Onome kojem je vozilo najstarije odnosno ima najvecu predjenu kilometrazuartur morgan wrote: ↑16/09/2022 11:58 Da Golf odnosno vozila iz VW grupacije rade regeneraciju svakih 1.000 km, to bi bilo preidealno
Ne znam baš kako je kod ovih zadnjih modela, ali oni prethodni diesel gate verzije rade dosta češće regeneraciju.
E sad, stil vožnje i trajnost dpf-a. Ima tu po meni dosta zabluda.
Vrlo je jednostavno to testirati, pa vidjeti kad češće a kad sporije radi regeneracije. Više regeneracija ima za posljedicu veće zaprljanje.
Tri vozača, voze isti model auta sa istim dpf-om, svaki dan :
1. Prvi, po gradu Sarajevu od Ilidže do Baščaršije i nazad, 1x dnevno,
2. Drugi, magistralom Konjic-Mostar, i nazad, 1x dnevno
3. Treći, autoputem Zenica-Sarajevo i nazad, 1x dnevno,
Kojem vozaču će nakon godinu dana najviše se zaprljati dpf, kojem manje, a kome najmanje ?
DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
Moderators: _BataZiv_0809, anex
- RagibUzoriti
- Posts: 2658
- Joined: 05/12/2018 14:07
- Location: Zemlja snijega,lososa i plavusa
- Vozim: Vozim se na struju
#1201 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
-
- Posts: 13187
- Joined: 05/12/2012 13:04
#1202 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
Nelogicno je da ti toliko cesto radi regeneraciju u bilo kojim uslovima.. I te tri sedmice meni djeluju previse, al ja sam blecak s dizelima Ovaj kojeg trenutno vozim je prvi dizel u mom vlasnistvu.. Za nejasnoce pitam majstore.. Mene sikira sto se kod mene nikako ne paliartur morgan wrote: ↑16/09/2022 13:51Meni nakon autoputa od cca 150 km sigurno radi regeneraciju na sledećem paljenju auta, a po gradu mogu voziti do tri sedmice sa jednom regeneracijom...jeli to logično
- Optimist
- Posts: 13769
- Joined: 08/02/2010 19:01
- Location: Sarajevo
#1203 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
Moze li pojasnjenje sljedece situacije?EFD22 wrote: ↑16/09/2022 11:43Milion posto. Boje se ljudi gasa.preludezalude wrote: ↑16/09/2022 11:39 Nije problem do auta koliko je do vozaca. Prvo, kupi se neadekvatno auto za svoje potrebe. Drugo, takvo auto se nepravilno vozi.
Odradim relaciju Sar-Ze-Sar bez gasenja vozila, dakle dodjem u Ze, iz auta predam sto imam i odmah nazad. Sve vrijeme na autoputu vozim 140.
Pri povratku kuci on pali regeneraciju.
Dakle odradio sam 100km autoputa, skoro 1h voznje na 2500 okretaja, i to nije bilo dovoljno, ni aktivno ni pasivno ciscenje, vec dok se parkiram pred kucu, nakon 160km, on pali regeneraciju. Gdje je tu logika?
Falswagen 2.0TDI u pitanju.
-
- Posts: 5839
- Joined: 02/04/2015 13:27
- Location: Ilidza إليدزا
- Vozim: Staro željezo
#1204 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
Koje auto ? Pali, a možda i ne skontaš da palilaik1981 wrote: ↑16/09/2022 13:59Nelogicno je da ti toliko cesto radi regeneraciju u bilo kojim uslovima.. I te tri sedmice meni djeluju previse, al ja sam blecak s dizelima Ovaj kojeg trenutno vozim je prvi dizel u mom vlasnistvu.. Za nejasnoce pitam majstore.. Mene sikira sto se kod mene nikako ne paliartur morgan wrote: ↑16/09/2022 13:51
Meni nakon autoputa od cca 150 km sigurno radi regeneraciju na sledećem paljenju auta, a po gradu mogu voziti do tri sedmice sa jednom regeneracijom...jeli to logično
-
- Posts: 3100
- Joined: 14/04/2011 15:03
#1205 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
Auto na otvorenoj cesti rad tzv. pasivnu regeneraciju, odnosno auto pod opterecenjem i zagrijano izgara cestice pepela.
