Post sa jednog mordorskog foruma:
Pogledaj malo ispitivanja DNK-a, pa se javi ponovo kad utvrdiš gradivo.
Al da ti pomognem malo - Turci imaju naše gene, mi nemamo njihove - ko je tu koga je*bao?
Pogledaj malo ispitivanja DNK-a, pa se javi ponovo kad utvrdiš gradivo.
Al da ti pomognem malo - Turci imaju naše gene, mi nemamo njihove - ko je tu koga je*bao?
Za razliku od tebe, ja samo citam sta tamo pisu.
Beograđani od večeras na zidu Starog dvora mogu da vide predloge kako će izgledati vagoni budućeg metroa, ali i da glasaju preko sajta Skupštine grada.
Predlozi za izgled budućeg metroa su svetlost, sloboda, sigurnost i snaga, rekao je zamenik gradonačelnika Goran Vesić i istakao da je Vlada Srbije za najvažniji projekat za Beograd obezbedila 4,6 milijardi evra.
Jedva čekam da vidim kakve će izabrati za metro u Sarajevu88Sioux wrote: ↑15/07/2021 22:53
Beograđani od večeras na zidu Starog dvora mogu da vide predloge kako će izgledati vagoni budućeg metroa, ali i da glasaju preko sajta Skupštine grada.
Predlozi za izgled budućeg metroa su svetlost, sloboda, sigurnost i snaga, rekao je zamenik gradonačelnika Goran Vesić i istakao da je Vlada Srbije za najvažniji projekat za Beograd obezbedila 4,6 milijardi evra.
Ista ona kojom su se i Bosanci vakcinisali u Srbiji, hoće li morati Nazad u mrsku Srbiju na treću dozu šta misliš?spreca wrote: ↑17/07/2021 08:16 Aco Vojvoda,trecu primi medju guzove ,mozda ti to najbolje pomogne, jebo mater,kakva je to vakcina kad se moras vakcini sati svako tri mjeseca?
https://www.klix.ba/vijesti/regija/alek ... /210717010
Poklonu se ne gleda u zube ma kakav bio a pogotovo kada tvoj vrli vođa nije nabavio niti jedne vakcine.
Čačak -- Pandemija koronavirusa nije smanjila obim proizvodnje u pogonima nemačke kompanije Forverk u Preljini.
U prethodnim mesecima ona je duplirana, a razvojni inevsticioni planovi projektovani za 2024. godinu već su realizovani.
"Zaposlili smo skoro 700 ljudi u sve tri firme. Ovde posluju tri pravna lica, a što se tiče planova već je realizovan biznis plan za Forverk autotek, u pitanju je investicija u zapošljavanju ljudi, a definitivno planovi su da nastavimo sa rastom, da se kupuju nove mašine, da se zapošljavaju novi ljudi, tako da nastavljamo tim putem", rekao je za RINU Nenad Medenica, generalni direktor kompanije "Forverk - Eldizi" u Srbiji.
Na površini od 45.000 kvadratnih metara podignuta je jedna od najsavremenijih fabrika u svetu u oblasti automobilske industrije ukojoj se proizvode automobilski delovi za najveće brendove kao što su "Folksvagen", "BMW" i "Daimler".
Nemački gigant koji postoji već dva veka, ovde je investirao 60 miliona evra i uz snažnu podršku Vlade RS i grada Čačka stvorio šansu za zaposlenje čak 1000 radnika.
Izgradnja autoputa Moravskog koridora i otvaranje aerodroma Morava, nemačkog investitora oprdelili su da razmišlja i otvaranju novih pogona.
BEČ- Ministar spoljnih poslova Nikola Selaković razgovarao je u Beču sa privrednicima, predstavnicima austrijskih kompanija koje posluju u Srbiji ili žele da se pojave na srpskom tržištu.
U organizaciji Austrijsko-srpskog privrednog foruma, predstavnici kompanija poput Simensa, A1, Štrabaga i drugih austrijskih firmi, razgovarali su o poslovnim mogućnostima za dalja ulaganja u Srbiji.
