Cijene i kvalitet autoplina

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
User avatar
newklear
Posts: 1384
Joined: 10/12/2009 15:59

#226 Re: Cijene i kvalitet autoplina

Post by newklear »

Ivo Lola wrote:mozda malo off topic
koja je cijena plina za domacinstvo... znaci ona velika boca 11-12 l ili kg, kako to vec ide...
U Mostaru 18 KM
_NorMaLa
Posts: 40
Joined: 27/04/2012 20:06

#227 Re: Cijene i kvalitet autoplina

Post by _NorMaLa »

Pozdrav svima, nadam se da možete podijeliti mišljenje sa mnom.
Na autu imam ugrađen sekvent plin, STAG oprema. 85 kw, 1.6 motor - 2006 godište.
Inače, u toku vožnje sam prebacim rad auta na plin, međutim u zadnje vrijeme kada to uradim, auto se ugasi ili počne da blinka lampica od motorne greške. Sve to na temperaturi od 0 stepeni do -5. Na semaforu se auto trese. Desi se da pritisnem gas, a ne raste brzina/ broj obrtaja.
Prošle godine kada su temperature bile i do -25, ovo se nije dešavalo. Prije sam u hladnijim danima prelazio manje puta prije nego upalim plin, recimo cca 1km. Sada se ovaj problem dešava i nakon pređenih 4-5 km.
Auto je kopčano na računar i nema problema. Redovno su mijenjani filteri.
U zadnjih 8-9 mjeseci sipam na HIFI - Rajlovac, a prije sam sipao na Petrolu - Briješće.
Sada je potrošnja cca 14l. Ranije nije bila tolika potrošnja, i mogao sam preći 30ak km više.
Da li je moguće da se sve ovo dešava zbog samog plina?
Naslovnica
Posts: 27904
Joined: 20/03/2013 15:38

#228 Re: Cijene i kvalitet autoplina

Post by Naslovnica »

Nije moguće da se ti problemi javljaju zbog (ne)kvaliteta plina.
Ja 90% sipam na istoj pumpi, HIFA Zabrđe, ništa bolji ili lošiji nego bilo gdje...Jedini problem im je što kvalitet očito oscilira od isporuke do isporuke.
Ne znam šta si kopčao na računar, ECU auta ili ECU plina?
Meni to malo baca na svjećice/kablove...
Kako radi kada je na benzinu, zagrijan???
_NorMaLa
Posts: 40
Joined: 27/04/2012 20:06

#229 Re: Cijene i kvalitet autoplina

Post by _NorMaLa »

Na benzinu radi najnormalnije, bez ikakvih problema, a mijenjao sam i svjecice - ne tako davno. Bio sam u Apolo servisu - Rajlovac, oni su kopčali na računar - plin i momak kaze ne vidim nikakav problem, ostavi mi navečer auto, da bi ujutru vidio šta se dešava. Mislio sam promijeniti pumpu, pa vidjeti da li će se isto dešavati...
Možda da za svaki slučaj opet promijenim filtere, iako sam ih mijenjao prije 3-4 K km
User avatar
O'zone
Globalni moderator
Posts: 22352
Joined: 17/02/2008 20:29
Location: Kad god popizdite na vlast, sjetite se da i u opoziciji sjede ista takva govna...."

#230 Re: Cijene i kvalitet autoplina

Post by O'zone »

_NorMaLa wrote:Na benzinu radi najnormalnije, bez ikakvih problema, a mijenjao sam i svjecice - ne tako davno. Bio sam u Apolo servisu - Rajlovac, oni su kopčali na računar - plin i momak kaze ne vidim nikakav problem, ostavi mi navečer auto, da bi ujutru vidio šta se dešava. Mislio sam promijeniti pumpu, pa vidjeti da li će se isto dešavati...
Možda da za svaki slučaj opet promijenim filtere, iako sam ih mijenjao prije 3-4 K km
Filtere obavezno mjenjati na manjem intervalu nego što je i preporučeno. Meni je nedavno plinska mapa zeznula i benzinsku pa sam morao resetovati ECU da se sve vrati u normalu a prije toga mi se auto gasilo odmah pri paljenju da na sljedećem nije moglo uopšte ni upaliti dok ne dodam gas na papučici a onda su obrtaji ludirali i gasio se na semaforima. Razlog su bili i prljavi filteri plina koju su bili puni onih kao grafitnih listića toliko da se jedna strana filtera tečne faze zacimentirala.

