Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
faraon_sa wrote:
Jeste, svi filteri su ukljuceni. Uglavnom evo cijena koje su mi dali:
Filter ulja - 23,45 KM
Filter goriva - 44,00 KM
Filter zraka - 32,00 KM
Filter polena (aktivni ugljik) - 38,00 KM
Total First 0W30C (6 litara) - 120,00 KM
Servis vozila - 81,90 KM
Njih treba prijaviti PSA da deru guzove ovdje, pa da im licencu oduzmu. Ova cijena podrazumijeva vjerovatno 2 sata rada (za ulje i filtere), što sigurno nije norma u Citroenu.
jesi li siguran , koliko ja znam naplacuje se po pola sata , a to je 20KM bez PDV-a garant, vjerovatno je norma 2 sata . Ja sam pricao sa sefom servisa u mazdi i ne smiju naplatiti vise od norme , pa taman bilo 5x vise posla , tako je vjerujem i u ABC . Ljudi su tu od 1968 , do sad bi ih ukinuli da je tako kako kazes , a ima posla u to sam siguran
Evo u ovlaštenom Škoda servisu u Mostaru, gdje sam ja jednom radio mali servis:
Ukupno 100 VJ (vremenskih jedinica), što odgovara jednom satu.
Da ne govorimo da kod njih ruke nisam ni platio, jer ako tamo kupiš ulje i filtere, ruke su gratis.
Me_again wrote:Suma sumarum, ovlasteni servis Citroena i nije tako skup kao sto se cinilo na prvi pogled ?
Kako nije, pa ovdje se proziva kia kako dere guzove vlasnicima zbog famozne garancije od 7 godina i njihove cijene servisa, a citroen na istom nivou.
Na istom su nivou ako ti je nivo do 1000 KM
Za C je mali servis oko 300 KM u zavisnosti koji se sve filteri mijenjaju a za KIA-u od 400 do 500 KM. Tako kazu vlasnici KIA-e koji ih servisiraju u Sa.
Iako, ruku na srce, vecina tih "ovlastenih" je odron nad odronima. Zali boze novaca.
Pozdrav svima..planiram kupiti Citroen C4 2008 god,HDI 1,6 66kw..presao oko 122000..oko 8000 KM kosta,da li je povoljno i valja li ovo auto ista?
hvala unaprijed
2011 C4 II 1,6hdi 68Kw prešao 200K
Opis problema: Pali mi se žuta lampica motora i Servis upozorenje već mjesec dana sa naznakom ENGINE PROBLEM NEED REPAIR.
Auto izgubi na snazi ali ide, ne pravi druge probleme. Nekad se desi kada je hladan da ne izbaci tu grešku i auto dobro vuče, ali nakon pređenih 5km i kada pokušam da ubrzam i pritisnem do daske gas izbaci upozorenje i osjetno se primjeti da ne vuče kako bi trebalo, ali se može voziti. tako sam prešao evo preko 5000 Km.
Šta cijenjena ekipa misli? tnx
Last edited by Pauza on 18/06/2018 14:11, edited 3 times in total.
Bakir1 wrote:poslije 10.000 km neces imati problema.
Možeš li samo malo to elaborirati?
Znaš li šta može biti uzrok, je li kritično nešto ili samo onako komentarišeš, jer nemam kad ići u servis ako je do recimo goriva našeg ili slično. Za 200K km koliko sam prešao nisam imao ovakav problem sa gubitkom vučne snage.
Pa sa upozorenjem ENGINE PROBLEM NEED REPAIR može biti svašta. Nije mi jasno kako si se usudio voziti 5000 km sa tom lampicom upaljenom, još osjetiš u vožnji da imaš problem.
Uvijek možeš naći pola sata da ti ga priključi na dijagnostiku i vidi u čemu je problem.
Ako nećeš u ovlašteni, otiđi u 206 ili kod Dedovica.
Može biti nešto što će te puno skuplje doći ako na vrijeme ne saniraš.
Nema šanse da je do goriva nakon toliko kilometara.
rahmetli dedo wrote:ja se ne bih pretjerano brinuo. Kod mog daidže na Cessni gori ta ista lampica već 15 dana. Evo nas upravo na 5000m, pošli za Dubrovnik i ništa nam n
Ma ja, u taksista uvijek gori lampica za servis, a valjda oni znaju da se može voziti i tako.
Za zamjenu seta kvacila i plivajuceg zamajca u ovlastenom servisu mi traze 2000 KM (dijelovi i ugradnja), do sad sam odrzavao u ovlastenom servisu ali ovo mi je malo povelika cijena, posebno jer mi dolazi i veliki servis na red koji ce me izaci oko 600 KM, a izgleda i kocnice i amortizeri. Da li postoji neka jeftinija alternativa i da li imate neki pouzdan servis za preporuciti u Sarajevu? Auto u pitanju je Citroen C4 2014 god 84kw 1.6 e-HDI polu-automatik? Hvala