DIZELAŠI - Hasta La Vista!

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 37289
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Grijem se na: drva
Vozim: pezejca
Horoskop: ne vjerujem
Contact:

#301 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!

Post by bitanga_sa_otesa »

Dozer wrote: Evo, nasao sam ti, prvi na mr. Googlu - https://sh.wikipedia.org/wiki/Eksplozija
reci samo sta hoces da ti dopisem tu u wiki :lol:
User avatar
fidoremilienko
Posts: 9568
Joined: 17/08/2010 10:34
Location: You are here!

#302 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!

Post by fidoremilienko »

Ja se izvinjaJem ali ne moze ti wikipedia biti izvor znanja. :roll:
Seawolf
Posts: 7687
Joined: 14/06/2012 22:59

#303 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!

Post by Seawolf »

Dozer wrote:
Bakir1 wrote:papir svasta trpi, gore je sto si ti istrajan u glupostima....
Kao i vauvau (koji mi jos nikad ne odgovori ko je to mene odgojio...), navedi sta su gluposti?

Za EURO 6 si se vec pokazao. I usutio.
Za ove eksplozije u cilindrima koje pokrecu klipove, informisite se jos malo. Lijepo sam napisao koja eksplozija se kako naziva, ali sve su to i dalje - eksplozije.
Za G2 sam gore napisao, a i ranije.
Nisu eksplozije, nego se radi o normalnom ravnomjernom sagorjevanju smjese goriva i zraka.

Razlika između eksplozije i normalnog sagorjevanja je u gradijentu (brzini i amplitudi oscilacija) promijene pritiska.
User avatar
Dozer
Posts: 28384
Joined: 19/09/2008 10:14
Location: Zemlja maloumne ENV matrice...

#304 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!

Post by Dozer »

Bakir1 wrote:@dozer
eh srecom ja lupetam, daj mi crno na bijelo, po novim procedurama ispitivanja da je euro 6, i deklaraciju molim, hvala unaprijed
Pa nego da lupetas :lol:
EURO 6 ce od ove godine imati 4 kategorije - E6, E6-c, E6d i E6d-TEMP.
I svako vozilo, bez obzira na kategoriju, generalno spada pod E6.
Last edited by Dozer on 18/04/2018 15:07, edited 1 time in total.
User avatar
Dozer
Posts: 28384
Joined: 19/09/2008 10:14
Location: Zemlja maloumne ENV matrice...

#305 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!

Post by Dozer »

bitanga_sa_otesa wrote:
Dozer wrote: Evo, nasao sam ti, prvi na mr. Googlu - https://sh.wikipedia.org/wiki/Eksplozija
reci samo sta hoces da ti dopisem tu u wiki :lol:
Ovo je sad vec pateticno... Imas more izvora na netu, pa bujrum. Svi ce ti reci isto. :roll:
User avatar
Bakir1
Posts: 13669
Joined: 18/06/2008 16:45
Location: mislim da o tome imam misljenje.
Contact:

#306 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!

Post by Bakir1 »

Tako je znas znanje :mrgreen:
User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 37289
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Grijem se na: drva
Vozim: pezejca
Horoskop: ne vjerujem
Contact:

#307 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!

Post by bitanga_sa_otesa »

Dozer wrote: Ovo je sad vec pateticno... Imas more izvora na netu, pa bujrum. Svi ce ti reci isto. :roll:
jedini si ti patetican,ja imam izvore u potpisanim knjigama ,ne zanima me sta su neki kojima je dosadno na poslu pisali po wikipediji.
Seawolf
Posts: 7687
Joined: 14/06/2012 22:59

#308 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!

Post by Seawolf »

Bakir1 wrote:@dozer
eh srecom ja lupetam, daj mi crno na bijelo, po novim procedurama ispitivanja da je euro 6, i deklaraciju molim, hvala unaprijed
Nema smisla da to tražiš za @dozerov auto, jer su nove procedure obavezne samo za:

- Modele čija je EU tipska homologacija urađena nakon 01. septembra 2017-e (Euro 6c), odnosno će biti urađena nakon 01. septembra 2018-e (Euro 6d-TEMP), ili

- Sva nova vozila, prvi put registrovana nakon 01. januara 2020-e.

