DIZELAŠI - Hasta La Vista!

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
Me_again
Posts: 2396
Joined: 08/02/2016 20:34

#826 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!

Post by Me_again »

Bakir1 wrote:Smiju se Daciji a ne shvaćaju cinjenicu da placaju zamaskirane dacije :mrgreen:
Eh, pa ja sam na istoj frekvenciji već godinama samo jednom kažu da mi ne vjeruju, drugi put da nemam pojma, treći me onako ispljuju bezveze itd itd :-D
vauvau
Posts: 1375
Joined: 05/06/2014 09:03

#827 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!

Post by vauvau »

Me_again wrote:
Bakir1 wrote:Smiju se Daciji a ne shvaćaju cinjenicu da placaju zamaskirane dacije :mrgreen:
Eh, pa ja sam na istoj frekvenciji već godinama samo jednom kažu da mi ne vjeruju, drugi put da nemam pojma, treći me onako ispljuju bezveze itd itd :-D
Dacia je u prednosti, njen imidž dobije na vrijednosti asociranjem s mercedesom. Mercedes, s druge strane, gubi na imidžu asociranjem s Daciom. Što prosječnog kupca interesuje ko i lanjski snijeg.
User avatar
konektovan
Posts: 40525
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#828 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!

Post by konektovan »

Novi Audi A4 2.0 tdi 190 KS DsG mjenjac, kod ttgovaca u BiH, cijena najnize ponude je bila u razlici od cak 5 000 KM. Nedavno kupljen i nisam mogao vjerovati .
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#829 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!

Post by jefferson »

Me_again wrote:
jefferson wrote:
Dozer wrote:E, zato ja auto servisiram samo u ovlastenom servisu. Sve sto stave i naspu je njihovo, i sve sto i ako zglajza je do njih.
A motori kao motori se i nisu bas nesto pretjerano promijenili u zadnjih 20-ak godina. Samo se dodaju razni dodaci poput turbina i novih filtera, i novi mjenjaci, ali motori su uglavnom isti.

Za injection u Toyoti...tesko mi je povjerovati da se tamo koristi tek zadnje dvije godine. Mislim, to je sistem koji svi koriste vec bar 15 godina, pa tako i Toyota... Ne znam da sam od 2001. vidio nov auto s karburatorom/rasplinjacem...
Ne govorim o indirektnom ubrizgavanju nego direktnom ubrizgavanju.
Sto se tice ovlastenog servisa, ovo sto sam ja spomenuo oko V6 motora u Toyoti je bila preporuka Toyote. Toyota su tuzili zbog pogresnih preporuka u servisnoj knjizici i na kraju samog ulja koje su koristili u servisima. Izgubili su na sudu i jos uvijek ima fond iz kojeg se placa odsteta vlasnicim tog motora.
Isto je sa VW 1.8T motorom koji je do 2001 imao probleme u SAD upravo zbog preporuka VW-a.
Ove priče mi u zadnje vrijeme najviše liče na ribarske. Jbt, kolike li su to marže u automobilskoj industriji, mnogi godinama plačaju milionske ili milijarderske odštete radi ovoga ili onoga a niko ne zatvara kompaniju.
Hajmo malo odvaditi, nema smisla više .....
https://www.consumeraffairs.com/news04/ ... ement.html
VW za dizel skandal otkupljuje u potpunosti auta sa EA189 motorom a sa EA288 motorom daje 7,200 dolara i popravak SCR sistema ili potpuni otkup ako vlansik nece popravak.
Kod mene prijatelj se odlucio na 7,000 dolara i popravak sistema. Jos ce zaraditi an autu jer im je cijena opet ko da su suho zlato.
U SAD imas tkz Tort zakone koji su daleko storziji nego u EU, a koji omogucavaju prakticno da svako tuzi svakog za prevaru. Zato VW od americkih kupaca otkupljuje auta ili ima palca toh 7000 i popravak a evropski su dobili ozada bez upotrebe vazelina.
Me_again
Posts: 2396
Joined: 08/02/2016 20:34

#830 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!

Post by Me_again »

Super, znaci dobra ta Amerika.
Da sam ranije znao da je to tako mozda bih i ja emigrirao.
Mene vala nece VW zahebati ni u USA ni u EU :D
User avatar
Dozer
Posts: 28379
Joined: 19/09/2008 10:14
Location: Zemlja maloumne ENV matrice...

#831 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!

