Čip tuning - da ili ne?
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- Sarayman
- Posts: 1313
- Joined: 25/10/2006 09:12
- Location: Sarajevo
#1 Čip tuning - da ili ne?
Razmišljam o čip tuningu za VW motor 2.0 TDI 140 ks pa me interesuje da li je neko od raje radio i kakvi su utisci.
-
- Posts: 21682
- Joined: 05/11/2009 11:49
#2 Re: Čip tuning - da ili ne?
Auto, godina, kilometri?
- liaar
- Posts: 3785
- Joined: 29/11/2016 11:09
- Location: Grad zabranjenog imena
- Grijem se na: na suze
- Vozim: francusku nakazu
- Contact:
#3 Re: Čip tuning - da ili ne?
Pravi chiptuning koji neće štetiti motoru, tj da se svaki parametar ubrizgavanja i svega ostalog podesi shodno jedan drugom, neće štetiti motoru.
Preporučeno je uraditi pregled i čišćenje turbine, provjera stanja remenja, provjera dizni i njihovo ubrizgavanje da li je ispravno i kako treba. Tek kad je motor 100% spreman za chip, tad ga možeš uraditi i mirne glave kasnije voziti. Naravno i kvačilo pregledati, jer trpi više nM sile.
Preporučeno je uraditi pregled i čišćenje turbine, provjera stanja remenja, provjera dizni i njihovo ubrizgavanje da li je ispravno i kako treba. Tek kad je motor 100% spreman za chip, tad ga možeš uraditi i mirne glave kasnije voziti. Naravno i kvačilo pregledati, jer trpi više nM sile.
- klaki
- Posts: 2303
- Joined: 15/02/2013 17:49
- Location: 榛名山峠
#4 Re: Čip tuning - da ili ne?
e cuj guranje vise kw od fabrickog nece skoditi motoru
- liaar
- Posts: 3785
- Joined: 29/11/2016 11:09
- Location: Grad zabranjenog imena
- Grijem se na: na suze
- Vozim: francusku nakazu
- Contact:
#5 Re: Čip tuning - da ili ne?
Zato su ljudi i napravili računice da ustanove koliko fabrički dijelovi dodatnog stresa mogu podnijeti a da im se ništa ne desi.
Zato i imaš Stage 1, Stage 2 i Stage 3 remape.
Stage 1 - pojačanje snage čisto remapom, do 20-30 KS dodatnih a bez da motor zataji zbog toga.
Stage 2 - izmjena bitnijih komponenti za sigurniji rad te dodatne snage. Obično se mijenja turbo, stavlja ili hybrid ili sa jače verzije tog motora. Veći IC, druge dizne veće snage ubrizgavanja. Kod nekih idu cat-cams.
Stage 3 već su ogromne prepravke, kovane klipnjače i klipovi, velike prerade i slično.
Zato i imaš Stage 1, Stage 2 i Stage 3 remape.
Stage 1 - pojačanje snage čisto remapom, do 20-30 KS dodatnih a bez da motor zataji zbog toga.
Stage 2 - izmjena bitnijih komponenti za sigurniji rad te dodatne snage. Obično se mijenja turbo, stavlja ili hybrid ili sa jače verzije tog motora. Veći IC, druge dizne veće snage ubrizgavanja. Kod nekih idu cat-cams.
Stage 3 već su ogromne prepravke, kovane klipnjače i klipovi, velike prerade i slično.
-
- Posts: 5788
- Joined: 02/04/2015 13:27
- Location: Ilidza إليدزا
- Vozim: Staro željezo
#6 Re: Čip tuning - da ili ne?
@liaar Čipovo liar svog pežoa na pumpi, na C.Vili, sad ti daje neke savjete
- liaar
- Posts: 3785
- Joined: 29/11/2016 11:09
- Location: Grad zabranjenog imena
- Grijem se na: na suze
- Vozim: francusku nakazu
- Contact:
#7 Re: Čip tuning - da ili ne?
A brate nemoj me ofirat pred svimaLeon16v wrote:@liaar Čipovo liar svog pežoa na pumpi, na C.Vili, sad ti daje neke savjete
Bježi ba, nekidan sam šerifa u prolazu kroz grad sreo, ja jes' se ufuro sa 20 hiljada subova, glavom pomjera rasvjetu.
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#8 Re: Čip tuning - da ili ne?
zajebi to ako je 2.0 PD , nista od toga
ja sam htio na identicnom motoru kao sa videa , ali moji zivci i strah od kapitalnog kvara ne vrijede 2 sec
ja sam htio na identicnom motoru kao sa videa , ali moji zivci i strah od kapitalnog kvara ne vrijede 2 sec
Last edited by amar1994 on 06/01/2018 20:11, edited 2 times in total.
- Sarayman
- Posts: 1313
- Joined: 25/10/2006 09:12
- Location: Sarajevo
#9 Re: Čip tuning - da ili ne?
Godina 2008. motor pumpa-dizna, 117.000 pređenih kilometara.NediM17 wrote:Auto, godina, kilometri?
