Izuzetno mjesto, priroda u svom elementu. Turistički mi izgleda neiskorišteno, a moglo bi da bude zaista posjećeno.
[yt]https://youtu.be/mv2UpbHLxno?si=7bTA_PsWbSkl1rcU[/yt]
Bunski kanali
-
- Posts: 8803
- Joined: 01/07/2019 15:35
- Location: Ispod Koscele
#2 Re: Bunski kanali
Da vec godinama traje borba da se ne upropasti sa hidrocentralama.EmirTr wrote: ↑31/08/2023 08:50 Izuzetno mjesto, priroda u svom elementu. Turistički mi izgleda neiskorišteno, a moglo bi da bude zaista posjećeno.
[yt]https://youtu.be/mv2UpbHLxno?si=7bTA_PsWbSkl1rcU[/yt]
- EmirTr
- Posts: 158
- Joined: 19/09/2020 09:16
#3 Re: Bunski kanali
Čuo sam dole nešto o tome. To bi bila velika greška.
-
- Posts: 8803
- Joined: 01/07/2019 15:35
- Location: Ispod Koscele
- sehohari
- Posts: 5900
- Joined: 22/03/2018 16:37
- Location: Njemačka - Hercegovina - Izvor Bosne - Srce Bosne
- Grijem se na: Le perfectionnisme
- Vozim: Fijaker
- Horoskop: Lav
#5 Re: Bunski kanali
Najpametnije, i najveći vizionarski posao bi bilo cijeli promet kroz Mostar okrenuti na tunel kroz obližnja brda, a magistralu kroz Mazoljice pretvoriti u ono što faktički već sada jeste - gradski bulevar.
- Haris.ba
- Posts: 21775
- Joined: 08/09/2005 20:08
#6 Re: Bunski kanali
Mislis gore iznad izvora Bune brdom? Zar se nije i zbog toga bunilo? I sta mislis kuda bi se odzgo spustilo u polje i spojilo sa magistralom? Opet mora nekim poljima.
-
- Posts: 8803
- Joined: 01/07/2019 15:35
- Location: Ispod Koscele
#7 Re: Bunski kanali
Jesi li bio u Splitu? Gdje je autoput, gdje se iskljucujes za dugopolje?
Spustilo bi se druze ko mora za Mostar sto je mali procenat, i te ceste vec postoje samo bi se prosirile i obnovile. A autoput bi isao normalno na kvanj bez spustanja u dolinu.
Gdje se u Hrvatskoj put spusta u polje?
- Haris.ba
- Posts: 21775
- Joined: 08/09/2005 20:08
#8 Re: Bunski kanali
Sve se moze napraviti. Sto se mene licno tice ne mora se autoput uopce ni spustati u ravnicu Mostara. Tj.ne morate ni imati spoj, ili mozete imati spoj kakav hocete. To bi trebala biti odluka Mostaraca.dr_Evil wrote: ↑13/09/2023 08:29 Jesi li bio u Splitu? Gdje je autoput, gdje se iskljucujes za dugopolje?
Spustilo bi se druze ko mora za Mostar sto je mali procenat, i te ceste vec postoje samo bi se prosirile i obnovile. A autoput bi isao normalno na kvanj bez spustanja u dolinu.
Gdje se u Hrvatskoj put spusta u polje
Samo neka se napravi tranzit.
Splitu je autoput postavljen daleko jer mu je namjena tranzit od Zagreba pa prema Dubrovniku. Namjena je da kad krenes iz Splita brzo dodjes do Zagreba i dalje.
Zato danas imas najgoru redovnu guzvu u drzavi im na potezu Split - Omis (a, i Split - Trogir). Jer autoput nije blizu da preuzme taj lokalni tranzit. I onda moraju da prave brzu cestu (mozda ce i 1+1, ali sa koridorom ko za brzu cestu). I opet ce taj put imati velike ceste za spajanje na njega i ici se onim dijelom koji je poljoprivredno zemljiste.
-
- Posts: 8803
- Joined: 01/07/2019 15:35
- Location: Ispod Koscele
#9 Re: Bunski kanali
A nas autoput nije tranzit za Ploce, nego je autoput Mostar-Sarajevo?Haris.ba wrote: ↑13/09/2023 09:56Sve se moze napraviti. Sto se mene licno tice ne mora se autoput uopce ni spustati u ravnicu Mostara. Tj.ne morate ni imati spoj, ili mozete imati spoj kakav hocete. To bi trebala biti odluka Mostaraca.dr_Evil wrote: ↑13/09/2023 08:29 Jesi li bio u Splitu? Gdje je autoput, gdje se iskljucujes za dugopolje?
Spustilo bi se druze ko mora za Mostar sto je mali procenat, i te ceste vec postoje samo bi se prosirile i obnovile. A autoput bi isao normalno na kvanj bez spustanja u dolinu.
Gdje se u Hrvatskoj put spusta u polje
Samo neka se napravi tranzit.
Splitu je autoput postavljen daleko jer mu je namjena tranzit od Zagreba pa prema Dubrovniku. Namjena je da kad krenes iz Splita brzo dodjes do Zagreba i dalje.
