Citroen All About
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 24
- Joined: 18/11/2021 15:06
#4851 Re: Citroen All About
Pozdrav ljudi. Tražim auto vec godinu dana (teppe ili berlingo) i dosta provjera sa Carveticala mi je pokazao da su vecina auta spusteni barem 70K KILOMETARA i više. Počeo sa 12 k maraka a sad zavrsio na 19-20k Cjenovni rang
Imam dva berlinga na ponudi.
Prvi je euro 6 2017 godina full oprema sa 230k kilometara .Auto iz Slovenije. Zadnji mot uradjen 2020 03 mjesec, imao 145k kilometara(carvertical). Veliki servis uradjen na 180k kilometara(provjerit ću)
Drugi je isto 2017 euro 5 i bez ikakve opreme al sa 167k kilometara i iz jako pouzdanog salona(da ne imenujem)
Kupljen u Bih. Prodavač otvoreno rekao da mu je se zgušio DPF filter i da je motor stradao oko 105 K kilometara. Tada je promijenut motor i stavljen polovan (čekam informacije koje je godište motor i koliko km je napravio).
Uradjen odma veliki servis, blokiran DPF i EGR i presao 50k kilometara od tada.Auto je voženo samo od strane tog salona.
Cijena svakog oko 19-20 K maraka.
Inače znam da su Teppe/berlingo imali problema sa motorima tih godišta. Imam 100% info za 2 berlinga(2016 i 2017) na kojem su mjenjani ventili i glava motora na 75K a drugom na 105K kilometara u garanciji. Najviše greške su sto se ulje nije mjenjalo na 10-15k i veliki servis svakih max 80K kilometara već na 30k a veliki na 180k( po specifikaciji proizvođača)
Da produžim dalje od oba auta ili vrijedi li pogledati ih?
Imam dva berlinga na ponudi.
Prvi je euro 6 2017 godina full oprema sa 230k kilometara .Auto iz Slovenije. Zadnji mot uradjen 2020 03 mjesec, imao 145k kilometara(carvertical). Veliki servis uradjen na 180k kilometara(provjerit ću)
Drugi je isto 2017 euro 5 i bez ikakve opreme al sa 167k kilometara i iz jako pouzdanog salona(da ne imenujem)
Kupljen u Bih. Prodavač otvoreno rekao da mu je se zgušio DPF filter i da je motor stradao oko 105 K kilometara. Tada je promijenut motor i stavljen polovan (čekam informacije koje je godište motor i koliko km je napravio).
Uradjen odma veliki servis, blokiran DPF i EGR i presao 50k kilometara od tada.Auto je voženo samo od strane tog salona.
Cijena svakog oko 19-20 K maraka.
Inače znam da su Teppe/berlingo imali problema sa motorima tih godišta. Imam 100% info za 2 berlinga(2016 i 2017) na kojem su mjenjani ventili i glava motora na 75K a drugom na 105K kilometara u garanciji. Najviše greške su sto se ulje nije mjenjalo na 10-15k i veliki servis svakih max 80K kilometara već na 30k a veliki na 180k( po specifikaciji proizvođača)
Da produžim dalje od oba auta ili vrijedi li pogledati ih?
- sime_cipol
- Posts: 16348
- Joined: 20/12/2018 15:06
- Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
- Grijem se na: Zdrvima
- Vozim: Kola
#4852 Re: Citroen All About
Po meni su to njezna auta za namjenu. Doblo i Caddy su dosta bolji, cvrsci, robusniji na koristenju i prije bih njih gledao.
- ZoomZoomKiwi
- Posts: 10619
- Joined: 10/03/2022 22:16
#4853 Re: Citroen All About
A tek Dokker. Baš je radna mazga prava.sime_cipol wrote: ↑28/10/2022 08:14 Po meni su to njezna auta za namjenu. Doblo i Caddy su dosta bolji, cvrsci, robusniji na koristenju i prije bih njih gledao.
