Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Evolution_IV wrote: ↑13/03/2021 22:17
Crko radio,provjeri njegov osigurqc,ako je ok to je to sto se tice radio uredjaja...
To se desilo kad je vraceno auto sa servisa koliko primjetih. Ne vjerujem da je cackano nesto u vezi toga, mijenjao oprugu amortizera. Ne znam kakve veze ima sa ovim.
Provjericu osigurace, imam i Anker-ov Transmitter da nije on sta napravio.
Da li se neko susretao sa ovakvim problemom, naime imam Citroen C4 2011 Tendance i radio mi slabo radi hvata signal samo u centru grada, mjenjao sam krovnu antenu ali ništa se nije promjenilo.
Na dijagnostici pokazuje Aerial Antenna, koja je to antena ?
Da li se neko susretao sa ovakvim problemom, naime imam Citroen C4 2011 Tendance i radio mi slabo radi hvata signal samo u centru grada, mjenjao sam krovnu antenu ali ništa se nije promjenilo.
Na dijagnostici pokazuje Aerial Antenna, koja je to antena ?
Zdravo
citroen c5 2.0 150hp Bluehdi 2015 start stop
Uradjen veliki servis prije dva dana i danas gledam motor i zatezac kaisa gornji u leru skace ko lud i gledam na alrernator i vidim nije plivajuca remenica odnosno remenica -kvacilo nego obicni zavareni
Da li ovaj model mislim da li je moguce da nemaju plivajucu remenicu ili ga je neko mozda zamijenio prije nego sam ga ja kupio,
Da li postoji nacin postavljanja plivajuce remenice ili se mora mijenjati cijeli alternator posto vjerovatno da bi i zvuk motora bio ljepsi odnosno tisi da ima plutajucu remenicu
Taj automatic je u stvari robotizrani rucni mjenjač koji je na pocetku svoje karijere bio poprilicno muhanat..
C5 je udobniji auto, DS5 viđeniji.. Pa eto, sta ti više paše...
C5 sa 1.6 dizelašem nije onaj C5 kakav treba biti. Prvo je težak za taj motor, drugo nema hidrauliku. Dakle osnovna limuzina. Dobar je, ali idi na 2.0 sa hidraulikom.
DS5 je ipak šminka, auto ima neki karakter, a ako je redizajn popravljena mu je i udobnost.
Ja bih na DS5 u tom izboru, a u svakom slučaju bih išao na 2.0 HDI i ako je C5 na hidrauliku.
DS5 je platforma Citroena C4 II i Peugeota 308 I, dakle manji auto od C5 sa znatno manje prostora na zadnjoj klupi. I savjet uz oba biraj 2.0 HDI ako hoćeš automatik.
Jutros u toku voznje upali se engine fault, need repair. Auto vozi normalno kako sam mogao primijetiti, pali isto tako, sve se cini uredu, tekucine su uredu, da li moze biti do goriva? Jeli neko imao slican problem?
U pitanju je C4 2013 1.6 hdi
Naravno odmah poslije praznika servis ali eto da ne napravim neku pizd... ovim kracim voznjama