Aferimpirk3 wrote:mozes jastasheikh wrote: al golfa i clia ne mozes porediti
clio sa 0 km na satu bi uvjek izabrao prije golfa
a o ljepoti .. jbg o ukusima se ne raspravlja al golf je znjaru malo je rec
sto se tice teme:
deklarisana potrosnja u gradu 6.6 (po knjzici)
u praksi od 6.5 do 7.5
benzin
deklarisana potrošnja u gradu
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 1085
- Joined: 16/02/2010 09:21
#126 Re: deklarisana potrošnja u gradu
- Qler
- Posts: 23599
- Joined: 18/10/2004 14:49
- Location: Sarajevo
#127 Re: deklarisana potrošnja u gradu
Pa gdje nadje ovaj podatak? Cuj 2l klima? Meni po gradu do 1l max uzme, na otvorenom oko 0.5l.sheikh wrote:Mnogo cinioca utice na potrosnju u gradu.Klima potrosi dva litra vise,slabiji pritisak u guma izvuce litar,sto kilograma tereta u vozilu izvlaci 0,3l na 100km,upaljeni grijaci za stakla izvlace potrosnju,aerodinamike vozila,ali najvazniji cinioc potrosnje je vozac tj. njegovo raspolozenje i opterecenje.
VW je ipak legenda po potrosnji
Mislim na TDI
-
- Posts: 1065
- Joined: 01/03/2010 20:46
#128 Re: deklarisana potrošnja u gradu
pa polako hebo ga ti dok ugrije i mladu potrosi 2LQler wrote:Pa gdje nadje ovaj podatak? Cuj 2l klima? Meni po gradu do 1l max uzme, na otvorenom oko 0.5l.sheikh wrote:Mnogo cinioca utice na potrosnju u gradu.Klima potrosi dva litra vise,slabiji pritisak u guma izvuce litar,sto kilograma tereta u vozilu izvlaci 0,3l na 100km,upaljeni grijaci za stakla izvlace potrosnju,aerodinamike vozila,ali najvazniji cinioc potrosnje je vozac tj. njegovo raspolozenje i opterecenje.
VW je ipak legenda po potrosnji
Mislim na TDI
- madner
- Posts: 56761
- Joined: 09/08/2004 16:35
#129 Re: deklarisana potrošnja u gradu
U biti zavisi od volumena koji treba ohladiti, 0.5 - 2l je.Qler wrote:Pa gdje nadje ovaj podatak? Cuj 2l klima? Meni po gradu do 1l max uzme, na otvorenom oko 0.5l.sheikh wrote:Mnogo cinioca utice na potrosnju u gradu.Klima potrosi dva litra vise,slabiji pritisak u guma izvuce litar,sto kilograma tereta u vozilu izvlaci 0,3l na 100km,upaljeni grijaci za stakla izvlace potrosnju,aerodinamike vozila,ali najvazniji cinioc potrosnje je vozac tj. njegovo raspolozenje i opterecenje.
VW je ipak legenda po potrosnji
Mislim na TDI
- sheikh
- Posts: 764
- Joined: 17/10/2010 18:21
- Location: Tamni vilajet
#130 Re: deklarisana potrošnja u gradu
Podaci iz 2 litra sa klimom su iz wv knjige koja dolazi uz Passata
Najnovijeg
probajte naci na netu to pa cete procitati
ako vec poredite 1,5 dci clia nemoj ga poredit s golfom benzincem
imas 1,6 TDI a bogme i 2,0 TDI pa usporedi to
Najnovijeg
probajte naci na netu to pa cete procitati
ako vec poredite 1,5 dci clia nemoj ga poredit s golfom benzincem
imas 1,6 TDI a bogme i 2,0 TDI pa usporedi to
-
- Posts: 1478
- Joined: 08/07/2008 01:28
#131 Re: deklarisana potrošnja u gradu
slusaj, prosipas se i radis copy paste pa se necu ni osvrtati nesto pretjerano dugo kao prosli put.golfista wrote:jesi li ti čuo za TSI motor ?