A i to samo za vozila u EU.
User avatar
mk ultra
Posts: 19479
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#309 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!

Post by mk ultra »

a ako mi se dešavaju detonacije smijem li onda... :mrgreen:

a šta je ekspanzija onda, zašto se daje podatak o kompresiji motora... itd
User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 37289
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Grijem se na: drva
Vozim: pezejca
Horoskop: ne vjerujem
Contact:

#310 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!

Post by bitanga_sa_otesa »

mk ultra wrote:a ako mi se dešavaju detonacije smijem li onda... :mrgreen:
smijes,dotegni knock senzor jos 25 nm i gas
User avatar
Bakir1
Posts: 13669
Joined: 18/06/2008 16:45
Location: mislim da o tome imam misljenje.
Contact:

#311 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!

Post by Bakir1 »

Seawolf wrote:
Bakir1 wrote:@dozer
eh srecom ja lupetam, daj mi crno na bijelo, po novim procedurama ispitivanja da je euro 6, i deklaraciju molim, hvala unaprijed
Nema smisla da to tražiš za @dozerov auto, jer su nove procedure obavezne samo za:

- Modele čija je EU tipska homologacija urađena nakon 01. septembra 2017-e (Euro 6c), odnosno će biti urađena nakon 01. septembra 2018-e (Euro 6d-TEMP), ili

- Sva nova vozila, prvi put registrovana nakon 01. januara 2020-e.

A i to samo za vozila u EU.
pogledao sam za taj motor u par modela normu koju ispunjava i uglavnom je euro 5, kako dozer nece da kaze koje je vozilo i kako kao relevantan dokaz za euro 6 motor kaci saobracajnu dozvolu nasu meni to ne vrijedi.
a prica se vraca na sam pocetak i na ono sto sam pitao tebe, a generalno gnusanje od strane istog pokretaca teme, govori da ni njegov auto tj motor nece moci ispuniti zadane parametre euro 6 norme bez zavisnih sistema.
Seawolf
Posts: 7687
Joined: 14/06/2012 22:59

#312 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!

Post by Seawolf »

bitanga_sa_otesa wrote:
Dozer wrote: Evo, nasao sam ti, prvi na mr. Googlu - https://sh.wikipedia.org/wiki/Eksplozija
reci samo sta hoces da ti dopisem tu u wiki :lol:
Pa u ovom članku na wikipediji stoji doslovno slijedeći tekst:

"... gura klip gore-dolje i pokreće kardansko vratilo ..."
User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 37289
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Grijem se na: drva
Vozim: pezejca
Horoskop: ne vjerujem
Contact:

#313 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!

Post by bitanga_sa_otesa »

Seawolf wrote:
"... gura klip gore-dolje i pokreće kardansko vratilo ..."
eto sve je objasnjeno :lol: razrijesili smo misteriju :run:
User avatar
Dozer
Posts: 28384
Joined: 19/09/2008 10:14
Location: Zemlja maloumne ENV matrice...

#314 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!

Post by Dozer »

Ovo je sad vec zabrinjavajuce...

http://www.blastscience.co.uk/ask-a-sci ... ella-age-8

https://www.britannica.com/science/comb ... Explosions

Dajte ljudi, nemojte se brukati s nepoznavanjem osnova hemije... Svako paljenje gasa koje rezultira njegovim sirenjem, a s tim i oslobadjanjem toplotne energije, jeste - eksplozija...
A vrsta eksplozija ima kamara, kao i uzroka. :roll:

Po vama ovdje, ispada da se klipovi pokrecu - zbog cega tacno? Izgaranja smjese goriva i vazduha? Odlicno. :thumbup:

Stavite onda u sobu vec ranije spomenuti lavor s benzinom, okruzivace ga zrak (eto smjese), a iznad objesite jedan klip iz motora. Nebitno je iz kojeg motora, bitno je samo da je klip. I onda zapalite taj benzin.
Ovdje nam postavite video klip desavanja, cisto da vidimo koliko puta ce taj klip iz motora skociti prema plafonu :thumbup:

