Ukidanje 'stanja' između raja i pakla mogao bi biti pokušaj sprečavanja islamizacije u siromašnim zemljama s visokom stopom smrtnosti novorođenčadi. Muslimani vjeruju da duše mrtvorođenih idu u raj.
Katolički teolozi savjetovat će papi Benediktu Šesnaestom da ukine "limb" - "stanje" za koje se tradicionalno vjerovalo da se nalazi između "raja" i "pakla", javlja BBC. Katolici su stoljećima vjerovali da duše novorođene djece koja umru prije krštenja idu u limb. No, limb nikad nije bio dio službenog učenja Crkve i vjeruje se da ga se papa Ratzinger želi riješiti.
Katolička crkva zabrinuta je zbog boli koju trpe roditelji mrtvorođene djece, posebno ako bi vjerovali da će duše njihove djece biti isključene iz raja.
Moguće ukidanje limba mogao bi biti pokušaj Vatikana da spriječi prelazak na islam stanovnika zemalja u razvoju koje imaju visoku stopu smrtnosti novorođenčadi, kaže BBC-jev komentator za vjerska pitanja Rahul Tandon. Muslimani naime vjeruju da duše mrtvorođene djece idu izravno u raj.
No, katolički teolog John MacDaid rekao je BBC-ju da se ne radi o tome. "Mislim da tu nema nikakvog rivalstva. Svakom roditelju koji izgubi dijete i kojega muči sudbina tog djeteta rekao bih da moramo biti potpuno uvjereni da je to dijete Bog primio na nebesima", kaže otac MacDaid.
Crkva ukida limb
Moderator: Bloo
-
- Posts: 41
- Joined: 05/05/2006 19:09
#3
Vjerovanje u besmrtnost ljudske duše uzrokom je cjelog spektra protuslovnih i bogohulnih vjerovanja.
To je vjerovane koje nije u skladu sa opće poznatim stvarima. Na kovu nije u skladu sa Biblijom.
Obratimo pozornost na prvi dio Biblije.
Iz izvješća o stvaranju možemo primjetiti kako je Bog zaključio djela stvaranja. "Tada pogleda Bog sve što je stvorio, i gle dobro bješe veoma." (1.Moj. 1:31)
U izvjesnom smslu, kao da je rekao: što sam stvorio, stvorio sam!
Možemo si zamisliti koliku težinu ima konstatacija samog stvoritelja da je ono što je stvorio "dobro veoma"
Dakle, nakon svršetka djela stvaranja imamo: Planetu Zemlju sa bujnim životom i nesagledivim potencijalima; Rajski dom prvog ljudskog para; Naum Boga da ljudska bića - slijedeći Božje moralne norme, cijelu planetu pretvore u mjesto slično raju u kojem su stvoreni, i to tako što će se "množiti i ploditi"
Zapravo, izroditi nebrojeno mnogo potomaka sa neslućenim horizontoima razvoja savršenog ljudskog društva.
Jesu li potomci prvih ljudi trebali umrijeti?
Ne naravno, trebali su biti potomci savršenih ljudi i kao takvi nisu imalu razloga da umru.
Uzmi si mrvicu zdravog razbora i obrati pozornost na slijedečih nekoliko rečenica.
Uviđaš li da u takvom stvorenom čovjeku ne bi trebalo postojati nešto što svoj smisao ima dobiti (nekakvim odvajanjem, izlaženjem iz tijela ili sl..) tek poslije nečega što se po Božjem naumu nije trebalo nikada dogoditi, dakle poslije smrti.
Zapazi da cijeli filozofski koncept poimanja besmrtne duše podrazumijeva nešto definirano. Premda manje ili više nepoznato, ali dogmatski nekako definirano. Ogromna većina religioznih sustava temelje se na tome.
Morao bi primijetiti kako bi postojanje nekog takvog bitka unutar tada stvorenih ljudi vodilo zaključku na to da je Bog stvorivši ih, naumio da oni zapravo umru. Izgledalo bi baš kao da ih je pripremio za smrt kojom će "aktivirati" uvijek na odvajanje spremnu besmrtnu dušu (dati joj smisao).
