Dacia Duster
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 9169
- Joined: 08/12/2009 17:31
#326 Re: Dacia Duster
Mogli su neka bolja sjedišta da ubace u Duster, barem ove top modele što su 30 hiljada i više. Ali, opet sve je to platforma Clia dvojke, pa ni ne čudi takvo ponašanje. Produžena, modifikovana, ali Clio 2 kako god okreneš. Sjedišta, volan, prekidači... Nije me baš to impresioniralo u Dusteru ph2 sa svom opremom osim kože...posebno za nekih cca. 35 hiljada maraka.
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 66185
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
#327 Re: Dacia Duster
Da, i mene je iznenadilo koliko je auto malo unutra. Opet treba se samo podsjetiti na svrhu i ulogu Dacije unutar Reno grupacije. Ne smije ili ne bi trebala biti direktna konkurencija.530i wrote:Mogli su neka bolja sjedišta da ubace u Duster, barem ove top modele što su 30 hiljada i više. Ali, opet sve je to platforma Clia dvojke, pa ni ne čudi takvo ponašanje. Produžena, modifikovana, ali Clio 2 kako god okreneš. Sjedišta, volan, prekidači... Nije me baš to impresioniralo u Dusteru ph2 sa svom opremom osim kože...posebno za nekih cca. 35 hiljada maraka.
- mayab
- Posts: 27167
- Joined: 06/03/2008 13:00
- Location: SARAJEVO
#328 Re: Dacia Duster
S obzirom da ga na nekim trzistima Renault prodaje pod svojim brendom, mislim da ipak nije nekvalitetan i smeće kako to mnogi bosanci i hercegovci hoce da kazu....
Isto i Nissanov novi Terano je zapravo Duster
Takodje, iste garantne uslove ima i Renault i Dacia....
A ovo se mislim desavalo iskljucivo sa prvim primjercima
Isto i Nissanov novi Terano je zapravo Duster
Takodje, iste garantne uslove ima i Renault i Dacia....
A ovo se mislim desavalo iskljucivo sa prvim primjercima
-
- Posts: 9169
- Joined: 08/12/2009 17:31
#329 Re: Dacia Duster
Dešavalo se i da AutoBild prevrne Logana kad se tek pojavio. Panični strah softverskih inžinjera
- dustaban
- Posts: 6516
- Joined: 10/07/2012 10:55
#330 Re: Dacia Duster
Na stranu cijena i tehnicke karakteristike ali meni je Duster trenutno najljepsi terenac.
(a ovo gore prevrtanje...mislim da ga ne bi izbjegao ni jedan auto kad sa vode naleti na suho u onakoj brzini)
(a ovo gore prevrtanje...mislim da ga ne bi izbjegao ni jedan auto kad sa vode naleti na suho u onakoj brzini)
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#331 Re: Dacia Duster
Ma posljedica jeftinijeg i jednostavnijeg ovjesa i guma koje su pravljene da maksimalno drze cestu. Umjesto da auto otklize, sto ne bi bio problem sa dobrim ovjesom, gume postanu "prevelik" zalogaj za ovjes.dustaban wrote:Na stranu cijena i tehnicke karakteristike ali meni je Duster trenutno najljepsi terenac.
(a ovo gore prevrtanje...mislim da ga ne bi izbjegao ni jedan auto kad sa vode naleti na suho u onakoj brzini)
-
- Posts: 5231
- Joined: 22/12/2011 14:41
#332 Re: Dacia Duster
U ovim uslovima, kao sto medo rece, rijetko koji auto ovih karakteristika bi prosao bolje (klirens, ovjes). Na poligonu cu prevrnuti sta hoces kad zaletim kvalitetno i na prelazu s vlaznog na suho naidjem bocno s oba tocka u isto vrijeme. ESP u tom slucaju ne pomaze. Ni A klasi, ni golfu, ni dusteru.jefferson wrote:Ma posljedica jeftinijeg i jednostavnijeg ovjesa i guma koje su pravljene da maksimalno drze cestu. Umjesto da auto otklize, sto ne bi bio problem sa dobrim ovjesom, gume postanu "prevelik" zalogaj za ovjes.dustaban wrote:Na stranu cijena i tehnicke karakteristike ali meni je Duster trenutno najljepsi terenac.
