U Mostaru 18 KMIvo Lola wrote:mozda malo off topic
koja je cijena plina za domacinstvo... znaci ona velika boca 11-12 l ili kg, kako to vec ide...
Cijene i kvalitet autoplina
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- newklear
- Posts: 1384
- Joined: 10/12/2009 15:59
#226 Re: Cijene i kvalitet autoplina
-
- Posts: 40
- Joined: 27/04/2012 20:06
#227 Re: Cijene i kvalitet autoplina
Pozdrav svima, nadam se da možete podijeliti mišljenje sa mnom.
Na autu imam ugrađen sekvent plin, STAG oprema. 85 kw, 1.6 motor - 2006 godište.
Inače, u toku vožnje sam prebacim rad auta na plin, međutim u zadnje vrijeme kada to uradim, auto se ugasi ili počne da blinka lampica od motorne greške. Sve to na temperaturi od 0 stepeni do -5. Na semaforu se auto trese. Desi se da pritisnem gas, a ne raste brzina/ broj obrtaja.
Prošle godine kada su temperature bile i do -25, ovo se nije dešavalo. Prije sam u hladnijim danima prelazio manje puta prije nego upalim plin, recimo cca 1km. Sada se ovaj problem dešava i nakon pređenih 4-5 km.
Auto je kopčano na računar i nema problema. Redovno su mijenjani filteri.
U zadnjih 8-9 mjeseci sipam na HIFI - Rajlovac, a prije sam sipao na Petrolu - Briješće.
Sada je potrošnja cca 14l. Ranije nije bila tolika potrošnja, i mogao sam preći 30ak km više.
Da li je moguće da se sve ovo dešava zbog samog plina?
Na autu imam ugrađen sekvent plin, STAG oprema. 85 kw, 1.6 motor - 2006 godište.
Inače, u toku vožnje sam prebacim rad auta na plin, međutim u zadnje vrijeme kada to uradim, auto se ugasi ili počne da blinka lampica od motorne greške. Sve to na temperaturi od 0 stepeni do -5. Na semaforu se auto trese. Desi se da pritisnem gas, a ne raste brzina/ broj obrtaja.
Prošle godine kada su temperature bile i do -25, ovo se nije dešavalo. Prije sam u hladnijim danima prelazio manje puta prije nego upalim plin, recimo cca 1km. Sada se ovaj problem dešava i nakon pređenih 4-5 km.
Auto je kopčano na računar i nema problema. Redovno su mijenjani filteri.
U zadnjih 8-9 mjeseci sipam na HIFI - Rajlovac, a prije sam sipao na Petrolu - Briješće.
Sada je potrošnja cca 14l. Ranije nije bila tolika potrošnja, i mogao sam preći 30ak km više.
Da li je moguće da se sve ovo dešava zbog samog plina?
-
- Posts: 27904
- Joined: 20/03/2013 15:38
#228 Re: Cijene i kvalitet autoplina
Nije moguće da se ti problemi javljaju zbog (ne)kvaliteta plina.
Ja 90% sipam na istoj pumpi, HIFA Zabrđe, ništa bolji ili lošiji nego bilo gdje...Jedini problem im je što kvalitet očito oscilira od isporuke do isporuke.
Ne znam šta si kopčao na računar, ECU auta ili ECU plina?
Meni to malo baca na svjećice/kablove...
Kako radi kada je na benzinu, zagrijan???
Ja 90% sipam na istoj pumpi, HIFA Zabrđe, ništa bolji ili lošiji nego bilo gdje...Jedini problem im je što kvalitet očito oscilira od isporuke do isporuke.
Ne znam šta si kopčao na računar, ECU auta ili ECU plina?
Meni to malo baca na svjećice/kablove...
Kako radi kada je na benzinu, zagrijan???
-
- Posts: 40
- Joined: 27/04/2012 20:06
#229 Re: Cijene i kvalitet autoplina
Na benzinu radi najnormalnije, bez ikakvih problema, a mijenjao sam i svjecice - ne tako davno. Bio sam u Apolo servisu - Rajlovac, oni su kopčali na računar - plin i momak kaze ne vidim nikakav problem, ostavi mi navečer auto, da bi ujutru vidio šta se dešava. Mislio sam promijeniti pumpu, pa vidjeti da li će se isto dešavati...