ti da se imalo razumijes u termodinamiku i ta basnoslovne materijale znao bi da kod motora nemas sta pametovati oko materijala, mozda eventualno oko nacina izrade i obrade povrsina, ali ni jedno ni drugo nije priblizno dovoljno napredovalo da nesto unaprijedi izdrzljivost ako u motor naguras vazduha pod visokim pritiskom i onda fisnes u to benzina koji u procesu sagorijevanja dostize oko 100° vise temperature nego dizel...
dva od prva cetiri ponudjena odgovora kad u google ukucas 1.4 TSI su vezana za probleme ili havariju na motoru.
te tvoje "fenomenalne" kW je honda prije 20 godina izvlacila iz 1.6l motora, pa ih dan danas ne izvlaci puno vise, a zna se dobro zasto.
-
- Posts: 1065
- Joined: 01/03/2010 20:46
#132 Re: deklarisana potrošnja u gradu
vnm wrote:slusaj, prosipas se i radis copy paste pa se necu ni osvrtati nesto pretjerano dugo kao prosli put.golfista wrote:jesi li ti čuo za TSI motor ?
ti da se imalo razumijes u termodinamiku i ta basnoslovne materijale znao bi da kod motora nemas sta pametovati oko materijala, mozda eventualno oko nacina izrade i obrade povrsina, ali ni jedno ni drugo nije priblizno dovoljno napredovalo da nesto unaprijedi izdrzljivost ako u motor naguras vazduha pod visokim pritiskom i onda fisnes u to benzina koji u procesu sagorijevanja dostize oko 100° vise temperature nego dizel...
dva od prva cetiri ponudjena odgovora kad u google ukucas 1.4 TSI su vezana za probleme ili havariju na motoru.
te tvoje "fenomenalne" kW je honda prije 20 godina izvlacila iz 1.6l motora, pa ih dan danas ne izvlaci puno vise, a zna se dobro zasto.
- Qler
- Posts: 23599
- Joined: 18/10/2004 14:49
- Location: Sarajevo
#133 Re: deklarisana potrošnja u gradu
Honda CRX 1.6 160KS moj neostvareni san
-
- Posts: 1065
- Joined: 01/03/2010 20:46
#134 Re: deklarisana potrošnja u gradu
+1Qler wrote:Honda CRX 1.6 160KS moj neostvareni san
samo sto sam imao privilegiju da je provozam bo'š sacuvaj kakav odziv na gas ko da ga sama doda kad pomislis
- Qler
- Posts: 23599
- Joined: 18/10/2004 14:49
- Location: Sarajevo
#135 Re: deklarisana potrošnja u gradu
sto bi rekao moj jaran, tabut na tockovima :D
-
- Posts: 1065
- Joined: 01/03/2010 20:46
#136 Re: deklarisana potrošnja u gradu
štaš teška jedva tonu jbt....Qler wrote:sto bi rekao moj jaran, tabut na tockovima :D
- madner
- Posts: 56761
- Joined: 09/08/2004 16:35
#137 Re: deklarisana potrošnja u gradu
Opet bubas, mercedes je koristio atmosferski V motor do ove godine, pogledati pod E serija. Hoces nama sada reci da oni veze nemaju kako se pravi auto?
I naravno potrosnja (u puno tezem autu) nije bila ni blizu 20l.
I naravno potrosnja (u puno tezem autu) nije bila ni blizu 20l.
- Jimmy_The_Saint
- Posts: 2435
- Joined: 09/01/2006 11:16
- Location: Koliba na Rogoju
- Contact:
#138 Re: deklarisana potrošnja u gradu
Dobiješ li ti makar kaku pinku za ovo što budalešeš po forumu?
- madner
- Posts: 56761
- Joined: 09/08/2004 16:35
#139 Re: deklarisana potrošnja u gradu
golfista wrote:šta bubam? pa to su fakti, i ko govori o savremnim mašinama V konfiguracije? pročitaj nesto u životu ( a da to nije dnevna štampa ) prije nego postaš...madner wrote:Opet bubas, mercedes je koristio atmosferski V motor do ove godine, pogledati pod E serija. Hoces nama sada reci da oni veze nemaju kako se pravi auto?
