DPF/FAP filteri skidanje, off, delete

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
User avatar
basicm
Posts: 10460
Joined: 16/01/2012 21:38

#401 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete

Post by basicm »

konektovan wrote:
basicm wrote:Ja evo upravo zavrsio ciscenje egr i usisne grane. Ne vadim do daljnjeg.
Na kojem bibiju????
Kazu na nekim, da je to neizvodivo?!
X3 2.0d, bude smeca, malo hemije, malo vode i cisto.
lavic
Posts: 3079
Joined: 14/04/2011 15:03

#402 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete

Post by lavic »

basicm wrote:
konektovan wrote:
basicm wrote:Ja evo upravo zavrsio ciscenje egr i usisne grane. Ne vadim do daljnjeg.
Na kojem bibiju????
Kazu na nekim, da je to neizvodivo?!
X3 2.0d, bude smeca, malo hemije, malo vode i cisto.
Ja na svom 320d to uradim na svakih 30000 km, nije neki zahmet i bude bas prljavo.
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#403 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete

Post by jefferson »

basicm wrote:
konektovan wrote:
basicm wrote:Ja evo upravo zavrsio ciscenje egr i usisne grane. Ne vadim do daljnjeg.
Na kojem bibiju????
Kazu na nekim, da je to neizvodivo?!
X3 2.0d, bude smeca, malo hemije, malo vode i cisto.
Liqui Moly ima dobar sprej bas za tu svrhu.
User avatar
basicm
Posts: 10460
Joined: 16/01/2012 21:38

#404 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete

Post by basicm »

Prljave ruke bile pa nisam slikao, ali grana je cista sad kao i egr. Bilo je nekih 6-7 mm taloga na zidovima.
User avatar
golfiista
Posts: 4685
Joined: 04/05/2012 14:48

#405 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete

Post by golfiista »

Ja kontam da je dovoljno par minuta na 200+ km/h za ciscenje svih crijeva.
User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 37289
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Grijem se na: drva
Vozim: pezejca
Horoskop: ne vjerujem
Contact:

#406 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete

Post by bitanga_sa_otesa »

takoe autoput procisti sve ..
User avatar
konektovan
Posts: 40519
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#407 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete

Post by konektovan »

Ne mozemo svi dvesta na sat. :mrgreen:
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#408 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete

Post by amar1994 »

Ma ne treba ljudovi , cetvrta i 100 na sat je dosta , nit kome smetas nit te policija pegla :)
User avatar
golfiista
Posts: 4685
Joined: 04/05/2012 14:48

#409 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete

Post by golfiista »

Ja sam fkt laik, ali me interesuje, ako je u audiju 2.0 cr motor iz 2008 i isti je euro 5, zasto je u passatu b6 iz 2009/10 isti.motor euro 4? I jos jedno pitanje, ako na takvim autima blokirate ili isklnucite ili sta vec, dpf filter, koja je ekoloska katevorija takav motor, hvala.
User avatar
Travnički Noćni Šetač
Posts: 3925
Joined: 13/01/2006 20:48
Location: Travnik
Contact:

#410 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete

Post by Travnički Noćni Šetač »

golfiista wrote:Ja kontam da je dovoljno par minuta na 200+ km/h za ciscenje svih crijeva.
15 do 25 minuta na 2500 do 3000 obrtaja za regeneraciju DPF....
EGR ipak fizicki ocistiti svake godine po jednom....
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#411 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete

Post by amar1994 »

golfiista wrote:Ja sam fkt laik, ali me interesuje, ako je u audiju 2.0 cr motor iz 2008 i isti je euro 5, zasto je u passatu b6 iz 2009/10 isti.motor euro 4? I jos jedno pitanje, ako na takvim autima blokirate ili isklnucite ili sta vec, dpf filter, koja je ekoloska katevorija takav motor, hvala.
Kad se skine , euro 3 u najbolju ruku :-)
UmaX
Posts: 2950
Joined: 30/11/2017 13:53

#412 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete

Post by UmaX »

Puno vise EGR cini za ekologiju nego DPF. Euro standardi nisu samo krute cestice, a sve to sto DPF zadrzi tokom regeneracije izlazi u vidu manjih cestica, koje su zapravo stetnije nego one krupne, crne, koje vidimo i golim okom. Osim toga, DPF u pravilu uzrokuje vecu potrosnju goriva, a veca potrosnja goriva rezultira u vecoj CO2 emisiji.