Možda da za svaki slučaj opet promijenim filtere, iako sam ih mijenjao prije 3-4 K km
Možda da za svaki slučaj opet promijenim filtere, iako sam ih mijenjao prije 3-4 K km
- O'zone
- Globalni moderator
- Posts: 22352
- Joined: 17/02/2008 20:29
- Location: Kad god popizdite na vlast, sjetite se da i u opoziciji sjede ista takva govna...."
#230 Re: Cijene i kvalitet autoplina
Filtere obavezno mjenjati na manjem intervalu nego što je i preporučeno. Meni je nedavno plinska mapa zeznula i benzinsku pa sam morao resetovati ECU da se sve vrati u normalu a prije toga mi se auto gasilo odmah pri paljenju da na sljedećem nije moglo uopšte ni upaliti dok ne dodam gas na papučici a onda su obrtaji ludirali i gasio se na semaforima. Razlog su bili i prljavi filteri plina koju su bili puni onih kao grafitnih listića toliko da se jedna strana filtera tečne faze zacimentirala._NorMaLa wrote:Na benzinu radi najnormalnije, bez ikakvih problema, a mijenjao sam i svjecice - ne tako davno. Bio sam u Apolo servisu - Rajlovac, oni su kopčali na računar - plin i momak kaze ne vidim nikakav problem, ostavi mi navečer auto, da bi ujutru vidio šta se dešava. Mislio sam promijeniti pumpu, pa vidjeti da li će se isto dešavati...
Možda da za svaki slučaj opet promijenim filtere, iako sam ih mijenjao prije 3-4 K km
Koje ti je vozilo u pitanju?
-
- Posts: 27904
- Joined: 20/03/2013 15:38
#231 Re: Cijene i kvalitet autoplina
Može biti i da su mu plinski injektori u qrtzu, puštaju?
-
- Posts: 21686
- Joined: 05/11/2009 11:49
#232 Re: Cijene i kvalitet autoplina
Koje vozilo je u pitanju, i je li to sekvent sistem ili venturi?
Nije do plina, nema gdje nisam sipao, bude razlike u kvalitetu u smislu da mozes osjetiti nijansu losiju ili bolju vucu, i vecu ili manju potrosnju, nista drugo.
Kao i kolega plinas @Naslovnica, i ja sam zadnjih 10ak hiljada km na Hifi u Zabrdju, auto mi trosi izmedju 8 i 9 litara plina i nemam nikakvih problema.
Meni to lici da se isparivac rastimao i da je pritisak gasa prejak, te da se usljed prebogate smjese motor gusi.
Nije do plina, nema gdje nisam sipao, bude razlike u kvalitetu u smislu da mozes osjetiti nijansu losiju ili bolju vucu, i vecu ili manju potrosnju, nista drugo.
Kao i kolega plinas @Naslovnica, i ja sam zadnjih 10ak hiljada km na Hifi u Zabrdju, auto mi trosi izmedju 8 i 9 litara plina i nemam nikakvih problema.
Meni to lici da se isparivac rastimao i da je pritisak gasa prejak, te da se usljed prebogate smjese motor gusi.
-
- Posts: 40
- Joined: 27/04/2012 20:06
#233 Re: Cijene i kvalitet autoplina
U pitanju je Ford Focus 1.6 85kw 2006 godište. Sekvent plin.
Auto najnormalnije radi kada "pročepi" to stanje, odnosno kada je iznad 0 stepeni vanjska temperatura, ili ako se malo kasnije prebaci na plin.
Malo mi je čudno da kompjuter ništa od toga nije prepoznao, i pitanje je da li uopšte može?
I da dodam, ništa ne smrdi
Auto najnormalnije radi kada "pročepi" to stanje, odnosno kada je iznad 0 stepeni vanjska temperatura, ili ako se malo kasnije prebaci na plin.
Malo mi je čudno da kompjuter ništa od toga nije prepoznao, i pitanje je da li uopšte može?
I da dodam, ništa ne smrdi
-
- Posts: 21686
- Joined: 05/11/2009 11:49
#234 Re: Cijene i kvalitet autoplina
Tesko je reci napamet...
Ja tipujem da je nesto oko isparivaca, ili ima zraka u rashlanom sistemu (isparivacu, pogotovo ako je najvisa tacka sistema), ili je pritisak iza isparivaca prevelik, pa pogotovo kada je motor jos pod saugom zasut je sa previse plina i gusi se i gasi.
Neka ti prikljuce plinski ECU na dijagnostiku, pa neka gledaju. Prva stvar na koju bih ja obratio paznju je pritisak gasa. Ako je prevelik nesto sa isparivacem nije OK. Uz to sve svakako ide povecana potrosnja gasa, tako da mi to ima smisla.
Takodjer, blinkajuci check engine obicno znaci misfire, sto me opet dovodi do zakljucka da je motor zasut plinom i ne moze zapaliti prebogatu smjesu.
Ja tipujem da je nesto oko isparivaca, ili ima zraka u rashlanom sistemu (isparivacu, pogotovo ako je najvisa tacka sistema), ili je pritisak iza isparivaca prevelik, pa pogotovo kada je motor jos pod saugom zasut je sa previse plina i gusi se i gasi.
Neka ti prikljuce plinski ECU na dijagnostiku, pa neka gledaju. Prva stvar na koju bih ja obratio paznju je pritisak gasa. Ako je prevelik nesto sa isparivacem nije OK. Uz to sve svakako ide povecana potrosnja gasa, tako da mi to ima smisla.
Takodjer, blinkajuci check engine obicno znaci misfire, sto me opet dovodi do zakljucka da je motor zasut plinom i ne moze zapaliti prebogatu smjesu.
-
- Posts: 5626
- Joined: 07/03/2012 00:09
#235 Re: Cijene i kvalitet autoplina
Moguce je da je isparivac za ciscenja. Desavaju se slucajevi da necistoca je*e isparivac jer se nekako skrutne. Tek kad se isparivac dooobro zagrije onda necistoca se razmeksa i isparivac tj membrana pocne malo bolje raditi.
-
- Posts: 40
- Joined: 27/04/2012 20:06
#236 Re: Cijene i kvalitet autoplina
Kako se čisti isparivač? Gdje da odradim to, uzima li puno vremena?
- drndalo
- Posts: 22820
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#237 Re: Cijene i kvalitet autoplina
Servis...
Takodjer za problem sa radom vidi da ti servis koji je to ugradio uradi defektazu ako je moguce, da ne mijenjas na pamet pola instalacije u pokusaju lociranja problema...
Takodjer za problem sa radom vidi da ti servis koji je to ugradio uradi defektazu ako je moguce, da ne mijenjas na pamet pola instalacije u pokusaju lociranja problema...
-
- Posts: 21686
- Joined: 05/11/2009 11:49
#238 Re: Cijene i kvalitet autoplina
Ili ciscenje ili reparacija isparivaca. Po mom misljenju ovdje je pritisak prevelik, a ne premali, sto znaci da nesto drugo u isparivacu ne valja, a ne da je zastopan.
-
- Posts: 40
- Joined: 27/04/2012 20:06
#239 Re: Cijene i kvalitet autoplina
Gdje to mogu servisirati, ako bi bilo do toga? Cijena - otprilike? Hvala
-
- Posts: 21686
- Joined: 05/11/2009 11:49
#240 Re: Cijene i kvalitet autoplina
Darkom, za cijenu stvarno ne znam. Racunaj od 40KM pa gore...
- ami8
- Posts: 444
- Joined: 23/05/2010 19:01
#241 Re: Cijene i kvalitet autoplina
Gore si rekao da sam prebacuješ na plin, baš me interesuje zašto to radiš? Jer sekvent sistem je podešen tako da kada se rashladna tečnost zagrije na zadatu temperaturu onda sam prebaci sa benzina na plin. Ljeti se to desi poslije par stotina metara a zimi može ujutro da se vozi i 2-3 kilometra pa da prebaci na plin. Mislim da tako ručno prebacujući možeš samo nešto zajebati._NorMaLa wrote:Kako se čisti isparivač? Gdje da odradim to, uzima li puno vremena?
-
- Posts: 21686
- Joined: 05/11/2009 11:49
#242 Re: Cijene i kvalitet autoplina
Opet plinski ECU nece prebaciti na plin dok se ne ispune odredjeni uslovi, a to je obicno temperatura rashladne tecnosti od 40 stepeni (iako tu moze biti jos poneki uslov).
