Tačno. Sve ijedan kamion što vozi za TE i sa Vijenca ima onu nadgradnju. To je par tona više od dozvoljenog maksimuma a stotine ih prodefiluje na dnevnoj bazizippoo87 wrote: ↑27/05/2023 16:14Pa uraditi ce se...samo nije hiĆa,pomalo.Volim Bosnu wrote: ↑27/05/2023 15:59 Ovo što rade Šićki Brod-Lukavac je dobro,ali to nije nista ako se ne uradi najgora dionica na Planeti Zemlja od Lukavca do Puračića
Samo ako budu iste firme radile i na isti nacin...vec slijedece godine je put u slicnom stanju.
Sve dok ne postave dvije kamionske vage na dionicu Doboj-Tuzla i 24 satnu patrolu da mjeri kamione,put nece dugo trajati...jedino da ga urade kao amerikanci ili kao ovi sto prugu rade u Sa...sa betonskim tamponom ispod 2-3 sloja asfalta ali bi to kod nas kostalo 100 miliona KM po kilometru
Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Moderator: anex
-
- Posts: 3515
- Joined: 05/05/2005 08:25
#4976 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
- studeni76
- Posts: 5422
- Joined: 03/06/2009 14:12
#4977 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Ma kakve vage, to je uvezan sistem odozgo. Određeni prevoznici se ne zaustavljaju od strane policije!
BTW nikad mi neće biti jasno gdje je ekonomska računica prevoziti ugalj Stanari-Te Tuzla kamionima!? Jedna željeznička kompozicija to odradi brze i kvalitetnije. Al gdje prestaje logika, počinje Bosna
BTW nikad mi neće biti jasno gdje je ekonomska računica prevoziti ugalj Stanari-Te Tuzla kamionima!? Jedna željeznička kompozicija to odradi brze i kvalitetnije. Al gdje prestaje logika, počinje Bosna
-
- Posts: 2796
- Joined: 20/05/2011 17:53
#4978 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
To za vage si upravu, policija ima tajni dil, mislim da je bilo jednom neko hapsenje za te dilove, ali novi dan novi dil
Za zeljeznice je racunica da su kamioni jeftiniji, nevjerovatno ali istinito, eh sad posto su snizili cijenu kamiondzije pokusavaju nadoknaditi na tonazi, je se placa po prevezenoj toni, cuo sam da nema ni jednog da je ispod 10t pretovara, tj ni jedan nije ispod 50t ukupne mase
Edit
Naravno dovoljno je da jedan saobracajni inspektor ode u te tuzla I trazi odvage kamiona od pocetka godina, kazne se obracunavaju po predjenom km pretovara, ma ni kad bi im kamione oduzeli I prodali ne bi mogli pokriti kazne samo za ovu godinu, ali taj ako ne bi uzeo pare, odmah bio otpusten, ako ne I gore
Za zeljeznice je racunica da su kamioni jeftiniji, nevjerovatno ali istinito, eh sad posto su snizili cijenu kamiondzije pokusavaju nadoknaditi na tonazi, je se placa po prevezenoj toni, cuo sam da nema ni jednog da je ispod 10t pretovara, tj ni jedan nije ispod 50t ukupne mase
Edit
Naravno dovoljno je da jedan saobracajni inspektor ode u te tuzla I trazi odvage kamiona od pocetka godina, kazne se obracunavaju po predjenom km pretovara, ma ni kad bi im kamione oduzeli I prodali ne bi mogli pokriti kazne samo za ovu godinu, ali taj ako ne bi uzeo pare, odmah bio otpusten, ako ne I gore
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#4979 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Izgradnja Južne obilaznice Mostara [tunel Novi - 900 m] - 25. 05. 2023.
-
- Posts: 3017
- Joined: 14/09/2006 11:02
#4980 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Dokle su došli sa rekonstrukcijom puta Šićki-Lukavac?
- Chloe
- Photo mod
- Posts: 72060
- Joined: 03/10/2011 20:11
#4981 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
https://www.klix.ba/biznis/investicije/ ... /230612057
Tooooo BiH, toooo Fortoooo ....
A ti Krajinooo idi k vragu ...
Tooooo BiH, toooo Fortoooo ....
A ti Krajinooo idi k vragu ...
- Haris.ba
- Posts: 24869
- Joined: 08/09/2005 20:08
- DrugaGimnazija
- Posts: 1016
- Joined: 13/10/2006 17:30
#4983 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Pa, ne moze u svakoj vijesti biti i TK i USK i KS i svaki drugi dio BiH.Chloe wrote: ↑12/06/2023 15:21 https://www.klix.ba/biznis/investicije/ ... /230612057
Tooooo BiH, toooo Fortoooo ....