Sjeti se ponovno što je Bog to naumio. Čovjek je po završenim djelima stvaranja (poslije onog Božjeg: "gle dobro bješe veoma") pred sobom imao izgled vječnog življenja na zemlji. Nije bilo razloga da ima nešto unutar sebe, u svojem biću, što ima dobiti smisao poslije smrti.
Takvo razmišljanje nalazi potvrdu i u ostatku pisama i naravno, slaže se sa opće poznatim stavrima o svijetu oko nas.
Nastavak biblje nigdje ne prenosi misao o besmrtnoj ljudskoj duši. Ta filozofska misao je nepoznata Hebrejima i prvim kršćanima.
Još na samom početku kaže:
"I stvori Bog čovjeka od praha zemaljskog, i dunu mu u nos duh (dah) životni i posta čovjek duša živa." (1.Moj. 2:7).
Dakle, čovjek je postao duša, on je duša. Nije ju dobio. Štoviše, još ranije kaže: "Potom reče Bog: Neka vrve po vodi žive duše, i ptice neka lete pod svod nebeski. I stvori Bog kitove velike i sve žive duše što se miču..." (1Moj. 1:20,21).
Vidiš da je u Bibliji i životinja duša. Ona je ne posjeduje veće je ona sama duša, baš kao što je i čovjek duša.
Kada se god u bibliji spminje riječ duša, ona uvjekl prenosi miso o osobi ili životu samom. To su dva osnovna značenja te riječi - nekad se odnosi na osobu, a nekada na žovot.
Tu misao prenosi i svjetovni jezik, jer duša jest osoba ili život sam. ("Na trgu se okupilo sto duša. (osoba)." "Ispustio je dušu (život) itd")
Čovjek nema besmrtnu dušu. Njegova budućnost na zemlji gdje je i stvoren.
Adam i Eva nisu osnivači svijeta umrlih predaka. Pohrani si u srce tu misao i razmisli o tome.
To je vjerovane koje nije u skladu sa opće poznatim stvarima. Na kovu nije u skladu sa Biblijom.
Obratimo pozornost na prvi dio Biblije.
Iz izvješća o stvaranju možemo primjetiti kako je Bog zaključio djela stvaranja. "Tada pogleda Bog sve što je stvorio, i gle dobro bješe veoma." (1.Moj. 1:31)
U izvjesnom smslu, kao da je rekao: što sam stvorio, stvorio sam!
Možemo si zamisliti koliku težinu ima konstatacija samog stvoritelja da je ono što je stvorio "dobro veoma"
Dakle, nakon svršetka djela stvaranja imamo: Planetu Zemlju sa bujnim životom i nesagledivim potencijalima; Rajski dom prvog ljudskog para; Naum Boga da ljudska bića - slijedeći Božje moralne norme, cijelu planetu pretvore u mjesto slično raju u kojem su stvoreni, i to tako što će se "množiti i ploditi"
Zapravo, izroditi nebrojeno mnogo potomaka sa neslućenim horizontoima razvoja savršenog ljudskog društva.
Jesu li potomci prvih ljudi trebali umrijeti?
Ne naravno, trebali su biti potomci savršenih ljudi i kao takvi nisu imalu razloga da umru.
Uzmi si mrvicu zdravog razbora i obrati pozornost na slijedečih nekoliko rečenica.
Uviđaš li da u takvom stvorenom čovjeku ne bi trebalo postojati nešto što svoj smisao ima dobiti (nekakvim odvajanjem, izlaženjem iz tijela ili sl..) tek poslije nečega što se po Božjem naumu nije trebalo nikada dogoditi, dakle poslije smrti.
Zapazi da cijeli filozofski koncept poimanja besmrtne duše podrazumijeva nešto definirano. Premda manje ili više nepoznato, ali dogmatski nekako definirano. Ogromna većina religioznih sustava temelje se na tome.
Morao bi primijetiti kako bi postojanje nekog takvog bitka unutar tada stvorenih ljudi vodilo zaključku na to da je Bog stvorivši ih, naumio da oni zapravo umru. Izgledalo bi baš kao da ih je pripremio za smrt kojom će "aktivirati" uvijek na odvajanje spremnu besmrtnu dušu (dati joj smisao).
Sjeti se ponovno što je Bog to naumio. Čovjek je po završenim djelima stvaranja (poslije onog Božjeg: "gle dobro bješe veoma") pred sobom imao izgled vječnog življenja na zemlji. Nije bilo razloga da ima nešto unutar sebe, u svojem biću, što ima dobiti smisao poslije smrti.