Koje ti je vozilo u pitanju?
Naslovnica
Posts: 27904
Joined: 20/03/2013 15:38

#231 Re: Cijene i kvalitet autoplina

Post by Naslovnica »

Može biti i da su mu plinski injektori u qrtzu, puštaju?
NediM17
Posts: 21686
Joined: 05/11/2009 11:49

#232 Re: Cijene i kvalitet autoplina

Post by NediM17 »

Koje vozilo je u pitanju, i je li to sekvent sistem ili venturi?

Nije do plina, nema gdje nisam sipao, bude razlike u kvalitetu u smislu da mozes osjetiti nijansu losiju ili bolju vucu, i vecu ili manju potrosnju, nista drugo.
Kao i kolega plinas @Naslovnica, i ja sam zadnjih 10ak hiljada km na Hifi u Zabrdju, auto mi trosi izmedju 8 i 9 litara plina i nemam nikakvih problema.

Meni to lici da se isparivac rastimao i da je pritisak gasa prejak, te da se usljed prebogate smjese motor gusi.
_NorMaLa
Posts: 40
Joined: 27/04/2012 20:06

#233 Re: Cijene i kvalitet autoplina

Post by _NorMaLa »

U pitanju je Ford Focus 1.6 85kw 2006 godište. Sekvent plin.
Auto najnormalnije radi kada "pročepi" to stanje, odnosno kada je iznad 0 stepeni vanjska temperatura, ili ako se malo kasnije prebaci na plin.
Malo mi je čudno da kompjuter ništa od toga nije prepoznao, i pitanje je da li uopšte može?
I da dodam, ništa ne smrdi
NediM17
Posts: 21686
Joined: 05/11/2009 11:49

#234 Re: Cijene i kvalitet autoplina

Post by NediM17 »

Tesko je reci napamet...

Ja tipujem da je nesto oko isparivaca, ili ima zraka u rashlanom sistemu (isparivacu, pogotovo ako je najvisa tacka sistema), ili je pritisak iza isparivaca prevelik, pa pogotovo kada je motor jos pod saugom zasut je sa previse plina i gusi se i gasi.

Neka ti prikljuce plinski ECU na dijagnostiku, pa neka gledaju. Prva stvar na koju bih ja obratio paznju je pritisak gasa. Ako je prevelik nesto sa isparivacem nije OK. Uz to sve svakako ide povecana potrosnja gasa, tako da mi to ima smisla.

Takodjer, blinkajuci check engine obicno znaci misfire, sto me opet dovodi do zakljucka da je motor zasut plinom i ne moze zapaliti prebogatu smjesu.
preludezalude
Posts: 5626
Joined: 07/03/2012 00:09

#235 Re: Cijene i kvalitet autoplina

Post by preludezalude »

Moguce je da je isparivac za ciscenja. Desavaju se slucajevi da necistoca je*e isparivac jer se nekako skrutne. Tek kad se isparivac dooobro zagrije onda necistoca se razmeksa i isparivac tj membrana pocne malo bolje raditi.
_NorMaLa
Posts: 40
Joined: 27/04/2012 20:06

#236 Re: Cijene i kvalitet autoplina

Post by _NorMaLa »

Kako se čisti isparivač? Gdje da odradim to, uzima li puno vremena?
User avatar
drndalo
Posts: 22820
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#237 Re: Cijene i kvalitet autoplina

Post by drndalo »

Servis...

Takodjer za problem sa radom vidi da ti servis koji je to ugradio uradi defektazu ako je moguce, da ne mijenjas na pamet pola instalacije u pokusaju lociranja problema...
NediM17
Posts: 21686
Joined: 05/11/2009 11:49

#238 Re: Cijene i kvalitet autoplina

Post by NediM17 »

Ili ciscenje ili reparacija isparivaca. Po mom misljenju ovdje je pritisak prevelik, a ne premali, sto znaci da nesto drugo u isparivacu ne valja, a ne da je zastopan.
_NorMaLa
Posts: 40
Joined: 27/04/2012 20:06

#239 Re: Cijene i kvalitet autoplina

Post by _NorMaLa »

Gdje to mogu servisirati, ako bi bilo do toga? Cijena - otprilike? Hvala :)
NediM17
Posts: 21686
Joined: 05/11/2009 11:49

#240 Re: Cijene i kvalitet autoplina

Post by NediM17 »

Darkom, za cijenu stvarno ne znam. Racunaj od 40KM pa gore...
User avatar
ami8
Posts: 444
Joined: 23/05/2010 19:01

#241 Re: Cijene i kvalitet autoplina

Post by ami8 »