A ti Krajinooo idi k vragu ...
- Chloe
- Photo mod
- Posts: 72060
- Joined: 03/10/2011 20:11
#4984 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Jaaah, bogata BiH pa se podrazumjeva da će biti para i za USK dok se Sa i Bg povežu .....DrugaGimnazija wrote: ↑12/06/2023 21:56Pa, ne moze u svakoj vijesti biti i TK i USK i KS i svaki drugi dio BiH.Chloe wrote: ↑12/06/2023 15:21 https://www.klix.ba/biznis/investicije/ ... /230612057
Tooooo BiH, toooo Fortoooo ....
A ti Krajinooo idi k vragu ...
- Haris.ba
- Posts: 24869
- Joined: 08/09/2005 20:08
#4985 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
U ovojvijesti se ne spominje TK. Grijesim li?DrugaGimnazija wrote: ↑12/06/2023 21:56 Pa, ne moze u svakoj vijesti biti i TK i USK i KS i svaki drugi dio BiH.
Mozda ce Zvornik i Doboj spajati preko Bijeljine i Brckog.
-
- Posts: 69
- Joined: 05/06/2022 14:46
#4986 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Željeznička pruga Zvornik-Kalesija-Tuzla-Lukavac-Petrovo-Doboj. Od Doboja za Banja Luku i Bihać,kao i od Doboja za Zenicu, Sarajevo i Mostar
- studeni76
- Posts: 5422
- Joined: 03/06/2009 14:12
#4987 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Ovdje mi djeluje nevjerovatno da su desnu traku iz pravca TZ uradili sa oba sloja asfalta a lijevu traku na dijelu prije Ganjge pa do Junuzovica ostavili neuradjenu. Jbt razlika u visini 20cm, lik ispred mene se haman zanio pa kad ne propade. Znam da će završiti ali mi je bilo logično da nju urade barem u prvom sloju kao ostatak prema nadvoznjaku
- studeni76
- Posts: 5422
- Joined: 03/06/2009 14:12
#4988 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Ma nema kod nas neke perspektive za putnički željeznički saobraćaj, barem lokalno. Željezničke stanice nisu u skladu sa naseljima, većinom ti opet treba taxi da stigneš gdje kreneš. Npr kod nas izadjes na stanici u Puracicu ili Dobosnici i treba ti pola sata hodanja do centra naselja. Nekad je to bilo prihvatljivo al danas nijeVolim Bosnu wrote: ↑17/06/2023 11:11 Željeznička pruga Zvornik-Kalesija-Tuzla-Lukavac-Petrovo-Doboj. Od Doboja za Banja Luku i Bihać,kao i od Doboja za Zenicu, Sarajevo i Mostar
-
- Posts: 5670
- Joined: 22/09/2018 13:21
#4989 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Pa šta predlažeš - da i ne gradimo pruge, daleko su im stanice od naselja, a i povezuju mjesta bez stanovnika. Možda si u pravu, pa bismo i auto-puteve trebali prestati graditi, identičnom logikomstudeni76 wrote: ↑17/06/2023 14:57Ma nema kod nas neke perspektive za putnički željeznički saobraćaj, barem lokalno. Željezničke stanice nisu u skladu sa naseljima, većinom ti opet treba taxi da stigneš gdje kreneš. Npr kod nas izadjes na stanici u Puracicu ili Dobosnici i treba ti pola sata hodanja do centra naselja. Nekad je to bilo prihvatljivo al danas nijeVolim Bosnu wrote: ↑17/06/2023 11:11 Željeznička pruga Zvornik-Kalesija-Tuzla-Lukavac-Petrovo-Doboj. Od Doboja za Banja Luku i Bihać,kao i od Doboja za Zenicu, Sarajevo i Mostar
- studeni76
- Posts: 5422
- Joined: 03/06/2009 14:12
#4990 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Ne kontam o čemu ti. Željeznice prije svega trebaju da služe za prevoz tereta, podrobise kamioni ceste. I koliko znam proširenje željezničke mreže se nigdje ne spominje u planovima o razvoju. Ono što imamo ostaje.HelaS wrote: ↑17/06/2023 15:17Pa šta predlažeš - da i ne gradimo pruge, daleko su im stanice od naselja, a i povezuju mjesta bez stanovnika. Možda si u pravu, pa bismo i auto-puteve trebali prestati graditi, identičnom logikomstudeni76 wrote: ↑17/06/2023 14:57
Ma nema kod nas neke perspektive za putnički željeznički saobraćaj, barem lokalno. Željezničke stanice nisu u skladu sa naseljima, većinom ti opet treba taxi da stigneš gdje kreneš. Npr kod nas izadjes na stanici u Puracicu ili Dobosnici i treba ti pola sata hodanja do centra naselja. Nekad je to bilo prihvatljivo al danas nije
A nije mi jasno sta ne razumiješ o putničkom saobraćaju. Današnji stil života je takav da ljudi nemaju vremena i strpljenja da pješače do kuće ili na stanicu pola sata. 2 primjera sam ti naveo gdje pruga prolazi dalje od naselja. Imaš i primjer Tuzle, izadjes na stanici i došao si praktično nigdje. Gdje god da kreneš imaš se lijepo nahodat ili opet plaćat taxi. Obrnut primjer je Lukavac, tu su pruga i stanica u gradu. Al takvih slučajeva nema puno. Zato kažem da za lokalni saobraćaj željeznica nema svijetlu budućnost, možda dalje relacije mogu opstati!
