Crna hronika BH cesta

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#1776 Re: Crna hronika BH cesta

Post by tempuser »

Ovi neki poznanici bili s njih neposredno prije udesa.
Vozio je kantav motor, vozio je brzo, ali mu je BMW oduzeo prednost.
Bio insturktor voznje, ostalo dijete iza njega.
Jbga koliko god "nije kriv" i koliko nije znao da ce mu neko uzeti pednost, toliko je znao da ima dijete kad je sjeo na motor i nije "slucajno" brzo.
User avatar
vješalica
Posts: 10114
Joined: 02/04/2010 19:12

#1777 Re: Crna hronika BH cesta

Post by vješalica »

Tako mu bilo zapisano
User avatar
Sodom1
Posts: 4886
Joined: 15/05/2013 02:00
Location: zivot je sranje

#1778 Re: Crna hronika BH cesta

Post by Sodom1 »

tempuser wrote:
Ovi neki poznanici bili s njih neposredno prije udesa.
Vozio je kantav motor, vozio je brzo, ali mu je BMW oduzeo prednost.
Bio insturktor voznje, ostalo dijete iza njega.
Jbga koliko god "nije kriv" i koliko nije znao da ce mu neko uzeti pednost, toliko je znao da ima dijete kad je sjeo na motor i nije "slucajno" brzo.
Na source pisu da nije imao polozen A i da Yamaha nije registrovana bila
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#1779 Re: Crna hronika BH cesta

Post by tempuser »

Sodom1 wrote: Na source pisu da nije imao polozen A i da Yamaha nije registrovana bila
Maloprije procitah to i da su uhapsili vozaca BMW-a.
User avatar
mali_milojica
Posts: 14185
Joined: 02/09/2012 17:42
Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.

#1780 Re: Crna hronika BH cesta

Post by mali_milojica »

tempuser wrote:
Sodom1 wrote: Na source pisu da nije imao polozen A i da Yamaha nije registrovana bila
Maloprije procitah to i da su uhapsili vozaca BMW-a.
Jel meni jedinom upalo u oci da je on sa 24 godine ( i sest godina vozackog staza, u najboljem slučaju) bio instruktor vožnje. :roll:
Ok, moze se biti i doktor pa liječiti ljude, ali meni nešto nidje veze. Iskreno, bez 20 god iskustva u voznji mi ne bi mogao prismrditi obučavanju novih vozača.
User avatar
vješalica
Posts: 10114
Joined: 02/04/2010 19:12

#1781 Re: Crna hronika BH cesta

Post by vješalica »

mali_milojica wrote:
tempuser wrote:
Sodom1 wrote: Na source pisu da nije imao polozen A i da Yamaha nije registrovana bila
Maloprije procitah to i da su uhapsili vozaca BMW-a.
Jel meni jedinom upalo u oci da je on sa 24 godine ( i sest godina vozackog staza, u najboljem slučaju) bio instruktor vožnje. :roll:
Ok, moze se biti i doktor pa liječiti ljude, ali meni nešto nidje veze. Iskreno, bez 20 god iskustva u voznji mi ne bi mogao prismrditi obučavanju novih vozača.
vjeruj da može
u nas sve može
bitan je novac
User avatar
drug_profi
Posts: 50604
Joined: 16/07/2012 16:00

#1782 Re: Crna hronika BH cesta

Post by drug_profi »

