DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- Industrialyzer
- Posts: 4839
- Joined: 11/06/2011 23:51
#726 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
Nemas ti bez razloga reputaciju na forumu takvu kakvu imas.
Sa ostalima se moze razviti neka diskusija, nauciti nesto, razviti neku kvalitetnu pricu. Ti to ne znas, nikad nisi naucio i sumnjam da ces, i ne bih vise s tobom o ovoj temi
Sa ostalima se moze razviti neka diskusija, nauciti nesto, razviti neku kvalitetnu pricu. Ti to ne znas, nikad nisi naucio i sumnjam da ces, i ne bih vise s tobom o ovoj temi
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#727 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
@NTS ti je postavio pitanja na koja otprilike daju odgovore na najvaznije, a ti, pored silnih elaborata, nemas odgovor ni na jedno osim prvog, a i na to odgovaras tuc-muc uz razna "ako" itd jer ti tacan i kratak odgovor ne ide u prilog.Industrialyzer wrote: ↑21/11/2019 13:27 Nemas ti bez razloga reputaciju na forumu takvu kakvu imas.
Sa ostalima se moze razviti neka diskusija, nauciti nesto, razviti neku kvalitetnu pricu. Ti to ne znas, nikad nisi naucio i sumnjam da ces, i ne bih vise s tobom o ovoj temi
To se obicno desi kad pokusavas ubjediti ljude u paradoks i apsurd.
Ako vec tvrdis da je nesto lose rjeseno ili bespotrebno zakomplikovano onda mora znati kako se to moze bolje i jednostavnije rjesiti. S druge strane ja se vodim cistom laickom logikom, kolika je vjerovatnoca da je nesto sto se primjenjuje na globalom nivou bas toliko beskorisno, lose rjeseno i zakomplikovano, a da to niko prije lika sa klix foruma nije skont'o?
Toliko o reputaciji, diskusiji i s kim treba raspravljati na ovoj temi.
-
- Posts: 7734
- Joined: 14/06/2012 22:59
#728 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
Zbog ovog tvog razmišljanja, nisam baš siguran da imaš razumijevanje u vezi sa uzrocima nastanka nekih od štetnih sastojaka u izduvnim gasovima.Industrialyzer wrote: ↑21/11/2019 13:03 .... Da je EGR osmisljen bolje ne bi bilo potrebe za DPF-om, a da je ovaj osmisljen bolje ne bi bilo potrebe za SCR-om i raznim dodacima koje godinama dodaju kako bi smanjili emisije stetnih gasova i skinuli eko lobi sa grbace....
Hajdemo ovako:
1. Kako nastaju sitne čestice čađi (ugljika) u izduvnim gasovima diesel, a u zadnje vrijeme sve više i u izduvnim gasovima savremenih otto motora i
2. Kako nastaju otrovni azotni oksidi u izduvnim gasovima (uglavnom) diesel motora i (puno manje) u izduvnim gasovima otto motora?
-
- Posts: 896
- Joined: 13/08/2011 21:36
#729 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
Jesi ti pojavom interneta govorio kako su novine ipak vrh i ne moze bolje, a sad umjesto da popunjavas krizaljku u istim, pises gluposti po forumu?tempuser wrote: ↑21/11/2019 13:33@NTS ti je postavio pitanja na koja otprilike daju odgovore na najvaznije, a ti, pored silnih elaborata, nemas odgovor ni na jedno osim prvog, a i na to odgovaras tuc-muc uz razna "ako" itd jer ti tacan i kratak odgovor ne ide u prilog.Industrialyzer wrote: ↑21/11/2019 13:27 Nemas ti bez razloga reputaciju na forumu takvu kakvu imas.
Sa ostalima se moze razviti neka diskusija, nauciti nesto, razviti neku kvalitetnu pricu. Ti to ne znas, nikad nisi naucio i sumnjam da ces, i ne bih vise s tobom o ovoj temi
To se obicno desi kad pokusavas ubjediti ljude u paradoks i apsurd.