(a ovo gore prevrtanje...mislim da ga ne bi izbjegao ni jedan auto kad sa vode naleti na suho u onakoj brzini)
-
- Posts: 18117
- Joined: 17/04/2012 22:57
#333 Re: Dacia Duster
Vidite li šta se dešava na ovom klipu... Poprilično zajebana situacija gdje auto kliza, vrti se i taman kada počne bočno klizati jedna strana dolazi na suvu podlogu gdje gume dobro hvataju pa inercija prevrće auto.
Svakako ovo ne bi bio razlog da izbjegnem Dustera. Inače i meni je njegov dizajn odličan, moćniji od mnogih razvikanih SUV-ova. Recimo nova Vitara mi je totalni dizajnerski promašaj u poređenju sa Dasterom.
Svakako ovo ne bi bio razlog da izbjegnem Dustera. Inače i meni je njegov dizajn odličan, moćniji od mnogih razvikanih SUV-ova. Recimo nova Vitara mi je totalni dizajnerski promašaj u poređenju sa Dasterom.
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#334 Re: Dacia Duster
Ima i toga, ali mislim da je tu do razlike izmedjuguma i vjesa. To je bio glavni problem na Hyundai Galloperu koji je bio baziran na onim kockastim Pajerima. Ovjes iz 80-tih, sa modernim gumama. Redovno ga na testovima prevrtali. Onda Hyundai zamjeni gume sa losijim koje su se na tom ovjesu u kriticim situacijama pokazale bolje, jer mogu otklizati. naravno, i to ima granice.direstraits0078 wrote:U ovim uslovima, kao sto medo rece, rijetko koji auto ovih karakteristika bi prosao bolje (klirens, ovjes). Na poligonu cu prevrnuti sta hoces kad zaletim kvalitetno i na prelazu s vlaznog na suho naidjem bocno s oba tocka u isto vrijeme. ESP u tom slucaju ne pomaze. Ni A klasi, ni golfu, ni dusteru.jefferson wrote:Ma posljedica jeftinijeg i jednostavnijeg ovjesa i guma koje su pravljene da maksimalno drze cestu. Umjesto da auto otklize, sto ne bi bio problem sa dobrim ovjesom, gume postanu "prevelik" zalogaj za ovjes.dustaban wrote:Na stranu cijena i tehnicke karakteristike ali meni je Duster trenutno najljepsi terenac.
(a ovo gore prevrtanje...mislim da ga ne bi izbjegao ni jedan auto kad sa vode naleti na suho u onakoj brzini)
-
- Posts: 5231
- Joined: 22/12/2011 14:41
#335 Re: Dacia Duster
Na poligonu, u uslovima prikazanim na GIF-u, prevrnut cu bilo koje auto s bilo kojim gumama, pod uslovom da na "led" naletim s dovoljno visokom brzinom i ostvarim identican kontakt sa suhim asfaltom u istom polozaju kao na ovom GIF-u. Auti nisu dizajnirani da otklizu bocno, prilikom ovakvog kontakta s podlogom, pogotovo vozila s povisenim klirensom i visokim tezistem. Isto kao kad bi u apeksu krivine izgubio kontakt s podlogom, pa otklizao bocno na ivicnjak jednom stranom vozila. Prevrtanje je neminovno, fizika ne oprasta, nije ni ESP svemoguc.