mali_milojica wrote:
tempuser wrote:
Sodom1 wrote: Na source pisu da nije imao polozen A i da Yamaha nije registrovana bila
Maloprije procitah to i da su uhapsili vozaca BMW-a.
Jel meni jedinom upalo u oci da je on sa 24 godine ( i sest godina vozackog staza, u najboljem slučaju) bio instruktor vožnje. :roll:
Ok, moze se biti i doktor pa liječiti ljude, ali meni nešto nidje veze. Iskreno, bez 20 god iskustva u voznji mi ne bi mogao prismrditi obučavanju novih vozača.
Član 3.
(Pristup osposobljavanju)
Pravo osposobljavanja i polaganja ispita za stjecanje zvanja vozač-instruktor ima osoba koja ispunjava sljedeće uvjete:
1. ima najmanje srednju stručnu spremu;
2. ima, najmanje tri godine, vozačku dozvolu one kategorije za koju polaže ispit;
3. ima ljekarsko uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti, ne starije od 12 mjeseci;
4. da u posljednjih pet godina nije joj izrečena mjera sigurnosti ili zaštitna mjera zabrane upravljanja motornim vozilom.
A kao sto vidimo, nije da nije krsio propise, samo nikad nije uhvacen... Kako god RIP. O mrtvima sve najbolje. Necija majka sada place.
User avatar
O'zone
Globalni moderator
Posts: 22352
Joined: 17/02/2008 20:29
Location: Kad god popizdite na vlast, sjetite se da i u opoziciji sjede ista takva govna...."

#1783 Re: Crna hronika BH cesta

Post by O'zone »

tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#1784 Re: Crna hronika BH cesta

Post by tempuser »

drug_profi wrote:
A kao sto vidimo, nije da nije krsio propise, samo nikad nije uhvacen... Kako god RIP. O mrtvima sve najbolje. Necija majka sada place.
Bez ikakve namjere da subjektivno branim lika koji je poginuo, ali da li bi ishod bio puno drugaciji i kakvi bi komentari bili da je on imao A, da je motor bio registrovan, pa cak da je vozio za motor razumnih 100 kmh?
vauvau
Posts: 1375
Joined: 05/06/2014 09:03

#1785 Re: Crna hronika BH cesta

Post by vauvau »

Za motor razumnih 100 kmh? Na mjestu gdje je to prekoračenje brzine od 100%? Kakva budalaština.
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#1786 Re: Crna hronika BH cesta

Post by tempuser »

Znao sam da ce se na ovo o brzinu uhvatiti neki sturcnjak!
Da si druze organu ikad prisao icemu jacem od 49 ccm i da imas pribliznu predstavu o voznji motora preskocio bi komentarisanje. :D
User avatar
mali_milojica
Posts: 14185
Joined: 02/09/2012 17:42
Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.

#1787 Re: Crna hronika BH cesta

Post by mali_milojica »

Jer znakovi su za auta, oni ne vaze za motore :D
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#1788 Re: Crna hronika BH cesta

Post by tempuser »

mali_milojica wrote:Jer znakovi su za auta, oni ne vaze za motore :D
Vaze naravno i za motore, ali 99% nominalno regularnih motorista (toureri, ljudi srednjih godina koji putuju u paru na duge ture, cruiseri itd) ne divljaju kao nase kamikaze, ali vozi preko ogranicenja, pretice preko pune, obilazi kolone, prolazi preko reda, provlaci se izmedju auta itd kad god procjene da im je sigurno. To je jednostavno tako, ko je ikad vozio motor to zna...
User avatar
mali_milojica
Posts: 14185
Joined: 02/09/2012 17:42
Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.

#1789 Re: Crna hronika BH cesta

Post by mali_milojica »

Tako je, jer propisi i pravila su za picke :D
User avatar
Optimist
Posts: 13649
Joined: 08/02/2010 19:01
Location: Sarajevo

#1790 Re: Crna hronika BH cesta

Post by Optimist »

Eno svi ovi trkaci i kvazi chuneri ga oplakuju i brane. Od dragona pa do vanese klacar. Sve dokazani i odranije poznati policiji i siroj javnosti uzorni gradjani grada sarajeva.
vauvau
Posts: 1375
Joined: 05/06/2014 09:03