Kad se skupi previse pepela a auto nema uslove za pasivnu regeneraciju ona komp pali aktivnu regeneraciju.
U oba slucaja svi elementi koji uticu na regeneraciju moraju biti ispravni,a to su kod vecine auta: ispravni grijaci, ispravan termostat, dovoljno goriva, mozda jos neki dio u zavisnoti id modela i proizvidjaca i da se postignu uslovi za regeneraciju.
Kad se skupi previse pepela a auto nema uslove za pasivnu regeneraciju ona komp pali aktivnu regeneraciju.
U oba slucaja svi elementi koji uticu na regeneraciju moraju biti ispravni,a to su kod vecine auta: ispravni grijaci, ispravan termostat, dovoljno goriva, mozda jos neki dio u zavisnoti id modela i proizvidjaca i da se postignu uslovi za regeneraciju.
-
- Posts: 521
- Joined: 13/09/2022 07:16
#1206 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
Ja bih to na 2917 rpm.
-
- Posts: 1877
- Joined: 11/03/2013 21:21
#1207 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
Optimist wrote: ↑16/09/2022 14:20Moze li pojasnjenje sljedece situacije?
Odradim relaciju Sar-Ze-Sar bez gasenja vozila, dakle dodjem u Ze, iz auta predam sto imam i odmah nazad. Sve vrijeme na autoputu vozim 140.
Pri povratku kuci on pali regeneraciju.
Dakle odradio sam 100km autoputa, skoro 1h voznje na 2500 okretaja, i to nije bilo dovoljno, ni aktivno ni pasivno ciscenje, vec dok se parkiram pred kucu, nakon 160km, on pali regeneraciju. Gdje je tu logika?
Falswagen 2.0TDI u pitanju.
Moze biti logika da dizne, turbo nije OK i onda prozivodi previse pepela (crnila) i zato tako cesto radi regeneraciju.
Lose sagorijevanje pa zacas napuni dpf do grancie gdje mora upaliti aktivnu regeneraciju.
Kod mene ako odradi regeneraciju na otvorenoj cesti pri vecem gasu (idealno autoput i 3000 obr ili vise oko 10-15 minuta dok cisti) tad sam miran iduce 3 sedmice, ako cisti u gradu onda se zna desiti da sedmicno cisti.
(prije mozda mjesec dana, povratak s mora, upalila ciscenje prije Trebinja. oko 10 minuta sam drzao na 4000 obr motor da bi bacilo gresku motora i prekinulo ciscenje (klapna gasa zaprljana, valja skinut i ocistit) i onda cim sam izasao na autoput kod Sarajeva, malo jaci gas upali ponovo ciscenje, 4 brzina, 3000 obrt i tako udri sve do naplatni (12 minuta voznje od ulaza Tarcin do naplatne) gdje me ufatio manji zastoj ali zavrsila je regeneraciju u mjestu) i evo sad vec mjesec dana nije palila ciscenje dpf.
-
- Posts: 13187
- Joined: 05/12/2012 13:04
-
- Posts: 1877
- Joined: 11/03/2013 21:21
#1209 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
U vecini slucajeva mozes skontati po potrosnji (dosta veca bude), bucnijem radu motora (u leri radi na vecim obrtajima), negdje upali i klimu automaski, valjski ventilator isto i smrat kao da gori guma ako si u mjestu.
Kod mene isto nema lampice ali najlakse skontam po kazaljci pritiska turba.
(u leri otvori turbo i nije na 0, a u voznji opet nakon pustanja gasa zakuca kazaljku na 0 istog momenta)
- Romeo 80
- Posts: 4430
- Joined: 11/12/2006 16:55
- Location: Seljajevo, al Centar brale
- Grijem se na: Džemper
- Vozim: Azijsku nakazu
#1210 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
Sta je lera?!