-
- Posts: 40
- Joined: 27/04/2012 20:06
#243 Re: Cijene i kvalitet autoplina
Tako radim otkako sam kupio auto, a kupljeno je sa već ugrađenim sekvent plinom (kod mene je godinu i 3 mjeseca). Pokušao sam ne dirati ništa, tj. ostaviti da se sam prebacuje - međutim čim auto upalim, ono se odmah ugasi - kao da odmah prebacuje na plin. Ljeti to i nije problem, jer su i jutarnje teperature visoke, i obično se ne ugasi. Rekao sam to i Darku, međutim kaže da nemaju dijagnostiku za STAG opremu. Pronašao sam i Apolo servis (oni imaju dijagnostiku), isto između ostalog prijavio, i nešto su klikali na laptopu, ali nije riješeno. Pretpostavljam da ovi u Bijeljini (imam neki papir o ugradi, pa znam da je tamo urađeno), prilikom ugradnje nešto nisu iskonfigurisali kako je trebalo.ami8 wrote:Gore si rekao da sam prebacuješ na plin, baš me interesuje zašto to radiš? Jer sekvent sistem je podešen tako da kada se rashladna tečnost zagrije na zadatu temperaturu onda sam prebaci sa benzina na plin. Ljeti se to desi poslije par stotina metara a zimi može ujutro da se vozi i 2-3 kilometra pa da prebaci na plin. Mislim da tako ručno prebacujući možeš samo nešto zajebati._NorMaLa wrote:Kako se čisti isparivač? Gdje da odradim to, uzima li puno vremena?
Ovo meni i ne predstavlja problem, ali me čudi problem koji sam spomenuo u postovima iznad.
Je li čudno da u ovom periodu godine na jutarnjoj temperaturi od -2, moram preći otprilike 5 km (nekad manje) da bi se auto prebacilo na plin?
Meni jeste, pa ću ipak prvo pokušati sipati i benzin i plin na Petrolu u Briješću, a nakon par sipanja promijeniti i filtere iako sam ih mijenjao prije manje od 3 mjeseca. Mislim da je ovo za početak najjednostavnije.
- ami8
- Posts: 444
- Joined: 23/05/2010 19:01
#244 Re: Cijene i kvalitet autoplina
Već to što ti se auto kada ga upališ hladno odmah gasi je problem koji treba riješiti. Ako je sve ispravno normalno je da auto upališ(na benzin naravno), kreneš i kada se auto zagrije automatski prebaci na plin. Što se tiče toga da kada je hladno prebacuje tek poslije 5 kilometara, može da zavisi od toga na koliko je stepeni sistem podešen da prebacuje na plin odnosno na kojoj temperaturi rashladne tečnosti. Mislim da to može biti od 36 stepeni pa na više, ako se podesi više bolje je za dugovječnost isparivača i ostalih komponenti. Mislim da bi dijagnostiku za stag mogao imati onaj momak na Lukavičkoj cesti, probaj kod njega. Jer podešavanje mapa je osnov svega, ja sa autom 1.6 16v, 80 kw pređem sa rezervoarom plina od 42 l neke mješovite vožnje 500 kilometara, atiker je u pitanju i tako već nekih 45000 kilometara. Jednom mi se desilo na moru da crkne benzinska pumpa i samo tada sam palio direktno na plin. Čak i na tim ljetnim temperaturama kada upalim direktno na plin auto je moralo odraditi par minuta u mjestu da bi mogao krenuti jer sam pokušao odmah po paljenju i trzalo je i trokiralo. Za vožnju na plin jako su bitne i svjećice, meni je rečeno da koristim NGK i to one koje su predviđene za taj motor ne neke za plin i da mjenjam na 30000 kilometara, toga se i držim. Svake dvije godine 4 svjećice 44 marke i nije neki trošak.