- Drvosjeca iz Dejcica
- Posts: 16757
- Joined: 23/06/2004 15:46
- Location: Sarajevo
#336 Re: Dacia Duster
Zar je toliko Duster? Za taj novac Peugeot 3008 4x4 hibrid (elektro-diesel), 2014. godina sa nekih 70-do 90.000km na satu. Auto fantastično, troši k'o zipo upaljač a ide gluho bilo kako.530i wrote:Mogli su neka bolja sjedišta da ubace u Duster, barem ove top modele što su 30 hiljada i više. Ali, opet sve je to platforma Clia dvojke, pa ni ne čudi takvo ponašanje. Produžena, modifikovana, ali Clio 2 kako god okreneš. Sjedišta, volan, prekidači... Nije me baš to impresioniralo u Dusteru ph2 sa svom opremom osim kože...posebno za nekih cca. 35 hiljada maraka.
-
- Posts: 5231
- Joined: 22/12/2011 14:41
#337 Re: Dacia Duster
Najskuplji moguci u cjenovniku je 32k KM. Mozda moze i nize. http://dacia.ba/modeli-dacia/novi-duster/cjenovnik.html
Ima na olx.ba jedan 3008 iz 2014 2.0 hybrid sa 150k km za 30k KM. S pisanom garancijom od 6 mjeseci. Ali to je vozilo staro 3 godine, a Dacia je nova, s garancijom od 3 godine ili 100k km. Nisu ni blizu klasa i ciljna grupa, ali cijena je tu negdje. Ko voli nek izvoli.
Ima na olx.ba jedan 3008 iz 2014 2.0 hybrid sa 150k km za 30k KM. S pisanom garancijom od 6 mjeseci. Ali to je vozilo staro 3 godine, a Dacia je nova, s garancijom od 3 godine ili 100k km. Nisu ni blizu klasa i ciljna grupa, ali cijena je tu negdje. Ko voli nek izvoli.
-
- Posts: 18117
- Joined: 17/04/2012 22:57
#338 Re: Dacia Duster
Pa ide Duster do 35 po cjenovniku, vjerovatno može niže u salonu, a to je najopremljenija verzija sa dizelom i 4x4. Inače kreće od 18-19000 čini mi se. U prilog mu ne ide što je za sledeću godinu najavljen novi koji će biti na novoj platformi i sigurno moderiji na svakom polju. Jedino sam ubijeđen da će dizajn zasrati jer su ovaj baš bili uboli.
-
- Posts: 5231
- Joined: 22/12/2011 14:41
#339 Re: Dacia Duster
Mislim da ce biti ok dizajn.
-
- Posts: 18117
- Joined: 17/04/2012 22:57
#340 Re: Dacia Duster
Može bit. Ok je ovaj na slici samo što nema ništa prepoznatljivo. Ovaj sadašnji se ne može pomješati ni sa čim drugim na ulici. Potpuno originalan.
-
- Posts: 5231
- Joined: 22/12/2011 14:41
#341 Re: Dacia Duster
Pa bit ce vjerovatno skuplji, imati vise opreme, bolja sjedista itd. Napredak.
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#342 Re: Dacia Duster
Ma o ESP ne govorim. Kakv ESP. Cim pretjeras dobro ESP je bespomocan. Evo imam ja na X5 i ESP i brdo neke druge abecede sa awd, i extra zimskim gumama, i kad hoces na skliskoj podlozi cu uspjeti da ga izbacim iz putanje.direstraits0078 wrote:Na poligonu, u uslovima prikazanim na GIF-u, prevrnut cu bilo koje auto s bilo kojim gumama, pod uslovom da na "led" naletim s dovoljno visokom brzinom i ostvarim identican kontakt sa suhim asfaltom u istom polozaju kao na ovom GIF-u. Auti nisu dizajnirani da otklizu bocno, prilikom ovakvog kontakta s podlogom, pogotovo vozila s povisenim klirensom i visokim tezistem. Isto kao kad bi u apeksu krivine izgubio kontakt s podlogom, pa otklizao bocno na ivicnjak jednom stranom vozila. Prevrtanje je neminovno, fizika ne oprasta, nije ni ESP svemoguc.
