Ciscenje EGR ventila - Sarajevo
Moderators: _BataZiv_0809, anex
- Evolution_IV
- Posts: 12787
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#26 Re: Ciscenje EGR ventila - Sarajevo
Vidim sere se mnogo,ja sam zavrsio sa savjetima,boli me qrc
Ja sam licno sjedio u cx5 sa tim motorom i 310 hiljada,ide auto normalno al lik ne gasi i vrti otvorena/ap..
Btw.Lijepi 2.0 benzinac
Ja sam licno sjedio u cx5 sa tim motorom i 310 hiljada,ide auto normalno al lik ne gasi i vrti otvorena/ap..
Btw.Lijepi 2.0 benzinac
- Laplace
- Posts: 10249
- Joined: 19/11/2012 18:37
#27 Re: Ciscenje EGR ventila - Sarajevo
Meni je prije dvije godine na Opelu običan majstor očistio EGR, ono fora Meho u garaži (obična automehaničarska radionica vulgaris). Doduše, EGR je (srećom) bio neoštećen, samo je bio mnogo zaprljan. Ako nije puno zavučen, nije to ni mnogo posla niti košta nešto puno (mislim da mi je naplatio 30 KM za čišćenje EGR-a i klapne gasa, koja je ispod njega, doduše EGR je bio lako dostupan, praktično odmah pri ruci čim digneš poklopac haube).siimee wrote: ↑22/07/2021 15:35 Pozdrav,
da li neko zna nekoga ko cisti EGR ventil u Sarajevu te koja je otprilike cijena za isto.
Model auta: Mazda 6 2,2 SkyActiv 2016.
Naime, upaljena mi je check engine lampica i auto je usao u limp/safe mod gdje sporo ubrzava i slicno.
Ovlasteni mi je dao quote ~1100KM samo za EGR ventil, bez ruku. Koliko sam citao po internetu, ciscenje EGR-a pomaze za taj kod P1303 Calibration Fault. Pokusao mi je vec covjek u AC Tech rekalibrirati, prosla rekalibracija uspjesno, ali se greska vratila, izgleda da nakupine ugljika blokiraju ventil.
p.s. ne bih da ga ukinem, znam da je to najlakse uraditi, ali mi je to saban varijanta, smatram da ne treba isti, ne bi ni postojao
- Laplace
- Posts: 10249
- Joined: 19/11/2012 18:37
#28 Re: Ciscenje EGR ventila - Sarajevo
Koliko vidim, otvarač teme je naslijedio problem. Biće da ga je prvi vlasnik gušio i napravio problem.Evolution_IV wrote: ↑22/07/2021 21:30 Vidim sere se mnogo,ja sam zavrsio sa savjetima,boli me qrc
Ja sam licno sjedio u cx5 sa tim motorom i 310 hiljada,ide auto normalno al lik ne gasi i vrti otvorena/ap..
Btw.Lijepi 2.0 benzinac
Ja bih za svaki slučaj provjerio i DPF.
- konektovan
- Posts: 40054
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#29 Re: Ciscenje EGR ventila - Sarajevo
Samo off...i pun gas .
- Evolution_IV
- Posts: 12787
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#30 Re: Ciscenje EGR ventila - Sarajevo
uradi to na novijem HDi i nece ti radit regneraciju DPF-a ,jer je vezano...
- konektovan
- Posts: 40054
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#31 Re: Ciscenje EGR ventila - Sarajevo
Kad se radi off radi se sve, ništa polovično i riješiš brigu.Evolution_IV wrote: ↑22/07/2021 22:37uradi to na novijem HDi i nece ti radit regneraciju DPF-a ,jer je vezano...
- Evolution_IV
- Posts: 12787
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#32 Re: Ciscenje EGR ventila - Sarajevo
konektovan wrote: ↑22/07/2021 22:41Kad se radi off radi se sve, ništa polovično i riješiš brigu.Evolution_IV wrote: ↑22/07/2021 22:37
uradi to na novijem HDi i nece ti radit regneraciju DPF-a ,jer je vezano...