- ElRe
- Posts: 10854
- Joined: 12/12/2011 11:28
#4854 Re: Citroen All About
PSA 1.6/1.5 BlueHDI motori ne podnose servisne intervale duže od 15.000 km. Fabrika je propisivala intervale od 20.000 - 30.000 km i onda bi neki motori stradali već nakon 100-150 hiljada km, tj zahtijevali bi ozbiljne intervencije. Nemali broj tih vozila se i koristi za gradsku zonu i ili povremenu vožnju van grada, što znači da su radni uslovi dosta teži. Većina tih vozila je na leasing ugovorima gdje održavanje ide na račun leasing kuće i onda svi nastoje da uštede tokom leasing perioda, a nakon toga nije bitno.
Veliki servis kod PSA 1.6/1.5 BlueHDI motora se radi nakon 7 godine i/ili 180.000 km.
Ako gledaš teretno vozilo onda moja preporuka ida Doblo/Combo 1.6 Multijet (nikako 1.3 Multijet). Auto je mazga, dosta je sirov i neudoban, ali je pravi radnik. 1.6 Multijet je robusniji od 1.6/1.5 BlueHDI motora, servisni interval je bio 15.000 km.
Pošto si napisao da tražiš Tepee pretpostavljma da ipak gledaš putničku varijantu. Moja preporuka je onda Kangoo 1.5 dCi ili Caddy 2.0 TDI.
https://autorepublika.com/2022/10/22/ar ... uehdi-110/Gospođa koja ga ja zadužila i vozila „zaboravila“ je na održavanje, jadan Peugeot prevalio je više od 15.000 km od predviđenog servisa i zamene ulja.
Veliki servis kod PSA 1.6/1.5 BlueHDI motora se radi nakon 7 godine i/ili 180.000 km.
Ako gledaš teretno vozilo onda moja preporuka ida Doblo/Combo 1.6 Multijet (nikako 1.3 Multijet). Auto je mazga, dosta je sirov i neudoban, ali je pravi radnik. 1.6 Multijet je robusniji od 1.6/1.5 BlueHDI motora, servisni interval je bio 15.000 km.
Pošto si napisao da tražiš Tepee pretpostavljma da ipak gledaš putničku varijantu. Moja preporuka je onda Kangoo 1.5 dCi ili Caddy 2.0 TDI.
-
- Posts: 24
- Joined: 18/11/2021 15:06
#4855 Re: Citroen All About
Problem je što su unas caddy poprilično skupi i stari (2011 po 18K km) i dignuta im je cijena bez ikakvog razloga a dizne im idu svako 20 do 80K kilmetara plus jos dosta stvari. Jedino bi mi u obzir dosao noviji caddy 2016 i dalje gdje nemaju toliko problema medjutim cijena prevelika. Neusudim se dat 30K za teretnog Caddy-a
Imam i jednog dokkera na ponudi pa cu pogledat i njega. Hvala na savjetima !
Imam i jednog dokkera na ponudi pa cu pogledat i njega. Hvala na savjetima !
- ElRe
- Posts: 10854
- Joined: 12/12/2011 11:28
#4856 Re: Citroen All About
Onda preporuka za teretnog Dobla/Comba 1.6 Multijet.
Dokker je nježniji od Kangooa, ali za sitnije terete može dobro da posluži.
Dokker je nježniji od Kangooa, ali za sitnije terete može dobro da posluži.
- ZoomZoomKiwi
- Posts: 10619
- Joined: 10/03/2022 22:16
#4857 Re: Citroen All About
Vidi, ja imam Dokkera 1.5 dci 90 Laureate (putnička sa svom opremom koja se tada mogla dobiti u Daciji). Moj je od 0 km s kraja 2014. evo do danas smo prešli 300000 km.
Bukvalno nikakvog troška mimo potrošnih materijala i redovnih servisa nisam imao. Na 220000 promijenio set kvačila, uz napomenu da ga je vozilo jedno vrijeme 5 različitih ljudi i da je nerijetko u njemu bilo i po 700 kg pocinčane trake ili raznoraznih kablova ili ormara.
Set Brembo diskova i pločica sa zamjenom je 200 KM. Mali servis (ulje Elf 5W30, filteri ulja, zraka, kabine i goriva Mann) dođe s rukama 180 KM, i svakih 20000 km smo ga radili. Veliki servis INA-FAG set s rukama dođe 500injak KM, mi smo ga radili dva puta (svakih 100000km)
Klimu punio jednom.