- dustaban
- Posts: 6516
- Joined: 10/07/2012 10:55
#343 Re: Dacia Duster
citroen xm wrote:Može bit. Ok je ovaj na slici samo što nema ništa prepoznatljivo. Ovaj sadašnji se ne može pomješati ni sa čim drugim na ulici. Potpuno originalan.
Sasvim se slazem. Nekad dizajnerski pametnjakovici u namjeri da im nova verzija bude ljepsa od prethodne samo useru stvar. To bi se po ovoj slici gore moglo desiti i Dusteru.
Ali sad mali offtopic - mislim da je po pitanju dizajna Ssang Yong svima yebo majku
- Drvosjeca iz Dejcica
- Posts: 16757
- Joined: 23/06/2004 15:46
- Location: Sarajevo
#344 Re: Dacia Duster
Pa naravno, fizika je čudo, sve ima svoje granice dokle može i kako može. ESP samo pomjera malo krajnju fizičku granicu mogućnosti a ako pretjeraš nosaju te vile onda.jefferson wrote:Ma o ESP ne govorim. Kakv ESP. Cim pretjeras dobro ESP je bespomocan. Evo imam ja na X5 i ESP i brdo neke druge abecede sa awd, i extra zimskim gumama, i kad hoces na skliskoj podlozi cu uspjeti da ga izbacim iz putanje.direstraits0078 wrote:Na poligonu, u uslovima prikazanim na GIF-u, prevrnut cu bilo koje auto s bilo kojim gumama, pod uslovom da na "led" naletim s dovoljno visokom brzinom i ostvarim identican kontakt sa suhim asfaltom u istom polozaju kao na ovom GIF-u. Auti nisu dizajnirani da otklizu bocno, prilikom ovakvog kontakta s podlogom, pogotovo vozila s povisenim klirensom i visokim tezistem. Isto kao kad bi u apeksu krivine izgubio kontakt s podlogom, pa otklizao bocno na ivicnjak jednom stranom vozila. Prevrtanje je neminovno, fizika ne oprasta, nije ni ESP svemoguc.
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#345 Re: Dacia Duster
Doduse na proslom autu u krivini sam jednom naletio na cisti led i prije nego sto sam ja uspio skontat sta da radi, ESP je korigovao putanju.Drvosjeca iz Dejcica wrote:Pa naravno, fizika je čudo, sve ima svoje granice dokle može i kako može. ESP samo pomjera malo krajnju fizičku granicu mogućnosti a ako pretjeraš nosaju te vile onda.jefferson wrote:Ma o ESP ne govorim. Kakv ESP. Cim pretjeras dobro ESP je bespomocan. Evo imam ja na X5 i ESP i brdo neke druge abecede sa awd, i extra zimskim gumama, i kad hoces na skliskoj podlozi cu uspjeti da ga izbacim iz putanje.direstraits0078 wrote:Na poligonu, u uslovima prikazanim na GIF-u, prevrnut cu bilo koje auto s bilo kojim gumama, pod uslovom da na "led" naletim s dovoljno visokom brzinom i ostvarim identican kontakt sa suhim asfaltom u istom polozaju kao na ovom GIF-u. Auti nisu dizajnirani da otklizu bocno, prilikom ovakvog kontakta s podlogom, pogotovo vozila s povisenim klirensom i visokim tezistem. Isto kao kad bi u apeksu krivine izgubio kontakt s podlogom, pa otklizao bocno na ivicnjak jednom stranom vozila. Prevrtanje je neminovno, fizika ne oprasta, nije ni ESP svemoguc.
-
- Posts: 18117
- Joined: 17/04/2012 22:57
#346 Re: RE: Re: Dacia Duster
Sang Yong je kategorija za sebe.dustaban wrote:[emoji106]citroen xm wrote:Može bit. Ok je ovaj na slici samo što nema ništa prepoznatljivo. Ovaj sadašnji se ne može pomješati ni sa čim drugim na ulici. Potpuno originalan.