skinut mu i turbinu onda koga jebe,Di samo
- sime_cipol
- Posts: 15960
- Joined: 20/12/2018 15:06
- Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
- Grijem se na: Zdrvima
- Vozim: Kola
#33 Re: Ciscenje EGR ventila - Sarajevo
EGR off
DPF off
Swirl off
CAT off
UREA off
DPF off
Swirl off
CAT off
UREA off
-
- Posts: 2094
- Joined: 24/11/2020 19:21
#34 Re: Ciscenje EGR ventila - Sarajevo
Ma vidi.. Grijaci ako ne krenu popustati na sili do 30nm velika vjerovatnoca je da ce preko puknuti. Stvar je srece hoce li se odvrnuti na sili vecoj od te. Moze se to koji dan prskati sprejom za odvijanje, pustiti da hemija proba sta uraditi, ko ima vremena. Ja obicno kod sebe pri svakoj zamjeni ocistim unutrasnjost, stavim malo keramicke masti po navoju i stegnem na nekih 15-20nm. Bakrenu nisam stavljao, sprovodi struju, nisam eksperimentiso. Dok egr drze vijci, na europskim modelima su vecinom torx glave. Nije aluminijski vijak. Tesko je odrediti hoce li puknuti. Dobra, duga, poluga, pola cola nasadni kljuc i opleti.. Najbolje je raditi kad je motor vreo, da se malo zeljezo rasiri. Ako pukne, a nije zavuceno, moze se navariti matica i probat opet odvrnuti. Ako se mora busiti, a ostetis navoj, onda treba krpiti setom za reparaciju navoja. Na autima su vecinom fini navoji, nije standardni sto mozes kupiti u bilo kojoj radnji sto prodaje vijke. Tipa m12x1.25x40. Za fine navoje treba imati profi set nareznica i ureznica, cesalj za mjerenje koraka navoja. Burgije na pola mjere, setove za reparaciju navoja. Mada se konkretno, ako bas sve krene po zlu, moze i prosirit rupa na egru sto ga drzi, nece smetati za broj veca. Moze drzati i standardni navoj, ne treba fini, jer dio nije podlozan vibraciji. Samo nabacit srednjeg ucvrscivaca navoja, za ubuduce odvrtanje Sve u svemu ovaj poduhvat ja licno ne bih mogao naplatiti vise od 20-30km od stadnardne cijene..
-
- Posts: 3644
- Joined: 20/12/2020 10:03
#35 Re: Ciscenje EGR ventila - Sarajevo
Ima li benzinac egr, pitam za druga
- Humljanin
- Posts: 2491
- Joined: 07/10/2017 00:10
#36 Re: Ciscenje EGR ventila - Sarajevo
Šta je to tolikoSTARx wrote: ↑22/07/2021 23:59Ma vidi.. Grijaci ako ne krenu popustati na sili do 30nm velika vjerovatnoca je da ce preko puknuti. Stvar je srece hoce li se odvrnuti na sili vecoj od te. Moze se to koji dan prskati sprejom za odvijanje, pustiti da hemija proba sta uraditi, ko ima vremena. Ja obicno kod sebe pri svakoj zamjeni ocistim unutrasnjost, stavim malo keramicke masti po navoju i stegnem na nekih 15-20nm. Bakrenu nisam stavljao, sprovodi struju, nisam eksperimentiso. Dok egr drze vijci, na europskim modelima su vecinom torx glave. Nije aluminijski vijak. Tesko je odrediti hoce li puknuti. Dobra, duga, poluga, pola cola nasadni kljuc i opleti.. Najbolje je raditi kad je motor vreo, da se malo zeljezo rasiri. Ako pukne, a nije zavuceno, moze se navariti matica i probat opet odvrnuti. Ako se mora busiti, a ostetis navoj, onda treba krpiti setom za reparaciju navoja. Na autima su vecinom fini navoji, nije standardni sto mozes kupiti u bilo kojoj radnji sto prodaje vijke. Tipa m12x1.25x40. Za fine navoje treba imati profi set nareznica i ureznica, cesalj za mjerenje koraka navoja. Burgije na pola mjere, setove za reparaciju navoja. Mada se konkretno, ako bas sve krene po zlu, moze i prosirit rupa na egru sto ga drzi, nece smetati za broj veca. Moze drzati i standardni navoj, ne treba fini, jer dio nije podlozan vibraciji. Samo nabacit srednjeg ucvrscivaca navoja, za ubuduce odvrtanje Sve u svemu ovaj poduhvat ja licno ne bih mogao naplatiti vise od 20-30km od stadnardne cijene..
Ja gledao na youtube čišćenje EGR ventila u Clia 3. Lik skine i očisti EGR pomoću spreja za čišćenje karburatora za 15-20 minuta. 3 šarafa men se čini.
Konto sam sam to odraditi, ali mi se još ne da. Kad uhvatim vremena pokusat ću.