Kugle mijenjao dvaput. Amortizeri su i dalje tvornički njegovi. Nedavno tek zamijenio aksijalne ležajeve.
Jedino vanredno što sam promijenio je senzor ABS-a na prednjem lijevom točku (48 KM sa zamjenom - Vemo)
I to nije krivo auto nego vozač (vidi sliku)
DPF se nikad nije začepio, nit je auto ikad izbacilo trunku ikakvog dima. Sa EGRom nikad nikakvih problema.
Motor nije mastan osim onog dijela gdje smo ga mi umastili mijenjajući filter ulja
Ja mislim da sam uzeo Caddya Life 1.6 TDI tada (koji je uzgred rečeno koštao sa ekvivalentom opremom nov 51000 KM, a Dokker plaćen 26800 KM tačno) da bi se do sad namijenjao dizni, EGRova, načistio i izvadio DPFova, namijenjao zamajaca, možda i turbina itd.
Možda sam ja samo imao sreće, a ima dosta tu i do održavanja. Naš što se toga stvarno nikad nije patio, ali jest zato bio tovaren i nema gdje se nije vozio.
Zvučna izolacija mu nije neka, al’ nije ništa gora nego u Caddyu iz iste godine. Sjedišta su udobnija nego u Golfu 5 provjereno, iako to ne znači da su udobna
Ako te još šta zanima pucaj.
Bukvalno nikakvog troška mimo potrošnih materijala i redovnih servisa nisam imao. Na 220000 promijenio set kvačila, uz napomenu da ga je vozilo jedno vrijeme 5 različitih ljudi i da je nerijetko u njemu bilo i po 700 kg pocinčane trake ili raznoraznih kablova ili ormara.
Set Brembo diskova i pločica sa zamjenom je 200 KM. Mali servis (ulje Elf 5W30, filteri ulja, zraka, kabine i goriva Mann) dođe s rukama 180 KM, i svakih 20000 km smo ga radili. Veliki servis INA-FAG set s rukama dođe 500injak KM, mi smo ga radili dva puta (svakih 100000km)
Klimu punio jednom.
Kugle mijenjao dvaput. Amortizeri su i dalje tvornički njegovi. Nedavno tek zamijenio aksijalne ležajeve.
Jedino vanredno što sam promijenio je senzor ABS-a na prednjem lijevom točku (48 KM sa zamjenom - Vemo)
I to nije krivo auto nego vozač (vidi sliku)
DPF se nikad nije začepio, nit je auto ikad izbacilo trunku ikakvog dima. Sa EGRom nikad nikakvih problema.
Motor nije mastan osim onog dijela gdje smo ga mi umastili mijenjajući filter ulja
Ja mislim da sam uzeo Caddya Life 1.6 TDI tada (koji je uzgred rečeno koštao sa ekvivalentom opremom nov 51000 KM, a Dokker plaćen 26800 KM tačno) da bi se do sad namijenjao dizni, EGRova, načistio i izvadio DPFova, namijenjao zamajaca, možda i turbina itd.
Možda sam ja samo imao sreće, a ima dosta tu i do održavanja. Naš što se toga stvarno nikad nije patio, ali jest zato bio tovaren i nema gdje se nije vozio.
Zvučna izolacija mu nije neka, al’ nije ništa gora nego u Caddyu iz iste godine. Sjedišta su udobnija nego u Golfu 5 provjereno, iako to ne znači da su udobna
Ako te još šta zanima pucaj.
-
- Posts: 24
- Joined: 18/11/2021 15:06
#4858 Re: Citroen All About
Svaka čast EFD. Poslje tebe naginjem više na dokkera! Auto bi mi sluzilo za 40% grad i 60% otvorena cesta, Relacija do 100 KM i nazad. Vjerujem da je udobnost ista kao u berlinga/teppe. Oprobat oba pa razmislit. Hvala
- ZoomZoomKiwi
- Posts: 10619
- Joined: 10/03/2022 22:16
#4859 Re: Citroen All About
Ja vjerujem da je Citroen udobniji, trebao bi biti. Ali to su nijanse. Od ove klase automobila se ne može tražiti sad neka vrhunska udobnost.