-
- Posts: 40
- Joined: 27/04/2012 20:06
#245 Re: Cijene i kvalitet autoplina
Ja sa 1.6 16v 85 kw motorom, pređem između 260 i 280 km. Mislim da je to malo. Potrošnja mi je cca. 14l/100km (doduše, klima je skoro uvijek upaljenja). Ako misliš na "Darkom", tu nemaju Stag dijagnostiku. Mimo toga, nisam oduševljen njima. Mrzim kada nekoga moram vuči za rukav, da bih došao na red. Slažem se da je ovo sa paljenjem problem, i da bi to trebalo riješiti, samo ne znam kome da odem. Poznaješ li još neke servisere?ami8 wrote:Već to što ti se auto kada ga upališ hladno odmah gasi je problem koji treba riješiti. Ako je sve ispravno normalno je da auto upališ(na benzin naravno), kreneš i kada se auto zagrije automatski prebaci na plin. Što se tiče toga da kada je hladno prebacuje tek poslije 5 kilometara, može da zavisi od toga na koliko je stepeni sistem podešen da prebacuje na plin odnosno na kojoj temperaturi rashladne tečnosti. Mislim da to može biti od 36 stepeni pa na više, ako se podesi više bolje je za dugovječnost isparivača i ostalih komponenti. Mislim da bi dijagnostiku za stag mogao imati onaj momak na Lukavičkoj cesti, probaj kod njega. Jer podešavanje mapa je osnov svega, ja sa autom 1.6 16v, 80 kw pređem sa rezervoarom plina od 42 l neke mješovite vožnje 500 kilometara, atiker je u pitanju i tako već nekih 45000 kilometara. Jednom mi se desilo na moru da crkne benzinska pumpa i samo tada sam palio direktno na plin. Čak i na tim ljetnim temperaturama kada upalim direktno na plin auto je moralo odraditi par minuta u mjestu da bi mogao krenuti jer sam pokušao odmah po paljenju i trzalo je i trokiralo. Za vožnju na plin jako su bitne i svjećice, meni je rečeno da koristim NGK i to one koje su predviđene za taj motor ne neke za plin i da mjenjam na 30000 kilometara, toga se i držim. Svake dvije godine 4 svjećice 44 marke i nije neki trošak.
Kako da znam koje svjećice su mi potrebne? Moj mehaničar je mijenjao neke, pa me zanima da li imaju neke koje bi najviše odgovarale.
Hvala na komentaru.
-
- Posts: 21686
- Joined: 05/11/2009 11:49
#246 Re: Cijene i kvalitet autoplina
Previse ti trosi, jedino ako je mrtvi grad, a opet mu je puno. To bi trebalo da bude negdje izmedju 8 i 10 litara.
Svjecice gotovo sigurno nisu uzrok tvog problema, ali da znas za ubuduce oznaka NGK svjecice za tvoj auto je "TR5B-13" .
Vjerovatno ne valja isparivac, a treba jos i fino podesiti plinski ECU. Darkom je mislim nekada radio sa Stagom, ali izgleda da vise ne radi.
Njegos takodjer radi Stag, na njega sam skroz zaboravio.
http://lovato-servis.com
Svjecice gotovo sigurno nisu uzrok tvog problema, ali da znas za ubuduce oznaka NGK svjecice za tvoj auto je "TR5B-13" .
Vjerovatno ne valja isparivac, a treba jos i fino podesiti plinski ECU. Darkom je mislim nekada radio sa Stagom, ali izgleda da vise ne radi.
Njegos takodjer radi Stag, na njega sam skroz zaboravio.
http://lovato-servis.com
- ami8
- Posts: 444
- Joined: 23/05/2010 19:01
#247 Re: Cijene i kvalitet autoplina
Nisam ti govorio za darkom(ni ja nisam išao kod njega iz istog razloga kao i ti - neću nikoga da molim za svoje pare ili što ti kažeš da ga vučem za rukav). Lukavička cesta ti je onaj pravac od kružnog toka ispod Mojmila pa prema Istočnom Sarajevu, pored Dobrinje. Sa kontra strane koja vodi od I.Sarajeva prema gradu je sa desne strane servis za auspuhe i ugradnju plina - dodex čini mi se. Tu radi Dejo, nagodan momak, ako ti može pomoći-pomoći će, nećeš ga morati vući za rukav kao gore spominjanog stručnjaka. A potrošnja ti je potpuno nenormalna još i to da dodam-preko 10 litara ne smije biti u bilo kojim uslovima vožnje.
-
- Posts: 40
- Joined: 27/04/2012 20:06
#248 Re: Cijene i kvalitet autoplina
@ami8 @NediM17 hvala na komentarima, definitivno ste pomogli sa idejama i informacijama. Nadam se da će momci koje ste predložili moći pomoći u rješavanju problema.