Inzinjer fino objasnio, a vi se nastavite kleberiti...
Right, so, how do we get the BANG, and more importantly, why do we want the BANG? Why not just burn like a candle? Well, in order to get an engine to make enough power to propel a large object such as a car around we want to release the energy from the fuel very quickly. Burning large pools (or drops) of fuel in air doesn’t burn very fast. What we want is not a candle but an explosion. This is where things get a little more interesting. Sometimes engines are called “Internal Combustion Engines”. This is the technical name for the car engine. It’s so called because the combustion (the burning of the fuel) occurs inside the engine. Quite simple really. So what we do is we mix the fuel and the air together in a sealed chamber. This chamber is called the cylinder, because, well, it’s cylindrical! Imagine a baked bean can – that’s pretty much the shape we’re talking about. However, the bottom end of this can is able to move up and down inside the rest of the can. This is called the piston.
http://www.blastscience.co.uk/ask-a-sci ... ella-age-8
Last edited by Dozer on 19/04/2018 09:55, edited 3 times in total.
User avatar
Dozer
Posts: 28384
Joined: 19/09/2008 10:14
Location: Zemlja maloumne ENV matrice...

#315 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!

Post by Dozer »

Seawolf wrote: Nisu eksplozije, nego se radi o normalnom ravnomjernom sagorjevanju smjese goriva i zraka.

Razlika između eksplozije i normalnog sagorjevanja je u gradijentu (brzini i amplitudi oscilacija) promijene pritiska.
Odlicno. Kojom brzinom sagorijeva ta smjesa i sta se desava pri tom sagorijevanju...?
Seawolf
Posts: 7687
Joined: 14/06/2012 22:59

#316 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!

Post by Seawolf »

Bakir1 wrote:
Seawolf wrote:
Bakir1 wrote:@dozer
eh srecom ja lupetam, daj mi crno na bijelo, po novim procedurama ispitivanja da je euro 6, i deklaraciju molim, hvala unaprijed
Nema smisla da to tražiš za @dozerov auto, jer su nove procedure obavezne samo za:

- Modele čija je EU tipska homologacija urađena nakon 01. septembra 2017-e (Euro 6c), odnosno će biti urađena nakon 01. septembra 2018-e (Euro 6d-TEMP), ili

- Sva nova vozila, prvi put registrovana nakon 01. januara 2020-e.

A i to samo za vozila u EU.
pogledao sam za taj motor u par modela normu koju ispunjava i uglavnom je euro 5, kako dozer nece da kaze koje je vozilo i kako kao relevantan dokaz za euro 6 motor kaci saobracajnu dozvolu nasu meni to ne vrijedi.
a prica se vraca na sam pocetak i na ono sto sam pitao tebe, a generalno gnusanje od strane istog pokretaca teme, govori da ni njegov auto tj motor nece moci ispuniti zadane parametre euro 6 norme bez zavisnih sistema.
Pazi, ovakvome zastarjelom (izvini @dozer) motoru za postizanje vrijednosti ispod graničnih propisanih normom Euro 6, ne mogu biti od koristi nikakvi dodatni uređaji u izduvnom sistemu, jer bi taj motor, prilikom mjerenja novopropisanim metodama (WLTP i RDE), pao na količinama dobrih starih štetnih sastojaka, ugljičnog monoksida i nesagorjelih ugljikohidrata.

Za taj motor, azotni oksidi i čestice čađi nisu problem.
User avatar
Dozer
Posts: 28384
Joined: 19/09/2008 10:14
Location: Zemlja maloumne ENV matrice...

#317 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!

Post by Dozer »

A sto se meni izvinjavas za to njegovo? Kod mene pise da je EURO 6. Rekli ljudi koji su ga proizveli, ne ja :D
Seawolf
Posts: 7687
Joined: 14/06/2012 22:59

#318 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!

Post by Seawolf »

Dozer wrote:
Seawolf wrote: Nisu eksplozije, nego se radi o normalnom ravnomjernom sagorjevanju smjese goriva i zraka.

Razlika između eksplozije i normalnog sagorjevanja je u gradijentu (brzini i amplitudi oscilacija) promijene pritiska.
Odlicno. Kojom brzinom sagorijeva ta smjesa i sta se desava pri tom sagorijevanju...?
Dozvučnom.

Raste pritisak, uz dovođenje toplote (izohora u p-v dijagramu).
User avatar
Dozer
Posts: 28384
Joined: 19/09/2008 10:14
Location: Zemlja maloumne ENV matrice...