EGR smanjuje NOx i ostalu bagru, a "zdrav" motor koji sa DPF-om ispunjava Euro 5/6 ce bez DPF samo tu i tamo izbaciti crnog dima, pri vecem opterecenju.
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#413 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete

Post by amar1994 »

Kako bolan ne utice DPF , kod psa dizel su DPF i katalizator jedno , kad skines auto ostaje bez katalizatora , znaci moglo bi se komontno svrstat i u euro 2 kategoriju , ali zbog preciznosti ubrizgavanja i EGR zavrsava u euro 3 :run:
UmaX
Posts: 2950
Joined: 30/11/2017 13:53

#414 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete

Post by UmaX »

E to je nesto drugo. Bez katalizatora niposto.
User avatar
Ommadawn
Posts: 8370
Joined: 20/02/2014 21:15
Location: ...uvijek na pogresnom mjestu u pravo vrijeme!

#415 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete

Post by Ommadawn »

Novi dizel motori nisu za kratke vožnje, pogotovo ne gradske gdje se DPF ne zagrije dovoljno da bi pepeo sagorio. Međutim u Swe imaju firme koje se bave pročišćavanjem tih istih (ti skineš dio, pošalješ, oni srede i pošalju nazad) i oni koji su probali, kažu da su zadovoljni. Ja nisam tu varijantu probao dok sam vozio dizela te se u istinitost njihove priče ne mogu zakleti.
Autoindustriju interesuju kupci koji njihove produkte uzimaju nove i imaju maksimalno 3 godine sa mnogo pređenih kilometara. Jebe se njih za nas koji ta auta kupujemo kasnije polovna.
Ja sam jedno svoje auto prodao sa pređenih 280.000 km i lik mi reče “ako ga ne prodam za mjesec dana, ovo ću ja izvesti u Litvaniju ili Rusiju, eventualno Nigeriju”. To auto sigurno neće imati tu brojku na kilometar-satu. I sad ti zamisli tog jadnika koji kupi to auto, za koji je krvavo skupio pare da ga kupi a njemu se pokvari nešto što valja mijenjati na 300.000 iako na kilometar-satu piše 120.000. I šta misliš koliko je takvih auta uvezeno u BiH?
User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 37289
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Grijem se na: drva
Vozim: pezejca
Horoskop: ne vjerujem
Contact:

#416 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete

Post by bitanga_sa_otesa »

Ommadawn wrote: šta misliš koliko je takvih auta uvezeno u BiH?
jako puno i sa mnogo vecom kilometrazom...
User avatar
Ommadawn
Posts: 8370
Joined: 20/02/2014 21:15
Location: ...uvijek na pogresnom mjestu u pravo vrijeme!

#417 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete

Post by Ommadawn »

bitanga_sa_otesa wrote:
Ommadawn wrote: šta misliš koliko je takvih auta uvezeno u BiH?
jako puno i sa mnogo vecom kilometrazom...
Eh to je to. Ja i žena ljetos tražili da kupimo puncu auto - sve i jedan mi sumnjiv bio a gledao u klasi 7000-10000 maraka. Na kraju skontali da mu uzmemo novu Daciu, koliko toliko imaš garanciju neku, novo je novo no punac hoće da prikupi nešto para pa da i on učestvuje, jer “sramota da mi kćerka kupuje auto” je njegova deviza.
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#418 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete

Post by jefferson »

UmaX wrote:Puno vise EGR cini za ekologiju nego DPF. Euro standardi nisu samo krute cestice, a sve to sto DPF zadrzi tokom regeneracije izlazi u vidu manjih cestica, koje su zapravo stetnije nego one krupne, crne, koje vidimo i golim okom. Osim toga, DPF u pravilu uzrokuje vecu potrosnju goriva, a veca potrosnja goriva rezultira u vecoj CO2 emisiji.