- ElRe
- Posts: 10854
- Joined: 12/12/2011 11:28
#4860 Re: Citroen All About
Udobnost u Sanderu/Stepwayu pa mislim i Dokkeru koji je manje više isti auto nije čemu. Prije svega zbog tankih sjedišta i oblika. Ali 100tinjak km se izdrži bez problema.
- ZoomZoomKiwi
- Posts: 10619
- Joined: 10/03/2022 22:16
#4861 Re: Citroen All About
Iskren da budem, na duže staze je meni Dokker udobniji od Octavije A7.
Ne znam možda to ima veze i sa opremom, vjerujem da je L&K Octavia ipak udobnija.
Ne znam možda to ima veze i sa opremom, vjerujem da je L&K Octavia ipak udobnija.
- konektovan
- Posts: 40671
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#4862 Re: Citroen All About
Ne može auto koje je prvenstveno napravljeno da bude teretno, nikako biti udobno, bez obzira na svu opremu u njemu.
Ta auta donekle mogu biti udobna vozaču, onima iza njega, nikako.
Ta auta donekle mogu biti udobna vozaču, onima iza njega, nikako.
- ZoomZoomKiwi
- Posts: 10619
- Joined: 10/03/2022 22:16
#4863 Re: Citroen All About
Ma nisam prvenstveno mislio na ovjes, iako mu stvarno nije loš. Nego sjedišta kao takva, naravno nisu ni blizu kao u Mondeu a kamoli Volvu, ali uopće nisu toliko loša koliko bi svi na prvu pomislili kad čuju Dacia Dokker.
Iskreno, vozio sam ovog Dokkera do Beča pet puta, a jednom sam se vozio kao suvozač u Octaviji A7 do Zagreba, bolji mi je Dokker bio.
To je moj čisto subjektivni dojam.
Iskreno, vozio sam ovog Dokkera do Beča pet puta, a jednom sam se vozio kao suvozač u Octaviji A7 do Zagreba, bolji mi je Dokker bio.
To je moj čisto subjektivni dojam.
-
- Posts: 18141
- Joined: 17/04/2012 22:57
#4864 Re: Citroen All About
Meni je uvijek i u svakom autu udobnije dok vozim nego dok se vozim. Ne znam zašto, možda i zato što kada vozim nešto radim sa rukama i nogama pa se ne ukočim.
Takođe pored samih sjedišta i udobnosti, bitan je i položaj sjedenja pa je možda Doker udobniji od recimo Logana jer se trunku visočije sjedi.
Takođe pored samih sjedišta i udobnosti, bitan je i položaj sjedenja pa je možda Doker udobniji od recimo Logana jer se trunku visočije sjedi.
- ElRe
- Posts: 10854
- Joined: 12/12/2011 11:28
#4865 Re: Citroen All About
https://autorepublika.com/2022/11/08/pr ... la-i-ds-a/
https://www.largus.fr/actualite-automob ... 79390.html
Čisto za informaciju
Daleko bolji su bili pogonski sklopovi FCA, ali PSA lobi je bio jači.
https://www.largus.fr/actualite-automob ... 79390.html
Čisto za informaciju
Daleko bolji su bili pogonski sklopovi FCA, ali PSA lobi je bio jači.
- mk ultra
- Posts: 19545
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#4866 Re: Citroen All About
U sustini lakse glavu zamijeniti i svršiti posao
Ondak VW ne valja
Ondak VW ne valja
- kabal1337
- Posts: 8112
- Joined: 11/02/2012 21:08
- Location: DIY
- Vozim: Destroy it yourself
#4867 Re: Citroen All About
ma trebaju svi uvesti pretplatu nakon 80 000 km ako zelis da vozis plati 2000 eura i kraj price inace ne mozes auto pomaknut.
Cuj 7 mm lanac, jesu se svi stisli u pm.
Cuj 7 mm lanac, jesu se svi stisli u pm.