I naravno potrosnja (u puno tezem autu) nije bila ni blizu 20l.
A gdje si ti napravio definciju savremene i zastarjele masine, osim sto si rekao atmosferska V masina?
-
- Posts: 1478
- Joined: 08/07/2008 01:28
#140 Re: deklarisana potrošnja u gradu
iskljucujem se iz rasprave, necu copy paste ni da citam ni da komentarisem.
-
- Posts: 1065
- Joined: 01/03/2010 20:46
#141 Re: deklarisana potrošnja u gradu
pa deklarisana potrosnja u gradu se mora kopi pejst hebo ga tivnm wrote:iskljucujem se iz rasprave, necu copy paste ni da citam ni da komentarisem.
šala
- Jimmy_The_Saint
- Posts: 2435
- Joined: 09/01/2006 11:16
- Location: Koliba na Rogoju
- Contact:
#142 Re: deklarisana potrošnja u gradu
Haj ba golfista ne bulazni o činjenicama, samo listaš reklamne prospekte, kladim se da ne znaš ni kol'ko taktova ima četverotaktni motor.
- Qler
- Posts: 23599
- Joined: 18/10/2004 14:49
- Location: Sarajevo
#143 Re: deklarisana potrošnja u gradu
Kad je Merecedes pravio auta, Das auto nije bio ni u planu Das auto je volkswagen, narodna kola, i nista vise..
- sheikh
- Posts: 764
- Joined: 17/10/2010 18:21
- Location: Tamni vilajet
#144 Re: deklarisana potrošnja u gradu
Totalno si upravuQler wrote:Kad je Merecedes pravio auta, Das auto nije bio ni u planu Das auto je volkswagen, narodna kola, i nista vise..
Touareg i Phaeton su bas narodna kola
sta je stotinjak hiljada dat
a bogme i golfa 30k je pussy smoke da das
- Qler
- Posts: 23599
- Joined: 18/10/2004 14:49
- Location: Sarajevo
#145 Re: deklarisana potrošnja u gradu
Ja na sajmu automobila i pricam sa likom na vau ve standu, kaze on phaeton je vrh u klasi, reko jeste, ako Merc, BMW i Audi propadnu, pa i Lexus... Kaze on, jeste ali vidjet ces Phaetona za 10 godina, reko jeste, ali vidjet ces i Mercedesa za 10 godina.
Opet, kako cika Ajnstajn kaze, sve je relativno. Phaeton u odnosu na S klasu je narodna civara U odnosu na E klasu je skoro tu negdje
Passat i C klasa isto. Passat jeste bolji od onog Chevroletta Cruz, kako li se zove, ali nije bolji od BMW-a serije 3 ili Audija A4...
U svojoj klasi nema sta traziti sa ozbiljnim autima, koliko god se gurali
Opet, kako cika Ajnstajn kaze, sve je relativno. Phaeton u odnosu na S klasu je narodna civara U odnosu na E klasu je skoro tu negdje
Passat i C klasa isto. Passat jeste bolji od onog Chevroletta Cruz, kako li se zove, ali nije bolji od BMW-a serije 3 ili Audija A4...
U svojoj klasi nema sta traziti sa ozbiljnim autima, koliko god se gurali
- sheikh
- Posts: 764
- Joined: 17/10/2010 18:21
- Location: Tamni vilajet
#146 Re: deklarisana potrošnja u gradu
Qler wrote:Ja na sajmu automobila i pricam sa likom na vau ve standu, kaze on phaeton je vrh u klasi, reko jeste, ako Merc, BMW i Audi propadnu, pa i Lexus... Kaze on, jeste ali vidjet ces Phaetona za 10 godina, reko jeste, ali vidjet ces i Mercedesa za 10 godina.