#1791 Re: Crna hronika BH cesta

Post by vauvau »

mali_milojica wrote:Jer znakovi su za auta, oni ne vaze za motore :D
Da. Mnogi stručnjaci zaoru ledinu jer im neko "oduzme prednost" prilikom uključivanja na magistralu, nakon što su oni prošli pored znaka opasnosti (recimo uključivanje sporednog puta pod pravim uglom) kojeg su pametno izignorisali vozeći duplo preko ograničenja, jer zaboga, oni voze motocikl, za njih znakovi ne važe, oni se uvijek mogu teleportirati ako zagusti. Fizika nažalost važi jednako za sve, bez obzira na kategoriju koju posjeduju i vozilo kojim upravljaju. I pune crne hronike i lijepe rip naljepnice i plaču i nariču nad glupošću. Njihovi advokati (i ovi forumski) redovno pokušavaju da opravdavaju takve gluposti i prave krivce od pravih zdravih ljudi.

Vezano za vožnju motocikla, a i ostalih motornih vozila, redovno vozim sve kategorije, s važećom vozačkom dozvolom. Štaviše, za sve kategorije imam i dozvolu za obučavanje kandidata, iako se time trenutno ne bavim.
Ne oduzimam drugima prednost u raskršću, ne izlijećem naslijepo i ne izazivam saobraćajne nesreće. U saobraćaju se ponašam smireno i imam razumijevanja za osobe koje upravljaju motornim vozilima a nisu tome dorasli, trudim se da izbjegnem situacije koje se ne mogu riješiti bez upotrebe sile. Ako su nekome iza mene pogrešno podešena svjetla, pustim ga da prođe ako mi već toliko smeta, a uglavnom nikad ne smeta toliko da nisam u stanju normalno voziti, jer je retrovizor samozatamnjujući. Ako vidim poludebila kako slika mobilnim dok vozi, ignorišem ga. Ako neko baš insistira da ga se postavi na mjesto, postavim ga na mjesto, ali samo ako nema druge solucije i ako sam u vozilu sam, kad sam u bilo kakvom društvu ignorišem budalu. Jer nije vrijedno spomena.

Za ove što se ne prave pametni, neka pokušaju izračunati koliko je metara potrebno motociklisti da se zaustavi kod brzine kretanja 100 kmh, nakon što je uočio vozilo koje se uključuje u raskršću pod pravim uglom, kod npr. skretanja ulijevo u raskršću. Udaljenost motocikla od kritične tačke u trenutku uočavanja vozila je 45 metara.
Za ove što se prave pametni bez pokrića, očekujem da će to i dalje nastaviti, tako da pitanje nije namijenjeno njima. Uzmimo da su kočnice i upravljački sistem na motociklu ispravni, gume nove i ispravno napuhani, da je asfalt čist i suh, i da je gazeći sloj nov, a ne uklizan od kočenja ispred raskršća.
User avatar
vješalica
Posts: 10114
Joined: 02/04/2010 19:12

#1792 Re: Crna hronika BH cesta

Post by vješalica »

Nije prvi put da se dešava da motocikliste ginu u sudarima sa vozilima koji se uključuju sa sporednih cesta.
Teško je nekada i ocijeniti, treba vremena da se neko uključi bezbjedno,pogotovo na mjestima koja su možda slabo vidljiva,neosvjetljena,krivine i ostali faktori koji zaklanjaju pogled i vidljivost
Ali isto tako je veoma bitna činjenica da se to dešava skoro stalno i dokazivo pri velikim brzinama
Znači frajer jednostavno kršeći propis naleti na vozilo koje se pokušava uključiti i nastane problem
Nije ni sporno da ima majmuna koji uopće ne obraćaju pažnju na bilo šta pogotovo kad se uključuju iz guzicena glavni put
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#1793 Re: Crna hronika BH cesta

Post by amar1994 »

A sta ako se normalni covjek normalno tj. lagano ukljucuje a ovaj se priblizava brzinom vecom od 100km/h ,pa nema teoretske sanse da reaguje .
vauvau
Posts: 1375
Joined: 05/06/2014 09:03