- Qler
- Posts: 23715
- Joined: 18/10/2004 14:49
- Location: Sarajevo
#1211 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
Ne kontam sta se zalite, nije da niste znali za DPF i kako radi... suti i trpi. I meni se pali pa stojim pred zgradom kad me tu potrefi, jebaji ga... A nije da ga ne derem...
- ZoomZoomKiwi
- Posts: 11238
- Joined: 10/03/2022 22:16
#1212 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
To nije u dure.Optimist wrote: ↑16/09/2022 14:20Moze li pojasnjenje sljedece situacije?
Odradim relaciju Sar-Ze-Sar bez gasenja vozila, dakle dodjem u Ze, iz auta predam sto imam i odmah nazad. Sve vrijeme na autoputu vozim 140.
Pri povratku kuci on pali regeneraciju.
Dakle odradio sam 100km autoputa, skoro 1h voznje na 2500 okretaja, i to nije bilo dovoljno, ni aktivno ni pasivno ciscenje, vec dok se parkiram pred kucu, nakon 160km, on pali regeneraciju. Gdje je tu logika?
Falswagen 2.0TDI u pitanju.
Ili se nekad previše zaprljao pa mu nema pomoći, ili je neki drugi problem koji su ovdje gore već naveli, od grijača, turba, dizni itd.
Način vožnje možda ima manje veze sa brzinom koju održavaš, a više sa ubrzanjem do te željene brzine.
Kod mene je i na 132kW i 400 i kusur Nm gas najčešće do poda dok ne dođem do brzine koja mi treba, i onda je održavam. Možda je to fazon, nemam pojma iskreno, ali znam da evo nakon baš bruku kilometara sa dizelima raznih proizvođača, nemam problema nikakvih.
A može biti i do ulja koje sipate, ACEA gradacija je tu bitnija nego SAE broj.
-
- Posts: 13187
- Joined: 05/12/2012 13:04
#1213 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
Nista od toga nisam primjetio.. Nisam pratio to u vezi turba.. Zna nekad na autoputu dici potrosnju po bordu na nekih 8 litara, a uglavnom mi je u tom rezimu voznje uobicajena potrosnja oko 6l.. Mozda tad radi regeneraciju.. Glupo sto nema neka lampica da javi kad radi reg.. Postoji li nacin da se regeneracija manuelno pokrene.. Postoji li neki rezim voznje koji ce je pokrenuti ili to radi iskljucivo automatski.. Za kiu pravo malo podataka na netu kada je dpf u pitanju.. Valjda je i to neki dobar znakaxe22 wrote: ↑16/09/2022 15:39U vecini slucajeva mozes skontati po potrosnji (dosta veca bude), bucnijem radu motora (u leri radi na vecim obrtajima), negdje upali i klimu automaski, valjski ventilator isto i smrat kao da gori guma ako si u mjestu.
Kod mene isto nema lampice ali najlakse skontam po kazaljci pritiska turba.
(u leri otvori turbo i nije na 0, a u voznji opet nakon pustanja gasa zakuca kazaljku na 0 istog momenta)
-
- Posts: 2891
- Joined: 30/04/2020 19:47
#1214 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
To je slucaj sa svakim 2.0 tdiEFD22 wrote: ↑16/09/2022 15:49To nije u dure.Optimist wrote: ↑16/09/2022 14:20
Moze li pojasnjenje sljedece situacije?
Odradim relaciju Sar-Ze-Sar bez gasenja vozila, dakle dodjem u Ze, iz auta predam sto imam i odmah nazad. Sve vrijeme na autoputu vozim 140.
Pri povratku kuci on pali regeneraciju.
Dakle odradio sam 100km autoputa, skoro 1h voznje na 2500 okretaja, i to nije bilo dovoljno, ni aktivno ni pasivno ciscenje, vec dok se parkiram pred kucu, nakon 160km, on pali regeneraciju. Gdje je tu logika?
Falswagen 2.0TDI u pitanju.
