Jok, jako malo trzisnog udjela psa ima u de sa opelom je napad prvo tu, onda ostalo....kidney wrote:supercali wrote:Meni se cini da oni samo jacaju i jacaju
Ne znam kako i zasto su kupili opela al meni to govori da neko tamo ima neki plan
E sada kakav je taj plan i hoce li uspjeti pitanje je
Misle da bi Opel mogao nešto značiti van Europe. Nije da im ide u Kinu. U SAD-u ih nema.
Citroen All About
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- mad_max_ba
- Posts: 26645
- Joined: 21/08/2015 12:42
- Location: Tamni Vilajet
#3451 Re: Citroen All About
- ElRe
- Posts: 10790
- Joined: 12/12/2011 11:28
#3452 Re: Citroen All About
Njemci vec negoduju sto se Opel pretvara u PSA. Ovaj novi Combo je ispao grdoba, Berlingo i Partner su privlacni.
Šefica Citroena je rekla da se gasi C4, pa ga sad vratiše u ponudu, ali je udarni model C4 Cactus. Rekli su da nasljednik zavisi od uspjeha Cactusa.
Takve stvari rade samo oni koji nemaju plan.
Šefica Citroena je rekla da se gasi C4, pa ga sad vratiše u ponudu, ali je udarni model C4 Cactus. Rekli su da nasljednik zavisi od uspjeha Cactusa.
Takve stvari rade samo oni koji nemaju plan.
- supercali
- Posts: 23942
- Joined: 06/07/2014 12:30
#3453 Re: Citroen All About
Ja da sam tamo neki koji se pita meni bi citroen bio marka za izbaciti neke koncepcijske aute u prodaju i recimo auta koja "ne lice" na auta i uz to testirati nove tehnologije
Opel bi mogao biti narodni auto a pezo kao neka klasa iznad a ds premium
Opel bi mogao biti narodni auto a pezo kao neka klasa iznad a ds premium
- konektovan
- Posts: 40496
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#3454 Re: Citroen All About
Combo je nspokon ispao normalan, nakon onih smijurija koje mu je fiat pravio.ElRe wrote:Njemci vec negoduju sto se Opel pretvara u PSA. Ovaj novi Combo je ispao grdoba, Berlingo i Partner su privlacni.
Šefica Citroena je rekla da se gasi C4, pa ga sad vratiše u ponudu, ali je udarni model C4 Cactus. Rekli su da nasljednik zavisi od uspjeha Cactusa.
Takve stvari rade samo oni koji nemaju plan.
- konektovan
- Posts: 40496
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
- ElRe
- Posts: 10790
- Joined: 12/12/2011 11:28
#3456 Re: Citroen All About
Prednji dio nije daleko od prethodnika. Štene pit pula
-
- Posts: 2396
- Joined: 08/02/2016 20:34
#3457 Re: Citroen All About
ElRe wrote:Njemci vec negoduju sto se Opel pretvara u PSA. Ovaj novi Combo je ispao grdoba, Berlingo i Partner su privlacni.
Šefica Citroena je rekla da se gasi C4, pa ga sad vratiše u ponudu, ali je udarni model C4 Cactus. Rekli su da nasljednik zavisi od uspjeha Cactusa.
Takve stvari rade samo oni koji nemaju plan.
Prije bih rekao da takve stvari rade oni koji se pokušavaju što bezbolnije uklopiti i prilagoditi vanredno turbulentnim vremenima u automobilskoj industriji.
Ovi što tvrdo planiraju, bojim se da se mogu lako pokliznuti. Prošla su vremena sedmogodišnjih razvoja novog modela automobila. Danas je "univerzalna" platforma, set od nekoliko motora na izboru, ista mehanika, malo dorada i udri. Eto novog modela za godinu dana.
Uglavnom, biće interesantna utakmica.
Vjerujem da su čuda moguća u takvoj tekmi.