Post by Dozer »

amar1994 wrote:grijesis :D , injecton znaci ubrizgavanje

nije karburator jedini :D
port injecton , EFI , , jetronic, mehanicko ubrizgavanje , ima toga :)
Jedino sam pogrijesio sto nisam napisao "direct injection".
Naravno da "injection" znaci ubrizgavanje. Koliko se ja sjecam, a sjecam se, "injection" je termin koji se pojavio kada je uvedeno direktno ubrizgavanje, koje je zamijenilo karburatorsku smjesu, i cime su uklonjeni karburatori iz motora.
vauvau wrote:
Dozer wrote:Pa "injection" je direktno ubrizgavanje... Karburator je indirektno.
Skromno je tvoje znanje, zaista.
Opet ti, i opet standardno - ironicni komentar bez ikakvog objasnjenja :lol:

----
Sto se marzi tice, evo jedan primjer za Mercedesa. Jaran mi radi tamo vec 20 i kusur godina, u Stutgartu, i on kaze da je fabricka marza 100%.
Za C klasu recimo, najskuplju limuzinu sa svom mogucom opremom, sto je C 400 (ne AMG), kaze da u proizvodnji kosta ukupno 11.000 EUR. I to je cijena prije izlaska iz postrojenja. Cim se parkira na fabricki parking, cijena je 22.000 EUR, i po toj cijeni ga otkupljuju distributeri, koji onda na tu cijenu dodaju svoju marzu koja je do 50%, pa je cijena za koncesionare na krajnjem odredistu prodaje tada oko 33-34.000 EUR.
Kod nas takav model kosta preko 45.000 EUR + PDV i carina, sto znaci da se i nas diler/koncesionar ovdje ugradio oko 35-40%.
Naravno, kao i kod svakog brenda, proizvodjac uvijek krajnjem koncesionaru daje "preporucenu cijenu" za svaki model, a koje se koncesionar mora pridrzavati u svom cjenovniku.

Ili, primjer jednog od vozila koje sam kupovao nekad 2001., na povlasticu, pa sam morao dobiti uvoznu fakturu kako bih zavrsio papire. Na toj fakturi je stajala cifra od 11.200 EUR, i to je bila konacna cifra koju je platio koncesionar ovdje. Na njegovom cjenovniku je taj auto kostao 36.500 KM.
Last edited by Dozer on 14/06/2018 10:26, edited 1 time in total.
UmaX
Posts: 2950
Joined: 30/11/2017 13:53

#832 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!

Post by UmaX »

Indirektno: mehanicko - karburator, elektronsko - single point, multi point
Direktno: samo jedna vrsta, uvijek direktno u cilindar

Pojam "injection" je star koliko i prvo elektronsko indirektno ubrizgavanje.
Seawolf
Posts: 7686
Joined: 14/06/2012 22:59

#833 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!

Post by Seawolf »

UmaX wrote:Indirektno: mehanicko - karburator, elektronsko - single point, multi point
Direktno: samo jedna vrsta, uvijek direktno u cilindar

Pojam "injection" je star koliko i prvo elektronsko indirektno ubrizgavanje.
Ubrizgavanje goriva je postojalo puno prije uvođenja bilo kakve elektronike.

Bosch K-Jetronic, mehaničko ubrizgavanje goriva:

Image
User avatar
madner
Posts: 56761
Joined: 09/08/2004 16:35

#834 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!

Post by madner »

Mercedes ima najvecu marzu u industriju, posto je dionicko drustvo moze se i lagano izracunati. Oko 2200 eura po vozilu.
User avatar
Dozer
Posts: 28379
Joined: 19/09/2008 10:14
Location: Zemlja maloumne ENV matrice...

#835 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!

Post by Dozer »

E jbg... Pa logicno da se termin "ubrizgavanje" (eng. injection) odnosi na sve moguce nacine ubrizgavanja goriva (ili bilo cega drugog) pod pritiskom u nesto.

Kazem da se taj termin poceo koristiti kao referenca koja se odnosila na direktno ubrizgavanje.
Jbt, ovdje stvarno treba biti mikroskopski precizan kad nesto napises, inace se odmah aktivira pametologija...
User avatar
beni-bu-man
Posts: 17400
Joined: 10/04/2012 09:01
Location: On land, air, or sea, I don't need No I.D

#836 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!

Post by beni-bu-man »

Dozer wrote:E jbg... Pa logicno da se termin "ubrizgavanje" (eng. injection) odnosi na sve moguce nacine ubrizgavanja goriva (ili bilo cega drugog) pod pritiskom u nesto.

Kazem da se taj termin poceo koristiti kao referenca koja se odnosila na direktno ubrizgavanje.
Jbt, ovdje stvarno treba biti mikroskopski precizan kad nesto napises, inace se odmah aktivira pametologija...
Sta si drugo ocekivao na forumu, sve Dr. Mr. Prof... kurac palac
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#837 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!

Post by jefferson »

Dozer wrote:E jbg... Pa logicno da se termin "ubrizgavanje" (eng. injection) odnosi na sve moguce nacine ubrizgavanja goriva (ili bilo cega drugog) pod pritiskom u nesto.

Kazem da se taj termin poceo koristiti kao referenca koja se odnosila na direktno ubrizgavanje.
Jbt, ovdje stvarno treba biti mikroskopski precizan kad nesto napises, inace se odmah aktivira pametologija...
Otakd se termin "ubrizgavanje" pocinje koristiti sa pojavim DI motora? Prvi put cujem tako nesto. Pojam ubrizgavanje u nekom neformalnom terminu se koristi otkako su se kod nas pocela masovno pojavljivati vozila tipa Golf GTI i slicno iako termin "ajnspric" je bio najzastupljeniji :)
Na engleskom bar indirektno ubrizgavanje se vodi pod "port injection" a direktno je jbg. direktno ubrzigavanje iako sve vise auta ima kombinaciju DI i port ili indirektno da bi se sprjecila pojava karbonskih naslaga na ventilima.
User avatar
madner
Posts: 56761
Joined: 09/08/2004 16:35

#838 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!

