reci samo sta hoces da ti dopisem tu u wikiDozer wrote: Evo, nasao sam ti, prvi na mr. Googlu - https://sh.wikipedia.org/wiki/Eksplozija
DIZELAŠI - Hasta La Vista!
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#301 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!
- fidoremilienko
- Posts: 9568
- Joined: 17/08/2010 10:34
- Location: You are here!
#302 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!
Ja se izvinjaJem ali ne moze ti wikipedia biti izvor znanja.
-
- Posts: 7687
- Joined: 14/06/2012 22:59
#303 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!
Nisu eksplozije, nego se radi o normalnom ravnomjernom sagorjevanju smjese goriva i zraka.Dozer wrote:Kao i vauvau (koji mi jos nikad ne odgovori ko je to mene odgojio...), navedi sta su gluposti?Bakir1 wrote:papir svasta trpi, gore je sto si ti istrajan u glupostima....
Za EURO 6 si se vec pokazao. I usutio.
Za ove eksplozije u cilindrima koje pokrecu klipove, informisite se jos malo. Lijepo sam napisao koja eksplozija se kako naziva, ali sve su to i dalje - eksplozije.
Za G2 sam gore napisao, a i ranije.
Razlika između eksplozije i normalnog sagorjevanja je u gradijentu (brzini i amplitudi oscilacija) promijene pritiska.
- Dozer
- Posts: 28384
- Joined: 19/09/2008 10:14
- Location: Zemlja maloumne ENV matrice...
#304 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!
Pa nego da lupetasBakir1 wrote:@dozer
eh srecom ja lupetam, daj mi crno na bijelo, po novim procedurama ispitivanja da je euro 6, i deklaraciju molim, hvala unaprijed
EURO 6 ce od ove godine imati 4 kategorije - E6, E6-c, E6d i E6d-TEMP.
I svako vozilo, bez obzira na kategoriju, generalno spada pod E6.
Last edited by Dozer on 18/04/2018 15:07, edited 1 time in total.
- Dozer
- Posts: 28384
- Joined: 19/09/2008 10:14
- Location: Zemlja maloumne ENV matrice...
#305 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!
Ovo je sad vec pateticno... Imas more izvora na netu, pa bujrum. Svi ce ti reci isto.bitanga_sa_otesa wrote:reci samo sta hoces da ti dopisem tu u wikiDozer wrote: Evo, nasao sam ti, prvi na mr. Googlu - https://sh.wikipedia.org/wiki/Eksplozija
- Bakir1
- Posts: 13669
- Joined: 18/06/2008 16:45
- Location: mislim da o tome imam misljenje.
- Contact:
#306 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!
Tako je znas znanje
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#307 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!
jedini si ti patetican,ja imam izvore u potpisanim knjigama ,ne zanima me sta su neki kojima je dosadno na poslu pisali po wikipediji.Dozer wrote: Ovo je sad vec pateticno... Imas more izvora na netu, pa bujrum. Svi ce ti reci isto.
-
- Posts: 7687
- Joined: 14/06/2012 22:59
#308 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!
Nema smisla da to tražiš za @dozerov auto, jer su nove procedure obavezne samo za:Bakir1 wrote:@dozer
eh srecom ja lupetam, daj mi crno na bijelo, po novim procedurama ispitivanja da je euro 6, i deklaraciju molim, hvala unaprijed
- Modele čija je EU tipska homologacija urađena nakon 01. septembra 2017-e (Euro 6c), odnosno će biti urađena nakon 01. septembra 2018-e (Euro 6d-TEMP), ili
- Sva nova vozila, prvi put registrovana nakon 01. januara 2020-e.
A i to samo za vozila u EU.
- mk ultra
- Posts: 19479
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#309 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!
a ako mi se dešavaju detonacije smijem li onda...
a šta je ekspanzija onda, zašto se daje podatak o kompresiji motora... itd
a šta je ekspanzija onda, zašto se daje podatak o kompresiji motora... itd
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#310 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!
smijes,dotegni knock senzor jos 25 nm i gasmk ultra wrote:a ako mi se dešavaju detonacije smijem li onda...
- Bakir1
- Posts: 13669
- Joined: 18/06/2008 16:45
- Location: mislim da o tome imam misljenje.
