Eh, pa ja sam na istoj frekvenciji već godinama samo jednom kažu da mi ne vjeruju, drugi put da nemam pojma, treći me onako ispljuju bezveze itd itdBakir1 wrote:Smiju se Daciji a ne shvaćaju cinjenicu da placaju zamaskirane dacije
DIZELAŠI - Hasta La Vista!
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 2396
- Joined: 08/02/2016 20:34
#826 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!
-
- Posts: 1375
- Joined: 05/06/2014 09:03
#827 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!
Dacia je u prednosti, njen imidž dobije na vrijednosti asociranjem s mercedesom. Mercedes, s druge strane, gubi na imidžu asociranjem s Daciom. Što prosječnog kupca interesuje ko i lanjski snijeg.Me_again wrote:Eh, pa ja sam na istoj frekvenciji već godinama samo jednom kažu da mi ne vjeruju, drugi put da nemam pojma, treći me onako ispljuju bezveze itd itdBakir1 wrote:Smiju se Daciji a ne shvaćaju cinjenicu da placaju zamaskirane dacije
- konektovan
- Posts: 40525
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#828 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!
Novi Audi A4 2.0 tdi 190 KS DsG mjenjac, kod ttgovaca u BiH, cijena najnize ponude je bila u razlici od cak 5 000 KM. Nedavno kupljen i nisam mogao vjerovati .
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#829 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!
https://www.consumeraffairs.com/news04/ ... ement.htmlMe_again wrote:Ove priče mi u zadnje vrijeme najviše liče na ribarske. Jbt, kolike li su to marže u automobilskoj industriji, mnogi godinama plačaju milionske ili milijarderske odštete radi ovoga ili onoga a niko ne zatvara kompaniju.jefferson wrote:Ne govorim o indirektnom ubrizgavanju nego direktnom ubrizgavanju.Dozer wrote:E, zato ja auto servisiram samo u ovlastenom servisu. Sve sto stave i naspu je njihovo, i sve sto i ako zglajza je do njih.
A motori kao motori se i nisu bas nesto pretjerano promijenili u zadnjih 20-ak godina. Samo se dodaju razni dodaci poput turbina i novih filtera, i novi mjenjaci, ali motori su uglavnom isti.
Za injection u Toyoti...tesko mi je povjerovati da se tamo koristi tek zadnje dvije godine. Mislim, to je sistem koji svi koriste vec bar 15 godina, pa tako i Toyota... Ne znam da sam od 2001. vidio nov auto s karburatorom/rasplinjacem...
Sto se tice ovlastenog servisa, ovo sto sam ja spomenuo oko V6 motora u Toyoti je bila preporuka Toyote. Toyota su tuzili zbog pogresnih preporuka u servisnoj knjizici i na kraju samog ulja koje su koristili u servisima. Izgubili su na sudu i jos uvijek ima fond iz kojeg se placa odsteta vlasnicim tog motora.
Isto je sa VW 1.8T motorom koji je do 2001 imao probleme u SAD upravo zbog preporuka VW-a.
Hajmo malo odvaditi, nema smisla više .....
VW za dizel skandal otkupljuje u potpunosti auta sa EA189 motorom a sa EA288 motorom daje 7,200 dolara i popravak SCR sistema ili potpuni otkup ako vlansik nece popravak.
Kod mene prijatelj se odlucio na 7,000 dolara i popravak sistema. Jos ce zaraditi an autu jer im je cijena opet ko da su suho zlato.
U SAD imas tkz Tort zakone koji su daleko storziji nego u EU, a koji omogucavaju prakticno da svako tuzi svakog za prevaru. Zato VW od americkih kupaca otkupljuje auta ili ima palca toh 7000 i popravak a evropski su dobili ozada bez upotrebe vazelina.
-
- Posts: 2396
- Joined: 08/02/2016 20:34
#830 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!
Super, znaci dobra ta Amerika.
Da sam ranije znao da je to tako mozda bih i ja emigrirao.
Mene vala nece VW zahebati ni u USA ni u EU
Da sam ranije znao da je to tako mozda bih i ja emigrirao.
Mene vala nece VW zahebati ni u USA ni u EU
- Dozer
- Posts: 28379
- Joined: 19/09/2008 10:14
- Location: Zemlja maloumne ENV matrice...
#831 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!
Jedino sam pogrijesio sto nisam napisao "direct injection".amar1994 wrote:grijesis , injecton znaci ubrizgavanje
nije karburator jedini
port injecton , EFI , , jetronic, mehanicko ubrizgavanje , ima toga
Naravno da "injection" znaci ubrizgavanje. Koliko se ja sjecam, a sjecam se, "injection" je termin koji se pojavio kada je uvedeno direktno ubrizgavanje, koje je zamijenilo karburatorsku smjesu, i cime su uklonjeni karburatori iz motora.
Opet ti, i opet standardno - ironicni komentar bez ikakvog objasnjenjavauvau wrote:Skromno je tvoje znanje, zaista.Dozer wrote:Pa "injection" je direktno ubrizgavanje... Karburator je indirektno.