Selaković im je poručio da Srbija odlično ekonomski napreduje, te da je, boreći se sa krizom izazvanom pandemijom korona virusa, uz paralelnu borbu za vakcine, nastojala da očuva zdravom i svoju ekonomiju.
„Investirali smo tokom ovih 18 meseci u mere pomoći privredi značajna sredstva, što je dalo rezultate. Imamo dobre pokazatelje, a prognoza rasta za ovu godinu je čak sedam odsto”, rekao je Selaković.
Podsetio je da je Srbija prethodnih godina stabilizovala javne finansije, smanjen je nivo javnog duga, a povećana prosečna plata, dodajući da je Srbija prošle, teške godine zbog kovid krize privukla najviše direktnih stranih investicija u regionu, čak 62 odsto, a pritom nije članica EU.
„Saradnja Srbije i Austrije je dobra, pokazuje tendenciju rasta kada je reč o investicijama. Postoji veliki interes austrijske poslovne zajednice da investira u Srbiju, i to ne samo da zapošljava 'prostu' radnu snagu, već visokoobrazovane kadrove”, rekao je Selaković i dodao da bi voleo da vidi više austrijskih kompanija u Srbiji.
Austrijsko-srpski privredni forum postoji od 2009. godine i okuplja uglavnom austijske firme, koje posluju u celom regionu.
Predsednik Foruma Radivoje Petrikić kaže da je pandemija i te kako uticala na firme u regionu, koje su se suočile sa problemima u poslovanju, pa nisu imale vremena za nova ulaganja.
Dodao je da je Austrija dobro reagovala na krizu, a paketima pomoći pokušala i prilično dobro uspela da sačuva neke najvažnije firme.
Pandemija korona virusa je naučila zapadne firme da ne treba proizvoditi u Aziji, jer se otvorio problem transporta robe sa udaljenih destinacija, a Petrkić ističe da je to upravo razvojna šansa Srbije.
„Mnogo je projekata koje Srbija trenutno razvija, više od 80 projekata direktnih stranih investicija u Srbiji je u toku, što pokazuje da je naša zemlja investiciona destinacija broj 1 na Zapadnom Balkanu i da u tom smislu nema konkurenciju”, rekao je Petrikić za Tanjug.
I srpska i austrijska ekonomija, kao i trgovinska razmena dveju zemalja, trpele su posledice zbog pandemije kovida 19, ali se polako oporavljaju.
Austrijska ministarka za digitalizaciju i privredu Margarete Šrambek istakla je da je veoma važno da kompanije nastave da rade i sačuvaju radna mesta.
„Ključ držanja pandemije pod kontrolom je u testiranju. Besplatno testiranje u apotekama, u kompanijama, to je važno, a država Austrija nastoji da u tome finansijski pomogne firmama. Sa druge strane, veoma je važna vakcinacija”, rekla je Šrambek.
U tom smislu, primetila je da je Srbija u početku daleko odmakla u vakcinaciji stanovništva, i poslužila drugim zemljama kao primer.
„Vakcinišite se, testirajte se”, poručila je Šrambek i posebno apelovala na mlade da to učine.
Pa dobro to je činjenica koja je i genetski dokazana. Tačno je da postoji mantra kod hrvatskih i bošnjačkih nacionalista o ''turskom poreklu Srba'', mada ona nema naučnu potporu. Mislim da niko na Balkanu nije testirao poreklo svog Y hromozoma kao Srbi. I ja sam testirao pa ispade da imam predslovensko poreklo po muškoj liniji i da sam srodan plemenu Kriča.
R1a1?SamoVasGledam wrote: ↑17/07/2021 22:52 I ja sam testirao pa ispade da imam predslovensko poreklo po muškoj liniji i da sam srodan plemenu Kriča.
To je slovenska, ja sam rekao da sam predslovenska, od Kriča - J2b-M205.Challenger_ wrote: ↑17/07/2021 22:59R1a1?SamoVasGledam wrote: ↑17/07/2021 22:52 I ja sam testirao pa ispade da imam predslovensko poreklo po muškoj liniji i da sam srodan plemenu Kriča.