Ako vec tvrdis da je nesto lose rjeseno ili bespotrebno zakomplikovano onda mora znati kako se to moze bolje i jednostavnije rjesiti. S druge strane ja se vodim cistom laickom logikom, kolika je vjerovatnoca da je nesto sto se primjenjuje na globalom nivou bas toliko beskorisno, lose rjeseno i zakomplikovano, a da to niko prije lika sa klix foruma nije skont'o?
Toliko o reputaciji, diskusiji i s kim treba raspravljati na ovoj temi.
Ne treba biti inzinjer da znas da od neceg moze bolje, pogotovo kad se radi o inzinjerima koji su radili na prikrivanju istih tih gasova, i o inzinjerima kojima posao ovisi od tog da izbacuju unaprijedjene verzije i skuplje verzije vec postojecih dijelova...To isto da neko dodje i kaze iPhone 11 nije los ali moze bolje i ti ga napadnes jer Boze moj ljudi koji rade te mobitele znaju najbolje...
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
- Industrialyzer
- Posts: 4839
- Joined: 11/06/2011 23:51
#731 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
Seawolf wrote: ↑21/11/2019 14:01Zbog ovog tvog razmišljanja, nisam baš siguran da imaš razumijevanje u vezi sa uzrocima nastanka nekih od štetnih sastojaka u izduvnim gasovima.Industrialyzer wrote: ↑21/11/2019 13:03 .... Da je EGR osmisljen bolje ne bi bilo potrebe za DPF-om, a da je ovaj osmisljen bolje ne bi bilo potrebe za SCR-om i raznim dodacima koje godinama dodaju kako bi smanjili emisije stetnih gasova i skinuli eko lobi sa grbace....
Hajdemo ovako:
1. Kako nastaju sitne čestice čađi (ugljika) u izduvnim gasovima diesel, a u zadnje vrijeme sve više i u izduvnim gasovima savremenih otto motora i
2. Kako nastaju otrovni azotni oksidi u izduvnim gasovima (uglavnom) diesel motora i (puno manje) u izduvnim gasovima otto motora?
Cijenim da, ako ne razumijem imas argumente koji ce mi pokazati to.
Ugljik nastaje prilikom nepotpunog sagorijevanja goriva, a azotni oksidi vezivanjem azota i kisika pri visokim temperaturama. Mislim da u motorima nastaju NO, NO2 i N2O. Kod dizela je vise zbog same konstrukcije motora, odnosno nacina stvaranja smjese sa zrakom.
-
- Posts: 896
- Joined: 13/08/2011 21:36
#732 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
Ahaa, posto je globalno rjesenje treba smatrati kao da ne moze bolje od tog...Jer treba ocekivati od proizvodjaca vozila da naprave nesto perfektno sto ce doprinijeti okolisu i na cemu oni nece moci poslije zaraditi naknadnim doradama, jeste, u pravu si...Vjerovatno su zato i bili oni problemi sa softverom, jer je bio perfektan, bar po njihovim standardima
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#733 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
Kad inzenjere budu placali kupci a ne proizvodjaci onda ce biti tako!Melo15 wrote: ↑21/11/2019 14:30 Ahaa, posto je globalno rjesenje treba smatrati kao da ne moze bolje od tog...Jer treba ocekivati od proizvodjaca vozila da naprave nesto perfektno sto ce doprinijeti okolisu i na cemu oni nece moci poslije zaraditi naknadnim doradama, jeste, u pravu si...Vjerovatno su zato i bili oni problemi sa softverom, jer je bio perfektan, bar po njihovim standardima
- konektovan
- Posts: 40638
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#734 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
Logicno je da su proizvodjaci izabrali za sebe najbolje rijesenje, a ne za konzumente..
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#735 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
Pa o tome se radi cijelo vrjeme. Ne mozes za nesto tvrditi da nesto moze biti bolje i jednostavnije rjeseno kad ne znas unutar kojih parametara moras naci rjesenje, a prije svega finansijskih. Cistom logikom, zar bas niko od proizvodjaca da ne nadje drugacije rjesenje.konektovan wrote: ↑21/11/2019 14:47 Logicno je da su proizvodjaci izabrali za sebe najbolje rijesenje, a ne za konzumente..