A ima i ona stara, kaže: ljudi planiraju a bog se smije ljudskim planovima
- konektovan
- Posts: 40496
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#3458 Re: Citroen All About
Evo šta je glavni grupe rekao za hopel.
Tavares announced that he wants Opel to keep its German brand identity and to embrace it, and that he would leverage Opel's pedigree of German engineering and Motorsport and use the company's heritage to reach markets and customers that may not consider a French car due to perceived reliability issues. He also announced that the Opel and Vauxhall brands would be elevated to new heights within Groupe PSA, including the sale of Opel and Vauxhall-branded vehicles outside Europe for the first time in many decades. He also acknowledged the possibility of the Opel and Vauxhall brands being instrumental in the launch of Groupe PSA in North America for the first time in many years.
Opel and Vauxhall vehicles will also likely be sold in South America, Asia, Africa, Australia, and the Middle East. PSA plans to continue using some of Opel's existing platforms and models, many of which are shared with GM, at least for a few years until the entire model range is updated and will only feature PSA platforms. GM has discussed the possibility of handing over various patents, technologies, and platforms to PSA in exchange for PSA's taking responsibility for a portion of Opel employees' pensions, which it seems PSA has agreed to.
Tavares announced that he wants Opel to keep its German brand identity and to embrace it, and that he would leverage Opel's pedigree of German engineering and Motorsport and use the company's heritage to reach markets and customers that may not consider a French car due to perceived reliability issues. He also announced that the Opel and Vauxhall brands would be elevated to new heights within Groupe PSA, including the sale of Opel and Vauxhall-branded vehicles outside Europe for the first time in many decades. He also acknowledged the possibility of the Opel and Vauxhall brands being instrumental in the launch of Groupe PSA in North America for the first time in many years.
Opel and Vauxhall vehicles will also likely be sold in South America, Asia, Africa, Australia, and the Middle East. PSA plans to continue using some of Opel's existing platforms and models, many of which are shared with GM, at least for a few years until the entire model range is updated and will only feature PSA platforms. GM has discussed the possibility of handing over various patents, technologies, and platforms to PSA in exchange for PSA's taking responsibility for a portion of Opel employees' pensions, which it seems PSA has agreed to.
-
- Posts: 2396
- Joined: 08/02/2016 20:34
#3459 Re: Citroen All About
Dakle slična priča kao što je Renault napravio sa Daciom (iako se tadašnja Dacia i Opel nikako nemogu porediti, izvinjavam se svima koji su me pogrešno razumjeli) u onom istočnijem bloku Evrope, i sada rade i sa Ladom i to je meni business potez decenije, ali PSA sada ide na Australiju, Aziju, Afriku i Južnu Ameriku. Ako to krene kako treba to će biti eksplozija. Vauxal-a (Opel-a) samo u Australiji ima more, ljudi ih vole i kupuju.konektovan wrote:Evo šta je glavni grupe rekao za hopel.
Tavares announced that he wants Opel to keep its German brand identity and to embrace it, and that he would leverage Opel's pedigree of German engineering and Motorsport and use the company's heritage to reach markets and customers that may not consider a French car due to perceived reliability issues. He also announced that the Opel and Vauxhall brands would be elevated to new heights within Groupe PSA, including the sale of Opel and Vauxhall-branded vehicles outside Europe for the first time in many decades. He also acknowledged the possibility of the Opel and Vauxhall brands being instrumental in the launch of Groupe PSA in North America for the first time in many years.
Opel and Vauxhall vehicles will also likely be sold in South America, Asia, Africa, Australia, and the Middle East. PSA plans to continue using some of Opel's existing platforms and models, many of which are shared with GM, at least for a few years until the entire model range is updated and will only feature PSA platforms. GM has discussed the possibility of handing over various patents, technologies, and platforms to PSA in exchange for PSA's taking responsibility for a portion of Opel employees' pensions, which it seems PSA has agreed to.
