dioptrijske naocale-gdje, sta i kako?!

Sve o zdravlju...

Moderator: anex

BIHfan
Posts: 200
Joined: 04/07/2007 18:20

#1 dioptrijske naocale-gdje, sta i kako?!

Post by BIHfan »

ustanovili su mi dioptriju i zelim da kupim naocale, pa hocu da pitam slijedece:

gdje i kako kupiti da je kvalitet najpovoljniji?

i nesto sam cuo za neke studentske popuste?

hvala!
BIHfan
Posts: 200
Joined: 04/07/2007 18:20

#2 Re: dioptrijske naocale-gdje, sta i kako?!

Post by BIHfan »

pa jel ovo niko ne nosi cvike odje :D
RosaSpinosa
Posts: 42968
Joined: 15/09/2008 20:37

#3 Re: dioptrijske naocale-gdje, sta i kako?!

Post by RosaSpinosa »

.
Last edited by RosaSpinosa on 28/10/2012 18:07, edited 1 time in total.
melb26sa
Posts: 2449
Joined: 28/04/2006 10:40
Location: SAD/SA
Contact:

#4 Re: dioptrijske naocale-gdje, sta i kako?!

Post by melb26sa »

Sefic, Baros...
gaius
Posts: 1017
Joined: 17/09/2004 10:33

#5 Re: dioptrijske naocale-gdje, sta i kako?!

Post by gaius »

ja imam slijedeći sistem:
1. okvir kupujem u lorisu.. što se tiče određivanja dioptrije ja ne znam jesam li ja peh ili su oni stvarno kritični.. s obzirom da imam cilindar imao sam problema sa njihovim receptom.. par dana kasnije ponovo odem.. ni s novom dioptrijom nije bilo puno bolje.. trebam li reći da su oba puta uredno naplatili stakla i nisu ni pomislili priznati da je možda njihova greška..

2. nakon toga sam otišao kod baroša.. zapravo kada bolje razmislim jedino dioptrije koje su mi oni određivali su bile idealne..

3. sefić.. jednom su mi napisali POTPUNO pogrešnu dioptriju.. nakon što sam uradio stakla u barošu i vidio da je problem.. ekipa u barošu mi je uradila novi pregled i nova stakla - u pola cijene..

prema tome.. u lorisu uzeti okvir.. a dioptriju određivati i stakla raditi u barošu.. zadnji put mi je dioptriju određivao stariji dr.. mjerio očni pritisak.. ma pravo fin lik..
v.
Posts: 73
Joined: 20/09/2005 18:48

#6 Re: dioptrijske naocale-gdje, sta i kako?!

Post by v. »