_NorMaLa wrote:Kako se čisti isparivač? Gdje da odradim to, uzima li puno vremena?
Gore si rekao da sam prebacuješ na plin, baš me interesuje zašto to radiš? Jer sekvent sistem je podešen tako da kada se rashladna tečnost zagrije na zadatu temperaturu onda sam prebaci sa benzina na plin. Ljeti se to desi poslije par stotina metara a zimi može ujutro da se vozi i 2-3 kilometra pa da prebaci na plin. Mislim da tako ručno prebacujući možeš samo nešto zajebati.
NediM17
Posts: 21686
Joined: 05/11/2009 11:49

#242 Re: Cijene i kvalitet autoplina

Post by NediM17 »

Opet plinski ECU nece prebaciti na plin dok se ne ispune odredjeni uslovi, a to je obicno temperatura rashladne tecnosti od 40 stepeni (iako tu moze biti jos poneki uslov).
_NorMaLa
Posts: 40
Joined: 27/04/2012 20:06

#243 Re: Cijene i kvalitet autoplina

Post by _NorMaLa »

ami8 wrote:
_NorMaLa wrote:Kako se čisti isparivač? Gdje da odradim to, uzima li puno vremena?
Gore si rekao da sam prebacuješ na plin, baš me interesuje zašto to radiš? Jer sekvent sistem je podešen tako da kada se rashladna tečnost zagrije na zadatu temperaturu onda sam prebaci sa benzina na plin. Ljeti se to desi poslije par stotina metara a zimi može ujutro da se vozi i 2-3 kilometra pa da prebaci na plin. Mislim da tako ručno prebacujući možeš samo nešto zajebati.
Tako radim otkako sam kupio auto, a kupljeno je sa već ugrađenim sekvent plinom (kod mene je godinu i 3 mjeseca). Pokušao sam ne dirati ništa, tj. ostaviti da se sam prebacuje - međutim čim auto upalim, ono se odmah ugasi - kao da odmah prebacuje na plin. Ljeti to i nije problem, jer su i jutarnje teperature visoke, i obično se ne ugasi. Rekao sam to i Darku, međutim kaže da nemaju dijagnostiku za STAG opremu. Pronašao sam i Apolo servis (oni imaju dijagnostiku), isto između ostalog prijavio, i nešto su klikali na laptopu, ali nije riješeno. Pretpostavljam da ovi u Bijeljini (imam neki papir o ugradi, pa znam da je tamo urađeno), prilikom ugradnje nešto nisu iskonfigurisali kako je trebalo.
Ovo meni i ne predstavlja problem, ali me čudi problem koji sam spomenuo u postovima iznad.

Je li čudno da u ovom periodu godine na jutarnjoj temperaturi od -2, moram preći otprilike 5 km (nekad manje) da bi se auto prebacilo na plin?
Meni jeste, pa ću ipak prvo pokušati sipati i benzin i plin na Petrolu u Briješću, a nakon par sipanja promijeniti i filtere iako sam ih mijenjao prije manje od 3 mjeseca. Mislim da je ovo za početak najjednostavnije.
User avatar
ami8
Posts: 444
Joined: 23/05/2010 19:01

#244 Re: Cijene i kvalitet autoplina

Post by ami8 »

Već to što ti se auto kada ga upališ hladno odmah gasi je problem koji treba riješiti. Ako je sve ispravno normalno je da auto upališ(na benzin naravno), kreneš i kada se auto zagrije automatski prebaci na plin. Što se tiče toga da kada je hladno prebacuje tek poslije 5 kilometara, može da zavisi od toga na koliko je stepeni sistem podešen da prebacuje na plin odnosno na kojoj temperaturi rashladne tečnosti. Mislim da to može biti od 36 stepeni pa na više, ako se podesi više bolje je za dugovječnost isparivača i ostalih komponenti. Mislim da bi dijagnostiku za stag mogao imati onaj momak na Lukavičkoj cesti, probaj kod njega. Jer podešavanje mapa je osnov svega, ja sa autom 1.6 16v, 80 kw pređem sa rezervoarom plina od 42 l neke mješovite vožnje 500 kilometara, atiker je u pitanju i tako već nekih 45000 kilometara. Jednom mi se desilo na moru da crkne benzinska pumpa i samo tada sam palio direktno na plin. Čak i na tim ljetnim temperaturama kada upalim direktno na plin auto je moralo odraditi par minuta u mjestu da bi mogao krenuti jer sam pokušao odmah po paljenju i trzalo je i trokiralo. Za vožnju na plin jako su bitne i svjećice, meni je rečeno da koristim NGK i to one koje su predviđene za taj motor ne neke za plin i da mjenjam na 30000 kilometara, toga se i držim. Svake dvije godine 4 svjećice 44 marke i nije neki trošak.
_NorMaLa
Posts: 40
Joined: 27/04/2012 20:06