- konektovan
- Posts: 40496
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#3461 Re: Citroen All About
Za Australiju je vec spremna insignia, koja ce nositi poznato ime Holden commodore.
-
- Posts: 2396
- Joined: 08/02/2016 20:34
#3462 Re: Citroen All About
Da, Holden je u Australiji, do mene je
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#3463 Re: Citroen All About
Sve su to lijepi planovi
Meni se nesto ne cini da su vanredna vremena u autoindustriju. Ponuda nikad nije bila veca i zanimljivija. Kupci su sve zahtjevniji samo kad pogledas izbor dodatne opreme i mogucnosti danasnje individualne konfiguracije po sebi vozila vise se vozila i ne kupuju kao salonska vec se po zelji kupca u fabrici proizvode.
U kompakt klasi gotovo je postala serijska oprema sto je bilo nekad samo rezervisano za luksuznu klasu. To sve govori. Euro norme i slicno, su sve strozije i razvoj motora pogotovo dizelasa postaje sve zahtjevniji i tezi. Polako ce se stvari okrenuti ka benzincima i hybridima, neki to uveliko rade a neki gotovo da i nemaju benzinaca u ponudi.
Najvaznija je sto veca ponuda raznih modela. Jer je trziste zahtjevno i raznovrsno.
U svemu tome Citroena nema jer su kod Citroena vanredne okolnosti. Al, Peugeot dosta dobro plovi. Kad je gazda i previse ne mari za ono sto bi zelila sefica
Meni se nesto ne cini da su vanredna vremena u autoindustriju. Ponuda nikad nije bila veca i zanimljivija. Kupci su sve zahtjevniji samo kad pogledas izbor dodatne opreme i mogucnosti danasnje individualne konfiguracije po sebi vozila vise se vozila i ne kupuju kao salonska vec se po zelji kupca u fabrici proizvode.
U kompakt klasi gotovo je postala serijska oprema sto je bilo nekad samo rezervisano za luksuznu klasu. To sve govori. Euro norme i slicno, su sve strozije i razvoj motora pogotovo dizelasa postaje sve zahtjevniji i tezi. Polako ce se stvari okrenuti ka benzincima i hybridima, neki to uveliko rade a neki gotovo da i nemaju benzinaca u ponudi.
Najvaznija je sto veca ponuda raznih modela. Jer je trziste zahtjevno i raznovrsno.
U svemu tome Citroena nema jer su kod Citroena vanredne okolnosti. Al, Peugeot dosta dobro plovi. Kad je gazda i previse ne mari za ono sto bi zelila sefica
-
- Posts: 2396
- Joined: 08/02/2016 20:34
#3464 Re: Citroen All About
Kažem ja tebi da postoje paralelni svijetovi. Ti posmatraš iz svog ugla, a ja iz svog. Ali, realno, zar ne osječaš bar malo da je nešto čudno u tvom stavu.condy wrote:Sve su to lijepi planovi
Meni se nesto ne cini da su vanredna vremena u autoindustriju. Ponuda nikad nije bila veca i zanimljivija. Kupci su sve zahtjevniji samo kad pogledas izbor dodatne ooreme i mogucnosti individualne konfiguracije po sebi vozila vise se vozila i ne kupuju kao salonska vec se po zelji kupca u fabrici proizvode. U kompakt klasi gotovo je postala serijska oprema sto je bilo nekad samo rezervisano za luksuznu klasu. To sve govori. Euro norme i slicno, su sve strozije i razvoj motora pogotovo dizelasa postaje sve zahtjevniji i tezi. Polako ce se stvari okrenuti ka benzincima i hybridima, neki to uveliko rade a neki gotovo da i nemaju benzinaca u ponudi. U svemu tome Citroena nema jer su kod Citroena vanredne okolnosti. Al, Peugeot dosta dobro plovi. Kad je gazda i previse ne mari za ono sto bi zelila sefica
"ponuda nikada nije bila veća i zanimljivija"
I tu se počinju lomiti koplja, zar nije ta situacija alarmantna za autoindustriju ?