Iako mene nije pitao, razlog tome je sto puni vise dpf sto ga vozi na visim obrtajima ( brze, zesce, sa vise gasa ) sto je i logicno. Kad ce auto vise "dimit" ( punit dpf ) sa vise ili manje gasa ?
Tacno je i da kod drugih proizvodjaca manje radi regeneraciju u odnosu na VW. Zasto...nisam istrazivao. Ali kod svakog je isti princip, vise gasa.. vise puni dpf.. vise regeneracija, i obrnuto.
-
- Posts: 2891
- Joined: 30/04/2020 19:47
#1215 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
Mozda, a mozda i neRagibUzoriti wrote: ↑16/09/2022 13:51Onome kojem je vozilo najstarije odnosno ima najvecu predjenu kilometrazuartur morgan wrote: ↑16/09/2022 11:58 Da Golf odnosno vozila iz VW grupacije rade regeneraciju svakih 1.000 km, to bi bilo preidealno
Ne znam baš kako je kod ovih zadnjih modela, ali oni prethodni diesel gate verzije rade dosta češće regeneraciju.
E sad, stil vožnje i trajnost dpf-a. Ima tu po meni dosta zabluda.
Vrlo je jednostavno to testirati, pa vidjeti kad češće a kad sporije radi regeneracije. Više regeneracija ima za posljedicu veće zaprljanje.
Tri vozača, voze isti model auta sa istim dpf-om, svaki dan :
1. Prvi, po gradu Sarajevu od Ilidže do Baščaršije i nazad, 1x dnevno,
2. Drugi, magistralom Konjic-Mostar, i nazad, 1x dnevno
3. Treći, autoputem Zenica-Sarajevo i nazad, 1x dnevno,
Kojem vozaču će nakon godinu dana najviše se zaprljati dpf, kojem manje, a kome najmanje ?
-
- Posts: 1877
- Joined: 11/03/2013 21:21
#1216 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
Leru?
rad motora u prazno sto bi rekli, ili ti ga u mjestu.
Mozda sam se lose izrazio.
Meni na pamet padne odmah afera s dizelskim motorima kod VW.artur morgan wrote: ↑16/09/2022 16:24To je slucaj sa svakim 2.0 tdi
Iako mene nije pitao, razlog tome je sto puni vise dpf sto ga vozi na visim obrtajima ( brze, zesce, sa vise gasa ) sto je i logicno. Kad ce auto vise "dimit" ( punit dpf ) sa vise ili manje gasa ?
Tacno je i da kod drugih proizvodjaca manje radi regeneraciju u odnosu na VW. Zasto...nisam istrazivao. Ali kod svakog je isti princip, vise gasa.. vise puni dpf.. vise regeneracija, i obrnuto.
- Evolution_IV
- Posts: 13839
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#1217 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
ti dobro pazi na njega , jer ti moze motor unistit tj. radilicuRomeo 80 wrote: ↑16/09/2022 12:49 Prvi ja nastojim ne voziti na previse niskim obrtajima, ali dajte mi otkrije jednu tajnu? Kako to uspijevate u gradskim uslovima, kad svi voze 25 kmh?! Stalno vozite u prvoj?
Meni je vec pri 30ak na sat u drugoj auto ispod 2000
Od prokletih gamizaca po cesti, ne mozes do trece kao covjek doci
@artur morgan
ma kakvo gasanje da utice, utice lose sagorijevanje i poklapanje auta gdje nije efikasno, ko ga dere od 2000 do 4000 taj skoro ili nikako nema problema ni sa cim, osim sa potrosnjom...najvise cadji ide kad debili poklope gas na 1200 i cekaju da krene vuc, goriva ima, on sve daje ali zraka ne i onda ga puni zivotom
@Optimist
to i mene iznervira, izgleda da ima neki interval(hajmo rec oko 1000km na mom autu), gdje je upali bez obzira kako vozio, e sad nekad to traje kratko a nekad duze, sve zavisi kako sam i gdje vozio prije toga
i jeblo majku, vazda se potrefi kad trebas parkirat i ugasit auto, koda tempira
- Optimist
- Posts: 13769
- Joined: 08/02/2010 19:01
- Location: Sarajevo
#1218 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
Mozda se nismo razumjeli. Regeneraciju radi svakih 800-1000km sto je normalno. Problem je momenat sto je upali nakon 100km voznje autoputem, i to kad dodjem pred kucu. Ne uradi pasivnu. Onda od mene trazi da se vozam okolo jos neko vrijeme, ili da parkiram i drzim gas u mjestu kako bi zavrsio.axe22 wrote: ↑16/09/2022 15:10Optimist wrote: ↑16/09/2022 14:20
Moze li pojasnjenje sljedece situacije?