- klaki
- Posts: 2303
- Joined: 15/02/2013 17:49
- Location: 榛名山峠
#10 Re: Čip tuning - da ili ne?
sto posto ta kilometrazaSarayman wrote:Godina 2008. motor pumpa-dizna, 117.000 pređenih kilometara.NediM17 wrote:Auto, godina, kilometri?
-
- Posts: 21682
- Joined: 05/11/2009 11:49
#11 Re: Čip tuning - da ili ne?
Taj motor je dosta osjetljiva roba. Ja to ne bih dirao, i sa ta 103kw ide lijepo.
@Klaki, sta bi rekao za moj 1.6 CRDi? Zgazio u osmu godinu, a 85kkm na satu (pravih)?
@Klaki, sta bi rekao za moj 1.6 CRDi? Zgazio u osmu godinu, a 85kkm na satu (pravih)?
- Nadzornik
- Posts: 13784
- Joined: 30/05/2011 12:25
#12 Re: Čip tuning - da ili ne?
To je kao da starom covjeku das vijagru i nakon toga on moze ali je pitanje do kada tj. kad ce vrisnuti...Sarayman wrote:Razmišljam o čip tuningu za VW motor 2.0 TDI 140 ks pa me interesuje da li je neko od raje radio i kakvi su utisci.
- liaar
- Posts: 3785
- Joined: 29/11/2016 11:09
- Location: Grad zabranjenog imena
- Grijem se na: na suze
- Vozim: francusku nakazu
- Contact:
#13 Re: Čip tuning - da ili ne?
Što ne bi bila, možda je kupio iz salona to auto. xDklaki wrote:sto posto ta kilometrazaSarayman wrote:Godina 2008. motor pumpa-dizna, 117.000 pređenih kilometara.NediM17 wrote:Auto, godina, kilometri?
- Sarayman
- Posts: 1313
- Joined: 25/10/2006 09:12
- Location: Sarajevo
#14 Re: Čip tuning - da ili ne?
Nije 100 već 1000%. Čemu takvo pitanje? Pravio sam 12.000 godišnje i to skoro u kilometar. Nisu svi druže 10-godišnji auti prešli po 200 i više hiljada.. Ima ih i sa smiješno malom kilometražom, baš da ne povjeruješ. Ali ako je prvi vlasnik i ako čovjek ima još auta u porodici, sasvim razumljivo.klaki wrote:sto posto ta kilometrazaSarayman wrote:Godina 2008. motor pumpa-dizna, 117.000 pređenih kilometara.NediM17 wrote:Auto, godina, kilometri?
- konektovan
- Posts: 40594
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#15 Re: Čip tuning - da ili ne?
Moze li se uraditi chip, ali da mi smanji malo snagu, ovo mi je previše?????
-
- Posts: 13001
- Joined: 10/06/2016 12:35
#16 Re: Čip tuning - da ili ne?
Moze se i rascipovat
Il nemoj mijenjat filtere zraka i goriva, sam ce smanjit snagu
Il nemoj mijenjat filtere zraka i goriva, sam ce smanjit snagu
-
- Posts: 21682
- Joined: 05/11/2009 11:49
#17 Re: Čip tuning - da ili ne?
konektovani samo skines dzek sa jedne cr dizne i to je to... malo nemirnije radi i malo manje trosi.
-
- Posts: 5624
- Joined: 07/03/2012 00:09
#18 Re: Čip tuning - da ili ne?
Zaboravio si samo jednu stvar, a to je podizanje pritiska turbine. Da li zelis reci da podizanje pritiska turbine ne skracuje vijek trajanja turbini. Sta mislis zasto se ne cipuju auta sa mnogo predjenih kilometara? Govorim bas o stage1.liaar wrote:Zato su ljudi i napravili računice da ustanove koliko fabrički dijelovi dodatnog stresa mogu podnijeti a da im se ništa ne desi.
Zato i imaš Stage 1, Stage 2 i Stage 3 remape.
Stage 1 - pojačanje snage čisto remapom, do 20-30 KS dodatnih a bez da motor zataji zbog toga.
Stage 2 - izmjena bitnijih komponenti za sigurniji rad te dodatne snage. Obično se mijenja turbo, stavlja ili hybrid ili sa jače verzije tog motora. Veći IC, druge dizne veće snage ubrizgavanja. Kod nekih idu cat-cams.
Stage 3 već su ogromne prepravke, kovane klipnjače i klipovi, velike prerade i slično.
- konektovan
- Posts: 40594
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#19 Re: Čip tuning - da ili ne?
Kod mene svakako nemirno radi, ima l' sta drugo???NediM17 wrote:konektovani samo skines dzek sa jedne cr dizne i to je to... malo nemirnije radi i malo manje trosi.
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#20 Re: Čip tuning - da ili ne?
skini turbinu i pretvori ga u SDi , samo pazi da ti onda od stransog momenta ne ode mjenjackonektovan wrote:Kod mene svakako nemirno radi, ima l' sta drugo???NediM17 wrote:konektovani samo skines dzek sa jedne cr dizne i to je to... malo nemirnije radi i malo manje trosi.