EGR smanjuje NOx i ostalu bagru, a "zdrav" motor koji sa DPF-om ispunjava Euro 5/6 ce bez DPF samo tu i tamo izbaciti crnog dima, pri vecem opterecenju.
EGR je najrudimentarniji sistem za smanjivanje stetnih gasova i davno je nedostatan za moderne standarde. NOx se nemoze smanjiti osim manipulacijom odnosa zraka i goriva u komori za sagorhjevanje. NOx je nekoliko plinova pod zajednickim nazivom, a to su NO i NO2. Sto je ubrizgavanje u komori pod vecim pritiskom to je vise NOx plinova. Jedini nacin da se NOx smanji nakon sagorjevanja je SCR sistem i AdBlue. Znaci moze se NOx smanjivati manipulacijom ubrizgavanja i koliko god to se cinilo cudno, povecanjem potrosnje kao sto je Mazda radila (povecanje zapremine). Medjutim, najnoviji NOx limiti ne ostavljaju proizvodjacima nista drugo nego da idu sa SCR sistemom sto ce najvjerovatnije i pokopati dizel motor.
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#419 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete

Post by jefferson »

Ommadawn wrote:Novi dizel motori nisu za kratke vožnje, pogotovo ne gradske gdje se DPF ne zagrije dovoljno da bi pepeo sagorio. Međutim u Swe imaju firme koje se bave pročišćavanjem tih istih (ti skineš dio, pošalješ, oni srede i pošalju nazad) i oni koji su probali, kažu da su zadovoljni. Ja nisam tu varijantu probao dok sam vozio dizela te se u istinitost njihove priče ne mogu zakleti.
Autoindustriju interesuju kupci koji njihove produkte uzimaju nove i imaju maksimalno 3 godine sa mnogo pređenih kilometara. Jebe se njih za nas koji ta auta kupujemo kasnije polovna.
Ja sam jedno svoje auto prodao sa pređenih 280.000 km i lik mi reče “ako ga ne prodam za mjesec dana, ovo ću ja izvesti u Litvaniju ili Rusiju, eventualno Nigeriju”. To auto sigurno neće imati tu brojku na kilometar-satu. I sad ti zamisli tog jadnika koji kupi to auto, za koji je krvavo skupio pare da ga kupi a njemu se pokvari nešto što valja mijenjati na 300.000 iako na kilometar-satu piše 120.000. I šta misliš koliko je takvih auta uvezeno u BiH?
Sve dok temperatura rashladne tekucine u motoru predje preko 60c doci ce do regeneracije ako je to potrebno. Znaci da li se vozi na otvorenom ili ne, za regeneraiju to ne znaci nista sve dok temperatura rashladne tekucine dostigne odredjenu temperaturu. Ono sto buni vozace je to sto otvorena voznja generalno stvara manje pepela a time i odgadja regeneraciju ili u slucaju vecih brzinskih prosjeka dolazi do pasivne regeneracije gdje pepeo sam od sebe izgara usljed konstantnih visokih temperatura ispusnih plinova.
Sto se tice rucno usrokovane regeneracije, mnogi automobili imaju odredjene softverske OBD prikljucke koji mogu pokrenuti regeneraciju. Za BMW i mercedes to je Carly (ja imam taj OBD uredjaj) gdje mozes putem aplikacije na telefonu pokrenuti regeneraciju.
Sto se tice km, kilometraza se moze provjeriti jer se originalna kilometraza takodje pohranjuje u servisnim centrima. Zadnji put kada si vozio auto u servisni centar ta kilometraza je ostala tu. Onaj ko kupi auto u sustini moze nazvati taj servis ili putem generalnog zastupnika u toj drzavi doci do servisa i provjeriti km na osnovu broja sasije.
User avatar
Ommadawn
Posts: 8370
Joined: 20/02/2014 21:15
Location: ...uvijek na pogresnom mjestu u pravo vrijeme!