#319 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!

Post by Dozer »

I paljenje i sagorijevanje toga pod pritiskom ne uzrokuje mikro eksploziju (koja bas i nije toliko mikro, s obzirom da je normalna brzina sagorijevanja smjese u benzinskom motoru oko 50 m/s)?
Seawolf
Posts: 7687
Joined: 14/06/2012 22:59

#320 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!

Post by Seawolf »

Dozer wrote:I paljenje i sagorijevanje toga pod pritiskom ne uzrokuje mikro eksploziju (koja bas i nije toliko mikro, s obzirom da je normalna brzina sagorijevanja smjese u benzinskom motoru oko 50 m/s)?
To nije eksplozija, jer je ta brzina prostiranja fronta plamena, višestruko manja od brzine zvuka kroz smjesu gorivo-zrak.

Klasičan primjer eksplozivnog sagorjevanja smjese gorivo-zrak, imaš kod termobaričnih oruđa, recimo kod projektila koje ispaljuje samohodni VLR, TOS-1 "Buratino".
User avatar
Dozer
Posts: 28384
Joined: 19/09/2008 10:14
Location: Zemlja maloumne ENV matrice...

#321 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!

Post by Dozer »

Pa nije eksplozija samo ono sto je nadzvucno...

Po tome, ni metak kalibra 7,65 ili 5,6 ne proizvode nikakvu eksploziju, jer rezultat sagorijevanja baruta iz njihovog punjenja ne uzrokuje nadzvucno kretanje zrna... S druge strane, barutno punjenje sagorijeva nadzvucnom brzinom.

Upravo u tome i jeste razlika - sagorijevanje baruta uzrokuje detonaciju (nadzvucnu eksploziju), a sagorijevanje kompresovane smjese vaduha i benzina uzrokuje podzvucnu eksploziju.
Seawolf
Posts: 7687
Joined: 14/06/2012 22:59

#322 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!

Post by Seawolf »

Dozer wrote:Pa nije eksplozija samo ono sto je nadzvucno...

Po tome, ni metak kalibra 7,65 ili 5,6 ne proizvode nikakvu eksploziju, jer rezultat sagorijevanja baruta iz njihovog punjenja ne uzrokuje nadzvucno kretanje zrna... S druge strane, barutno punjenje sagorijeva nadzvucnom brzinom.
Tako je. Širenje produkata sagorjevanja barutnih gasova u cijevi oružja, nije eksplozija.

Bez obzira da li je početna brzina zrna podzvučna, ili nadzvučna. Bitna je brzina zvuka kroz smjesu gasova koji sagorjevaju, a ta brzina je puno veća od brzine zvuka kroz zrak.
User avatar
Dozer
Posts: 28384
Joined: 19/09/2008 10:14
Location: Zemlja maloumne ENV matrice...

#323 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!

Post by Dozer »

Ali to i dalje ne znaci da podzvucno sagorijevanje nije eksplozija. Pa nisu sve eksplozije nadzvucne...
User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 37289
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Grijem se na: drva
Vozim: pezejca
Horoskop: ne vjerujem
Contact:

#324 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!

Post by bitanga_sa_otesa »

od oktanskog broja do metka 7.65 :lol: :lol: :lol:
evo jos jednom da se ne zaboravi
Detonantno izgaranje je nepoželjna pojava u Ottovom motoru koja nastaje uslijed naglog izgaranja još neizgorjele smjese ispred napredujuće fronte plamena, a visokofrekventne oscilacije tlaka koje pri tome nastaju mogu uništiti motor. Dosadašnjim istraživanjima navedene pojave utvrđeno je da do zapaljenja neizgorjele smjese najčešće dolazi uslijed samozapaljenja njenih vrućih dijelova.
User avatar
Dozer
Posts: 28384
Joined: 19/09/2008 10:14
Location: Zemlja maloumne ENV matrice...

#325 Re: DIZELAŠI - Hasta La Vista!

Post by Dozer »

Opet se kleberis na nesto sto je besmisleno.
Razlika izmedju termina detonacija i eksplozija vec objasnjena jedno 5x. AKo je ne kontas, do tebe je.

A sta je sporno s oktanskim brojem...?
Post Reply