#1794 Re: Crna hronika BH cesta

Post by vauvau »

amar1994 wrote:A sta ako se normalni covjek normalno tj. lagano ukljucuje a ovaj se priblizava brzinom vecom od 100km/h ,pa nema teoretske sanse da reaguje .
Pa upravo se o tome i radi. Zato služe znakovi opasnosti, zato postoje ograničenja i zdravo razmišljanje. Stanje cesta nije bajno, ali to je nešto na šta se ne može uticati, jedino možeš prilagoditi vožnju činjeničnom stanju. Neki uporno odbijaju da prihvate realnost, da se ne može motocikl tako brzo zaustaviti. Možeš magarca staviti na motocikl i odvrnuti gas i motocikl će voziti pravo.
User avatar
vješalica
Posts: 10114
Joined: 02/04/2010 19:12

#1795 Re: Crna hronika BH cesta

Post by vješalica »

Image
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#1796 Re: Crna hronika BH cesta

Post by tempuser »

Po sred srede, Monk ne bi imao zamjerke na simetriju!
esso_sa
Posts: 1667
Joined: 29/10/2005 16:20
Location: U 'Namu

#1797 Re: Crna hronika BH cesta

Post by esso_sa »

tempuser wrote:
mali_milojica wrote:Jer znakovi su za auta, oni ne vaze za motore :D
Vaze naravno i za motore, ali 99% nominalno regularnih motorista (toureri, ljudi srednjih godina koji putuju u paru na duge ture, cruiseri itd) ne divljaju kao nase kamikaze, ali vozi preko ogranicenja, pretice preko pune, obilazi kolone, prolazi preko reda, provlaci se izmedju auta itd kad god procjene da im je sigurno. To je jednostavno tako, ko je ikad vozio motor to zna...
hebiga, ovo sto covjek pise (kao motorista) moram potvrditi :)
vauvau wrote: Za ove što se ne prave pametni, neka pokušaju izračunati koliko je metara potrebno motociklisti da se zaustavi kod brzine kretanja 100 kmh, nakon što je uočio vozilo koje se uključuje u raskršću pod pravim uglom, kod npr. skretanja ulijevo u raskršću. Udaljenost motocikla od kritične tačke u trenutku uočavanja vozila je 45 metara.
Za ove što se prave pametni bez pokrića, očekujem da će to i dalje nastaviti, tako da pitanje nije namijenjeno njima. Uzmimo da su kočnice i upravljački sistem na motociklu ispravni, gume nove i ispravno napuhani, da je asfalt čist i suh, i da je gazeći sloj nov, a ne uklizan od kočenja ispred raskršća.
I ovo je tacno. I tih 45 metara vazi za motor sa jako dobrim kocnicama, ako je sta starije onda je taj put jos duzi :thumbup:
mali_milojica wrote: Branis neodbranjivo. Ljudi krse propise i tu svaka rasprava prestaje. Boli me briga ima li njima voznja smisla, sve dok ugrožavaju mene i moje saputnike, a to su najcesce djeca. I kad poginu, nijednog mi nije zao i u 99% slučajeva su oni krivi.
Da krsimo propise, krsimo, ali iz licnog iskustva ti mogu reci da evo npr ja jako cesto uletim u situaciju gdje se ni kriv ni duzan borim da se spasim od idiota sa autom. Jucer sam npr na izlazu iz mrtve krivine blizu Bradine naletio na krkana u truhlom golfu dvici kako stoji na sred ceste. Dobro si procitao - STOJI !!! Cacka lik nesto oko kasetofona i boli ga kita... :-)
Neko pomenu uredno oznacene sporedne prikljucke... broj neoznacenih prikljucaka je dosta veci u odnosu na oznacene. Nije mi jednom seljak sa nekom truljom izletio iz njive i odsjekao mi putanju bez da nije ni pogledao... Kod nas svaki lokalni krkan kada napravi kucu blizu puta smatra da ima pravo probijanja prikljucka iz avlije direkt na magistralni...
Skretanja i preticanja bez zmigavaca isto tako, bruka ! Vise puta mi se deilo da mi iz suprotnog pravca ide kolona u susret, nadje se lola u toj koloni koji izviruje za prilikom za preticanje, uredno me vidi, ali ipak krene u preticanje, znaci far u far, valjda konta motor je mali pa se moze negdje pomjeriti...
Nije svaki motorista koji strada na nasim cestama 100% kriv za to sto je stradao ili u nagorem scenariju - poginuo. Dosta zivota odnese nasa lokalna saobracajna (ne)kultura... To se najbolje vidi kada odes negdje na put po zapadu pa se onda vratis u BiH - treba ti par dana da se ponovo naspanujes i pocnes voziti maksimalno defanzivno
vauvau
Posts: 1375
Joined: 05/06/2014 09:03

