Čip tuning - da ili ne?

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Locked
User avatar
Sarayman
Posts: 1313
Joined: 25/10/2006 09:12
Location: Sarajevo

#1 Čip tuning - da ili ne?

Post by Sarayman »

Razmišljam o čip tuningu za VW motor 2.0 TDI 140 ks pa me interesuje da li je neko od raje radio i kakvi su utisci.
NediM17
Posts: 21682
Joined: 05/11/2009 11:49

#2 Re: Čip tuning - da ili ne?

Post by NediM17 »

Auto, godina, kilometri?
User avatar
liaar
Posts: 3785
Joined: 29/11/2016 11:09
Location: Grad zabranjenog imena
Grijem se na: na suze
Vozim: francusku nakazu
Contact:

#3 Re: Čip tuning - da ili ne?

Post by liaar »

Pravi chiptuning koji neće štetiti motoru, tj da se svaki parametar ubrizgavanja i svega ostalog podesi shodno jedan drugom, neće štetiti motoru.
Preporučeno je uraditi pregled i čišćenje turbine, provjera stanja remenja, provjera dizni i njihovo ubrizgavanje da li je ispravno i kako treba. Tek kad je motor 100% spreman za chip, tad ga možeš uraditi i mirne glave kasnije voziti. Naravno i kvačilo pregledati, jer trpi više nM sile.
User avatar
klaki
Posts: 2303
Joined: 15/02/2013 17:49
Location: 榛名山峠

#4 Re: Čip tuning - da ili ne?

Post by klaki »

e cuj guranje vise kw od fabrickog nece skoditi motoru
User avatar
liaar
Posts: 3785
Joined: 29/11/2016 11:09
Location: Grad zabranjenog imena
Grijem se na: na suze
Vozim: francusku nakazu
Contact:

#5 Re: Čip tuning - da ili ne?

Post by liaar »

Zato su ljudi i napravili računice da ustanove koliko fabrički dijelovi dodatnog stresa mogu podnijeti a da im se ništa ne desi.
Zato i imaš Stage 1, Stage 2 i Stage 3 remape.
Stage 1 - pojačanje snage čisto remapom, do 20-30 KS dodatnih a bez da motor zataji zbog toga.
Stage 2 - izmjena bitnijih komponenti za sigurniji rad te dodatne snage. Obično se mijenja turbo, stavlja ili hybrid ili sa jače verzije tog motora. Veći IC, druge dizne veće snage ubrizgavanja. Kod nekih idu cat-cams.
Stage 3 već su ogromne prepravke, kovane klipnjače i klipovi, velike prerade i slično.
Leon16v
Posts: 5788
Joined: 02/04/2015 13:27
Location: Ilidza إليدزا
Vozim: Staro željezo

#6 Re: Čip tuning - da ili ne?

Post by Leon16v »

@liaar Čipovo liar svog pežoa na pumpi, na C.Vili, sad ti daje neke savjete :D
User avatar
liaar
Posts: 3785
Joined: 29/11/2016 11:09
Location: Grad zabranjenog imena
Grijem se na: na suze
Vozim: francusku nakazu
Contact:

#7 Re: Čip tuning - da ili ne?

Post by liaar »

Leon16v wrote:@liaar Čipovo liar svog pežoa na pumpi, na C.Vili, sad ti daje neke savjete :D
A brate nemoj me ofirat pred svima

Bježi ba, nekidan sam šerifa u prolazu kroz grad sreo, ja jes' se ufuro sa 20 hiljada subova, glavom pomjera rasvjetu.
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#8 Re: Čip tuning - da ili ne?

Post by amar1994 »

zajebi to ako je 2.0 PD , nista od toga :wink:

ja sam htio na identicnom motoru kao sa videa , ali moji zivci i strah od kapitalnog kvara ne vrijede 2 sec :)

Last edited by amar1994 on 06/01/2018 20:11, edited 2 times in total.
User avatar
Sarayman
Posts: 1313
Joined: 25/10/2006 09:12
Location: Sarajevo

#9 Re: Čip tuning - da ili ne?

Post by Sarayman »

NediM17 wrote:Auto, godina, kilometri?
Godina 2008. motor pumpa-dizna, 117.000 pređenih kilometara.
User avatar
klaki
Posts: 2303
Joined: 15/02/2013 17:49
Location: 榛名山峠

#10 Re: Čip tuning - da ili ne?

Post by klaki »

Sarayman wrote:
NediM17 wrote:Auto, godina, kilometri?
Godina 2008. motor pumpa-dizna, 117.000 pređenih kilometara.
sto posto ta kilometraza
NediM17
Posts: 21682
Joined: 05/11/2009 11:49

#11 Re: Čip tuning - da ili ne?

Post by NediM17 »

Taj motor je dosta osjetljiva roba. Ja to ne bih dirao, i sa ta 103kw ide lijepo.

@Klaki, sta bi rekao za moj 1.6 CRDi? Zgazio u osmu godinu, a 85kkm na satu (pravih)? :D
User avatar
Nadzornik
Posts: 13784
Joined: 30/05/2011 12:25

#12 Re: Čip tuning - da ili ne?

Post by Nadzornik »

Sarayman wrote:Razmišljam o čip tuningu za VW motor 2.0 TDI 140 ks pa me interesuje da li je neko od raje radio i kakvi su utisci.
To je kao da starom covjeku das vijagru i nakon toga on moze ali je pitanje do kada tj. kad ce vrisnuti... :D
User avatar
liaar
Posts: 3785
Joined: 29/11/2016 11:09
Location: Grad zabranjenog imena
Grijem se na: na suze
Vozim: francusku nakazu
Contact:

#13 Re: Čip tuning - da ili ne?

Post by liaar »

klaki wrote:
Sarayman wrote:
NediM17 wrote:Auto, godina, kilometri?
Godina 2008. motor pumpa-dizna, 117.000 pređenih kilometara.
sto posto ta kilometraza
Što ne bi bila, možda je kupio iz salona to auto. xD
User avatar
Sarayman
Posts: 1313
Joined: 25/10/2006 09:12
Location: Sarajevo

#14 Re: Čip tuning - da ili ne?

Post by Sarayman »

klaki wrote:
Sarayman wrote:
NediM17 wrote:Auto, godina, kilometri?
Godina 2008. motor pumpa-dizna, 117.000 pređenih kilometara.
sto posto ta kilometraza
Nije 100 već 1000%. Čemu takvo pitanje? Pravio sam 12.000 godišnje i to skoro u kilometar. Nisu svi druže 10-godišnji auti prešli po 200 i više hiljada.. Ima ih i sa smiješno malom kilometražom, baš da ne povjeruješ. Ali ako je prvi vlasnik i ako čovjek ima još auta u porodici, sasvim razumljivo.
User avatar
konektovan
Posts: 40594
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#15 Re: Čip tuning - da ili ne?

Post by konektovan »

Moze li se uraditi chip, ali da mi smanji malo snagu, ovo mi je previše?????
Throttle
Posts: 13001
Joined: 10/06/2016 12:35

#16 Re: Čip tuning - da ili ne?

Post by Throttle »

Moze se i rascipovat :mrgreen:
Il nemoj mijenjat filtere zraka i goriva, sam ce smanjit snagu :D
NediM17
Posts: 21682
Joined: 05/11/2009 11:49

#17 Re: Čip tuning - da ili ne?

Post by NediM17 »

konektovani samo skines dzek sa jedne cr dizne i to je to... malo nemirnije radi i malo manje trosi. :thumbup: :thumbup:
preludezalude
Posts: 5624
Joined: 07/03/2012 00:09

#18 Re: Čip tuning - da ili ne?

Post by preludezalude »

liaar wrote:Zato su ljudi i napravili računice da ustanove koliko fabrički dijelovi dodatnog stresa mogu podnijeti a da im se ništa ne desi.
Zato i imaš Stage 1, Stage 2 i Stage 3 remape.
Stage 1 - pojačanje snage čisto remapom, do 20-30 KS dodatnih a bez da motor zataji zbog toga.
Stage 2 - izmjena bitnijih komponenti za sigurniji rad te dodatne snage. Obično se mijenja turbo, stavlja ili hybrid ili sa jače verzije tog motora. Veći IC, druge dizne veće snage ubrizgavanja. Kod nekih idu cat-cams.
Stage 3 već su ogromne prepravke, kovane klipnjače i klipovi, velike prerade i slično.
Zaboravio si samo jednu stvar, a to je podizanje pritiska turbine. Da li zelis reci da podizanje pritiska turbine ne skracuje vijek trajanja turbini. Sta mislis zasto se ne cipuju auta sa mnogo predjenih kilometara? Govorim bas o stage1.
User avatar
konektovan
Posts: 40594
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#19 Re: Čip tuning - da ili ne?

Post by konektovan »

NediM17 wrote:konektovani samo skines dzek sa jedne cr dizne i to je to... malo nemirnije radi i malo manje trosi. :thumbup: :thumbup:
Kod mene svakako nemirno radi, ima l' sta drugo??? :mrgreen:
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#20 Re: Čip tuning - da ili ne?

Post by amar1994 »

konektovan wrote:
NediM17 wrote:konektovani samo skines dzek sa jedne cr dizne i to je to... malo nemirnije radi i malo manje trosi. :thumbup: :thumbup:
Kod mene svakako nemirno radi, ima l' sta drugo??? :mrgreen:
skini turbinu i pretvori ga u SDi :lol: , samo pazi da ti onda od stransog momenta ne ode mjenjac :lol:
User avatar
konektovan
Posts: 40594
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#21 Re: Čip tuning - da ili ne?

Post by konektovan »

amar1994 wrote:
konektovan wrote:
NediM17 wrote:konektovani samo skines dzek sa jedne cr dizne i to je to... malo nemirnije radi i malo manje trosi. :thumbup: :thumbup:
Kod mene svakako nemirno radi, ima l' sta drugo??? :mrgreen:
skini turbinu i pretvori ga u SDi :lol: , samo pazi da ti onda od stransog momenta ne ode mjenjac :lol:
Nije ni to loše, sdi je legenda, pricaj ti šta hoces. :mrgreen:
NediM17
Posts: 21682
Joined: 05/11/2009 11:49

#22 Re: Čip tuning - da ili ne?

Post by NediM17 »

preludezalude wrote:
liaar wrote:Zato su ljudi i napravili računice da ustanove koliko fabrički dijelovi dodatnog stresa mogu podnijeti a da im se ništa ne desi.
Zato i imaš Stage 1, Stage 2 i Stage 3 remape.
Stage 1 - pojačanje snage čisto remapom, do 20-30 KS dodatnih a bez da motor zataji zbog toga.
Stage 2 - izmjena bitnijih komponenti za sigurniji rad te dodatne snage. Obično se mijenja turbo, stavlja ili hybrid ili sa jače verzije tog motora. Veći IC, druge dizne veće snage ubrizgavanja. Kod nekih idu cat-cams.
Stage 3 već su ogromne prepravke, kovane klipnjače i klipovi, velike prerade i slično.
Zaboravio si samo jednu stvar, a to je podizanje pritiska turbine. Da li zelis reci da podizanje pritiska turbine ne skracuje vijek trajanja turbini. Sta mislis zasto se ne cipuju auta sa mnogo predjenih kilometara? Govorim bas o stage1.
Kod Stage1 se obicno pritisak turba i ne dira, nego samo gorivo. Na dizelima se samo "diranjem" goriva moze dobiti 20-25% vise momenta i snage. Zato cipani dizeli hoce i zapusiti jer smjesa bude malo iznad stehio omjera na punom gasu. ;-)

Sa vise goriva i EGT ide gore. Na odrzavanom autu, koji se ne kolje hladan, i ne gasi uzaren se nece nista lose desiti.
User avatar
liaar
Posts: 3785
Joined: 29/11/2016 11:09
Location: Grad zabranjenog imena
Grijem se na: na suze
Vozim: francusku nakazu
Contact:

#23 Re: Čip tuning - da ili ne?

Post by liaar »

preludezalude wrote:
liaar wrote:Zato su ljudi i napravili računice da ustanove koliko fabrički dijelovi dodatnog stresa mogu podnijeti a da im se ništa ne desi.
Zato i imaš Stage 1, Stage 2 i Stage 3 remape.
Stage 1 - pojačanje snage čisto remapom, do 20-30 KS dodatnih a bez da motor zataji zbog toga.
Stage 2 - izmjena bitnijih komponenti za sigurniji rad te dodatne snage. Obično se mijenja turbo, stavlja ili hybrid ili sa jače verzije tog motora. Veći IC, druge dizne veće snage ubrizgavanja. Kod nekih idu cat-cams.
Stage 3 već su ogromne prepravke, kovane klipnjače i klipovi, velike prerade i slično.
Zaboravio si samo jednu stvar, a to je podizanje pritiska turbine. Da li zelis reci da podizanje pritiska turbine ne skracuje vijek trajanja turbini. Sta mislis zasto se ne cipuju auta sa mnogo predjenih kilometara? Govorim bas o stage1.
Kao što i Nedim reče, pritisak turba nema potrebe dirati, samo smjesu goriva u 90% situacija. Naravno imaš auta koja fabrički imaju jaku turbinu pa za stage2 ne treba ni dirati samo joj pojačati pritisak koji može bez problema nositi
condy
Posts: 7814
Joined: 22/09/2011 14:34

#24 Re: Čip tuning - da ili ne?

Post by condy »

Sarayman wrote:Razmišljam o čip tuningu za VW motor 2.0 TDI 140 ks pa me interesuje da li je neko od raje radio i kakvi su utisci.
Kod mene je drug kupio Golf V 2.0 tdi pd, koji je čipnut. Negdje za oko 30 ks. I ide baš moćno. Lagano auto a jaka mašina. Kupio ga je u BL, pa pretpostavljam da je prethodni vlasnik ga čipno gore u Gradišci.

http://www.smchiptuning.com/
esso_sa
Posts: 1667
Joined: 29/10/2005 16:20
Location: U 'Namu

#25 Re: Čip tuning - da ili ne?

Post by esso_sa »

condy wrote:
Sarayman wrote:Razmišljam o čip tuningu za VW motor 2.0 TDI 140 ks pa me interesuje da li je neko od raje radio i kakvi su utisci.
Kod mene je drug kupio Golf V 2.0 tdi pd, koji je čipnut. Negdje za oko 30 ks. I ide baš moćno. Lagano auto a jaka mašina. Kupio ga je u BL, pa pretpostavljam da je prethodni vlasnik ga čipno gore u Gradišci.

http://www.smchiptuning.com/
Ako dimi, onda je u Gradisci :mrgreen:
Locked