Odradim relaciju Sar-Ze-Sar bez gasenja vozila, dakle dodjem u Ze, iz auta predam sto imam i odmah nazad. Sve vrijeme na autoputu vozim 140.
Pri povratku kuci on pali regeneraciju.
Dakle odradio sam 100km autoputa, skoro 1h voznje na 2500 okretaja, i to nije bilo dovoljno, ni aktivno ni pasivno ciscenje, vec dok se parkiram pred kucu, nakon 160km, on pali regeneraciju. Gdje je tu logika?
Falswagen 2.0TDI u pitanju.
Moze biti logika da dizne, turbo nije OK i onda prozivodi previse pepela (crnila) i zato tako cesto radi regeneraciju.
Lose sagorijevanje pa zacas napuni dpf do grancie gdje mora upaliti aktivnu regeneraciju.
Kod mene ako odradi regeneraciju na otvorenoj cesti pri vecem gasu (idealno autoput i 3000 obr ili vise oko 10-15 minuta dok cisti) tad sam miran iduce 3 sedmice, ako cisti u gradu onda se zna desiti da sedmicno cisti.
(prije mozda mjesec dana, povratak s mora, upalila ciscenje prije Trebinja. oko 10 minuta sam drzao na 4000 obr motor da bi bacilo gresku motora i prekinulo ciscenje (klapna gasa zaprljana, valja skinut i ocistit) i onda cim sam izasao na autoput kod Sarajeva, malo jaci gas upali ponovo ciscenje, 4 brzina, 3000 obrt i tako udri sve do naplatni (12 minuta voznje od ulaza Tarcin do naplatne) gdje me ufatio manji zastoj ali zavrsila je regeneraciju u mjestu) i evo sad vec mjesec dana nije palila ciscenje dpf.
@EFD22
- wickerman
- Posts: 1680
- Joined: 23/05/2010 21:57
- Location: Dobrinja
#1219 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
Pali DPF cca svakih 10 dana,odvezem krug na autoputu i ugasi se. Sta mi preporucujete: da skidam,da cistim fizicki ili ono kod Neskovica?
Presao 183 000,TDI
Presao 183 000,TDI
-
- Posts: 2033
- Joined: 30/11/2020 16:31
#1220 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
Ja jos nikad nisam primijetio da mi auto radi regeneraciju. Vozio Sportagea 3 godine, sad 3008 dvije godine i nista. Ima li neka lampica ili neki krc da me obavijesti ako auto radi regeneraciju?
- beco
- Posts: 3461
- Joined: 25/08/2004 14:22
#1221 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
Ja isto ne znam kad radi regeneraciju. Megane 3 2.0 dci.
Kod mene nije općenito štediša tako da ne skontam kad uradi.
Kod mene nije općenito štediša tako da ne skontam kad uradi.
-
- Posts: 2119
- Joined: 01/06/2016 16:42
#1222 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
A sto vozite dizele i jebete se sa tim regenracijama, Boga vam?
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37296
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
-
- Posts: 2119
- Joined: 01/06/2016 16:42
#1224 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
Ja iskreno ne vidim prednost modernog dizela, ali ni u cemu.bitanga_sa_otesa wrote: ↑16/09/2022 18:46pa vole oni to
tema se moze preimenovati u jadi vlasnika poluraspadnutih mezara na naftu
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37296
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact: