Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Haris.ba wrote:Dobro auto. Samo me brine trend mikser turbobenzinaca.
1.6 atmosferac je mjera za to auto ako se ne koristi za tegljavinu robe.
i m16a u vitari od septembra, cao, zdravo...
Znam. To je takav trend nazalost. 1.0 turbomikser zamjenjuje odlicnog 1.6 atmosferca.
Navicemo se. Mada mislim da gama auta ko daster gubi izbacivanjem atmosferca. Jer jedan od razloga kupovine takvih auta jesu upravo motori peri deri koje ne moras nakon odredjene kilometraze gledat da udas kao 50godisnju neudatu kcerku.
Ovi naši na dacia.ba već nude Duster sa dizelskim novim Blue dCi 115 motorom sa cijenom u Prestige opremi od 31.900 KM
Nema više u ponudi 1,2 benzinski motor od 125 konja.
Da li će i u Dustera i kada ugrađivati ovaj novi 1,3 TCe benzinac od 115, 140 ili 160 konja? Ići će u renoove i Nisanove modele od B do D segmenta i u mercedesove kompaktne. Eh hoće li ga i kada prepustiti i Dusteru...
Mislim da u Dusteru sada ima 1,6 Sce benzinac, a ovaj 1,3 Tce bi trebao kao zamjena objediniti dosadašnje 1,6 Sce i 1,2 Tce, tako da će vjerovatno biti i u Dusteru.
Neki ljudi su imali priliku provozati auta iz Renault game (Scenic i sl.) sa ovim novim 1,3 Tce i kažu da je što se tiče performansi, pun pogodak.
milojicabrzi wrote:Mislim da u Dusteru sada ima 1,6 Sce benzinac, a ovaj 1,3 Tce bi trebao kao zamjena objediniti dosadašnje 1,6 Sce i 1,2 Tce, tako da će vjerovatno biti i u Dusteru.
Neki ljudi su imali priliku provozati auta iz Renault game (Scenic i sl.) sa ovim novim 1,3 Tce i kažu da je što se tiče performansi, pun pogodak.
Reventor wrote:Ovi naši na dacia.ba već nude Duster sa dizelskim novim Blue dCi 115 motorom sa cijenom u Prestige opremi od 31.900 KM
Nema više u ponudi 1,2 benzinski motor od 125 konja. Da li će i u Dustera i kada ugrađivati ovaj novi 1,3 TCe benzinac od 115, 140 ili 160 konja? Ići će u renoove i Nisanove modele od B do D segmenta i u mercedesove kompaktne. Eh hoće li ga i kada prepustiti i Dusteru...
Hoće od iduće godine. Prvobitni plan je bio da se počne ugrađivati još tokom ove godine, ali je navodno velika potražnja za tim motorom u cijeloj grupaciji, pa je početak njegove ugradnje u Duster odgođen za iduću godinu. Kada će se tačno početi ugrađivati u idućoj godini - to još nije poznato.
Mercedes ima svoju fabriku u Njemačkoj (u blizini Leipziga) gdje proizvodi 1.3 TCe, dok se za potrebe Renaulta i Nissana ovaj motor proizvodi u Španiji i Britaniji, tako da ne mislim da je A-klasa uzrok odgađanja njegove ugradnje u Duster.
Mr.Fundamental wrote:Mercedes ima svoju fabriku u Njemačkoj (u blizini Leipziga) gdje proizvodi 1.3 TCe, dok se za potrebe Renaulta i Nissana ovaj motor proizvodi u Španiji i Britaniji, tako da ne mislim da je A-klasa uzrok odgađanja njegove ugradnje u Duster.
isto tako je ford proizvodio za svoje potrebe PSA 1.6 tdci u dagenham tvornci , a PSA u francuskoj 1.6 HDi , u sustini isti motori i razlike su minimalne .
tako i ovo , znaci to je renault motor za mercedese
policije, domovi zdravlja, Strabag, šumarije, GSS,... u voznom parku imaju jednog do većine Dustera.