Takvo razmišljanje nalazi potvrdu i u ostatku pisama i naravno, slaže se sa opće poznatim stavrima o svijetu oko nas.
Nastavak biblje nigdje ne prenosi misao o besmrtnoj ljudskoj duši. Ta filozofska misao je nepoznata Hebrejima i prvim kršćanima.
Još na samom početku kaže:
"I stvori Bog čovjeka od praha zemaljskog, i dunu mu u nos duh (dah) životni i posta čovjek duša živa." (1.Moj. 2:7).
Dakle, čovjek je postao duša, on je duša. Nije ju dobio. Štoviše, još ranije kaže: "Potom reče Bog: Neka vrve po vodi žive duše, i ptice neka lete pod svod nebeski. I stvori Bog kitove velike i sve žive duše što se miču..." (1Moj. 1:20,21).
Vidiš da je u Bibliji i životinja duša. Ona je ne posjeduje veće je ona sama duša, baš kao što je i čovjek duša.
Kada se god u bibliji spminje riječ duša, ona uvjekl prenosi miso o osobi ili životu samom. To su dva osnovna značenja te riječi - nekad se odnosi na osobu, a nekada na žovot.
Tu misao prenosi i svjetovni jezik, jer duša jest osoba ili život sam. ("Na trgu se okupilo sto duša. (osoba)." "Ispustio je dušu (život) itd")
Čovjek nema besmrtnu dušu. Njegova budućnost na zemlji gdje je i stvoren.
Adam i Eva nisu osnivači svijeta umrlih predaka. Pohrani si u srce tu misao i razmisli o tome.
-
- Posts: 68
- Joined: 08/07/2006 11:48
#5
1.Vjerovanje u besmrtnost ljudske duše uzrokom je cjelog spektra protuslovnih i bogohulnih vjerovanja.
To je vjerovane koje nije u skladu sa opće poznatim stvarima. Na kovu nije u skladu sa Biblijom.
Obratimo pozornost na prvi dio Biblije.
Iz izvješća o stvaranju možemo primjetiti kako je Bog zaključio djela stvaranja. "Tada pogleda Bog sve što je stvorio, i gle dobro bješe veoma." (1.Moj. 1:31)
U izvjesnom smslu, kao da je rekao: što sam stvorio, stvorio sam!
Možemo si zamisliti koliku težinu ima konstatacija samog stvoritelja da je ono što je stvorio "dobro veoma"
Dakle, nakon svršetka djela stvaranja imamo: Planetu Zemlju sa bujnim životom i nesagledivim potencijalima; Rajski dom prvog ljudskog para; Naum Boga da ljudska bića - slijedeći Božje moralne norme, cijelu planetu pretvore u mjesto slično raju u kojem su stvoreni, i to tako što će se "množiti i ploditi"
Zapravo, izroditi nebrojeno mnogo potomaka sa neslućenim horizontoima razvoja savršenog ljudskog društva.
Jesu li potomci prvih ljudi trebali umrijeti?
Ne naravno, trebali su biti potomci savršenih ljudi i kao takvi nisu imalu razloga da umru.
Uzmi si mrvicu zdravog razbora i obrati pozornost na slijedečih nekoliko rečenica.
Uviđaš li da u takvom stvorenom čovjeku ne bi trebalo postojati nešto što svoj smisao ima dobiti (nekakvim odvajanjem, izlaženjem iz tijela ili sl..) tek poslije nečega što se po Božjem naumu nije trebalo nikada dogoditi, dakle poslije smrti.
Zapazi da cijeli filozofski koncept poimanja besmrtne duše podrazumijeva nešto definirano. Premda manje ili više nepoznato, ali dogmatski nekako definirano. Ogromna većina religioznih sustava temelje se na tome.
Morao bi primijetiti kako bi postojanje nekog takvog bitka unutar tada stvorenih ljudi vodilo zaključku na to da je Bog stvorivši ih, naumio da oni zapravo umru. Izgledalo bi baš kao da ih je pripremio za smrt kojom će "aktivirati" uvijek na odvajanje spremnu besmrtnu dušu (dati joj smisao).
