Cetvrta Gimnazija Ilidza
-
- Posts: 58
- Joined: 11/10/2014 22:10
#1 Cetvrta Gimnazija Ilidza
Tema za one koju su zavrsili ili pohadjaju ovu skolu. Pisite svoja iskustva
-
- Posts: 58
- Joined: 11/10/2014 22:10
#3 Re: Cetvrta Gimnazija Ilidza
Zasto?nlt wrote:jad i čemer.
-
- Posts: 2550
- Joined: 18/05/2014 18:02
#4 Re: Cetvrta Gimnazija Ilidza
ma....
rođak mi je išao tamo,
profesori iz bezveznih predmeta te maltretiraju, sociologija i tako predmeti tog tipa
nesto i oko geografije nekav kod kojeg ne mozes preko 3 dobiti nikako
ima toga, onda ona okolina i oni kafići
nigdje veze
uostalom, lakša je PRVA GIMNAZIJA
rođak mi je išao tamo,
profesori iz bezveznih predmeta te maltretiraju, sociologija i tako predmeti tog tipa
nesto i oko geografije nekav kod kojeg ne mozes preko 3 dobiti nikako
ima toga, onda ona okolina i oni kafići
nigdje veze
uostalom, lakša je PRVA GIMNAZIJA
- Haris.ba
- Posts: 24378
- Joined: 08/09/2005 20:08
#5 Re: Cetvrta Gimnazija Ilidza
https://www.akta.ba/vijesti/cetvrta-gim ... ntar/85021
I to je propalo iz niza razloga.
Sumnjam da će ovo biti neki uspjeh pored škola u Širokom Brijegu, Vitezu i Travniku. Al' hajd. Nek profesori barem ne odu na biro. Kada se desetljećima čuvaju radna mjesta profesora čuvajući nastavne planove punim nepotrebnog znanja - šta ima veze probati i ovako.
4. gimnazija će ostati škola u koju većinom idu oni što se nisu mogli upisati u 1,2,3. gimnaziju. I ne znam šta da mislim o gimnaziji u koju idu i zidari. Jer sumnjam da će biti obrazovanje iz medicine ili informatike.
Znam da moje dijete neće tamo ići.
Mislim da je 4. gimnazija kada je napravljena bila upravo oblik zanatske škole. Sa ciljem obrazovanja radnika za fabrike na području Ilidže.Četvrta gimnazija Ilidža 2018. postaje Mješoviti školski centar
18.12.2017. 09:56 / Izvor: Oslobođenje
Četvrta gimnazija na Ilidži trebala bi da bude pretvorena u Mješoviti školski centar. Planovi su ovo Ministarstva za obrazovanje, nauku i mlade KS-a koje je oformilo komisiju koja će se baviti ovim pitanjem. Potvrdio je ovo i sam ministar Elvir Kazazović.
"Formirali smo komisiju koja će raditi na tome da se Četvrta gimnazija na Ilidži transformiše u školski centar. To radimo jer je manji interes za upis u ovu gimnaziju, pa smo htjeli da napravimo neku kombinaciju gdje bi bilo ponuđeno više zanimanja. Mješoviti školski centar bi bio u objektu u kojem se sada nalazi Četvrta gimnazija i tu bi pored odjeljenja gimnazije bila bi i odjeljenja zanimanja koja su trenutno tražena na tržištu rada", pojasnio je Kazazović.
Ministar Kazazović uvjerenje da bi do sljedeće školske godine Mješoviti školski centar mogao profunkcionisati.
I to je propalo iz niza razloga.
Sumnjam da će ovo biti neki uspjeh pored škola u Širokom Brijegu, Vitezu i Travniku. Al' hajd. Nek profesori barem ne odu na biro. Kada se desetljećima čuvaju radna mjesta profesora čuvajući nastavne planove punim nepotrebnog znanja - šta ima veze probati i ovako.
4. gimnazija će ostati škola u koju većinom idu oni što se nisu mogli upisati u 1,2,3. gimnaziju. I ne znam šta da mislim o gimnaziji u koju idu i zidari. Jer sumnjam da će biti obrazovanje iz medicine ili informatike.
Znam da moje dijete neće tamo ići.
