Nisam imao ni snage a ni zivaca da citam sve postove, pa cu se osvrnuti na originalni post gosp. santosa. Ti si rekao kako ti vidis "prosjecnog" holandjanina, a de ti meni reci sta je za tebe zivot? Mozda onaj bosanski zivot, sa 20% nepismenih, netolerancijom, zdravstvom da imas vise sanse da te azira isljeci kroz kasike nego doktor! jel o tome pricas?
Druga, e vo ja sam u USA, student, sam, bez kuceta i maceta, svi su mi u Bih, pa mi je SUPER, a da se razumijemo zivio sam iznadprosjecno dole. Ovdje radim kao trener (privremeno) skola, dobio skolarinu takvu da mi placaju skolarinu, knjige, stan plus kes, a posto od atletskog odjela dobijam stan dzaba, razliku u dzep stavim, plus plata, plus privatni casovi, plus vazda imas nekom cuvat kucu, osisat travu i slicne gluposti. Imam auto na kredit, pa sta? U BiH raja dize kredit da jede a ne auto da kupi, imam i osiguranje, placam 224$ (nije osnovno osiguranje) za auto, zdravstveno od faxa kao zaposlenik. Dole sam placo fax kao vanredni student, pa redovni sam imao dzaba i onda skonot da kod nas svako hoce da bude direktor, a niko nece da bude konobar, zidar, vozac, nego svi hoce direktori a neznaju razlomak posteno sabrat ili oduzeti a da negovorim o nekoj visoj matematici. Inzinjera s glave nema, jer valja matematiku i fiziku ucit, bolje fotelja. Jaro, zapad te baci u igru, pa igraj, a ti radi na kondiciji. Ja vise se nesjecam u kojoj sam drzavi u americi bio, sto poslom sto iz zajebancije, i sve to i pored skole, posla, privatnog posla i sisanja zivice i izvodjenja maca i cuka da seru!
Znaci ajro, organizuj sebi zivot i pucaj dalje. Nemozes se vodit onom, pojavio se internet i kazat "e nije to za mene ja sam star." Niko te nepita, nego uci i prilagodjavaj se!