Moment ključ i te fore nemam
-
- Posts: 2094
- Joined: 24/11/2020 19:21
#37 Re: Ciscenje EGR ventila - Sarajevo
Worst case scenario.. Probaj, mozda se skine ko iz sale. Nije neka pamet Pripremi neki ravni sarafciger, duzi. Kada odvrnes vijke zna bit potesko za odvojit, pa nije zgoreg malo razdvajati, uvrtati rukom lijevo desno.. Cetkica za zube, cistaca, ubrusa, rukavice.. opleti Ne treba ti moment kljuc, ne stezi prejako i nemas brige. Na standardnoj racni 1/2 cim osjetis prvi veci otpor dosta..Humljanin wrote: ↑23/07/2021 00:35
Šta je to toliko
Ja gledao na youtube čišćenje EGR ventila u Clia 3. Lik skine i očisti EGR pomoću spreja za čišćenje karburatora za 15-20 minuta. 3 šarafa men se čini.
Konto sam sam to odraditi, ali mi se još ne da. Kad uhvatim vremena pokusat ću.
Moment ključ i te fore nemam
-
- Posts: 2797
- Joined: 30/04/2020 19:47
#38 Re: Ciscenje EGR ventila - Sarajevo
Electric car on
- Evolution_IV
- Posts: 12787
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
-
- Posts: 142
- Joined: 25/06/2012 19:28
#40 Re: Ciscenje EGR ventila - Sarajevo
Ovaj klip sam citav pregledao, ali je moram priznati za mene ovo prevelik zahvat posto je ovo ciscenje kompletnog EGR sistema, a ja smatram da nemam ni znanje ni alat za isto. Sve u svemu ga je ocistio, alal mu vera
- BarbaDue
- Posts: 63329
- Joined: 03/02/2008 22:28
- Location: pogledaj iza sebe
#41 Re: Ciscenje EGR ventila - Sarajevo
Kakva su iskustva sa servis Nešković i. Sarajevo?
- black_adrian
- Posts: 4564
- Joined: 15/02/2021 13:32
- Location: Medeno Polje
- Vozim: vjetar
- konektovan
- Posts: 40054
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
- BarbaDue
- Posts: 63329
- Joined: 03/02/2008 22:28
- Location: pogledaj iza sebe
#44 Re: Ciscenje EGR ventila - Sarajevo
Onomad odradio regeneraciju dpf-a. Sinoć ponovo upali lampica filtera, odradio po propisu regeneraciju međutim po gašenju lampice dpf-a upali se lampica grijača a ubrzo nakon toga i check engine (safe mode). Kada sam se raspitao otprilike sam shvatio da mi slijedi čišćenje ili zamjena.
-
- Posts: 2094
- Joined: 24/11/2020 19:21
#45 Re: Ciscenje EGR ventila - Sarajevo
Izbjegavati neskovica po pitanju svega, a posebno geometrije trapa
-
- Posts: 1756
- Joined: 15/04/2021 11:24
- Location: Prdimahovljani
#46 Re: Ciscenje EGR ventila - Sarajevo
nek se snjoke uvaljuju kod srpskih prevaranata
- Daryl Dixon
- Posts: 6466
- Joined: 18/06/2014 01:09
- Location: Šeher Sarajevo
#47 Re: Ciscenje EGR ventila - Sarajevo
.
Last edited by Daryl Dixon on 24/04/2022 21:25, edited 1 time in total.
- Laplace
- Posts: 10249
- Joined: 19/11/2012 18:37
#48 Re: Ciscenje EGR ventila - Sarajevo
To bi trebao da može uraditi svaki pristojan automehaničar. Ja sam to radio u Visokom, u Moštrama ima Armin (radio je u Opelovom servisu), a prije dvije godine mi je to radio majstor u garaži kod kuće,. tek otvorio firmu (prije toga je radio kod drugog automehaničara). Nije neka filozofija, posebno kod Astre H (gdje je EGR lako dostupan, odmah do akumulatora, i lako se skida).Daryl Dixon wrote: ↑21/08/2021 12:06Drug daj mi preporuka da starom odem očistiti EGR na Opelu. Hvala ti,Laplace wrote: ↑22/07/2021 21:44
Meni je prije dvije godine na Opelu običan majstor očistio EGR, ono fora Meho u garaži (obična automehaničarska radionica vulgaris). Doduše, EGR je (srećom) bio neoštećen, samo je bio mnogo zaprljan. Ako nije puno zavučen, nije to ni mnogo posla niti košta nešto puno (mislim da mi je naplatio 30 KM za čišćenje EGR-a i klapne gasa, koja je ispod njega, doduše EGR je bio lako dostupan, praktično odmah pri ruci čim digneš poklopac haube).
-
- Posts: 770
- Joined: 30/09/2016 11:47
- Evolution_IV
- Posts: 12787
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti