mali_milojica wrote:Jer znakovi su za auta, oni ne vaze za motore
Da. Mnogi stručnjaci zaoru ledinu jer im neko "oduzme prednost" prilikom uključivanja na magistralu, nakon što su oni prošli pored znaka opasnosti (recimo uključivanje sporednog puta pod pravim uglom) kojeg su pametno izignorisali vozeći duplo preko ograničenja, jer zaboga, oni voze motocikl, za njih znakovi ne važe, oni se uvijek mogu teleportirati ako zagusti. Fizika nažalost važi jednako za sve, bez obzira na kategoriju koju posjeduju i vozilo kojim upravljaju. I pune crne hronike i lijepe rip naljepnice i plaču i nariču nad glupošću. Njihovi advokati (i ovi forumski) redovno pokušavaju da opravdavaju takve gluposti i prave krivce od pravih zdravih ljudi.
Vezano za vožnju motocikla, a i ostalih motornih vozila, redovno vozim sve kategorije, s važećom vozačkom dozvolom. Štaviše, za sve kategorije imam i dozvolu za obučavanje kandidata, iako se time trenutno ne bavim.
Ne oduzimam drugima prednost u raskršću, ne izlijećem naslijepo i ne izazivam saobraćajne nesreće. U saobraćaju se ponašam smireno i imam razumijevanja za osobe koje upravljaju motornim vozilima a nisu tome dorasli, trudim se da izbjegnem situacije koje se ne mogu riješiti bez upotrebe sile. Ako su nekome iza mene pogrešno podešena svjetla, pustim ga da prođe ako mi već toliko smeta, a uglavnom nikad ne smeta toliko da nisam u stanju normalno voziti, jer je retrovizor samozatamnjujući. Ako vidim poludebila kako slika mobilnim dok vozi, ignorišem ga. Ako neko baš insistira da ga se postavi na mjesto, postavim ga na mjesto, ali samo ako nema druge solucije i ako sam u vozilu sam, kad sam u bilo kakvom društvu ignorišem budalu. Jer nije vrijedno spomena.
Za ove što se ne prave pametni, neka pokušaju izračunati koliko je metara potrebno motociklisti da se zaustavi kod brzine kretanja 100 kmh, nakon što je uočio vozilo koje se uključuje u raskršću pod pravim uglom, kod npr. skretanja ulijevo u raskršću. Udaljenost motocikla od kritične tačke u trenutku uočavanja vozila je 45 metara.
Za ove što se prave pametni bez pokrića, očekujem da će to i dalje nastaviti, tako da pitanje nije namijenjeno njima. Uzmimo da su kočnice i upravljački sistem na motociklu ispravni, gume nove i ispravno napuhani, da je asfalt čist i suh, i da je gazeći sloj nov, a ne uklizan od kočenja ispred raskršća.