Post by madner »

2.0i :D
Injection
User avatar
Dozer
Posts: 28379
Joined: 19/09/2008 10:14
Location: Zemlja maloumne ENV matrice...

#839 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!

Post by Dozer »

Upravo to. Ali, dzaba pricati...
UmaX
Posts: 2950
Joined: 30/11/2017 13:53

#840 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!

Post by UmaX »

Seawolf wrote:
UmaX wrote:Indirektno: mehanicko - karburator, elektronsko - single point, multi point
Direktno: samo jedna vrsta, uvijek direktno u cilindar

Pojam "injection" je star koliko i prvo elektronsko indirektno ubrizgavanje.
Ubrizgavanje goriva je postojalo puno prije uvođenja bilo kakve elektronike.

Bosch K-Jetronic, mehaničko ubrizgavanje goriva:

Image
I stand corrected. Nisam ni znao da su postojali takvi sistemi. Dakle, ubrizgavanje koristeci dizne (ilitiga injektore) je postojalo i prije elektronike.
User avatar
konektovan
Posts: 40525
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#841 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!

Post by konektovan »

Opet dozer nešto dokazuje..... :mrgreen:
User avatar
basicm
Posts: 10461
Joined: 16/01/2012 21:38

#842 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!

Post by basicm »

Dozer wrote:Upravo to. Ali, dzaba pricati...
Dzaba sto ti ljudi pisu, ti svoje pa svoje.
Injection, ajnspric, je ubrizgavanje. DIREKTNO ubrizgavanje je to kako pise. I ono je mnogo mladje nego “injection”
Izgleda da ne znas elementarne stvari oko sistema, a ovamo prorices propast dizela i reklamiras HHO.
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#843 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!

Post by amar1994 »

:lol: :lol: :lol: :run:





https://mlfree.com/ubrizgavanje-goriva/

https://dr.nsk.hr/islandora/object/fpz% ... m/PDF/view stvaka 4 , od str. 16 do str. 29.

malo procitaj , nije na odmet pa se vrati na temu , nemoj kontrirat samo jbo ga ti :D
Seawolf
Posts: 7686
Joined: 14/06/2012 22:59

#844 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!

Post by Seawolf »

UmaX wrote: I stand corrected. Nisam ni znao da su postojali takvi sistemi. Dakle, ubrizgavanje koristeci dizne (ilitiga injektore) je postojalo i prije elektronike.
Da, postojalo je puno prije.

U stvari, prvi otto motor, koji je imao direktno ubrizgavanje benzina u cilindre motora, a koji je išao u (i to prilično) velikoserijsku proizvodnju, počeo se proizvoditi 1935-e godine.
User avatar
konektovan
Posts: 40525
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#845 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!

Post by konektovan »

Direktno ubrizgavanje je pocelo masovno da se upotrebljava u avionskim motorima i to mnogo ranije nego u automobilima. :mrgreen:
vauvau
Posts: 1375
Joined: 05/06/2014 09:03

#846 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!

Post by vauvau »

Skromno, zaista skromno. :D
User avatar
konektovan
Posts: 40525
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#847 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!

Post by konektovan »

vauvau wrote:Skromno, zaista skromno. :D
Otjer'o si dozera bezzeze. :mrgreen:
User avatar
Dozer
Posts: 28379
Joined: 19/09/2008 10:14
Location: Zemlja maloumne ENV matrice...

#848 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!

Post by Dozer »

Eh, kad bi mene ovakvi tjerali... :lol: :lol: :lol:

Madner postavi oznaku (koje se ja ne sjetih), pa me zanima da li su vozila s tim "i" imala karburatore ili se radi o vozilima s direktnim ubrizgavanjem?
(Sad ce pametologija - jel' to za benzinca ili dizela? :lol: )
Last edited by Dozer on 14/06/2018 13:22, edited 3 times in total.
UterivacDugoga
Posts: 324
Joined: 13/06/2016 11:53

#849 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!

Post by UterivacDugoga »

konektovan wrote:Novi Audi A4 2.0 tdi 190 KS DsG mjenjac, kod ttgovaca u BiH, cijena najnize ponude je bila u razlici od cak 5 000 KM. Nedavno kupljen i nisam mogao vjerovati .
Svojevremeno kada sam kupovao nova vozila (konkretno Audije) placao sam za apsolutno istu opremu,isto vozilo,sve isto po 9 hiljada manje. Samo u drugom kantonu :D

I kada spomenes to forumskim kliksovcima,vele da lazes.Nije moguce
User avatar
Dozer
Posts: 28379
Joined: 19/09/2008 10:14
Location: Zemlja maloumne ENV matrice...

#850 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!

Post by Dozer »

Naravno da je moguce. Isti auto ne kosta isto u TK, Banja Luci i Sarajevu.
U Sarajevu je sve ubjedljivo najskuplje, od kafe, pa do auta.
Post Reply