----
Sto se marzi tice, evo jedan primjer za Mercedesa. Jaran mi radi tamo vec 20 i kusur godina, u Stutgartu, i on kaze da je fabricka marza 100%.
Za C klasu recimo, najskuplju limuzinu sa svom mogucom opremom, sto je C 400 (ne AMG), kaze da u proizvodnji kosta ukupno 11.000 EUR. I to je cijena prije izlaska iz postrojenja. Cim se parkira na fabricki parking, cijena je 22.000 EUR, i po toj cijeni ga otkupljuju distributeri, koji onda na tu cijenu dodaju svoju marzu koja je do 50%, pa je cijena za koncesionare na krajnjem odredistu prodaje tada oko 33-34.000 EUR.
Kod nas takav model kosta preko 45.000 EUR + PDV i carina, sto znaci da se i nas diler/koncesionar ovdje ugradio oko 35-40%.
Naravno, kao i kod svakog brenda, proizvodjac uvijek krajnjem koncesionaru daje "preporucenu cijenu" za svaki model, a koje se koncesionar mora pridrzavati u svom cjenovniku.
Ili, primjer jednog od vozila koje sam kupovao nekad 2001., na povlasticu, pa sam morao dobiti uvoznu fakturu kako bih zavrsio papire. Na toj fakturi je stajala cifra od 11.200 EUR, i to je bila konacna cifra koju je platio koncesionar ovdje. Na njegovom cjenovniku je taj auto kostao 36.500 KM.
Last edited by Dozer on 14/06/2018 10:26, edited 1 time in total.
-
- Posts: 2950
- Joined: 30/11/2017 13:53
#832 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!
Indirektno: mehanicko - karburator, elektronsko - single point, multi point
Direktno: samo jedna vrsta, uvijek direktno u cilindar
Pojam "injection" je star koliko i prvo elektronsko indirektno ubrizgavanje.
Direktno: samo jedna vrsta, uvijek direktno u cilindar
Pojam "injection" je star koliko i prvo elektronsko indirektno ubrizgavanje.
-
- Posts: 7686
- Joined: 14/06/2012 22:59
#833 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!
Ubrizgavanje goriva je postojalo puno prije uvođenja bilo kakve elektronike.UmaX wrote:Indirektno: mehanicko - karburator, elektronsko - single point, multi point
Direktno: samo jedna vrsta, uvijek direktno u cilindar
Pojam "injection" je star koliko i prvo elektronsko indirektno ubrizgavanje.
Bosch K-Jetronic, mehaničko ubrizgavanje goriva:
- madner
- Posts: 56761
- Joined: 09/08/2004 16:35
#834 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!
Mercedes ima najvecu marzu u industriju, posto je dionicko drustvo moze se i lagano izracunati. Oko 2200 eura po vozilu.
- Dozer
- Posts: 28379
- Joined: 19/09/2008 10:14
- Location: Zemlja maloumne ENV matrice...
#835 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!
E jbg... Pa logicno da se termin "ubrizgavanje" (eng. injection) odnosi na sve moguce nacine ubrizgavanja goriva (ili bilo cega drugog) pod pritiskom u nesto.
Kazem da se taj termin poceo koristiti kao referenca koja se odnosila na direktno ubrizgavanje.
Jbt, ovdje stvarno treba biti mikroskopski precizan kad nesto napises, inace se odmah aktivira pametologija...
Kazem da se taj termin poceo koristiti kao referenca koja se odnosila na direktno ubrizgavanje.
Jbt, ovdje stvarno treba biti mikroskopski precizan kad nesto napises, inace se odmah aktivira pametologija...
- beni-bu-man
- Posts: 17400
- Joined: 10/04/2012 09:01
- Location: On land, air, or sea, I don't need No I.D
#836 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!
Sta si drugo ocekivao na forumu, sve Dr. Mr. Prof... kurac palacDozer wrote:E jbg... Pa logicno da se termin "ubrizgavanje" (eng. injection) odnosi na sve moguce nacine ubrizgavanja goriva (ili bilo cega drugog) pod pritiskom u nesto.
Kazem da se taj termin poceo koristiti kao referenca koja se odnosila na direktno ubrizgavanje.
Jbt, ovdje stvarno treba biti mikroskopski precizan kad nesto napises, inace se odmah aktivira pametologija...
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#837 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!
Otakd se termin "ubrizgavanje" pocinje koristiti sa pojavim DI motora? Prvi put cujem tako nesto. Pojam ubrizgavanje u nekom neformalnom terminu se koristi otkako su se kod nas pocela masovno pojavljivati vozila tipa Golf GTI i slicno iako termin "ajnspric" je bio najzastupljenijiDozer wrote:E jbg... Pa logicno da se termin "ubrizgavanje" (eng. injection) odnosi na sve moguce nacine ubrizgavanja goriva (ili bilo cega drugog) pod pritiskom u nesto.
Kazem da se taj termin poceo koristiti kao referenca koja se odnosila na direktno ubrizgavanje.