#420 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete

Post by Ommadawn »

jefferson wrote:
Ommadawn wrote:Novi dizel motori nisu za kratke vožnje, pogotovo ne gradske gdje se DPF ne zagrije dovoljno da bi pepeo sagorio. Međutim u Swe imaju firme koje se bave pročišćavanjem tih istih (ti skineš dio, pošalješ, oni srede i pošalju nazad) i oni koji su probali, kažu da su zadovoljni. Ja nisam tu varijantu probao dok sam vozio dizela te se u istinitost njihove priče ne mogu zakleti.
Autoindustriju interesuju kupci koji njihove produkte uzimaju nove i imaju maksimalno 3 godine sa mnogo pređenih kilometara. Jebe se njih za nas koji ta auta kupujemo kasnije polovna.
Ja sam jedno svoje auto prodao sa pređenih 280.000 km i lik mi reče “ako ga ne prodam za mjesec dana, ovo ću ja izvesti u Litvaniju ili Rusiju, eventualno Nigeriju”. To auto sigurno neće imati tu brojku na kilometar-satu. I sad ti zamisli tog jadnika koji kupi to auto, za koji je krvavo skupio pare da ga kupi a njemu se pokvari nešto što valja mijenjati na 300.000 iako na kilometar-satu piše 120.000. I šta misliš koliko je takvih auta uvezeno u BiH?
Sve dok temperatura rashladne tekucine u motoru predje preko 60c doci ce do regeneracije ako je to potrebno. Znaci da li se vozi na otvorenom ili ne, za regeneraiju to ne znaci nista sve dok temperatura rashladne tekucine dostigne odredjenu temperaturu. Ono sto buni vozace je to sto otvorena voznja generalno stvara manje pepela a time i odgadja regeneraciju ili u slucaju vecih brzinskih prosjeka dolazi do pasivne regeneracije gdje pepeo sam od sebe izgara usljed konstantnih visokih temperatura ispusnih plinova.
Sto se tice rucno usrokovane regeneracije, mnogi automobili imaju odredjene softverske OBD prikljucke koji mogu pokrenuti regeneraciju. Za BMW i mercedes to je Carly (ja imam taj OBD uredjaj) gdje mozes putem aplikacije na telefonu pokrenuti regeneraciju.
Sto se tice km, kilometraza se moze provjeriti jer se originalna kilometraza takodje pohranjuje u servisnim centrima. Zadnji put kada si vozio auto u servisni centar ta kilometraza je ostala tu. Onaj ko kupi auto u sustini moze nazvati taj servis ili putem generalnog zastupnika u toj drzavi doci do servisa i provjeriti km na osnovu broja sasije.
Ja sam imao problema sa DPF-om na Hondi i kada su mi regenerirali u servisu, predlozili su mi da jednom mjesecno vozim auto nekih 15-20 minuta na izmedju 3000 i 3500 obrtaja. I ja ga prebacim na sekvencionalno (automatik), prebacim na manji stepen i 90-100 na sat i uradim tako.
Medjutim, drugi put kada mi se upalila lampica da je DPF pun, meni su u servisu posumnjali da nisu mozda otisli senzori na DPF-u jer sam filter nije imao nesto mnogo pepela kada je bila indikacija da se mora regenerirati. Tad je bilo ljeto, dolazili su godisnji odmori, nisu imali vremena da me prime brzo pa su uradili samo regeneraciju. Ja sam istovremeno promijenio radno mjesto, sto je znacilo da necu morati ici autom na posao te sam auto samo zamijenio.

Sto se tice kilometraze - jeste postoji servisna knjizica i sve se naravno upisuje i arhivira. I sad sta mislis koliko ce ljudi doci na autopijacu da provjeravaju vjerodostojnost iste? Auto dodje na trejleru iz Njemacke, Austrije, Italije u BiH, neki ga napaljeni kupac vidi na autopijaci ili PIK-u i bas ce on zvati taj i taj servis u Njemacku ili Austriju da se uvjeri kako stvari stoje sa servisom? Naravno da ima onih koji hoce ali obicno covjek kad nesto posumnja prilikom kupovine auta, radije odustane nego da ga izgriza crv sumnje.
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#421 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete

Post by jefferson »