Sjeti se VW-ovog eksperimenta sa PD-om, svi CR, oni PD. PD je ponesto jaci, ekonomicniji, malo glasniji, ali skuplji za proizvodju. Cao PD welcome CR.
Cilj i jeste naci balans izmedju tehnickih karakteristika i cijene proizvodnje. Kroz neke druge zadatke sam se na svom poslu susretao sa revizijom tehnickih rjesenja gdje su se npr. upotrebom drugih legura poboljsale performanse, ali te cijena proizvodnje automatski izbacuje iz konkurencije.
-
- Posts: 7734
- Joined: 14/06/2012 22:59
#736 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
Štetni produkti nepotpunog sagorjevanja gasovite smjese goriva i zraka su ugljični monoksid i nesagorjeli ugljikohidrati.Industrialyzer wrote: ↑21/11/2019 14:18Seawolf wrote: ↑21/11/2019 14:01Zbog ovog tvog razmišljanja, nisam baš siguran da imaš razumijevanje u vezi sa uzrocima nastanka nekih od štetnih sastojaka u izduvnim gasovima.Industrialyzer wrote: ↑21/11/2019 13:03 .... Da je EGR osmisljen bolje ne bi bilo potrebe za DPF-om, a da je ovaj osmisljen bolje ne bi bilo potrebe za SCR-om i raznim dodacima koje godinama dodaju kako bi smanjili emisije stetnih gasova i skinuli eko lobi sa grbace....
Hajdemo ovako:
1. Kako nastaju sitne čestice čađi (ugljika) u izduvnim gasovima diesel, a u zadnje vrijeme sve više i u izduvnim gasovima savremenih otto motora i
2. Kako nastaju otrovni azotni oksidi u izduvnim gasovima (uglavnom) diesel motora i (puno manje) u izduvnim gasovima otto motora?
Cijenim da, ako ne razumijem imas argumente koji ce mi pokazati to.
Ugljik nastaje prilikom nepotpunog sagorijevanja goriva, a azotni oksidi vezivanjem azota i kisika pri visokim temperaturama. Mislim da u motorima nastaju NO, NO2 i N2O. Kod dizela je vise zbog same konstrukcije motora, odnosno nacina stvaranja smjese sa zrakom.
Čestice čađi (čvrste mikroskopske čestice ugljika) nisu poslijedica nepotpunog sagorjevanja, nego poslijedica neisparavanja dijela goriva, odnosno neprelaska dijela goriva iz tekučeg u gasovito stanje. Pojava je izraženija kod diesel motora, zbog manje isparljivosti plinskog ulja i izraženija je kod motora sa direktnim ubrizgavanjem (otto i diesel), zbog kraćeg vremena koje gorivo ima da pređe iz tekučeg u gasovito stanje prije nego što uđe u proces sagorjevanja.
Azotni oksidi su produkt spajanja azota i kisika iz zraka koji ulazi u motor, na visokim temperaturama i pritiscima. Diesel motori proizvode više azotnih oksida jer su temperature i pritisci koji nastaju u procesu sagorjevanja u diesel motoru viši, nego u procesu sagorjevanja u otto motoru. To je, istovremeno, i razlog zašto diesel motor ima veći stepen iskorištenja od otto motora.
Za tretman štetnih sastojaka u izduvnim gasovima kod savremenih motora (i diesel i otto), mora se koristiti kombinacija svih uređaja i sklopova, a kako bi se postigle vrijednosti ispod graničnih zadanih Euro 6 normom, prilikom mjerenja novim WLTP ciklusom i mjerenja u uslovima realnog voženja (RDE).
Dakle, dobra konstrukcija EGR-a, čak i u dva stepena (ventil niskog i ventil visokog pritiska) ne isključuje potrebu za DPF-om, oksidacijskim katalizatorom i SCR katalizatorom.