Sjeti se ponovno što je Bog to naumio. Čovjek je po završenim djelima stvaranja (poslije onog Božjeg: "gle dobro bješe veoma") pred sobom imao izgled vječnog življenja na zemlji. Nije bilo razloga da ima nešto unutar sebe, u svojem biću, što ima dobiti smisao poslije smrti.
Takvo razmišljanje nalazi potvrdu i u ostatku pisama i naravno, slaže se sa opće poznatim stavrima o svijetu oko nas.
Nastavak biblje nigdje ne prenosi misao o besmrtnoj ljudskoj duši. Ta filozofska misao je nepoznata Hebrejima i prvim kršćanima.
Još na samom početku kaže:
"I stvori Bog čovjeka od praha zemaljskog, i dunu mu u nos duh (dah) životni i posta čovjek duša živa." (1.Moj. 2:7).
Dakle, čovjek je postao duša, on je duša. Nije ju dobio. Štoviše, još ranije kaže: "Potom reče Bog: Neka vrve po vodi žive duše, i ptice neka lete pod svod nebeski. I stvori Bog kitove velike i sve žive duše što se miču..." (1Moj. 1:20,21).
Vidiš da je u Bibliji i životinja duša. Ona je ne posjeduje veće je ona sama duša, baš kao što je i čovjek duša.
Kada se god u bibliji spminje riječ duša, ona uvjekl prenosi miso o osobi ili životu samom. To su dva osnovna značenja te riječi - nekad se odnosi na osobu, a nekada na žovot.
Tu misao prenosi i svjetovni jezik, jer duša jest osoba ili život sam. ("Na trgu se okupilo sto duša. (osoba)." "Ispustio je dušu (život) itd")
Čovjek nema besmrtnu dušu. Njegova budućnost na zemlji gdje je i stvoren.
Adam i Eva nisu osnivači svijeta umrlih predaka. Pohrani si u srce tu misao i razmisli o tome.
Na vrh
Hahahahahahahahaahahahaha...ok
2.
Kakve veze ima sve ovo gore s pokrenutom temom...
3.
Sva tvoja prica moze se pobiti evo u ovoj ovdje recenici iz Biblije...Prema ovoj recenice Bog kad je stvarao svijet nije bio siguran na sta ce ispasti...Pa tek kad Ga je stvorio, malo se zagledao i vidio da je dobro...Dakle ovdje se daje Bogu nezubillah ljudska karakteristika nesigurnosit, neznanja...Kao Bog je tek nakon sto je stvorio svijet pogledo te tek je onda skontao da je stvarno bilo dobro...Bog, Jedan, Jedini, Tvorac svega, Poznavaoc vidljivog i nevidljivog, onaj koji sve Zna, onaj koji svu moc ima, onaj koji je oduvijek i zauvijek, onaj koji svoju kreaciju bolje poznaje od nje same...Dakle taj isti Bog, prema Bibliji nije bio siguran hoceli ono sto stvara ispast kako treba...Pa kad je napravio pogledao je i vidio da je dobro...Ovdje se ponovo Bogu daje ljudska karakteristika vremena i prolaznosti...Bog nije ovisan o vremenu...Bog je oduvijek i zaubijek, i svojom moci obuhvata znanja buducnosti i proslosti do u detalje atoma, kvarkova i jos sitnijih cestica...Bogu ne treba vrijeme da stvori pa tek onda da gleda i vidi da li je nesto uredu ili ne...Bog je znao prije nego sto ce stvoriti ista na sta ce to ispasti i hoceli to biti dobor ili ne...Nije morao da gleda poslije...O pogresnosti i maloumnosti ove recenice u Biblije moze se napisati 10 tomova od po hiljadu strana i to ne bi bio ni dio onoga cime bi se sve moglo pobiti krscanstvo...Citava Biblija i sve ono u sta krscani vjeruju moze se pobiti u ovoj recenici..."Tada pogleda Bog sve što je stvorio, i gle dobro bješe veoma." (1.Moj. 1:31)
4. Nepravda koja se konstanto ostvaruje u ovoms vijetu ce se prije ili kasnije morati kompenzovati negdje drugo...I morace postojati kazna za zlocince koji su pobili masu ljudi...Npr Hitler...On ce morati odogovarati visoj sili, jer to zdravi um nalaze svakom covjeku...Ako nema konacnog suda nema pravde nema ekvalibirijuma...A posto znamo da sve na ovoj zemlji i u kosmosu opstoji na ekvalibrijumu, jednakosti i pravdi (2+2=4 i to je jedina pravda koja postoji i ako se to ne ostvari svi bi se atomi raspali i ovog svijeta nebi bilo, a nije kao sto krscani tvrde 1+1+1=1)...Postojanje kazne povlaci postojanje i nagrade...