Stari zakon ekonomije (iako nisam ekonomista) kaže: Veča ponuda, ista ili manja potažnja jeste jednako manje cijene itd itd ...
-
- Posts: 548
- Joined: 10/02/2018 12:19
#3465 Re: Citroen All About
Dalo bi se raspravljati. No vjerojatno i tamo Opel generira gubitke. Što znači prodaja bez zarade? Valjda smo Calros The Overrated Ghosnu taj model još igra, ostatak industrije to lagano napušta.mad_max_ba wrote: Jok, jako malo trzisnog udjela psa ima u de sa opelom je napad prvo tu, onda ostalo....
Pretpostavka je da masovni njemački brand može bolje proći prije svega u Kini.
Nebitno za PSA priču. PSA po ugovoru ne smije prodavati GM vozila van Europe. A i sam Holden je ostao pod GM-om.konektovan wrote:Za Australiju je vec spremna insignia, koja ce nositi poznato ime Holden commodore.
Jasno je onda da PSA želi što prije gurnuti sve Opele na svoje platforme.
Što fali Fiat Doblu? Jedno odlično gospodarsko vozilo, rekao bih svakako bolji od PSA blizanaca, sada trojki.konektovan wrote:Combo je nspokon ispao normalan, nakon onih smijurija koje mu je fiat pravio.
Činjenica je da su automobili sve skuplji. Hibridi dodatno poskupljuju stvar. I nije sada tu problem eko normi nego flotne potrošnje goriva odnosno emisije CO2.condy wrote:Sve su to lijepi planovi
Meni se nesto ne cini da su vanredna vremena u autoindustriju. Ponuda nikad nije bila veca i zanimljivija. Kupci su sve zahtjevniji samo kad pogledas izbor dodatne opreme i mogucnosti danasnje individualne konfiguracije po sebi vozila vise se vozila i ne kupuju kao salonska vec se po zelji kupca u fabrici proizvode.
U kompakt klasi gotovo je postala serijska oprema sto je bilo nekad samo rezervisano za luksuznu klasu. To sve govori. Euro norme i slicno, su sve strozije i razvoj motora pogotovo dizelasa postaje sve zahtjevniji i tezi. Polako ce se stvari okrenuti ka benzincima i hybridima, neki to uveliko rade a neki gotovo da i nemaju benzinaca u ponudi.
Najvaznija je sto veca ponuda raznih modela. Jer je trziste zahtjevno i raznovrsno.
U svemu tome Citroena nema jer su kod Citroena vanredne okolnosti. Al, Peugeot dosta dobro plovi. Kad je gazda i previse ne mari za ono sto bi zelila sefica
U EU popust imaju oni sa težim vozilima. U SAD-u je popust za vozila koja imaju veći međusovinski razmak puta trag kotača, to se zove tlocrt vozila iako ne uzima cijelo vozilo u obzir.
- konektovan
- Posts: 40496
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#3466 Re: Citroen All About
Ne fali mu ništa kao gospodarskom vozilu, ali combo ce sad biti interesantniji nekim drugim kupcima. Imace više opcija za razliku od ranije. Mislim da je psa ispred fiata i u segmentu lakih gospodarskih vozila, moje subjektivno mišljenje.kidney wrote:
Dalo bi se raspravljati. No vjerojatno i tamo Opel generira gubitke. Što znači prodaja bez zarade? Valjda smo Calros The Overrated Ghosnu taj model još igra, ostatak industrije to lagano napušta.
Pretpostavka je da masovni njemački brand može bolje proći prije svega u Kini.
Nebitno za PSA priču. PSA po ugovoru ne smije prodavati GM vozila van Europe. A i sam Holden je ostao pod GM-om.konektovan wrote:Za Australiju je vec spremna insignia, koja ce nositi poznato ime Holden commodore.