- konektovan
- Posts: 40594
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#21 Re: Čip tuning - da ili ne?
Nije ni to loše, sdi je legenda, pricaj ti šta hoces.amar1994 wrote:skini turbinu i pretvori ga u SDi , samo pazi da ti onda od stransog momenta ne ode mjenjackonektovan wrote:Kod mene svakako nemirno radi, ima l' sta drugo???NediM17 wrote:konektovani samo skines dzek sa jedne cr dizne i to je to... malo nemirnije radi i malo manje trosi.
-
- Posts: 21682
- Joined: 05/11/2009 11:49
#22 Re: Čip tuning - da ili ne?
Kod Stage1 se obicno pritisak turba i ne dira, nego samo gorivo. Na dizelima se samo "diranjem" goriva moze dobiti 20-25% vise momenta i snage. Zato cipani dizeli hoce i zapusiti jer smjesa bude malo iznad stehio omjera na punom gasu.preludezalude wrote:Zaboravio si samo jednu stvar, a to je podizanje pritiska turbine. Da li zelis reci da podizanje pritiska turbine ne skracuje vijek trajanja turbini. Sta mislis zasto se ne cipuju auta sa mnogo predjenih kilometara? Govorim bas o stage1.liaar wrote:Zato su ljudi i napravili računice da ustanove koliko fabrički dijelovi dodatnog stresa mogu podnijeti a da im se ništa ne desi.
Zato i imaš Stage 1, Stage 2 i Stage 3 remape.
Stage 1 - pojačanje snage čisto remapom, do 20-30 KS dodatnih a bez da motor zataji zbog toga.
Stage 2 - izmjena bitnijih komponenti za sigurniji rad te dodatne snage. Obično se mijenja turbo, stavlja ili hybrid ili sa jače verzije tog motora. Veći IC, druge dizne veće snage ubrizgavanja. Kod nekih idu cat-cams.
Stage 3 već su ogromne prepravke, kovane klipnjače i klipovi, velike prerade i slično.
Sa vise goriva i EGT ide gore. Na odrzavanom autu, koji se ne kolje hladan, i ne gasi uzaren se nece nista lose desiti.
- liaar
- Posts: 3785
- Joined: 29/11/2016 11:09
- Location: Grad zabranjenog imena
- Grijem se na: na suze
- Vozim: francusku nakazu
- Contact:
#23 Re: Čip tuning - da ili ne?
Kao što i Nedim reče, pritisak turba nema potrebe dirati, samo smjesu goriva u 90% situacija. Naravno imaš auta koja fabrički imaju jaku turbinu pa za stage2 ne treba ni dirati samo joj pojačati pritisak koji može bez problema nositipreludezalude wrote:Zaboravio si samo jednu stvar, a to je podizanje pritiska turbine. Da li zelis reci da podizanje pritiska turbine ne skracuje vijek trajanja turbini. Sta mislis zasto se ne cipuju auta sa mnogo predjenih kilometara? Govorim bas o stage1.liaar wrote:Zato su ljudi i napravili računice da ustanove koliko fabrički dijelovi dodatnog stresa mogu podnijeti a da im se ništa ne desi.
Zato i imaš Stage 1, Stage 2 i Stage 3 remape.
Stage 1 - pojačanje snage čisto remapom, do 20-30 KS dodatnih a bez da motor zataji zbog toga.
Stage 2 - izmjena bitnijih komponenti za sigurniji rad te dodatne snage. Obično se mijenja turbo, stavlja ili hybrid ili sa jače verzije tog motora. Veći IC, druge dizne veće snage ubrizgavanja. Kod nekih idu cat-cams.
Stage 3 već su ogromne prepravke, kovane klipnjače i klipovi, velike prerade i slično.
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#24 Re: Čip tuning - da ili ne?
Kod mene je drug kupio Golf V 2.0 tdi pd, koji je čipnut. Negdje za oko 30 ks. I ide baš moćno. Lagano auto a jaka mašina. Kupio ga je u BL, pa pretpostavljam da je prethodni vlasnik ga čipno gore u Gradišci.Sarayman wrote:Razmišljam o čip tuningu za VW motor 2.0 TDI 140 ks pa me interesuje da li je neko od raje radio i kakvi su utisci.
http://www.smchiptuning.com/
-
- Posts: 1667
- Joined: 29/10/2005 16:20
- Location: U 'Namu
#25 Re: Čip tuning - da ili ne?
Ako dimi, onda je u Gradiscicondy wrote:Kod mene je drug kupio Golf V 2.0 tdi pd, koji je čipnut. Negdje za oko 30 ks. I ide baš moćno. Lagano auto a jaka mašina. Kupio ga je u BL, pa pretpostavljam da je prethodni vlasnik ga čipno gore u Gradišci.Sarayman wrote:Razmišljam o čip tuningu za VW motor 2.0 TDI 140 ks pa me interesuje da li je neko od raje radio i kakvi su utisci.
http://www.smchiptuning.com/