Zato danas imas najgoru redovnu guzvu u drzavi im na potezu Split - Omis (a, i Split - Trogir). Jer autoput nije blizu da preuzme taj lokalni tranzit. I onda moraju da prave brzu cestu (mozda ce i 1+1, ali sa koridorom ko za brzu cestu). I opet ce taj put imati velike ceste za spajanje na njega i ici se onim dijelom koji je poljoprivredno zemljiste.
Ocekujes iz Mostara takvu guzvu kao iz komplet Dalmacije za vrijeme sezone?
-
- Posts: 3339
- Joined: 22/09/2018 13:21
#10 Re: Bunski kanali
Prvo: Split je po veličini drugi grad u Hrvatskoj, sa nizom privrednih resursa koji su vrlo bitni i koji zavise od auto-puta, dok je Dubrovnik turistička destinacija, i tek iza slijedi tranzitni značaj Dalmatine.Haris.ba wrote: ↑13/09/2023 09:56Sve se moze napraviti. Sto se mene licno tice ne mora se autoput uopce ni spustati u ravnicu Mostara. Tj.ne morate ni imati spoj, ili mozete imati spoj kakav hocete. To bi trebala biti odluka Mostaraca.dr_Evil wrote: ↑13/09/2023 08:29 Jesi li bio u Splitu? Gdje je autoput, gdje se iskljucujes za dugopolje?
Spustilo bi se druze ko mora za Mostar sto je mali procenat, i te ceste vec postoje samo bi se prosirile i obnovile. A autoput bi isao normalno na kvanj bez spustanja u dolinu.
Gdje se u Hrvatskoj put spusta u polje
Samo neka se napravi tranzit.
Splitu je autoput postavljen daleko jer mu je namjena tranzit od Zagreba pa prema Dubrovniku. Namjena je da kad krenes iz Splita brzo dodjes do Zagreba i dalje.
Zato danas imas najgoru redovnu guzvu u drzavi im na potezu Split - Omis (a, i Split - Trogir). Jer autoput nije blizu da preuzme taj lokalni tranzit. I onda moraju da prave brzu cestu (mozda ce i 1+1, ali sa koridorom ko za brzu cestu). I opet ce taj put imati velike ceste za spajanje na njega i ici se onim dijelom koji je poljoprivredno zemljiste.
Drugo: Ekologija, zaštita prirode, nije samo i isključivo svojina lokalne zajednice. Mora biti briga svih ljudi, pa i tvoja iz Sarajeva.
- Haris.ba
- Posts: 21775
- Joined: 08/09/2005 20:08
#11 Re: Bunski kanali
Ocekujem da lokalna zajednica ako nece spoj na autoput, ne mora ni da ga ima. Sta nije jasno? Samo nek ima tranzit.
Ako nece autoput negdje blizu ravnice, samo nek se napravi da prodje autocesta da ne smeta, a spojna je nebitna.
Ne kontam sta ti je poenta. Autoput oko Splita nije planiran za lokalce. Za svakodnevnu upotrebu, s kraja na kraj grada.HelaS wrote: ↑14/09/2023 07:54 Prvo: Split je po veličini drugi grad u Hrvatskoj, sa nizom privrednih resursa koji su vrlo bitni i koji zavise od auto-puta, dok je Dubrovnik turistička destinacija, i tek iza slijedi tranzitni značaj Dalmatine.
Drugo: Ekologija, zaštita prirode, nije samo i isključivo svojina lokalne zajednice. Mora biti briga svih ljudi, pa i tvoja iz Sarajev
Ekologija ti da ne moze autoput pored aerodroma? Hajd da prvo mi uzoremo aerodrom jer svakako nema letova jer on zauzima ogromnu povrsinu za lavandu i smilje.
Ono je urbanizovana dolina. I bice sve vise izgradjena. Autoput ce samo olaksati da turisti mogu da dolaze do vikendica na Blagaju. Sve ce ono vremenom biti izgradjeno.
-
- Posts: 8803
- Joined: 01/07/2019 15:35
- Location: Ispod Koscele
#12 Re: Bunski kanali
Pa nek se pravi na Podvelezju tj. brdu iznad kao sto je i planirano. Nek prolazi, ko mu je branio. Pa niko nije bio protiv njega dok ga ne spustise dole kraj kavada i krtole.
Haris.ba wrote: ↑14/09/2023 12:16 Ne kontam sta ti je poenta. Autoput oko Splita nije planiran za lokalce.
Ekologija ti da ne moze autoput pored aerodroma? Hajd da prvo mi uroremo aerodrom jer svakako nema letova jer on zauzima ogromnu povrsinu za lavandu i smilje.
Ono je urbanizovana dolina. I bice sve vise izgradjena. Autoput ce samo olaksati da turisti mogu da dolaze do vikendica na Blagaju. Sve ce ono vremenom biti izgradjeno.
Hoce, bit ce sa vremenom sve izgradjeno kad i drzave nema! Ali to nije razlog da jos vise unistavamo, nego da donesemo zakon da nema gradnje na poljoprivrednom dobru, ne moze oranica preko noci biti kuca.
Koridor Vc se ne pravi za lokalce, kao sto nije ni Dalmatina za Splicane. Iste su vrijednosti. A Aerodrom svakako treba sklonit na Rotimlju, koji ce qrc ondje.