Jasno je onda da PSA želi što prije gurnuti sve Opele na svoje platforme.
Što fali Fiat Doblu? Jedno odlično gospodarsko vozilo, rekao bih svakako bolji od PSA blizanaca, sada trojki.konektovan wrote:Combo je nspokon ispao normalan, nakon onih smijurija koje mu je fiat pravio.
Sto se tice prodaje, psa moze prodavati gm vozila van evrope. To je dio dogovora sa gm-om, francuzi prihvatili da ce zbrinuti radnike, osigurati penzije u zamjenu za prodaju vozila narednih 5 godina cini mi se, dok se ne pripreme nove platforme.
-
- Posts: 548
- Joined: 10/02/2018 12:19
#3467 Re: Citroen All About
U laka gospodarska vozila spada i Fiat Ducato. Realno sa sposobnošću i sa neuništivim medium duty 2.3 i 3.0 motorima od Iveca mu nema ravnog. čak su prvi predstavili komercijalno vozilo po Euro 6d (znači čak nije ni privremeni Euro 6d TEMP) normi koja stupa na snagu tamo negdje 2021. Riječ je o 2.3 motoru.konektovan wrote:Ne fali mu ništa kao gospodarskom vozilu, ali combo ce sad biti interesantniji nekim drugim kupcima. Imace više opcija za razliku od ranije. Mislim da je psa ispred fiata i u segmentu lakih gospodarskih vozila, moje subjektivno mišljenje.
A što PSA nudi? 2.0, ranije i 2.2, automobilski dizel koji sa sobom nosi samo probleme.
Apsolutno ne. Ako ima GM mehaniku ne. Holden nije ni Vauxhall ni Opel.Sto se tice prodaje, psa moze prodavati gm vozila van evrope. To je dio dogovora sa gm-om, francuzi prihvatili da ce zbrinuti radnike, osigurati penzije u zamjenu za prodaju vozila narednih 5 godina cini mi se, dok se ne pripreme nove platforme.
- supercali
- Posts: 23942
- Joined: 06/07/2014 12:30
#3468 Re: Citroen All About
Psa u biti moze sve cak i nekenove i stare tehnologije koristiti osim cini mi se elektricnih a u zamjenu kao sto je napisano preuzeli sve sto se tice radnika
- konektovan
- Posts: 40496
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#3469 Re: Citroen All About
kidney wrote:U laka gospodarska vozila spada i Fiat Ducato. Realno sa sposobnošću i sa neuništivim medium duty 2.3 i 3.0 motorima od Iveca mu nema ravnog. čak su prvi predstavili komercijalno vozilo po Euro 6d (znači čak nije ni privremeni Euro 6d TEMP) normi koja stupa na snagu tamo negdje 2021. Riječ je o 2.3 motoru.konektovan wrote:Ne fali mu ništa kao gospodarskom vozilu, ali combo ce sad biti interesantniji nekim drugim kupcima. Imace više opcija za razliku od ranije. Mislim da je psa ispred fiata i u segmentu lakih gospodarskih vozila, moje subjektivno mišljenje.
A što PSA nudi? 2.0, ranije i 2.2, automobilski dizel koji sa sobom nosi samo probleme.
Apsolutno ne. Ako ima GM mehaniku ne. Holden nije ni Vauxhall ni Opel.Sto se tice prodaje, psa moze prodavati gm vozila van evrope. To je dio dogovora sa gm-om, francuzi prihvatili da ce zbrinuti radnike, osigurati penzije u zamjenu za prodaju vozila narednih 5 godina cini mi se, dok se ne pripreme nove platforme.
Provjeri za prodaju, procitaj na prethodnoj strani moj post gdje je citiran gospon Tavares.
A za komercijalna vozila, pa izbor psa je zaista velik. Imaju oni odgovor za ducato u vidu jumpera, boxera. Ne vidim problem u motorizaciji. Da nije mozda malo 2.0 ili 2.2????