PS: Za tvoju informaciju putnički voz na relaciji Doboj-TZ je ukinut prije par godina, zbog neisplativosti naravno.
-
- Posts: 5670
- Joined: 22/09/2018 13:21
#4991 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
U gradnji željezničke infrastrukture nemoguće je graditi različitu za lokalni saobraćaj i međugradski, međunarodni, ili teretni i putnički. Drugo, tamo gdje postoji razvijena saobraćajna infrastruktura, razvijat će se i naseljena mjesta, industrija, itd. Jugoslavija je načinila stratešku grešku ukidanjem pruga po BiH, i za deceniju i nešto više, opustošila sela i kompletna područja koja su gravitirala tim prugama. Razvoj pruga i njihova mreža, strategija je razvoja svake države i njenog društva, i ne odgovara strpljenju stanovništva u njihovoj besmislenoj žurbi i stilu života ljudi koji ne vide dalje od metar ispred nosa.studeni76 wrote: ↑17/06/2023 17:01Ne kontam o čemu ti. Željeznice prije svega trebaju da služe za prevoz tereta, podrobise kamioni ceste. I koliko znam proširenje željezničke mreže se nigdje ne spominje u planovima o razvoju. Ono što imamo ostaje.
A nije mi jasno sta ne razumiješ o putničkom saobraćaju. Današnji stil života je takav da ljudi nemaju vremena i strpljenja da pješače do kuće ili na stanicu pola sata. 2 primjera sam ti naveo gdje pruga prolazi dalje od naselja. Imaš i primjer Tuzle, izadjes na stanici i došao si praktično nigdje. Gdje god da kreneš imaš se lijepo nahodat ili opet plaćat taxi. Obrnut primjer je Lukavac, tu su pruga i stanica u gradu. Al takvih slučajeva nema puno. Zato kažem da za lokalni saobraćaj željeznica nema svijetlu budućnost, možda dalje relacije mogu opstati!
PS: Za tvoju informaciju putnički voz na relaciji Doboj-TZ je ukinut prije par godina, zbog neisplativosti naravno.
-
- Posts: 69
- Joined: 05/06/2022 14:46
#4992 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Željeznicki saobracaj je jeftiniji od drumskog, sigurniji.U Njemačkoj npr.auto ti i ne treba, mnogi putuju vozom.Ako sam pola sata od zeljeznicke stanice nije problem da me neko kolima prebaci do nje,a onda vozom npr.pravac Jadran..zasto ne od Brckog,preko Tuzle, Doboja,Sarajeva do Ploča.Ja bih uradio obavezno prugu Banovići-Vares.Vozom bi i navijaci isli na utakmice i slicno. Moze se tu naci isplativost.
- Haris.ba
- Posts: 24869
- Joined: 08/09/2005 20:08
#4993 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Jeftinije je kamionima prevoziti ugalj iz Stanara prema Tuzli nego prugom. Ili, jeftinije je iz Miljevine ugalj voziti kamionima nego voz koristiti za neku relaciju.
