condy wrote:Warashii wrote:condy wrote:Šta bi amortizerima kako su oni otišli na autu iz 2014. godine ?
Kilometraza?
Moguce, iako mi 170 kkm nije neka velika kilometraza za danasnja vozila da im odu amortizeri ili zamajac pogotovo ako je vecinu radnog vijeka vozen vani... Mozda i stil voznje, osjetljivost vozila...
To sto je auto vozano vani ne mora nuzno znaciti. Nisu svuda ceste kao u DE.
Ako je auto puno vozeno u gradu, a sa zamajcem koji je otisao na 170 k moze se vrlo lako pretpostaviti da jeste, normalno je da amortizeri daju svoje na 170 k.
NediM17 wrote:kvacilo, amortizeri, diskovi, i u perspektivi ko zna sta jos.
i kaze bosnjak nije puno 150 hiljada kod kramara. kad bacis na papir sve uvale kod kramara (ili bilo koga drugog), za dosta auta mozes doci do matematike da kupis isti nov auto sa manje opreme nego kod kramara, a mozda cak istim motorom. novo je novo.
govori neki dan jedan majstor, kola cim navrse 10 godina su za otpada. ima tu istine dobrim dijelom.
Ovo bas i ne stoji.
Radi se o polovnom autu naravno da treba mijenjati stvari. Ako izvuces auto iz salona polovnih a ne spustis cijenu za lose diskove sam si kriv.
Ja imam u kuci 2 auta kupljena polovna (kod tog sto si spomenuo), jedan kupljen prije 5-6 godina sa 125k, sad ima oko 200 k, dva problema imao, zamijenjena remenica radilice i nedavno pukla opruga. Diskovi prednji zamijenjeni otprilike nakon 40 k, zadnji sad nekad na redu. Veliki servis uradjen. Amorizeri nisu, kvacilo nije. Ovaj je u 90% isti kao taj njegov Citroen.
Drugo auto kupljeno prije 3 godine sa 150 k, sad na 200 k, jedini ceh ociscen DPF. Diskovi, amortizeri, kvacilo, veliki servis, nista.
Oba su bila 4-5 godina stara. I da se uzmu takva ista nova, najlosije opremljena i s najslabiji motorima trebalo je jos toliko para.
Mozda ima matematika za C4, jer realno to auto je trebalo dobiti nasljednika ima 4-5 godina sigurno i to novo je novo jedino u smislu da ima 0 km. To si mozda u pravu.