Jbt, ovdje stvarno treba biti mikroskopski precizan kad nesto napises, inace se odmah aktivira pametologija...
Na engleskom bar indirektno ubrizgavanje se vodi pod "port injection" a direktno je jbg. direktno ubrzigavanje iako sve vise auta ima kombinaciju DI i port ili indirektno da bi se sprjecila pojava karbonskih naslaga na ventilima.
- Dozer
- Posts: 28379
- Joined: 19/09/2008 10:14
- Location: Zemlja maloumne ENV matrice...
#839 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!
Upravo to. Ali, dzaba pricati...
-
- Posts: 2950
- Joined: 30/11/2017 13:53
#840 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!
I stand corrected. Nisam ni znao da su postojali takvi sistemi. Dakle, ubrizgavanje koristeci dizne (ilitiga injektore) je postojalo i prije elektronike.Seawolf wrote:Ubrizgavanje goriva je postojalo puno prije uvođenja bilo kakve elektronike.UmaX wrote:Indirektno: mehanicko - karburator, elektronsko - single point, multi point
Direktno: samo jedna vrsta, uvijek direktno u cilindar
Pojam "injection" je star koliko i prvo elektronsko indirektno ubrizgavanje.
Bosch K-Jetronic, mehaničko ubrizgavanje goriva:
- konektovan
- Posts: 40525
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#841 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!
Opet dozer nešto dokazuje.....
- basicm
- Posts: 10461
- Joined: 16/01/2012 21:38
#842 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!
Dzaba sto ti ljudi pisu, ti svoje pa svoje.Dozer wrote:Upravo to. Ali, dzaba pricati...
Injection, ajnspric, je ubrizgavanje. DIREKTNO ubrizgavanje je to kako pise. I ono je mnogo mladje nego “injection”
Izgleda da ne znas elementarne stvari oko sistema, a ovamo prorices propast dizela i reklamiras HHO.
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#843 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!
https://mlfree.com/ubrizgavanje-goriva/
https://dr.nsk.hr/islandora/object/fpz% ... m/PDF/view stvaka 4 , od str. 16 do str. 29.
malo procitaj , nije na odmet pa se vrati na temu , nemoj kontrirat samo jbo ga ti
-
- Posts: 7686
- Joined: 14/06/2012 22:59
#844 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!
Da, postojalo je puno prije.UmaX wrote: I stand corrected. Nisam ni znao da su postojali takvi sistemi. Dakle, ubrizgavanje koristeci dizne (ilitiga injektore) je postojalo i prije elektronike.
U stvari, prvi otto motor, koji je imao direktno ubrizgavanje benzina u cilindre motora, a koji je išao u (i to prilično) velikoserijsku proizvodnju, počeo se proizvoditi 1935-e godine.
- konektovan
- Posts: 40525
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#845 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!
Direktno ubrizgavanje je pocelo masovno da se upotrebljava u avionskim motorima i to mnogo ranije nego u automobilima.
-
- Posts: 1375
- Joined: 05/06/2014 09:03
#846 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!
Skromno, zaista skromno.
- konektovan
- Posts: 40525
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#847 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!
Otjer'o si dozera bezzeze.vauvau wrote:Skromno, zaista skromno.
- Dozer
- Posts: 28379
- Joined: 19/09/2008 10:14
- Location: Zemlja maloumne ENV matrice...
#848 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!
Eh, kad bi mene ovakvi tjerali...
Madner postavi oznaku (koje se ja ne sjetih), pa me zanima da li su vozila s tim "i" imala karburatore ili se radi o vozilima s direktnim ubrizgavanjem?
(Sad ce pametologija - jel' to za benzinca ili dizela? )
Madner postavi oznaku (koje se ja ne sjetih), pa me zanima da li su vozila s tim "i" imala karburatore ili se radi o vozilima s direktnim ubrizgavanjem?
(Sad ce pametologija - jel' to za benzinca ili dizela? )
Last edited by Dozer on 14/06/2018 13:22, edited 3 times in total.
-
- Posts: 324
- Joined: 13/06/2016 11:53
#849 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!
Svojevremeno kada sam kupovao nova vozila (konkretno Audije) placao sam za apsolutno istu opremu,isto vozilo,sve isto po 9 hiljada manje. Samo u drugom kantonukonektovan wrote:Novi Audi A4 2.0 tdi 190 KS DsG mjenjac, kod ttgovaca u BiH, cijena najnize ponude je bila u razlici od cak 5 000 KM. Nedavno kupljen i nisam mogao vjerovati .
I kada spomenes to forumskim kliksovcima,vele da lazes.Nije moguce
- Dozer
- Posts: 28379
- Joined: 19/09/2008 10:14
- Location: Zemlja maloumne ENV matrice...
#850 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!
Naravno da je moguce. Isti auto ne kosta isto u TK, Banja Luci i Sarajevu.
U Sarajevu je sve ubjedljivo najskuplje, od kafe, pa do auta.
U Sarajevu je sve ubjedljivo najskuplje, od kafe, pa do auta.