- Contact:
#311 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!
pogledao sam za taj motor u par modela normu koju ispunjava i uglavnom je euro 5, kako dozer nece da kaze koje je vozilo i kako kao relevantan dokaz za euro 6 motor kaci saobracajnu dozvolu nasu meni to ne vrijedi.Seawolf wrote:Nema smisla da to tražiš za @dozerov auto, jer su nove procedure obavezne samo za:Bakir1 wrote:@dozer
eh srecom ja lupetam, daj mi crno na bijelo, po novim procedurama ispitivanja da je euro 6, i deklaraciju molim, hvala unaprijed
- Modele čija je EU tipska homologacija urađena nakon 01. septembra 2017-e (Euro 6c), odnosno će biti urađena nakon 01. septembra 2018-e (Euro 6d-TEMP), ili
- Sva nova vozila, prvi put registrovana nakon 01. januara 2020-e.
A i to samo za vozila u EU.
a prica se vraca na sam pocetak i na ono sto sam pitao tebe, a generalno gnusanje od strane istog pokretaca teme, govori da ni njegov auto tj motor nece moci ispuniti zadane parametre euro 6 norme bez zavisnih sistema.
-
- Posts: 7687
- Joined: 14/06/2012 22:59
#312 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!
Pa u ovom članku na wikipediji stoji doslovno slijedeći tekst:bitanga_sa_otesa wrote:reci samo sta hoces da ti dopisem tu u wikiDozer wrote: Evo, nasao sam ti, prvi na mr. Googlu - https://sh.wikipedia.org/wiki/Eksplozija
"... gura klip gore-dolje i pokreće kardansko vratilo ..."
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#313 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!
eto sve je objasnjeno razrijesili smo misterijuSeawolf wrote:
"... gura klip gore-dolje i pokreće kardansko vratilo ..."
- Dozer
- Posts: 28384
- Joined: 19/09/2008 10:14
- Location: Zemlja maloumne ENV matrice...
#314 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!
Ovo je sad vec zabrinjavajuce...
http://www.blastscience.co.uk/ask-a-sci ... ella-age-8
https://www.britannica.com/science/comb ... Explosions
Dajte ljudi, nemojte se brukati s nepoznavanjem osnova hemije... Svako paljenje gasa koje rezultira njegovim sirenjem, a s tim i oslobadjanjem toplotne energije, jeste - eksplozija...
A vrsta eksplozija ima kamara, kao i uzroka.
Po vama ovdje, ispada da se klipovi pokrecu - zbog cega tacno? Izgaranja smjese goriva i vazduha? Odlicno.
Stavite onda u sobu vec ranije spomenuti lavor s benzinom, okruzivace ga zrak (eto smjese), a iznad objesite jedan klip iz motora. Nebitno je iz kojeg motora, bitno je samo da je klip. I onda zapalite taj benzin.
Ovdje nam postavite video klip desavanja, cisto da vidimo koliko puta ce taj klip iz motora skociti prema plafonu
Inzinjer fino objasnio, a vi se nastavite kleberiti...
http://www.blastscience.co.uk/ask-a-sci ... ella-age-8
https://www.britannica.com/science/comb ... Explosions
Dajte ljudi, nemojte se brukati s nepoznavanjem osnova hemije... Svako paljenje gasa koje rezultira njegovim sirenjem, a s tim i oslobadjanjem toplotne energije, jeste - eksplozija...
A vrsta eksplozija ima kamara, kao i uzroka.
Po vama ovdje, ispada da se klipovi pokrecu - zbog cega tacno? Izgaranja smjese goriva i vazduha? Odlicno.
Stavite onda u sobu vec ranije spomenuti lavor s benzinom, okruzivace ga zrak (eto smjese), a iznad objesite jedan klip iz motora. Nebitno je iz kojeg motora, bitno je samo da je klip. I onda zapalite taj benzin.
Ovdje nam postavite video klip desavanja, cisto da vidimo koliko puta ce taj klip iz motora skociti prema plafonu
Inzinjer fino objasnio, a vi se nastavite kleberiti...