Ommadawn wrote:
jefferson wrote:
Ommadawn wrote:Novi dizel motori nisu za kratke vožnje, pogotovo ne gradske gdje se DPF ne zagrije dovoljno da bi pepeo sagorio. Međutim u Swe imaju firme koje se bave pročišćavanjem tih istih (ti skineš dio, pošalješ, oni srede i pošalju nazad) i oni koji su probali, kažu da su zadovoljni. Ja nisam tu varijantu probao dok sam vozio dizela te se u istinitost njihove priče ne mogu zakleti.
Autoindustriju interesuju kupci koji njihove produkte uzimaju nove i imaju maksimalno 3 godine sa mnogo pređenih kilometara. Jebe se njih za nas koji ta auta kupujemo kasnije polovna.
Ja sam jedno svoje auto prodao sa pređenih 280.000 km i lik mi reče “ako ga ne prodam za mjesec dana, ovo ću ja izvesti u Litvaniju ili Rusiju, eventualno Nigeriju”. To auto sigurno neće imati tu brojku na kilometar-satu. I sad ti zamisli tog jadnika koji kupi to auto, za koji je krvavo skupio pare da ga kupi a njemu se pokvari nešto što valja mijenjati na 300.000 iako na kilometar-satu piše 120.000. I šta misliš koliko je takvih auta uvezeno u BiH?
Sve dok temperatura rashladne tekucine u motoru predje preko 60c doci ce do regeneracije ako je to potrebno. Znaci da li se vozi na otvorenom ili ne, za regeneraiju to ne znaci nista sve dok temperatura rashladne tekucine dostigne odredjenu temperaturu. Ono sto buni vozace je to sto otvorena voznja generalno stvara manje pepela a time i odgadja regeneraciju ili u slucaju vecih brzinskih prosjeka dolazi do pasivne regeneracije gdje pepeo sam od sebe izgara usljed konstantnih visokih temperatura ispusnih plinova.
Sto se tice rucno usrokovane regeneracije, mnogi automobili imaju odredjene softverske OBD prikljucke koji mogu pokrenuti regeneraciju. Za BMW i mercedes to je Carly (ja imam taj OBD uredjaj) gdje mozes putem aplikacije na telefonu pokrenuti regeneraciju.
Sto se tice km, kilometraza se moze provjeriti jer se originalna kilometraza takodje pohranjuje u servisnim centrima. Zadnji put kada si vozio auto u servisni centar ta kilometraza je ostala tu. Onaj ko kupi auto u sustini moze nazvati taj servis ili putem generalnog zastupnika u toj drzavi doci do servisa i provjeriti km na osnovu broja sasije.
Ja sam imao problema sa DPF-om na Hondi i kada su mi regenerirali u servisu, predlozili su mi da jednom mjesecno vozim auto nekih 15-20 minuta na izmedju 3000 i 3500 obrtaja. I ja ga prebacim na sekvencionalno (automatik), prebacim na manji stepen i 90-100 na sat i uradim tako.
Medjutim, drugi put kada mi se upalila lampica da je DPF pun, meni su u servisu posumnjali da nisu mozda otisli senzori na DPF-u jer sam filter nije imao nesto mnogo pepela kada je bila indikacija da se mora regenerirati. Tad je bilo ljeto, dolazili su godisnji odmori, nisu imali vremena da me prime brzo pa su uradili samo regeneraciju. Ja sam istovremeno promijenio radno mjesto, sto je znacilo da necu morati ici autom na posao te sam auto samo zamijenio.

Sto se tice kilometraze - jeste postoji servisna knjizica i sve se naravno upisuje i arhivira. I sad sta mislis koliko ce ljudi doci na autopijacu da provjeravaju vjerodostojnost iste? Auto dodje na trejleru iz Njemacke, Austrije, Italije u BiH, neki ga napaljeni kupac vidi na autopijaci ili PIK-u i bas ce on zvati taj i taj servis u Njemacku ili Austriju da se uvjeri kako stvari stoje sa servisom? Naravno da ima onih koji hoce ali obicno covjek kad nesto posumnja prilikom kupovine auta, radije odustane nego da ga izgriza crv sumnje.
Kada ce nastupiti regeneracija DPF-a zavisi od mnogo faktora. Temperatura rashladne tekucine, temperatura ulja, diferencijalni pritisak koji filter razvija (na osnovu kojeg ECU prepoznaje da treba nastupiti regeneracija). Ja sam samo rekao da otvorena voznja nije potrebna ako je sve uredu da nastupi regeneracija. Ono sto servis govori jeste da izvedes auto vani cime ces dovesti rashladnu tekucinu i ulje na potrebnu temperaturu, ECU ce imati vremena da "razmisli" sta treba raditi. Medjutim, ako senzor diferencijalnog pritiska nije uredu, onda moze a i ne mora nastupiti regeneracija. DPF je mila majka kakvih komplikacija ima SCR sistem. To smece ce definitivno ukopa dizel.
Kada je u pitanju servis, to stoji. Medjutim, u BiH se odavno auta vise prodaju iz salona, specijalizovanih auto kuca. Da li se vara? Itekako, ali postoji ancin da se provjeri jbg. Do kupca je.
User avatar
Ommadawn
Posts: 8370
Joined: 20/02/2014 21:15
Location: ...uvijek na pogresnom mjestu u pravo vrijeme!

