Čili - feferoni - ljute paprike (SLIKE!)

Očuvanje čovjekove okoline.

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
manijak1
Posts: 47640
Joined: 16/01/2003 00:00
Location: https://www.klix.ba/
Contact:

#2826 Re: Čili - feferoni - ljute paprike (SLIKE!)

Post by manijak1 »

Nadam se da ćemo uspjeti zajedno da pomognemo mojoj biljčici
Imam skoro pa iste :D samo moji su plodovi na jednom leglu veći a na drugom manji.
ovo je čili ....meksički ...pravi .tako mi rekao tip koji je meni dao.
Ti možeš obzirom na veličinu saksije staviti tri do pet u krug tako se i sami čuvaju od napasnika , dakle od ove jedne osušiš sjeme i ponovo ga zadaš u reprodukciju.
Listovi sada žute i otpadaju na stabljici će se pojaviti novi izdanci , iste bez ovih čahura samo u zemlju stavljaj.....praviš vlastiti humus .I odstrani paukove iili pauka , čim imaju čahuru .
S vodom je ispravno , i eto i ja sam poluamater.
Vidim da ih pažljivo bereš :D ja dio ostavim da se osuši, odvojim poneko sjeme (u košpama je najveća ljutina :D )ostalo izrežem svježe na sitno i sve zajedno poslije prebacim u kotany mlinčić , ama :D :D ide uz sva jela u umjerenoj količini i svakako u kečap , majonezu , puter s peršunom i čilijem :D prepravim.
Eto , uništi te napasnike od pauka :D i kad ti dođe pitar u posjetu krišom mu više čilija stavi :D :D
User avatar
Kaligrafija
Posts: 3883
Joined: 24/12/2010 11:37
Location: Lociranje u tijeku...

#2827 Re: Čili - feferoni - ljute paprike (SLIKE!)

Post by Kaligrafija »

Zna li neko koja je vrsta paprike ili feferona, koja izgleda kao cvijet, tj. ima oblik cvijeta...Manja je od obicne paprike, izgleda jako dekorativno i crvene je boje...Dobio sam na poklon par komada, pa susim da uzmem sjemenke, da posadim, ali ne mogu nikako da izgooglam o kojoj je vrsti rijec...!?!

Edit: evo i slika...

Image
wasabi
Posts: 175
Joined: 22/09/2015 22:59

#2828 Re: Čili - feferoni - ljute paprike (SLIKE!)

Post by wasabi »

@Kaligrafija izgleda mi poput Bishop's crown
User avatar
HardcoreMX