Right, so, how do we get the BANG, and more importantly, why do we want the BANG? Why not just burn like a candle? Well, in order to get an engine to make enough power to propel a large object such as a car around we want to release the energy from the fuel very quickly. Burning large pools (or drops) of fuel in air doesn’t burn very fast. What we want is not a candle but an explosion. This is where things get a little more interesting. Sometimes engines are called “Internal Combustion Engines”. This is the technical name for the car engine. It’s so called because the combustion (the burning of the fuel) occurs inside the engine. Quite simple really. So what we do is we mix the fuel and the air together in a sealed chamber. This chamber is called the cylinder, because, well, it’s cylindrical! Imagine a baked bean can – that’s pretty much the shape we’re talking about. However, the bottom end of this can is able to move up and down inside the rest of the can. This is called the piston.
http://www.blastscience.co.uk/ask-a-sci ... ella-age-8
Last edited by Dozer on 19/04/2018 09:55, edited 3 times in total.
- Dozer
- Posts: 28384
- Joined: 19/09/2008 10:14
- Location: Zemlja maloumne ENV matrice...
#315 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!
Odlicno. Kojom brzinom sagorijeva ta smjesa i sta se desava pri tom sagorijevanju...?Seawolf wrote: Nisu eksplozije, nego se radi o normalnom ravnomjernom sagorjevanju smjese goriva i zraka.
Razlika između eksplozije i normalnog sagorjevanja je u gradijentu (brzini i amplitudi oscilacija) promijene pritiska.
-
- Posts: 7687
- Joined: 14/06/2012 22:59
#316 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!
Pazi, ovakvome zastarjelom (izvini @dozer) motoru za postizanje vrijednosti ispod graničnih propisanih normom Euro 6, ne mogu biti od koristi nikakvi dodatni uređaji u izduvnom sistemu, jer bi taj motor, prilikom mjerenja novopropisanim metodama (WLTP i RDE), pao na količinama dobrih starih štetnih sastojaka, ugljičnog monoksida i nesagorjelih ugljikohidrata.Bakir1 wrote:pogledao sam za taj motor u par modela normu koju ispunjava i uglavnom je euro 5, kako dozer nece da kaze koje je vozilo i kako kao relevantan dokaz za euro 6 motor kaci saobracajnu dozvolu nasu meni to ne vrijedi.Seawolf wrote:Nema smisla da to tražiš za @dozerov auto, jer su nove procedure obavezne samo za:Bakir1 wrote:@dozer
eh srecom ja lupetam, daj mi crno na bijelo, po novim procedurama ispitivanja da je euro 6, i deklaraciju molim, hvala unaprijed
- Modele čija je EU tipska homologacija urađena nakon 01. septembra 2017-e (Euro 6c), odnosno će biti urađena nakon 01. septembra 2018-e (Euro 6d-TEMP), ili
- Sva nova vozila, prvi put registrovana nakon 01. januara 2020-e.
A i to samo za vozila u EU.
a prica se vraca na sam pocetak i na ono sto sam pitao tebe, a generalno gnusanje od strane istog pokretaca teme, govori da ni njegov auto tj motor nece moci ispuniti zadane parametre euro 6 norme bez zavisnih sistema.
Za taj motor, azotni oksidi i čestice čađi nisu problem.
- Dozer
- Posts: 28384
- Joined: 19/09/2008 10:14
- Location: Zemlja maloumne ENV matrice...
#317 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!
A sto se meni izvinjavas za to njegovo? Kod mene pise da je EURO 6. Rekli ljudi koji su ga proizveli, ne ja
-
- Posts: 7687
- Joined: 14/06/2012 22:59
#318 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!
Dozvučnom.Dozer wrote:Odlicno. Kojom brzinom sagorijeva ta smjesa i sta se desava pri tom sagorijevanju...?Seawolf wrote: Nisu eksplozije, nego se radi o normalnom ravnomjernom sagorjevanju smjese goriva i zraka.
Razlika između eksplozije i normalnog sagorjevanja je u gradijentu (brzini i amplitudi oscilacija) promijene pritiska.
Raste pritisak, uz dovođenje toplote (izohora u p-v dijagramu).
- Dozer
- Posts: 28384
- Joined: 19/09/2008 10:14
- Location: Zemlja maloumne ENV matrice...
#319 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!
I paljenje i sagorijevanje toga pod pritiskom ne uzrokuje mikro eksploziju (koja bas i nije toliko mikro, s obzirom da je normalna brzina sagorijevanja smjese u benzinskom motoru oko 50 m/s)?