#245 Re: Cijene i kvalitet autoplina

Post by _NorMaLa »

ami8 wrote:Već to što ti se auto kada ga upališ hladno odmah gasi je problem koji treba riješiti. Ako je sve ispravno normalno je da auto upališ(na benzin naravno), kreneš i kada se auto zagrije automatski prebaci na plin. Što se tiče toga da kada je hladno prebacuje tek poslije 5 kilometara, može da zavisi od toga na koliko je stepeni sistem podešen da prebacuje na plin odnosno na kojoj temperaturi rashladne tečnosti. Mislim da to može biti od 36 stepeni pa na više, ako se podesi više bolje je za dugovječnost isparivača i ostalih komponenti. Mislim da bi dijagnostiku za stag mogao imati onaj momak na Lukavičkoj cesti, probaj kod njega. Jer podešavanje mapa je osnov svega, ja sa autom 1.6 16v, 80 kw pređem sa rezervoarom plina od 42 l neke mješovite vožnje 500 kilometara, atiker je u pitanju i tako već nekih 45000 kilometara. Jednom mi se desilo na moru da crkne benzinska pumpa i samo tada sam palio direktno na plin. Čak i na tim ljetnim temperaturama kada upalim direktno na plin auto je moralo odraditi par minuta u mjestu da bi mogao krenuti jer sam pokušao odmah po paljenju i trzalo je i trokiralo. Za vožnju na plin jako su bitne i svjećice, meni je rečeno da koristim NGK i to one koje su predviđene za taj motor ne neke za plin i da mjenjam na 30000 kilometara, toga se i držim. Svake dvije godine 4 svjećice 44 marke i nije neki trošak.
Ja sa 1.6 16v 85 kw motorom, pređem između 260 i 280 km. Mislim da je to malo. Potrošnja mi je cca. 14l/100km (doduše, klima je skoro uvijek upaljenja). Ako misliš na "Darkom", tu nemaju Stag dijagnostiku. Mimo toga, nisam oduševljen njima. Mrzim kada nekoga moram vuči za rukav, da bih došao na red. Slažem se da je ovo sa paljenjem problem, i da bi to trebalo riješiti, samo ne znam kome da odem. Poznaješ li još neke servisere?
Kako da znam koje svjećice su mi potrebne? Moj mehaničar je mijenjao neke, pa me zanima da li imaju neke koje bi najviše odgovarale.
Hvala na komentaru.
NediM17
Posts: 21686
Joined: 05/11/2009 11:49

#246 Re: Cijene i kvalitet autoplina

Post by NediM17 »

Previse ti trosi, jedino ako je mrtvi grad, a opet mu je puno. To bi trebalo da bude negdje izmedju 8 i 10 litara.
Svjecice gotovo sigurno nisu uzrok tvog problema, ali da znas za ubuduce oznaka NGK svjecice za tvoj auto je "TR5B-13" .

Vjerovatno ne valja isparivac, a treba jos i fino podesiti plinski ECU. Darkom je mislim nekada radio sa Stagom, ali izgleda da vise ne radi.

Njegos takodjer radi Stag, na njega sam skroz zaboravio.
http://lovato-servis.com
User avatar
ami8
Posts: 444
Joined: 23/05/2010 19:01

#247 Re: Cijene i kvalitet autoplina

Post by ami8 »

Nisam ti govorio za darkom(ni ja nisam išao kod njega iz istog razloga kao i ti - neću nikoga da molim za svoje pare ili što ti kažeš da ga vučem za rukav). Lukavička cesta ti je onaj pravac od kružnog toka ispod Mojmila pa prema Istočnom Sarajevu, pored Dobrinje. Sa kontra strane koja vodi od I.Sarajeva prema gradu je sa desne strane servis za auspuhe i ugradnju plina - dodex čini mi se. Tu radi Dejo, nagodan momak, ako ti može pomoći-pomoći će, nećeš ga morati vući za rukav kao gore spominjanog stručnjaka. A potrošnja ti je potpuno nenormalna još i to da dodam-preko 10 litara ne smije biti u bilo kojim uslovima vožnje.
_NorMaLa
Posts: 40
Joined: 27/04/2012 20:06

#248 Re: Cijene i kvalitet autoplina

Post by _NorMaLa »

@ami8 @NediM17 hvala na komentarima, definitivno ste pomogli sa idejama i informacijama. Nadam se da će momci koje ste predložili moći pomoći u rješavanju problema. :)
Post Reply