Opet, kako cika Ajnstajn kaze, sve je relativno. Phaeton u odnosu na S klasu je narodna civara U odnosu na E klasu je skoro tu negdje
Passat i C klasa isto. Passat jeste bolji od onog Chevroletta Cruz, kako li se zove, ali nije bolji od BMW-a serije 3 ili Audija A4...
U svojoj klasi nema sta traziti sa ozbiljnim autima, koliko god se gurali
Ovo sto si ti rekao
Priznajem da si upravu
Phaeton i S klasa ako poredis
bolja je mecka
ali mozes uzeti dva phaetona za mecku
odrzavanje mecke je petnaest puta skuplje od vw
a tako isto i bmwa
ja se iskreno nadam da ces imati srece u zivotu i mogucnosti pa da isprobas ova vozila pa ces vidjeti sta ti govorim
- Qler
- Posts: 23599
- Joined: 18/10/2004 14:49
- Location: Sarajevo
#147 Re: deklarisana potrošnja u gradu
Vozio i S klasu i Phaetona E klase i BMW-a 5 i Passata se solidno navozao Znam o cemu pricam
Mislim daleko od toga da je Phaeton los, odlican je, ali je S klasa S klasa i vjeruj mi, odrzavanje je u par deka...
Mislim daleko od toga da je Phaeton los, odlican je, ali je S klasa S klasa i vjeruj mi, odrzavanje je u par deka...
- respo
- Posts: 12675
- Joined: 15/08/2009 05:26
- Location: ->oʞɐdoɐu ǝʌs ǝuǝɯ poʞ<-
#148 Re: deklarisana potrošnja u gradu
sheikh to tvoje ima smisla sto dovodi do zakljucka da je pheaton za wannabe guzonje
onaj ko je guzonja i ko hoce limuzinu luksuz sta ja znam njemu nece biti problem dati para za jedno auto sto bi ovamo dao za dvoje
to ti isto dodje ono mozes 6 mapple auta uzeti za cijenu jednog golfa fokusa ili sta ja znam al se vidi razlika u kvaliteti u ovome u onome (ne uzimaj me za rijec samo sam dao primjer)
kao sto sada ovdje raja masovno audije kupuje koje smatra vrhom ponude
sto niko ne kupi masseratija aston martina i te aute
ne moze jer je skucko neke pare za audija i to je to odrzavanje kod vecine nula bodova
da ne idemo dalje s teme
onaj ko je guzonja i ko hoce limuzinu luksuz sta ja znam njemu nece biti problem dati para za jedno auto sto bi ovamo dao za dvoje
to ti isto dodje ono mozes 6 mapple auta uzeti za cijenu jednog golfa fokusa ili sta ja znam al se vidi razlika u kvaliteti u ovome u onome (ne uzimaj me za rijec samo sam dao primjer)
kao sto sada ovdje raja masovno audije kupuje koje smatra vrhom ponude
sto niko ne kupi masseratija aston martina i te aute
ne moze jer je skucko neke pare za audija i to je to odrzavanje kod vecine nula bodova
da ne idemo dalje s teme
- sheikh
- Posts: 764
- Joined: 17/10/2010 18:21
- Location: Tamni vilajet
#149 Re: deklarisana potrošnja u gradu
Qler wrote:Vozio i S klasu i Phaetona E klase i BMW-a 5 i Passata se solidno navozao Znam o cemu pricam
Mislim daleko od toga da je Phaeton los, odlican je, ali je S klasa S klasa i vjeruj mi, odrzavanje je u par deka...
Prijatelju da si vozao vw i mercedesa SIGURNO bi znao da nije par deka razlika u cijenu
naravno nije za vw dzaba al brate razlika u cijeni je enormna
jer ipak mecka je mecka
auto je napravljeno za one s dubljim dzepom
a za respu
audi jest za nase ceste
masseratija da uzmes koji kosta 200k eura i kusur i nistit ga s nasim goroviom i nasim kvazi cestama
a i da je sve ok
nismo mi bas trziste za te vrste auta
-
- Posts: 1085
- Joined: 16/02/2010 09:21
#150 Re: deklarisana potrošnja u gradu
Posto tema svejedno ode u dvije lijepe, da i ja doprinesem tome ...