-
- Posts: 548
- Joined: 10/02/2018 12:19
#3470 Re: Citroen All About
Jedino ako su mijenjali originalni ugovor. PSA i GM još imaju ugovor o proizvodnji GM vozila u Opel tvornicama na određeni rok. Ta vozila se recimo izvoze u SAD i Australiju no nisu pod Opel značkom. To su Buick i Holden vozila. Vozila koja su i dalje dio GM-akonektovan wrote:Provjeri za prodaju, procitaj na prethodnoj strani moj post gdje je citiran gospon Tavares.
Čini mi se da sam spominjao probleme. Sigurno nisam spominjao kako koji vuče.A za komercijalna vozila, pa izbor psa je zaista velik. Imaju oni odgovor za ducato u vidu jumpera, boxera. Ne vidim problem u motorizaciji. Da nije mozda malo 2.0 ili 2.2????
I nije isto imati medium duty i dorađeni automobilski motor. Što misliš da su u Fiatu ili Ivecu debili pa da nisu mogli koristiti za sve svoje automobilske 2.0 ili sada 2.2 dizele?
Informiraj se o pouzdanosti HDI motora u recimo Peugeot Boxeru.
- konektovan
- Posts: 40496
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#3471 Re: Citroen All About
kidney wrote:Jedino ako su mijenjali originalni ugovor. PSA i GM još imaju ugovor o proizvodnji GM vozila u Opel tvornicama na određeni rok. Ta vozila se recimo izvoze u SAD i Australiju no nisu pod Opel značkom. To su Buick i Holden vozila. Vozila koja su i dalje dio GM-akonektovan wrote:Provjeri za prodaju, procitaj na prethodnoj strani moj post gdje je citiran gospon Tavares.
Čini mi se da sam spominjao probleme. Sigurno nisam spominjao kako koji vuče.A za komercijalna vozila, pa izbor psa je zaista velik. Imaju oni odgovor za ducato u vidu jumpera, boxera. Ne vidim problem u motorizaciji. Da nije mozda malo 2.0 ili 2.2????
I nije isto imati medium duty i dorađeni automobilski motor. Što misliš da su u Fiatu ili Ivecu debili pa da nisu mogli koristiti za sve svoje automobilske 2.0 ili sada 2.2 dizele?
Informiraj se o pouzdanosti HDI motora u recimo Peugeot Boxeru.
Druze, nemam namjeru s tobom naprdjivati o pouzdanosti komercijalnih vozila, ali pošto mi dobar drug radi u jednoj kompaniji koja se bavi dostavom i imaju svakavih vozila u upotrebi, po njegovom iskustvu fiati su najgori.
-
- Posts: 548
- Joined: 10/02/2018 12:19
#3472 Re: Citroen All About
Mogao sam i ja izvlačiti i "prijatelje" i "poznanike". Nisam u yugi da izvlačim "drugove". No nema logike ta konstatacija kada pričamo o klasi u kojoj je Ducato. Uostalom to su osnove automobilske tehnike da postoje motori light duty, medium duty i heavy duty. I onda ti pričaš da će light duty izdržati više nego medium duty.
A vjerujem i da član foruma Elra ima direktno doticaj sa raznim Fiat Professional vozilima. Od njega sa za tu gamu vidio samo pozitivne komentare.
A vjerujem i da član foruma Elra ima direktno doticaj sa raznim Fiat Professional vozilima. Od njega sa za tu gamu vidio samo pozitivne komentare.
- konektovan
- Posts: 40496
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#3473 Re: Citroen All About
Pricam ti o iskustvu covjeka koji vec dugo godina radi taj posao i vozi ta auta. Ja licno nemam iskustva sa fiatom vec dugo godina. Imal smo na poslu par ducato verzija od putnicke, furgon i sve su vrlo dobro sluzile sto se tice same mehanike, ali brzo su struhli i zamjenjeni drugim proizvodjacima. Ne znam na cemu zasnivas svoju tvrdnju da mora medium duty biti pouzdaniji od light duty motora?!kidney wrote:Mogao sam i ja izvlačiti i "prijatelje" i "poznanike". Nisam u yugi da izvlačim "drugove". No nema logike ta konstatacija kada pričamo o klasi u kojoj je Ducato. Uostalom to su osnove automobilske tehnike da postoje motori light duty, medium duty i heavy duty. I onda ti pričaš da će light duty izdržati više nego medium duty.