Zadatak EGR-a je da stvori termičke uslove za smanjenje količine azotnih oksida.
Zadatak SCR-a (ili više njih) je da stvori katalitičko okruženje za hemijsku reakciju kojom se smanjuje količina azotnih oksida.
Zadatak oksidacijskog katalizatora je da stvori katalitičko okruženje za hemijsku reakciju kojom se smanjuje količina ugljičnog monoksida i nesagorjelih ugljikohidrata.
I na kraju (ali ne najmanje važno), zadatak DPF-a je da izvrši mehaničko filtriranje (zadržavanje) čestica čađi da ne izađu u atmosferu.
- Industrialyzer
- Posts: 4839
- Joined: 11/06/2011 23:51
#737 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
U zurbi sam pa kasnije citam, samo ispravi ugljikohidrate u ugljikovodike
-
- Posts: 7734
- Joined: 14/06/2012 22:59
#738 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
Ako azotni oksidi, onda ugljikohidrati.Industrialyzer wrote: ↑21/11/2019 16:49 U zurbi sam pa kasnije citam, samo ispravi ugljikohidrate u ugljikovodike
Ako ugljikovodici, onda dušikovi oksidi.
- Industrialyzer
- Posts: 4839
- Joined: 11/06/2011 23:51
#739 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
Odlicno si elaborirao prvi post. Ali moram te ispraviti za ovo zadnje, ugljikohidrati su glukoza, fruktoza, saharoza itd. Ugljikovodici su potpuno drugi tip spojeva
-
- Posts: 7734
- Joined: 14/06/2012 22:59
#740 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
Pa, jeste, čini se da si u pravu što se toga tiče.Industrialyzer wrote: ↑21/11/2019 19:08 Odlicno si elaborirao prvi post. Ali moram te ispraviti za ovo zadnje, ugljikohidrati su glukoza, fruktoza, saharoza itd. Ugljikovodici su potpuno drugi tip spojeva
Organski spojevi ugljika i vodika, čija smjesa čini osnovu goriva za motore sa unutrašnjim sagorjevanjem, jesu ugljikovod(on)ici.
- Industrialyzer
- Posts: 4839
- Joined: 11/06/2011 23:51
#741 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
Seawolf wrote: ↑21/11/2019 19:25Pa, jeste, čini se da si u pravu što se toga tiče.Industrialyzer wrote: ↑21/11/2019 19:08 Odlicno si elaborirao prvi post. Ali moram te ispraviti za ovo zadnje, ugljikohidrati su glukoza, fruktoza, saharoza itd. Ugljikovodici su potpuno drugi tip spojeva
Organski spojevi ugljika i vodika, čija smjesa čini osnovu goriva za motore sa unutrašnjim sagorjevanjem, jesu ugljikovod(on)ici.
Pa da, inace bi auta imala dijabetes
Sta dpf radi cesticama karbona u hemijskom smislu? Oksidira ih i sta nastane? Da li su to gasovi koji nemaju los uticaj na okolinu ili se stvara manja kolicina stetnih?
Po nekoj logici oksidacijom karbona dobijemo karbondioksid ili ne daj Boze monoksid, koji je stetan, ispravi me ako grijesim.
-
- Posts: 7734
- Joined: 14/06/2012 22:59
#742 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
DPF je, kao što mu samo ime kaže, filter.Industrialyzer wrote: ↑21/11/2019 19:33 ....
Sta dpf radi cesticama karbona u hemijskom smislu? Oksidira ih i sta nastane? Da li su to gasovi koji nemaju los uticaj na okolinu ili se stvara manja kolicina stetnih?
Po nekoj logici oksidacijom karbona dobijemo karbondioksid ili ne daj Boze monoksid, koji je stetan, ispravi me ako grijesim.
Dakle, u njemu se ne događa nikakva hemijska reakcija. Hemijske reakcije se dešavaju u katalizatorima.
U filteru se dešava mehaničko zadržavanje čestica čađi, kako bi se sprječio njihov odlazak u atmosferu.