- konektovan
- Posts: 40671
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#4868 Re: Citroen All About
Da su bili bolji,..ostavili bi ih u ponudi, a ne pravili sebi dodatno trošak, zar ne?!
- Qler
- Posts: 23608
- Joined: 18/10/2004 14:49
- Location: Sarajevo
#4869 Re: Citroen All About
Danas sam vozio C3 Cactus, 12k na satu... Nov praktično... Ja ne znam ko može ući u salon, sjesti u njega i reći, to je to, to želim.... Najjeftinija moguća plastika u čitavom autu, volan očajan, sjedišta premala... Znači auto nema jedne dobre stvari... Ja sam vozio i ibretio se kako je jeftin na svakom ćošku...
- Better Man
- Posts: 16773
- Joined: 01/10/2006 20:10
#4870 Re: Citroen All About
Mislio si na C4 Cactus?Qler wrote: ↑08/11/2022 21:32 Danas sam vozio C3 Cactus, 12k na satu... Nov praktično... Ja ne znam ko može ući u salon, sjesti u njega i reći, to je to, to želim.... Najjeftinija moguća plastika u čitavom autu, volan očajan, sjedišta premala... Znači auto nema jedne dobre stvari... Ja sam vozio i ibretio se kako je jeftin na svakom ćošku...
- konektovan
- Posts: 40671
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#4871 Re: Citroen All About
Misli na C3 ali u cactus style izvedbi, sa airbumpsima na vratima.Better Man wrote: ↑08/11/2022 22:00Mislio si na C4 Cactus?Qler wrote: ↑08/11/2022 21:32 Danas sam vozio C3 Cactus, 12k na satu... Nov praktično... Ja ne znam ko može ući u salon, sjesti u njega i reći, to je to, to želim.... Najjeftinija moguća plastika u čitavom autu, volan očajan, sjedišta premala... Znači auto nema jedne dobre stvari... Ja sam vozio i ibretio se kako je jeftin na svakom ćošku...
-
- Posts: 18141
- Joined: 17/04/2012 22:57
#4872 Re: Citroen All About
Ne želim braniti Citroen, ali ja nisam vala sjeo u auto te klase koje me oduševilo izborom materijala, komforom i udobnošću. Taj C3 još i nahvališe kao jedan od udobnijih, ali se ne vozah pa nemam šta ni da kažem. Tako da, meni je to sve isto jer niti me oduševljava bilo čim, a niti mi je loše za grada i koji put godišnje na put 200-300 km. Konfekcija koja je tu da zadovolji formu.
- ElRe
- Posts: 10854
- Joined: 12/12/2011 11:28
#4873 Re: Citroen All About
Pa 1.6 Multijet je jedna od najpouzdanijih motora generalno. Nije ugladjen kao 1.5 BlueHDI, a vjerovatno je skuplji za proizvodnju. I mana mu je što ne odgovara PSA platformama koje koriste Stelantis.konektovan wrote: ↑08/11/2022 21:29 Da su bili bolji,..ostavili bi ih u ponudi, a ne pravili sebi dodatno trošak, zar ne?!
Isto je i sa Firefly GSE motorima. Fiatova platforma je iz 2005. i na njoj su postavljeni skoro svi modeli FCA (imaju još Giorgio i FCA mini platforma za Pandu i 500 koja je iz 1999. god).
- ElRe
- Posts: 10854
- Joined: 12/12/2011 11:28
#4874 Re: Citroen All About
Poznavaoci, koji zamajac (fiksni, plivajući) ide na C4, 2016g, 100 KS, MT5?
Broj šasije VF7NCBHY6GY541149.
Broj šasije VF7NCBHY6GY541149.
-
- Posts: 99
- Joined: 16/02/2022 17:11
#4875 Re: Citroen All About
Pozdrav! Imam Citroen C4 1.6 HDI, 2014. godiste. Auto radi perfektno, ali popalilo mi se more nekih lampica. Duga svjetla ne rade, ne pusta vodu za brisace iako vode ima. Kada upalim auto na ekranu mi pise engine failure, repair needed. I tek kada je auto u pokretu, upale se ESP i ASR. Je li imao neko slicnih problema, jer auto normalno ide a sve zivo gori na tabli