Firma "Ropeber studio doo", koja je izvođač radova na zgradi koja se pravi u Vidovdanskoj ulici na Vračaru, a tokom čijih radova je došlo do urušavanja dela četvorospratnice na placu pored, do pre nekoliko meseci zvala se drugačije i bavila se snimanjem sado-mazo filmova!
@Challenger_Kompanija Er Srbija je obeležila odličan jun, sa 170.413 putnika. To znači da je jun bio najprometniji mesec za srpskog prevoznika od decembra 2019. godine, pre izbijanja pandemije.
Er Srbija, nacionalni avio-prevoznik i prevoznik Srbije, premašio je brojke pre-pandemijskog putničkog prometa i neprestano povećava frekvenciju i kapacitet širom svoje mreže. Da bi zadovoljila rastuću potražnju, posebno za čarterima, aviokompanija je iznajmila avion Boing 737-700 od kompanije Smartvings.
Kompanija je obeležila odličan jun, sa 170.413 putnika. To znači da je jun bio najprometniji mesec za srpskog prevoznika od decembra 2019. godine, pre izbijanja pandemije.
Brojka za jun 2021. takođe je impresivna jer predstavlja porast od 68% u odnosu na maj 2021. godine. Er Srbija sada prevozi više od polovine svih putnika na beogradskom aerodromu Nikola Tesla. Brojka je iznosila 54,1% u junu i 52% za K2 2021. To je 9% više u odnosu na 2019.
Mreža aviokompanije u junu se sastojala od 38 međunarodnih destinacija, a najpopularniji aerodromi su Tivat, u Crnoj Gori i Podgorica, zatim Pariz, Moskva, Cirih i NJujork. Komentarišući impresivne rezultate aviokompanije u junu, Jiri Marek, generalni direktor kompanije Air Serbia za komercijalu i strategiju, izjavio je:
- Rezultati koje smo postigli u junu rezultat su strateškog planiranja, efikasnog prepoznavanja poslovnih prilika i brze reakcije na promene na tržištu. Drago nam je da se situacija polako kreće u pozitivan smer i da se potražnja za vazdušnim prevozom neprestano povećava. Kao regionalni lider, i dalje smo posvećeni intenziviranju obima vazdušnog saobraćaja gde god možemo, kako bismo nastavili da pružamo jake veze između gradova u regionu, Evrope, kao i čitavog sveta.
Nove rute i više frekvencija Er Srbija se trenutno širi na nova tržišta i neguje neverovatno snažnu strategiju transfera kojom se vidi da aviokompanija povećava broj putnika nudeći pristupačne i česte opcije transfera u svom čvorištu u Beogradu. Kao primer ove strategije, prošle nedelje je Er Srbija značajno proširila partnerstvo sa Turkish Airlinesom. Do jula ove godine Turkish Airlines i Er Srbija zajednički su se delili na samo nekoliko linija, uključujući međusobne letove Beograd-Istanbul. Novo partnerstvo je daleko jače, jer je Er Srbija dobila pristup pet međunarodnih i 11 domaćih linija Turkish Airlines-a. Početkom jula, Er Srbija je zaključila poseban sporazum o razmeri sa Luk erom, prevoznikom Luksemburga, omogućavajući putnicima koji lete na Lukairovim linijama Luksemburg-Beograd da se dalje povezuju sa tri regionalne linije Er Srbija.
U isto vreme, Er Srbija je prošle nedelje pokrenula novu liniju, Kraljevo - Solun i još jednu od Beograda do Ženeve u martu.
To znači da je avio-kompanija tokom pandemije pokrenula četiri potpuno nove rute. Da bi udovoljila rastućoj potražnji, posebno za čarterima u Tursku, Grčku i Egipat, Er Srbija je zakupila boing 737-700 Smartvings, registrovan OK-SVT, koji svakodnevno obavlja rotacije sa beogradskog aerodroma. Većina rotacija su čarter letovi, ali neke su i redovne linije: danas je avion leteo do Milana Malpensa i nazad. Er Srbija je povukla celokupnu flotu Boing 737, koju je ranije koristila za čartere. Pretpostavlja se da avio-kompanija nije predvidela da će se potražnja za putovima tako brzo oporaviti, pa takođe nije produžila zakup za jedan A320 i jedan A319, prenosi "Simpleflying".