Imam jednog prijatelja u dojcland, koji radi na visokoj poziciji u IT odsjeku VW-a. Rekao mi je da celnici VW-a imaju nekakvu stratesku platformu poslovanja za narednih 40 godina, gdje bi do 2030. godine trebali da stvore drukciji imidz i restruktuiraju kompaniju i brendove:
- Seat ce biti izbacen iz koncerna
- Skoda ce biti pretvorena u supreluksuzni brend kakav je bila u njenih pocetnih 30-40 godina
- Audi ce biti nastaviti poslovati trenutnom filozofijom, tj. kombinujuci luksuz i sportske karateristike
Dakle, zivi bili pa vidjeli sta ce se desiti za tih famoznih 40 godina, a kako stvari stoje, Skodi dobro ide, jos su im nedavno odobrili ugradnju kvalitetnijih materijala u interijer.
Da napomenem, ovo nije nista zvanicno, vec info koju sam nekad 2002. godine dobio od jednog kolege, kroz pricu onako.
A sto se tice potrosnje, TSI jeste dobitnik EOTY 2009 i 2010 nagrade u ukupnoj konkurenciji, a TSI kao tehnologija je buducnost koja ce mozda i uspjeti skinuti TDI sa trona "najekonomicnijeg" motora za siroke mase i "kokuze". Generalno govorim o manjim motorima (do 2000ccm zapremine). Jer ipak benzin je benzin, ugladjena voznja da ne moze ugladjenija . O hibridima necu, jer placanje hibridne tehnologije dugorocno nije isplativo. Svi proizvodjaci daju garanciju u prvih 100.000 km na celije baterija, a koje nakon toga pocnu gubiti kapacitet. Zamjena istih kosta 30% cijene vozila, sto znaci da hibridi dugorocno ne da nisu isplativi, nego te jos opale po usima. Celije postanu beskorisne i ti odjednom na benzin vozis 300-400kg beskorisnog metala i kiseline u gepeku
Imam jednog prijatelja u dojcland, koji radi na visokoj poziciji u IT odsjeku VW-a. Rekao mi je da celnici VW-a imaju nekakvu stratesku platformu poslovanja za narednih 40 godina, gdje bi do 2030. godine trebali da stvore drukciji imidz i restruktuiraju kompaniju i brendove:
- Seat ce biti izbacen iz koncerna
- Skoda ce biti pretvorena u supreluksuzni brend kakav je bila u njenih pocetnih 30-40 godina
- Audi ce biti nastaviti poslovati trenutnom filozofijom, tj. kombinujuci luksuz i sportske karateristike
Dakle, zivi bili pa vidjeli sta ce se desiti za tih famoznih 40 godina, a kako stvari stoje, Skodi dobro ide, jos su im nedavno odobrili ugradnju kvalitetnijih materijala u interijer.
Da napomenem, ovo nije nista zvanicno, vec info koju sam nekad 2002. godine dobio od jednog kolege, kroz pricu onako.
A sto se tice potrosnje, TSI jeste dobitnik EOTY 2009 i 2010 nagrade u ukupnoj konkurenciji, a TSI kao tehnologija je buducnost koja ce mozda i uspjeti skinuti TDI sa trona "najekonomicnijeg" motora za siroke mase i "kokuze". Generalno govorim o manjim motorima (do 2000ccm zapremine). Jer ipak benzin je benzin, ugladjena voznja da ne moze ugladjenija . O hibridima necu, jer placanje hibridne tehnologije dugorocno nije isplativo. Svi proizvodjaci daju garanciju u prvih 100.000 km na celije baterija, a koje nakon toga pocnu gubiti kapacitet. Zamjena istih kosta 30% cijene vozila, sto znaci da hibridi dugorocno ne da nisu isplativi, nego te jos opale po usima. Celije postanu beskorisne i ti odjednom na benzin vozis 300-400kg beskorisnog metala i kiseline u gepeku