Kada se DPF popuni u tolikoj mjeri da senzori pritiska ispred i iza DPF-a, registruju značajan pad pritiska, vrši se regeneracija DPF-a.
Prilikom regeneracije DPF-a, nakupljena čađ se pod utjecajem visoke temperature, pretvara u pepeo, koji se pod pritiskom izduvnih gasova izbacuje u atmosferu.
- Industrialyzer
- Posts: 4839
- Joined: 11/06/2011 23:51
#743 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
Znaci CO2 nastaje jer je sagorjevanje u pitanju. Mora nesto nastati ba, ne moze se materija unistiti, samo prevesti u drugi oblik. Eh to je problem dpf-a, u konacnici stvara polutant.
- Norm
- Posts: 2867
- Joined: 27/10/2011 11:29
- Location: Prokleta Avlija
#744 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
- Norm
- Posts: 2867
- Joined: 27/10/2011 11:29
- Location: Prokleta Avlija
#745 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
Seawolf wrote: ↑21/11/2019 19:51DPF je, kao što mu samo ime kaže, filter.Industrialyzer wrote: ↑21/11/2019 19:33 ....
Sta dpf radi cesticama karbona u hemijskom smislu? Oksidira ih i sta nastane? Da li su to gasovi koji nemaju los uticaj na okolinu ili se stvara manja kolicina stetnih?
Po nekoj logici oksidacijom karbona dobijemo karbondioksid ili ne daj Boze monoksid, koji je stetan, ispravi me ako grijesim.
Dakle, u njemu se ne događa nikakva hemijska reakcija. Hemijske reakcije se dešavaju u katalizatorima.
U filteru se dešava mehaničko zadržavanje čestica čađi, kako bi se sprječio njihov odlazak u atmosferu.
Kada se DPF popuni u tolikoj mjeri da senzori pritiska ispred i iza DPF-a, registruju značajan pad pritiska, vrši se regeneracija DPF-a.
Prilikom regeneracije DPF-a, nakupljena čađ se pod utjecajem visoke temperature, pretvara u pepeo, koji se pod pritiskom izduvnih gasova izbacuje u atmosferu.
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#746 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
Kao sto napisah, ja "neznam" nista, ali mi nije jasno sta vi strucnjaci koji znate dangubite po forumu kad vas u autoindustriji cekaju milioni!
- Norm
- Posts: 2867
- Joined: 27/10/2011 11:29
- Location: Prokleta Avlija
#747 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
...ja napisao svoje iskustvo i razloge, zeleci da pomognem onima koji imaju isti ili slican problem (ako je to dangubljenje na forumu po definiciji drugog forumasa OK) dok se neki nasli da napadaju i nasladjuju se 'kokuzluku' i finansijskoj nedoraslosti...
P.S. nismo svi materijalisti koji teze ostvarenju sna o miliJonima...
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#748 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
Kupis auto u sa njega sines dio i onda po forumima ubjedjujes narod da je to nepotreban dio i da to tako treba!
- Industrialyzer
- Posts: 4839
- Joined: 11/06/2011 23:51
#749 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
I dalje niko da kaze sta se konkretno desava prilikom regeneracije dpf-a, odnosno sagorijevanjem cadji?! Ne moze biti nista, fizicki je to nemoguce.
Seawolf je uletio u temu kao znalac i ocekivao sam malo detaljnije objasnjenje medjutim najmanje se pricalo o dpf-u, za ostalo je fino napisao.
Ugljikovodik=ugljikohidrat cemo zaboraviti
Seawolf je uletio u temu kao znalac i ocekivao sam malo detaljnije objasnjenje medjutim najmanje se pricalo o dpf-u, za ostalo je fino napisao.
Ugljikovodik=ugljikohidrat cemo zaboraviti
- sime_cipol
- Posts: 16334
- Joined: 20/12/2018 15:06
- Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
- Grijem se na: Zdrvima
- Vozim: Kola
#750 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
Spali cadj, nusprodukt pepeo. Napisao covjek.