Sasvim se slazem. Nekad dizajnerski pametnjakovici u namjeri da im nova verzija bude ljepsa od prethodne samo useru stvar. To bi se po ovoj slici gore moglo desiti i Dusteru.
Ali sad mali offtopic - mislim da je po pitanju dizajna Ssang Yong svima yebo majku [emoji38]
-
- Posts: 4437
- Joined: 29/05/2010 21:46
#347 Re: Dacia Duster
Cini mi se da je to u jednom Top Gearu bilo da ni ABS uopste ne radi kad je u pitanju cisti led... Vozali su nekog tvinga ili klija po hokej terenu da pokazu kako ne koci...jefferson wrote:Doduse na proslom autu u krivini sam jednom naletio na cisti led i prije nego sto sam ja uspio skontat sta da radi, ESP je korigovao putanju.Drvosjeca iz Dejcica wrote:Pa naravno, fizika je čudo, sve ima svoje granice dokle može i kako može. ESP samo pomjera malo krajnju fizičku granicu mogućnosti a ako pretjeraš nosaju te vile onda.jefferson wrote: Ma o ESP ne govorim. Kakv ESP. Cim pretjeras dobro ESP je bespomocan. Evo imam ja na X5 i ESP i brdo neke druge abecede sa awd, i extra zimskim gumama, i kad hoces na skliskoj podlozi cu uspjeti da ga izbacim iz putanje.
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#348 Re: Dacia Duster
Doduse na proslom autu u krivini sam jednom naletio na cisti led i prije nego sto sam ja uspio skontat sta da radi, ESP je korigovao putanju.
ABS funkcija i ESP funkcija su razlicite. ESP koci jedan tocak da korigira putanju vozila. Nema veze sa zaustavljanjem vozila.Cini mi se da je to u jednom Top Gearu bilo da ni ABS uopste ne radi kad je u pitanju cisti led... Vozali su nekog tvinga ili klija po hokej terenu da pokazu kako ne koci...
Da ABS na cistom ledu ne moze da radi jer su sva 4 tocka blokirana.
-
- Posts: 4437
- Joined: 29/05/2010 21:46
#349 Re: Dacia Duster
Znam da su razliciti, poenta je bila da nijedan od tih sistema nije 100% savrsen, i da zavisi od uslova u kojima se nadjejefferson wrote:Doduse na proslom autu u krivini sam jednom naletio na cisti led i prije nego sto sam ja uspio skontat sta da radi, ESP je korigovao putanju.ABS funkcija i ESP funkcija su razlicite. ESP koci jedan tocak da korigira putanju vozila. Nema veze sa zaustavljanjem vozila.Cini mi se da je to u jednom Top Gearu bilo da ni ABS uopste ne radi kad je u pitanju cisti led... Vozali su nekog tvinga ili klija po hokej terenu da pokazu kako ne koci...
Da ABS na cistom ledu ne moze da radi jer su sva 4 tocka blokirana.
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#350 Re: Dacia Duster
Ah pa normalno da nisu savrseni, iako je kada se meni to desilo super doradio posao.azdralovic wrote:Znam da su razliciti, poenta je bila da nijedan od tih sistema nije 100% savrsen, i da zavisi od uslova u kojima se nadjejefferson wrote:Doduse na proslom autu u krivini sam jednom naletio na cisti led i prije nego sto sam ja uspio skontat sta da radi, ESP je korigovao putanju.ABS funkcija i ESP funkcija su razlicite. ESP koci jedan tocak da korigira putanju vozila. Nema veze sa zaustavljanjem vozila.Cini mi se da je to u jednom Top Gearu bilo da ni ABS uopste ne radi kad je u pitanju cisti led... Vozali su nekog tvinga ili klija po hokej terenu da pokazu kako ne koci...
Da ABS na cistom ledu ne moze da radi jer su sva 4 tocka blokirana.
Mdjuti, nema tog auto kojeg na klizavoj podlozi ne mozes izbaciti iz putnje, sa ili be ESP-a.