#1798 Re: Crna hronika BH cesta

Post by vauvau »

esso_sa wrote:
hebiga, ovo sto covjek pise (kao motorista) moram potvrditi :)



I ovo je tacno. I tih 45 metara vazi za motor sa jako dobrim kocnicama, ako je sta starije onda je taj put jos duzi :thumbup:
mali_milojica wrote: Branis neodbranjivo. Ljudi krse propise i tu svaka rasprava prestaje. Boli me briga ima li njima voznja smisla, sve dok ugrožavaju mene i moje saputnike, a to su najcesce djeca. I kad poginu, nijednog mi nije zao i u 99% slučajeva su oni krivi.
Da krsimo propise, krsimo, ali iz licnog iskustva ti mogu reci da evo npr ja jako cesto uletim u situaciju gdje se ni kriv ni duzan borim da se spasim od idiota sa autom. Jucer sam npr na izlazu iz mrtve krivine blizu Bradine naletio na krkana u truhlom golfu dvici kako stoji na sred ceste. Dobro si procitao - STOJI !!! Cacka lik nesto oko kasetofona i boli ga kita... :-)
Neko pomenu uredno oznacene sporedne prikljucke... broj neoznacenih prikljucaka je dosta veci u odnosu na oznacene. Nije mi jednom seljak sa nekom truljom izletio iz njive i odsjekao mi putanju bez da nije ni pogledao... Kod nas svaki lokalni krkan kada napravi kucu blizu puta smatra da ima pravo probijanja prikljucka iz avlije direkt na magistralni...
Skretanja i preticanja bez zmigavaca isto tako, bruka ! Vise puta mi se deilo da mi iz suprotnog pravca ide kolona u susret, nadje se lola u toj koloni koji izviruje za prilikom za preticanje, uredno me vidi, ali ipak krene u preticanje, znaci far u far, valjda konta motor je mali pa se moze negdje pomjeriti...
Nije svaki motorista koji strada na nasim cestama 100% kriv za to sto je stradao ili u nagorem scenariju - poginuo. Dosta zivota odnese nasa lokalna saobracajna (ne)kultura... To se najbolje vidi kada odes negdje na put po zapadu pa se onda vratis u BiH - treba ti par dana da se ponovo naspanujes i pocnes voziti maksimalno defanzivno
Stoji to sve vezano za nekulturu i ostalo što ide uz dobijanje vozačke za B kategoriju. Ali kao vozač motocikla ti nemaš zračni jastuk, nemaš zone deformacije i kad podigneš vizir na 100 kmh jedan bolje uhranjen bumbar ti može napraviti teške povrede oka. Toga moraš biti svjestan i ne smiješ umišljati da si na stazi bez ograničenja kad se uključiš u saobraćaj. Zato ne razumijem to ofanzivno i defanzivno na motociklu, tu je samo i isključivo defanzivno od trenutka kad izvezeš iz garaže pa dok ne dođeš pred garažu.