A vjerujem i da član foruma Elra ima direktno doticaj sa raznim Fiat Professional vozilima. Od njega sa za tu gamu vidio samo pozitivne komentare.
- ElRe
- Posts: 10790
- Joined: 12/12/2011 11:28
#3474 Re: Citroen All About
Definitivno nakon Caddya najbolji auto u klasi. Ima najvecu nosivost i iskoristivnost tovarnog prostora. Jedino je sirovo uradjen, neudoban, i pod punim optrećenjem sklon uvijanju. Ovdje je Caddy bolji. Zato kažem da je broj 2 u klasi. I da, prije FL je bio grdno dizajnirankidney wrote: Što fali Fiat Doblu? Jedno odlično gospodarsko vozilo, rekao bih svakako bolji od PSA blizanaca, sada trojki.
2.8D, 2.3 JTD i 2.3 Multijet su prosli u firmi kroz 3 generacije Ducata i sa tim kobijima nikada nije bilo mehanickih problema. Doduse mijenjali bi se nakon manje od 200k km. Izuzev motora i mjenjaca Jummper/Boxer/Ducato su jedno te isto vozilo i sklapaju se u Italiji. Šta će biti nakon 2019. vidjećemo, ja navijam za nastavak saradnje. Mislim da Fiatu ne bi valjalo da se okrene Renaultu i umjesto Iveco motora gura dCi.
-
- Posts: 548
- Joined: 10/02/2018 12:19
#3475 Re: Citroen All About
Što se tiče Ducata i Boxera. Oni jesu blizanci što se platforme tiče no već neko vrijeme ne dijele motore.
Pug ima automolske 2.0 HDI. Fiat koristi samo osnovni 2.0 JTD, a sve dalje je 2.3 (F1A) ili 3.0 (F1C) iz F1 Iveco porodice motora. U budućnosti će ostati vjerojatno samo 2.3. Već imaju jedan po Euro 6d normi. Kao prvi u tom segmentu vozila.
Razvija se za neka vozila i 4.3 litreni redni šestak koji je isto dio te F1 obitelji.
Treba imati na umu da su ova vozila dizajnirana od strane Fiat inženjera. Peugeot nema ništa sa razvojem platforme.
Suradnja se nastavlja i nakon 2019. jer Fiat nije odlučio da otkupi PSA dio JV-a.
Nova generacija će imati JV u Italiji i samostalnu FCA tvornicu u Meksiku.
Trenutno JV u Italiji ima dvije proizvodne linije. Radi se maksimalnim kapacitetom.
Pug ima automolske 2.0 HDI. Fiat koristi samo osnovni 2.0 JTD, a sve dalje je 2.3 (F1A) ili 3.0 (F1C) iz F1 Iveco porodice motora. U budućnosti će ostati vjerojatno samo 2.3. Već imaju jedan po Euro 6d normi. Kao prvi u tom segmentu vozila.
Razvija se za neka vozila i 4.3 litreni redni šestak koji je isto dio te F1 obitelji.
Treba imati na umu da su ova vozila dizajnirana od strane Fiat inženjera. Peugeot nema ništa sa razvojem platforme.
Suradnja se nastavlja i nakon 2019. jer Fiat nije odlučio da otkupi PSA dio JV-a.
Nova generacija će imati JV u Italiji i samostalnu FCA tvornicu u Meksiku.
Trenutno JV u Italiji ima dvije proizvodne linije. Radi se maksimalnim kapacitetom.