pa eto i ove neke kompanije nabavljaju i druge modele Dacie na desetine komada, ovisno o potrebama i djelatnosti.
privatne kompanije kada uzmu, to mi je znak da je isplativo, dobar odnos uloženo/dobijeno
i za javne ustanove i državne kompanije mi je teško reći da su naštimali tender za njih, ipak ne troše svoj novac, nije nešto primamljivo i obzirom na cijenu proizvoda, pretpostavljam da u maržu nije ugrađena stavka podmićivanja. A ipak osvajaju i njihove vozne parkove.
Eh kada se vladajuće institucije i političari počnu voziti u Daciama... doktori, top menadžeri,...
napokon...
...dolazi Duster sa novom pogonskom jedinicom, turbobenzicem 1.3 TCe u verzijama sa 130 KS pri 5.000 o/m (240 Nm pri 1.500 o/m) i 150 KS pri 5.250 o/m (250 Nm pri 1.600 o/m)."
Samo još cijene da vidimo.
Cijene Dacia su po novom cjenovniku sa početkom jeseni, skočile sa cijenama u prosjeku oko 400-500 KM po modelu, tako da mislim da će i Duster biti dosta skuplji nego što je bio
Dacia na našem tržištu je prepoznata prvotno od privatnih firmi - a to je zato što su povoljne pri samoj kupovini i povoljnije nego ostali,a kada krenete za održavnje tek onda vidite koliko ste uštedili - a to privatne firme najviše žele.
mogućnost prerade u teretno , odbitni pdv, raširenost mreže renault i dacia po bih, zamijenska vozila koja stalno viđam po gradu sve je to mislim bit što sandera viđamo sve češće brendiranog u nelt,orbico, mtel,eronet...
e sada ministarstva koja su ok i gdje se ne radi pošteno tj. ako tender nije "naštiman" normalno je da će dacia dobiti ispred svih i cijenom i onime što nude.
Dacia Duster konačno na tržištu sa Renault/Mercedes turbo-benzincem.
Kao što je najavljeno u oktobru, rumunska Dacia konačno je proširila ponudu benzinskih motora u svom SUV modelu Dusteru.
Duster je sada moguće kupiti u verzijama sa 130 KS i 240 Nm, te 150 KS i 245 Nm, što je značajan napredak u odnosu na 115 KS i svega 156 Nm iz atmosferca.
Agregat sa 130 KS razvija maksimalnu brzinu od 191 km/h, a 0-100 km/h ubrzava za 11,1 sekundi. Snažnija verzija od 150 KS ubrzava za 10,4s uz maksimalnu brzinu od 200 km/h.
Pa Nadzorniče, ima li kakvih vijesti iz Austrije, nemoj prepisivati od južnih komšija
Koliko sam primjetio, u Austriji ima iznenadjujuče puno Dacia, raznih modela.
NediM17 wrote:Potanko mi ovo nesto ide u odnosu na snagu i masu.
Poređenja radi, Mercedes-Benz B 200, sa istim motorom (O.K, sa 13 PS većom snagom i 5 Nm većim obrtnim momentom) dostiže najveću brzinu od 223 km/h i ubrzava do 100 km/h za 8,2 s.
Pri tome je masa praznog Mercedes-Benz B 200, 1.410 kg (najveća dopuštena masa je 1.960 kg).
Masa Dacia Duster TCe 150 nije još objavljena, ali prema podacima o ostalim modelima, morala bi biti značajno manja. Najviše 1.250 kg masa praznog vozila i najviše 1.800 kg najveće dopuštene mase.
Ta krakta prva sluzi da bi se sto lakse krenulo na nekom zafrkanom terenu, tj. Uzbrdici.
SX4 benzinac moze prvom 50, drugom 100km/h ali zato za kretanje na jacoj uzbrdici mirate biti jako vjesti sa gasom i kvacilom, u protivnom cete u najboljem slucaju usmrditi lamelu...