-
- Posts: 69
- Joined: 05/06/2022 14:46
#4994 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Evo zadnji sloj postavljaju na dionici Šićki Brod-Lukavac. Nadajmo se da ce uraditi i signalizaciju da po noći vozači imaju orjentir Ili će opet ostati nedovrseno i fukarastina
- studeni76
- Posts: 5422
- Joined: 03/06/2009 14:12
#4995 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
A koja to cesta kod nas nema signalizaciju? Mislim ono postoje stvari koje se kritikuju al sad za signalizaciju nema smisla stvarno.Volim Bosnu wrote: ↑22/06/2023 13:40 Evo zadnji sloj postavljaju na dionici Šićki Brod-Lukavac. Nadajmo se da ce uraditi i signalizaciju da po noći vozači imaju orjentir Ili će opet ostati nedovrseno i fukarastina
-
- Posts: 160
- Joined: 31/03/2014 21:21
#4996 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
M-17 Doboj-Zenica najjača magistrala u državi!
U inat @EFD22
U inat @EFD22
-
- Posts: 3017
- Joined: 14/09/2006 11:02
#4997 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Šta je sa trećom trakom kod Čevljanovića? Radi li se išta?
- Haris.ba
- Posts: 24869
- Joined: 08/09/2005 20:08
-
- Posts: 1857
- Joined: 17/10/2012 18:53
#4999 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
O kakvih ti pola sata pricas?studeni76 wrote: ↑17/06/2023 17:01
Ne kontam o čemu ti. Željeznice prije svega trebaju da služe za prevoz tereta, podrobise kamioni ceste. I koliko znam proširenje željezničke mreže se nigdje ne spominje u planovima o razvoju. Ono što imamo ostaje.
A nije mi jasno sta ne razumiješ o putničkom saobraćaju. Današnji stil života je takav da ljudi nemaju vremena i strpljenja da pješače do kuće ili na stanicu pola sata. 2 primjera sam ti naveo gdje pruga prolazi dalje od naselja. Imaš i primjer Tuzle, izadjes na stanici i došao si praktično nigdje. Gdje god da kreneš imaš se lijepo nahodat ili opet plaćat taxi. Obrnut primjer je Lukavac, tu su pruga i stanica u gradu. Al takvih slučajeva nema puno. Zato kažem da za lokalni saobraćaj željeznica nema svijetlu budućnost, možda dalje relacije mogu opstati!
PS: Za tvoju informaciju putnički voz na relaciji Doboj-TZ je ukinut prije par godina, zbog neisplativosti naravno.
Pa vecina nasih gradova je duga 2 kilometra a siroka 1 km. Znaci blizu skroz.
Osim toga ono sto je malo dalje imo bi taksi i eto te. Razvio bi se i lokalni taksi i autobuski biznis.
- studeni76
- Posts: 5422
- Joined: 03/06/2009 14:12
#5000 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Zeljeznica nije samo tu da spaja gradić već i sela. Pola sata o kojima ja pričam je bas u tim selima. Evo konkretno u blizine mene stanica u Puracic je na rudniku i nije ni blizu naselja, stanica u Dobosnici je pored sela a selo je ogromno (bus im treba za doći na stanicu), stanica u Bistarcu je na ruku samo malom dijelu tog sela za ostalo je brže autom doći u Lukavac. A lokalni taxi imas u gradskim zonama, na selu toga nema osim po pozivu. A to bas nije jeftino da ti ta i dodje na adresu 20km od grada. O tih pola sata sam ja pisaoBAK-eV wrote: ↑20/07/2023 14:10O kakvih ti pola sata pricas?studeni76 wrote: ↑17/06/2023 17:01
Ne kontam o čemu ti. Željeznice prije svega trebaju da služe za prevoz tereta, podrobise kamioni ceste. I koliko znam proširenje željezničke mreže se nigdje ne spominje u planovima o razvoju. Ono što imamo ostaje.
A nije mi jasno sta ne razumiješ o putničkom saobraćaju. Današnji stil života je takav da ljudi nemaju vremena i strpljenja da pješače do kuće ili na stanicu pola sata. 2 primjera sam ti naveo gdje pruga prolazi dalje od naselja. Imaš i primjer Tuzle, izadjes na stanici i došao si praktično nigdje. Gdje god da kreneš imaš se lijepo nahodat ili opet plaćat taxi. Obrnut primjer je Lukavac, tu su pruga i stanica u gradu. Al takvih slučajeva nema puno. Zato kažem da za lokalni saobraćaj željeznica nema svijetlu budućnost, možda dalje relacije mogu opstati!
PS: Za tvoju informaciju putnički voz na relaciji Doboj-TZ je ukinut prije par godina, zbog neisplativosti naravno.
Pa vecina nasih gradova je duga 2 kilometra a siroka 1 km. Znaci blizu skroz.
Osim toga ono sto je malo dalje imo bi taksi i eto te. Razvio bi se i lokalni taksi i autobuski biznis.