- nivla
- Posts: 4261
- Joined: 12/01/2008 23:44
#6 Re: Cetvrta Gimnazija Ilidza
ko i svaka druga skola u moru propalih kriterija, ni previse dobra, a nije ni losa onako kako je zele predstaviti
steta je sto je kloc kazazovic zeli pretvoriti u mjesoviti centar,
ne bih rekao da po opstem znanju ucenici koji je pohadjaju budu losiji od ucenika iz "elitnih" gimnazija( druga gimnazija) u kojim npr informatiku predaje jedna tina alibasic, javan profil na fb, vjerovatno i instagramu, nisam bas vidio da profesorice drugih srednjih pa i zanatskih skola imaju onako popunjen profil
sto se tice geografije, uglavnom je na losem glasu Meho Macić, koji jednostavno ne cijeni djecu koja cinjenice bubaju napamet bez ikakvog pokusaja razumijevanja istih, nije neuobicajeno da covjek pita stvari koje bi svako sa razumom trebao znati odgovoriti, tipa " Sta je Velika Britanija", a kao odgovor dobije da je to kontinent, dok opet s druge strane pri pukoj reprodukciji gradiva od strane ucenika kaze da je preskocio jednu recenicu i da 3, covjek je takav, ali svaka skola ima jednu takvu osobu, covjek je znao dati 5 ucenicima koji su znali neke opste stvari, tipa kad je sajam knjige, kad su drzavni praznici, kako se orijentisati u prostoru, nerijetko citirajuci natpis iznad table "geografija to nije samo udzbenik, geografija to je sam zivot"
najveca mana IV gimnazije su kafici koje je davno trebalo ukloniti iz okoline skole, ali izgleda da lokalni mocnici imaju dovoljno uticaja na inspekcijske organe cim se jos nikad to nije ni pokusalo urediti
sto se tice stranih jezika, svi profesori bi trebali biti strogi ili stroziji nego sto je to prof koja predaje latinski jezik, danas je neizbjezno znati jezike
steta je sto je kloc kazazovic zeli pretvoriti u mjesoviti centar,
ne bih rekao da po opstem znanju ucenici koji je pohadjaju budu losiji od ucenika iz "elitnih" gimnazija( druga gimnazija) u kojim npr informatiku predaje jedna tina alibasic, javan profil na fb, vjerovatno i instagramu, nisam bas vidio da profesorice drugih srednjih pa i zanatskih skola imaju onako popunjen profil
sto se tice geografije, uglavnom je na losem glasu Meho Macić, koji jednostavno ne cijeni djecu koja cinjenice bubaju napamet bez ikakvog pokusaja razumijevanja istih, nije neuobicajeno da covjek pita stvari koje bi svako sa razumom trebao znati odgovoriti, tipa " Sta je Velika Britanija", a kao odgovor dobije da je to kontinent, dok opet s druge strane pri pukoj reprodukciji gradiva od strane ucenika kaze da je preskocio jednu recenicu i da 3, covjek je takav, ali svaka skola ima jednu takvu osobu, covjek je znao dati 5 ucenicima koji su znali neke opste stvari, tipa kad je sajam knjige, kad su drzavni praznici, kako se orijentisati u prostoru, nerijetko citirajuci natpis iznad table "geografija to nije samo udzbenik, geografija to je sam zivot"
najveca mana IV gimnazije su kafici koje je davno trebalo ukloniti iz okoline skole, ali izgleda da lokalni mocnici imaju dovoljno uticaja na inspekcijske organe cim se jos nikad to nije ni pokusalo urediti
sto se tice stranih jezika, svi profesori bi trebali biti strogi ili stroziji nego sto je to prof koja predaje latinski jezik, danas je neizbjezno znati jezike
- Haris.ba
- Posts: 24378
- Joined: 08/09/2005 20:08
#7 Re: Cetvrta Gimnazija Ilidza
Ko je pametan i vrijedan, svejedno mu je. Završio četvrtu ili prvu. Nema tu neke velike razlike.nivla wrote:ne bih rekao da po opstem znanju ucenici koji je pohadjaju budu losiji od ucenika iz "elitnih" gimnazija( druga gimnazija)
A opće znanje nema samo od sebe veze sa pokazateljem je li neka škola uspješna ili nije.
Problem je što u 4. gimnaziji nema puno profesora koja če naučiti kako se uči, i koja će naučiti kako se razmišlja. A opće znanje je samo kvantitet.
A zašto je to mana? Ja ne vidim nikakvu manu u kafićima? Šta je to što je tako negativno u kafićima?nivla wrote:najveca mana IV gimnazije su kafici koje je davno trebalo ukloniti iz okoline skole, ali izgleda da lokalni mocnici imaju dovoljno uticaja na inspekcijske organe cim se jos nikad to nije ni pokusalo urediti
Prvo, latinski je gubitak vremena. Nema potrebe da se uči. Gluposti tipa dobro je kod učenja memorisanja, deklinacije koje pomažu učenje jezika i treba za neke fakultete ne treba slušati.nivla wrote:sto se tice stranih jezika, svi profesori bi trebali biti strogi ili stroziji nego sto je to prof koja predaje latinski jezik, danas je neizbjezno znati jezike
Drugo, profesor ne treba da bude ni strog ni mlak. Dobar profesor je onaj ko ima dobru metodologiju prenosa znanja, i uči djecu kako da uče strane jezike. I ima efikasan način provjere znanja naučenog od časa do časa.
Treće, sve jezike koji se uče dva časa sedmično treba ukinuti. To je gubitak vremena. Ako se neki jezik uči, neka se uči 4 časa sedmično, ili nikako.
Geografija nije život. Geografija spada u one ciklične predmete (gdje se isto gradivo više puta uči).nivla wrote:sto se tice geografije, uglavnom je na losem glasu Meho Macić, koji jednostavno ne cijeni djecu koja cinjenice bubaju napamet bez ikakvog pokusaja razumijevanja istih, nije neuobicajeno da covjek pita stvari koje bi svako sa razumom trebao znati odgovoriti, tipa " Sta je Velika Britanija", a kao odgovor dobije da je to kontinent, dok opet s druge strane pri pukoj reprodukciji gradiva od strane ucenika kaze da je preskocio jednu recenicu i da 3, covjek je takav, ali svaka skola ima jednu takvu osobu, covjek je znao dati 5 ucenicima koji su znali neke opste stvari, tipa kad je sajam knjige, kad su drzavni praznici, kako se orijentisati u prostoru, nerijetko citirajuci natpis iznad table "geografija to nije samo udzbenik, geografija to je sam zivot"
Ali, gdje ćeš to reći geografu.
Isto ko kod historije, ko uči događaje, a ne uzročnoposljedične veze - pupa hava.
Tako i kod geografije, ko insistira na glupostima tipa broja merino ovaca na Novom Zelandu, slab je profesor.