-
- Posts: 7687
- Joined: 14/06/2012 22:59
#320 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!
To nije eksplozija, jer je ta brzina prostiranja fronta plamena, višestruko manja od brzine zvuka kroz smjesu gorivo-zrak.Dozer wrote:I paljenje i sagorijevanje toga pod pritiskom ne uzrokuje mikro eksploziju (koja bas i nije toliko mikro, s obzirom da je normalna brzina sagorijevanja smjese u benzinskom motoru oko 50 m/s)?
Klasičan primjer eksplozivnog sagorjevanja smjese gorivo-zrak, imaš kod termobaričnih oruđa, recimo kod projektila koje ispaljuje samohodni VLR, TOS-1 "Buratino".
- Dozer
- Posts: 28384
- Joined: 19/09/2008 10:14
- Location: Zemlja maloumne ENV matrice...
#321 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!
Pa nije eksplozija samo ono sto je nadzvucno...
Po tome, ni metak kalibra 7,65 ili 5,6 ne proizvode nikakvu eksploziju, jer rezultat sagorijevanja baruta iz njihovog punjenja ne uzrokuje nadzvucno kretanje zrna... S druge strane, barutno punjenje sagorijeva nadzvucnom brzinom.
Upravo u tome i jeste razlika - sagorijevanje baruta uzrokuje detonaciju (nadzvucnu eksploziju), a sagorijevanje kompresovane smjese vaduha i benzina uzrokuje podzvucnu eksploziju.
Po tome, ni metak kalibra 7,65 ili 5,6 ne proizvode nikakvu eksploziju, jer rezultat sagorijevanja baruta iz njihovog punjenja ne uzrokuje nadzvucno kretanje zrna... S druge strane, barutno punjenje sagorijeva nadzvucnom brzinom.
Upravo u tome i jeste razlika - sagorijevanje baruta uzrokuje detonaciju (nadzvucnu eksploziju), a sagorijevanje kompresovane smjese vaduha i benzina uzrokuje podzvucnu eksploziju.
-
- Posts: 7687
- Joined: 14/06/2012 22:59
#322 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!
Tako je. Širenje produkata sagorjevanja barutnih gasova u cijevi oružja, nije eksplozija.Dozer wrote:Pa nije eksplozija samo ono sto je nadzvucno...
Po tome, ni metak kalibra 7,65 ili 5,6 ne proizvode nikakvu eksploziju, jer rezultat sagorijevanja baruta iz njihovog punjenja ne uzrokuje nadzvucno kretanje zrna... S druge strane, barutno punjenje sagorijeva nadzvucnom brzinom.
Bez obzira da li je početna brzina zrna podzvučna, ili nadzvučna. Bitna je brzina zvuka kroz smjesu gasova koji sagorjevaju, a ta brzina je puno veća od brzine zvuka kroz zrak.
- Dozer
- Posts: 28384
- Joined: 19/09/2008 10:14
- Location: Zemlja maloumne ENV matrice...
#323 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!
Ali to i dalje ne znaci da podzvucno sagorijevanje nije eksplozija. Pa nisu sve eksplozije nadzvucne...
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#324 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!
od oktanskog broja do metka 7.65
evo jos jednom da se ne zaboravi
evo jos jednom da se ne zaboravi
Detonantno izgaranje je nepoželjna pojava u Ottovom motoru koja nastaje uslijed naglog izgaranja još neizgorjele smjese ispred napredujuće fronte plamena, a visokofrekventne oscilacije tlaka koje pri tome nastaju mogu uništiti motor. Dosadašnjim istraživanjima navedene pojave utvrđeno je da do zapaljenja neizgorjele smjese najčešće dolazi uslijed samozapaljenja njenih vrućih dijelova.
- Dozer
- Posts: 28384
- Joined: 19/09/2008 10:14
- Location: Zemlja maloumne ENV matrice...
#325 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!
Opet se kleberis na nesto sto je besmisleno.
Razlika izmedju termina detonacija i eksplozija vec objasnjena jedno 5x. AKo je ne kontas, do tebe je.
A sta je sporno s oktanskim brojem...?
Razlika izmedju termina detonacija i eksplozija vec objasnjena jedno 5x. AKo je ne kontas, do tebe je.
A sta je sporno s oktanskim brojem...?