok? Imaju finu cifru da pocnu, kada bi je mogli iskoristiti u nekom kratkom roku, pa onda nastaviti sporijim tempom... Koliko bi uopste kostalo sve sto su naveli i koliko bi se godisnje moralo uraditi?
Na spisku je nekoliko stotina miliona investicija, hoce li se to moci odraditi nekim brzim tempom od dosadasnjih projekata na magistralama, lupam, da se ulaze 150-200 miliona godisnje?
- So What!
- Posts: 11201
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#93 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Znači stvarno odvedoste temu u pogrešnom smjeru.
Ono politika realno igra ključnu ulogu, ali i dalje nema potrebe da se mjeri čiji je veći u ovom slučaju.
Pozitivna stvar jeste da nakon toliko vremena smo dobili svemirsku trku između dva entiteta koji se takmiče u izgradnji autocesta.
Fazon je što je BiH u praksi državna zajednica dva subjekta koja ne zovemo države već entiteti.
Oba entiteta uređena na drugačije načine, jedan republički centralizovan, a drugi je decentralizovana federacija.
U tom centralizovanom entitetu imaju sreću da biraju godinama jedne te iste ljude na vlast i kojima niko ne smeta, pa npr. kada navodimo šta je postigla sve ta vlast, izgradila skoro 100km autoceste, izgradila termoelektranu, dovršava hidroelektranu, izgradila najduži tunel na magistralnom pravcu u BiH itd.. Ipak jeste sve to izgradila, ali za jedan jako dug period vremena dok su na vlasti.
U decentralizovanom entitetu, pored toga što koči decentralizacija, koči i konstanto mijenjanje vlasti, pa tako se svima trese stolica stalno. Jedni nešto započnu, drugi završe pa se hvale radom svojih prethodnika itd... U principu to je glavni problem.
A razlika između gradnje autocesta u FBiH i RS-u je sljedeća, kao razlika između studenta elektrotehnike i političkih nauka.
I jedan i drugi su potrebni društvu, samo jedan će proći kroz teže izazove kako u studijima tako i kasnijem poslu. Jedan može faliti, ako postoji neki srodan stručnjak na njegovom mjestu dok je drugi neophodan. I jednom i drugom se čestita kada završi fakultet, ali jedan je znatno više tražen na tržištu nego drugi.
Tako je i sa autoputevima, RS ih pravi po ravnom terenu, ima partnersku kompaniju koja dobija sve tendere. Ne grade tunele, neke vele mostove, usjeke, podzide, obilaznice i slično. U FBiH ima više kompanija u igri sve partneri, sve željne i gladne profita, svak svakoj namješta. Težak teren, što u Hercegovini, što u Bosni kontinentalnoj. Ono malo Posavine što imamo, napravili preko noći, ali dok nam Hrvatska most ne pusti ništa od toga. Autoput nam visi maltene most-tunel-vijadukt-most-tunel-vijadukt i sve tako.
Ipak federalna autocesta je traženija na tržištu jer je naseljenije oko te trase, tranzitnija je, povezuje naseljenije cjeline, logičnija, kvalitetnija, mogu se postizati velike brzine dok na magistralnoj alternativi ne mogu itd..
Ono politika realno igra ključnu ulogu, ali i dalje nema potrebe da se mjeri čiji je veći u ovom slučaju.
Pozitivna stvar jeste da nakon toliko vremena smo dobili svemirsku trku između dva entiteta koji se takmiče u izgradnji autocesta.
Fazon je što je BiH u praksi državna zajednica dva subjekta koja ne zovemo države već entiteti.
Oba entiteta uređena na drugačije načine, jedan republički centralizovan, a drugi je decentralizovana federacija.
U tom centralizovanom entitetu imaju sreću da biraju godinama jedne te iste ljude na vlast i kojima niko ne smeta, pa npr. kada navodimo šta je postigla sve ta vlast, izgradila skoro 100km autoceste, izgradila termoelektranu, dovršava hidroelektranu, izgradila najduži tunel na magistralnom pravcu u BiH itd.. Ipak jeste sve to izgradila, ali za jedan jako dug period vremena dok su na vlasti.
U decentralizovanom entitetu, pored toga što koči decentralizacija, koči i konstanto mijenjanje vlasti, pa tako se svima trese stolica stalno. Jedni nešto započnu, drugi završe pa se hvale radom svojih prethodnika itd... U principu to je glavni problem.
A razlika između gradnje autocesta u FBiH i RS-u je sljedeća, kao razlika između studenta elektrotehnike i političkih nauka.
I jedan i drugi su potrebni društvu, samo jedan će proći kroz teže izazove kako u studijima tako i kasnijem poslu. Jedan može faliti, ako postoji neki srodan stručnjak na njegovom mjestu dok je drugi neophodan. I jednom i drugom se čestita kada završi fakultet, ali jedan je znatno više tražen na tržištu nego drugi.
Tako je i sa autoputevima, RS ih pravi po ravnom terenu, ima partnersku kompaniju koja dobija sve tendere. Ne grade tunele, neke vele mostove, usjeke, podzide, obilaznice i slično. U FBiH ima više kompanija u igri sve partneri, sve željne i gladne profita, svak svakoj namješta. Težak teren, što u Hercegovini, što u Bosni kontinentalnoj. Ono malo Posavine što imamo, napravili preko noći, ali dok nam Hrvatska most ne pusti ništa od toga. Autoput nam visi maltene most-tunel-vijadukt-most-tunel-vijadukt i sve tako.