#422 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete

Post by Ommadawn »

jefferson wrote: Kada ce nastupiti regeneracija DPF-a zavisi od mnogo faktora. Temperatura rashladne tekucine, temperatura ulja, diferencijalni pritisak koji filter razvija (na osnovu kojeg ECU prepoznaje da treba nastupiti regeneracija). Ja sam samo rekao da otvorena voznja nije potrebna ako je sve uredu da nastupi regeneracija. Ono sto servis govori jeste da izvedes auto vani cime ces dovesti rashladnu tekucinu i ulje na potrebnu temperaturu, ECU ce imati vremena da "razmisli" sta treba raditi. Medjutim, ako senzor diferencijalnog pritiska nije uredu, onda moze a i ne mora nastupiti regeneracija. DPF je mila majka kakvih komplikacija ima SCR sistem. To smece ce definitivno ukopa dizel.
Kada je u pitanju servis, to stoji. Medjutim, u BiH se odavno auta vise prodaju iz salona, specijalizovanih auto kuca. Da li se vara? Itekako, ali postoji ancin da se provjeri jbg. Do kupca je.
Govorim ti moje iskustvo sa DPF-om. Kod nas ovdje su auto-magazini pisali o DPF-u kao o tempiranoj bombi koja te lijepo iznenadi. Mene je, zajedno sa EGR-om iznenadila na 160.000 predjenih kilometara. Navjerovatnije je taj senzor o kojem su mi u servisu govorili da se treba srediti, eventualno da zamijene filter a to je kostalo oko 3000 eura i to je bila zadnja solucija. Mozda bih i pristao na zamjenu da mi se isplatilo imati dizelasa (ovdje kod nas je porez visok ako imas dizelasa), jer mi se auto svidjalo kao auto i htio sam da ga zadrzim no drugi su faktori uticali na to.
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#423 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete

Post by jefferson »

Ommadawn wrote:
jefferson wrote: Kada ce nastupiti regeneracija DPF-a zavisi od mnogo faktora. Temperatura rashladne tekucine, temperatura ulja, diferencijalni pritisak koji filter razvija (na osnovu kojeg ECU prepoznaje da treba nastupiti regeneracija). Ja sam samo rekao da otvorena voznja nije potrebna ako je sve uredu da nastupi regeneracija. Ono sto servis govori jeste da izvedes auto vani cime ces dovesti rashladnu tekucinu i ulje na potrebnu temperaturu, ECU ce imati vremena da "razmisli" sta treba raditi. Medjutim, ako senzor diferencijalnog pritiska nije uredu, onda moze a i ne mora nastupiti regeneracija. DPF je mila majka kakvih komplikacija ima SCR sistem. To smece ce definitivno ukopa dizel.
Kada je u pitanju servis, to stoji. Medjutim, u BiH se odavno auta vise prodaju iz salona, specijalizovanih auto kuca. Da li se vara? Itekako, ali postoji ancin da se provjeri jbg. Do kupca je.
Govorim ti moje iskustvo sa DPF-om. Kod nas ovdje su auto-magazini pisali o DPF-u kao o tempiranoj bombi koja te lijepo iznenadi. Mene je, zajedno sa EGR-om iznenadila na 160.000 predjenih kilometara. Navjerovatnije je taj senzor o kojem su mi u servisu govorili da se treba srediti, eventualno da zamijene filter a to je kostalo oko 3000 eura i to je bila zadnja solucija. Mozda bih i pristao na zamjenu da mi se isplatilo imati dizelasa (ovdje kod nas je porez visok ako imas dizelasa), jer mi se auto svidjalo kao auto i htio sam da ga zadrzim no drugi su faktori uticali na to.
Ma to je diferencijalni senzor. Ja sam bedavno to mjenjao, oko 50 dolara za BMW M57 tt motor.
Medjutim dizel se fakat ne isplati posjedovati vise u drzavama gdje postoje striktni eko zakoni. U BiH ljudi skidaju DPF, EGR itd. Medjutim sad kako se ugradjuje SCR sistem samo problem za problemom. Ne mozes ti ustediti na gorivu koliko stalni zahvati na nekoj komponenti SCR sistema kostaju. Benzinci su postali stedljivi do tacke da se fakat dizel ne isplati sa svim komplikacijama koje dodju sa njim. Meni cim garancija istekne na mom autu mjenjam za benzinca.
User avatar
Ommadawn
Posts: 8370
Joined: 20/02/2014 21:15
Location: ...uvijek na pogresnom mjestu u pravo vrijeme!