5. Mogao bih pisati jos danima o ovome, ali posto gluposti nema kraja, nema fajde...
-
- Posts: 2890
- Joined: 01/06/2005 12:52
- Location: Svedska
#6
@ujko
da li sti Jehovin svjedok? Cuo sam ovakve teorije sa te strane ponajvise. Dakle da ce ljudi biti ozivljeni na Zemlji i tu zivjet a da je nebo samo za meleke.
da li sti Jehovin svjedok? Cuo sam ovakve teorije sa te strane ponajvise. Dakle da ce ljudi biti ozivljeni na Zemlji i tu zivjet a da je nebo samo za meleke.
-
- Posts: 457
- Joined: 05/06/2006 12:03
#8
prema katolickom vjerovanju, mjesto gdje idu duse nekrstenih ali "dobrih" ljudi. primjerice duse djece koja umru nekrstena, osoba prije isusovog vremena a koje su bile "dobre" itd...mr__bosnjak wrote:Sta je "limb"?
ako si citao danteov pakao, tamo se spominju grcki filozofi cije duse borave u limbu jer su bili "good guys" ali su umrli bez krstenja...
-
- Posts: 2890
- Joined: 01/06/2005 12:52
- Location: Svedska
#9
I da li ikada odu odatle? Kakvo je to mjesto? Mislim po katolickom vjerovanju.
-
- Posts: 2890
- Joined: 01/06/2005 12:52
- Location: Svedska
#11
Ma neda mi se, ionako u to ne vjerujem. Samo me interesovalo iz radoznalosti.
pozdrav
-
- Posts: 457
- Joined: 05/06/2006 12:03
#15
netocno.Haqqani wrote:Limb ili purgatory , je cistiliste dusa , veoma bolno cistiliste .mr__bosnjak wrote:
Ma neda mi se, ionako u to ne vjerujem. Samo me interesovalo iz radoznalosti.
pozdrav
http://www.kriz-zivota.com/zoom/1582/pa ... 08_godine/
zasto me tjeras da guglam ? zasto?
-
- Posts: 1162
- Joined: 11/08/2005 09:56
- Location: hrasno brdo
#16
po tome je u limbu najbolja raja! u raj su otisli streberi, a u pakao kreteni. ne dajmo da ukinu limb...Gost123 wrote:prema katolickom vjerovanju, mjesto gdje idu duse nekrstenih ali "dobrih" ljudi. primjerice duse djece koja umru nekrstena, osoba prije isusovog vremena a koje su bile "dobre" itd...mr__bosnjak wrote:Sta je "limb"?
ako si citao danteov pakao, tamo se spominju grcki filozofi cije duse borave u limbu jer su bili "good guys" ali su umrli bez krstenja...
-
- Posts: 3271
- Joined: 22/10/2005 21:48
- Location: okolina Montreala
#17
Limb ili ne-limb, situacija je odlicna da svi oni koji zele, shvate na koji nacin dogme nastaju. U svim religijama. Sto je juce bila 'istina' danas vise nije...
Lafo sve 'bogom dato', a ono pet-sest calaca se sastane pa donese odluku
Lafo sve 'bogom dato', a ono pet-sest calaca se sastane pa donese odluku
-
- Posts: 1162
- Joined: 11/08/2005 09:56
- Location: hrasno brdo
#19
ma jok to, ne isplati im se vise odrzavat instalacije centralnog grijanja. valja sprovest temperaturu od 'kotlovnice'.Shoshana wrote:Limb ili ne-limb, situacija je odlicna da svi oni koji zele, shvate na koji nacin dogme nastaju. U svim religijama. Sto je juce bila 'istina' danas vise nije...
Lafo sve 'bogom dato', a ono pet-sest calaca se sastane pa donese odluku