Ipak federalna autocesta je traženija na tržištu jer je naseljenije oko te trase, tranzitnija je, povezuje naseljenije cjeline, logičnija, kvalitetnija, mogu se postizati velike brzine dok na magistralnoj alternativi ne mogu itd..
-
- Posts: 1215
- Joined: 05/01/2013 16:16
#94 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
So what dobro si to sve nabrojao. Ja ću se samo nadovezati u dijelu RS da su oni već prodali sve svoje resurse od telekoma, rafinerije Brod do rafinerije Modriča i Glinice Zvornik dok FBiH tek počinje prodavati (FDS, a na redu je Bosnalijek)
-
- Posts: 18920
- Joined: 14/08/2008 13:42
- Location: Životinjska farma
#95 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Nakon što su "izgradili Vc", sad se sa jednakim ublehoznim žarom bacaju na magistralne puteve
-
- Posts: 1084
- Joined: 15/12/2011 15:25
#96 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Da je neko drugi direktor JP Ceste rekao bi da ima nade ali kako sada stvari stoje vidjeti ćemo (sve zavisi od starog novog direktora). Ono što je ozbiljno (novo) da su specifično tražena sredstva za dvije dionice koje su navedene u kreditnim zahtjevima znači nemože se igrati sa sredstvima nego se moraju davati konkretni rezultati. Za ostalo raditi će se kako politika odredi prioritete i sredstva.Alfons Kauders wrote:
230 miliona maraka je vec malo ozbiljnija cifra, mada opet nedostatna za sve sto se navodi na spisku... Opet, to je 6-7 projekata poput Karaule, nije ni mala svotica.
Kakvo je tvoje misljenje o ovim njihovim najavama za brze ceste i modernizaciju magistrala? Kojom bi se dinamikom to radilo i kako bi se finansiralo na duzi rok? Imaju finu cifru da pocnu, kada bi je mogli iskoristiti u nekom kratkom roku, pa onda nastaviti sporijim tempom... Koliko bi uopste kostalo sve sto su naveli i koliko bi se godisnje moralo uraditi?
Na spisku je nekoliko stotina miliona investicija, hoce li se to moci odraditi nekim brzim tempom od dosadasnjih projekata na magistralama, lupam, da se ulaze 150-200 miliona godisnje?
Brze ceste su u nadležnosti JP Autoceste.
- Alfons Kauders
- Posts: 37199
- Joined: 24/09/2004 13:39
- Location: Glavni Stan NVZ
- Contact:
#97 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Ti godinama govoris kako se Vc ne isplati i kako je pametnije raditi jeftinije pravce... A sad ti ni ovo ne valja... Sokiran samVjecitiStudent wrote:Nakon što su "izgradili Vc", sad se sa jednakim ublehoznim žarom bacaju na magistralne puteve
-
- Posts: 18920
- Joined: 14/08/2008 13:42
- Location: Životinjska farma
#98 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Između "ne valja" i "ne vjerujem" cijeli je ponor.Alfons Kauders wrote:Ti godinama govoris kako se Vc ne isplati i kako je pametnije raditi jeftinije pravce... A sad ti ni ovo ne valja... Sokiran samVjecitiStudent wrote:Nakon što su "izgradili Vc", sad se sa jednakim ublehoznim žarom bacaju na magistralne puteve
Također, ja o (ne)kredibilitetu ovih lažova i ublehaša, ti o meni.
-
- Posts: 7600
- Joined: 19/09/2011 09:03
#99 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
tec wrote:Obezbijeđen je novac za taj dio ali i za Kladanj - Paklenik i Neum - Stolac ali kao uvijek kod ljube to sve ide lagno. Naravno sa ta dva mosta (i trase od 1500 m) će se raditi i obnova magistrale od ove nove dionice do one rađenom prije 7/8 godina (oko 2 kilometra).The BEN10 wrote:http://forum.klix.ba/autoputevi-u-bih-p ... #p12905688
Dakle, nastavljamo diskusiju ovdje - jesi li siguran da postoje obezbijeđeni novci za preostala dva mosta na "Karauli"!?tec wrote:Tunel je izgrađeno po najvišem mogućem EU standardu sigurnosti polu cijev je to za sigurnosne slučajeve jer se tunel nalazi relativo udaljen naselja i službi spašavanja. Ne radi se nikakva brza cesta i nema potrebe jer Tuzla i Sarajevo će se spojiti autoputem preko Žepča. Magistrale će se nastaviti obnavljati (peglati) i dovoditi do sve sigurnijeg stanja i malo je apsurdan ovaj privremeni spoj jer pare postoje za završetak ali i za sljedeću dionicu prema Kladnju za koju se radi glavni projekat. Problem je u JP Ceste fbih na čije čelo je došao 'stari dobri direktor' (nesposobni).
http://www.eib.org/projects/pipeline/2012/20120418.htm
i
http://www.ebrd.com/work-with-us/projec ... rade-.html
Odlično, hvala na linkovima!
S tim da je ovo relativno friško...
Reference: 20120418
Release date: 05 January 2015
-
- Posts: 1084
- Joined: 15/12/2011 15:25
#100 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Da to je kada je zvaničinoj zatraženo (pregovori traju od 2014)The BEN10 wrote:Reference: 20120418
Release date: 05 January 2015
aliThe investment schemes composing the project are expected to be carried out over a five-year period from 2014 until 2019.
jedan usvojen od EBRD - 08 Jun 2016
drugi potpisan EiB - Status Signed - 23/02/2016.