#424 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete

Post by Ommadawn »

jefferson wrote: Ma to je diferencijalni senzor. Ja sam bedavno to mjenjao, oko 50 dolara za BMW M57 tt motor.
Medjutim dizel se fakat ne isplati posjedovati vise u drzavama gdje postoje striktni eko zakoni. U BiH ljudi skidaju DPF, EGR itd. Medjutim sad kako se ugradjuje SCR sistem samo problem za problemom. Ne mozes ti ustediti na gorivu koliko stalni zahvati na nekoj komponenti SCR sistema kostaju. Benzinci su postali stedljivi do tacke da se fakat dizel ne isplati sa svim komplikacijama koje dodju sa njim. Meni cim garancija istekne na mom autu mjenjam za benzinca.
Pa i ja zbog istih razloga sam presao sa dizelasa na benzinca. Ovdje je porez na dizel mnogo veci, ovisno je i koji je motor i ako je Eko-obiljezen, tad je jeftiniji. Za Accorda sam placao cirka 450-500 eura porez godisnje dok me benzinac izadje 160 eura godisnje sada. Ekonomiju osjetim i na potrosnji - cijene benzina i nafte su skoro iste a i potrosnja auta je tu negdje. Plus, ja ne vozim svakodnevno jer nemam potrebu, obicno idem pjeske ili biciklom osim ako je vrijeme pravo ruzno (vjetar i pljusak) necu tada voditi dijete u skolu i iz skole.

Iskreno receno, sanjam o autu na elektricni pogon. Ali i oni vjerovatno imaju svojih "boli glava"-problema.
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#425 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete

Post by jefferson »

Ommadawn wrote:
jefferson wrote: Ma to je diferencijalni senzor. Ja sam bedavno to mjenjao, oko 50 dolara za BMW M57 tt motor.
Medjutim dizel se fakat ne isplati posjedovati vise u drzavama gdje postoje striktni eko zakoni. U BiH ljudi skidaju DPF, EGR itd. Medjutim sad kako se ugradjuje SCR sistem samo problem za problemom. Ne mozes ti ustediti na gorivu koliko stalni zahvati na nekoj komponenti SCR sistema kostaju. Benzinci su postali stedljivi do tacke da se fakat dizel ne isplati sa svim komplikacijama koje dodju sa njim. Meni cim garancija istekne na mom autu mjenjam za benzinca.
Pa i ja zbog istih razloga sam presao sa dizelasa na benzinca. Ovdje je porez na dizel mnogo veci, ovisno je i koji je motor i ako je Eko-obiljezen, tad je jeftiniji. Za Accorda sam placao cirka 450-500 eura porez godisnje dok me benzinac izadje 160 eura godisnje sada. Ekonomiju osjetim i na potrosnji - cijene benzina i nafte su skoro iste a i potrosnja auta je tu negdje. Plus, ja ne vozim svakodnevno jer nemam potrebu, obicno idem pjeske ili biciklom osim ako je vrijeme pravo ruzno (vjetar i pljusak) necu tada voditi dijete u skolu i iz skole.

Iskreno receno, sanjam o autu na elektricni pogon. Ali i oni vjerovatno imaju svojih "boli glava"-problema.
Vidjet ces cirkusa sa strujom kad celija na bateriji crkne ili instslacija legne zbog hladnoce. Ovdje je haos potraznja za Teslom s tim sto svaki kupac u garazi ima nesto tipa Mercedes GLS.
Post Reply