Vezano za zaustavljanje motocikla sa 100 kmh, mora se uračunati i vrijeme potrebno za reakciju, a pri 100 kmh svake sekunde pređeš nekih 28 metara. Te metre ne možeš nadoknaditi nikako, fizika je nepromijenjena od kad je svijet nastao i samo niža brzina daje vrijeme potrebno za reakciju i kočenje.

Uzimam sad za primjer par "ozbiljnih bajkera" koje ovaj privremeni poznaje, sretnemo se na cesti i uljudno se pozdravimo, popričamo o mašinama i kuda se krenulo itd. i pitam gdje su, kad i kod koga polagali, s obzirom da poznajem dosta ljudi iz te branše, i sve ok. A onda kreće pokazivanje i dokazivanje i budalesanje. Ja ih pustio ispred, ne odgovara mi takva vožnja. I stignem ih na odmorištu opet. I opet priča i pitam ima li sad na poligonu i testira li se na polaganju kontraupravljanje s naglim zaustavljanjem, i ne znaju uopšte o čemu govorim. :lol: Ali hajde, voze ljudi i prelaze km, ali sve do jednom.
esso_sa
Posts: 1667
Joined: 29/10/2005 16:20
Location: U 'Namu

#1799 Re: Crna hronika BH cesta

Post by esso_sa »

vauvau wrote: Stoji to sve vezano za nekulturu i ostalo što ide uz dobijanje vozačke za B kategoriju. Ali kao vozač motocikla ti nemaš zračni jastuk, nemaš zone deformacije i kad podigneš vizir na 100 kmh jedan bolje uhranjen bumbar ti može napraviti teške povrede oka. Toga moraš biti svjestan i ne smiješ umišljati da si na stazi bez ograničenja kad se uključiš u saobraćaj. Zato ne razumijem to ofanzivno i defanzivno na motociklu, tu je samo i isključivo defanzivno od trenutka kad izvezeš iz garaže pa dok ne dođeš pred garažu.

Vezano za zaustavljanje motocikla sa 100 kmh, mora se uračunati i vrijeme potrebno za reakciju, a pri 100 kmh svake sekunde pređeš nekih 28 metara. Te metre ne možeš nadoknaditi nikako, fizika je nepromijenjena od kad je svijet nastao i samo niža brzina daje vrijeme potrebno za reakciju i kočenje.

Uzimam sad za primjer par "ozbiljnih bajkera" koje ovaj privremeni poznaje, sretnemo se na cesti i uljudno se pozdravimo, popričamo o mašinama i kuda se krenulo itd. i pitam gdje su, kad i kod koga polagali, s obzirom da poznajem dosta ljudi iz te branše, i sve ok. A onda kreće pokazivanje i dokazivanje i budalesanje. Ja ih pustio ispred, ne odgovara mi takva vožnja. I stignem ih na odmorištu opet. I opet priča i pitam ima li sad na poligonu i testira li se na polaganju kontraupravljanje s naglim zaustavljanjem, i ne znaju uopšte o čemu govorim. :lol: Ali hajde, voze ljudi i prelaze km, ali sve do jednom.
Pa reko' defanzivno, nigdje nisam ni spomenuo ofanzivno :) Ofanzivno moze samo na stazi.
A to za kontra upravljanje, vecina ih ne zna koristiti tu tehniku ni za regularno upravljanje i "bacanje" motora u nagib, a kamo li da ga koriste kod naglog zaustavljanja i eventualno borbi sa momentom uspravljanja. To te nijedna lokalna skola nece nauciti, nazalost. Srecom ima u susjednoj HR na Grobniku skola kod Keca. :thumbup:
User avatar
Sodom1
Posts: 4886
Joined: 15/05/2013 02:00
Location: zivot je sranje

#1800 Re: Crna hronika BH cesta

Post by Sodom1 »

Koliko su casovi ili kurs? Kakko vec funkcionise
Post Reply