Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Moderator: anex
- studiorum_tuzlaensis
- Posts: 5953
- Joined: 08/07/2015 11:06
- Location: dogodine u Mariupolju
#4126 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
@Pedjat87cg Više snijega bude uglavnom oko prevoja Čemerno (Gacko) i Rogoj (Trnovo) ali se to čisti. Jedino ako naletiš navečer tokom mećave kad tek pada. Lance u gepeku za svaki slučaj preporučujem.
Najlošiji dio puta je ustvari Foča - Tjentište (NP Sutjeska) - Čemerno.
Prošao sam skoro sve magistrale i regionale BiH uzduž i poprijeko i doživljam ovu dionicu Sarajevo - Bileća (GP Deleuša - Vraćenovići) kao veoma dobru i ugodnu za vožnju. Nema gužve već iza Krupca (izlaz iz sarajevskog polja) i ljepota je voziti i zimi i ljeti.
Najlošiji dio puta je ustvari Foča - Tjentište (NP Sutjeska) - Čemerno.
Prošao sam skoro sve magistrale i regionale BiH uzduž i poprijeko i doživljam ovu dionicu Sarajevo - Bileća (GP Deleuša - Vraćenovići) kao veoma dobru i ugodnu za vožnju. Nema gužve već iza Krupca (izlaz iz sarajevskog polja) i ljepota je voziti i zimi i ljeti.
Last edited by studiorum_tuzlaensis on 08/01/2022 12:19, edited 1 time in total.
-
- Posts: 21692
- Joined: 05/11/2009 11:49
#4127 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Nek se fata GP Klobuk, pa na Trebinje i Mostar. Jebes Cemerno i Rogoj i zimi.
-
- Posts: 22370
- Joined: 23/07/2007 21:46
- Location: BiH
-
- Posts: 8
- Joined: 15/12/2020 18:33
#4129 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Izjutra cemo krenuti, ne bih planinskim dionicama nocu voziostudiorum_tuzlaensis wrote: ↑08/01/2022 12:14 @Pedjat87cg Više snijega bude uglavnom oko prevoja Čemerno (Gacko) i Rogoj (Trnovo) ali se to čisti. Jedino ako naletiš navečer tokom mećave kad tek pada. Lance u gepeku za svaki slučaj preporučujem.
Najlošiji dio puta je ustvari Foča - Tjentište (NP Sutjeska) - Čemerno.
Prošao sam skoro sve magistrale i regionale BiH uzduž i poprijeko i doživljam ovu dionicu Sarajevo - Bileća (GP Deleuša - Vraćenovići) kao veoma dobru i ugodnu za vožnju. Nema gužve već iza Krupca (izlaz iz sarajevskog polja) i ljepota je voziti i zimi i ljeti.
Nemam ni neko posebno dobro auto, pa mislim da cemo nazad preko Mostara i Trebinja, jes da je duze jedno 50-60km, ali nema ovih prevoja, ne bih da gatam kakva ce situacija biti sa snijegom i ciscenjem. Prosle godine je bilo skoro pa lanci neophodni koliko je bilo snijega...
- studiorum_tuzlaensis
- Posts: 5953
- Joined: 08/07/2015 11:06
- Location: dogodine u Mariupolju
#4130 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
u crnu goru mor'aaju lanci
- BarbaDue
- Posts: 63359
- Joined: 03/02/2008 22:28
- Location: pogledaj iza sebe
- drug_profi
- Posts: 50614
- Joined: 16/07/2012 16:00
#4132 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Haman ce kostat ko Prenj, a Prenj ce onda kostat ko godisnji BDP.
- mk ultra
- Posts: 19535
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#4134 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Za dovršetak tunela Hranjen potrebno 320 mil KM, 14 mil KM za nastavak radovadrug_profi wrote: ↑09/01/2022 03:11 Haman ce kostat ko Prenj, a Prenj ce onda kostat ko godisnji BDP.
Indikator
Pregovarački postupak javne nabavke kojim bi se nastavili radovi na tunelu Hranjen je obustavljen, budući da se čeka ishod žalbe jednog od ponuđača.
Javno preduzeće Autoceste FBiH je pokrenulo pregovarački postupak bez obavještenja za nastavak radova u vrijednosti 20 posto što iznosi 13.999.980 KM bez PDV-a od osnovnog ugovora dodijeljenog izvođaču radova, kompaniji Euro-Asfalt.
- U oktobru 2021. godine, pokrenut je postupak javne nabavke prema Ekspertnom vijeću za izbor konsultantskih usluga FIDIC eksperata, koji bi bili podrška projektu, a čiji primarni zadatak je utvrđivanje činjeničnog stanja u vezi sa realizaciijom ugovora. Trenutno je postupak obustavljen, iz razloga što se čeka ishod izjavljene žalbe jednog od ponuđača koju je JP Autoceste FBiH proslijedilo Uredu za razmatranje žalbi BiH, kazala je premijerka Bosansko-podrinjskog kantona Goražde, administrativne jedinice u BiH jako zinteresovane za realizaciju projekta povezivanja modernom cestom Sarajeva i Goražda.
Za završetak projekta kompletnog tunela, prema procjenama, neophodna su finansijska sredstva u približnom iznosu od 320 miliona KM sa PDV-om.
Procjena za prvu fazu, probijanje i izradu primarne podgrade glavne, saobraćajne, tunelske cijevi ukupne dužine 5.480 metara te servisne tunelske cijevi ukupne dužine 5.470 metara iznosi oko 120.000.000 KM sa PDV-om.
- Posebno nas raduje činjenica da je uvijek postojala opredjeljenost Vlade FBiH i JP Autoceste u davanju podrške implementaciji ovog projekta. Prema informacijama s kojim raspolažemo, u prijedlogu Budžeta FBiH za 2022 godinu, za kapitalne transfere javnim preduzećima planiran je iznos od 254 miliona KM i odnosu na 2021. godinu, veći je za 98,2 miliona ili 63 posto. Dakle, ovo je jedna ohrabrujuća informacija iz razloga što su ta sredstva planirana za auto ceste i brze ceste, a podrška izgradnji tunela i u 2022. godini neće izostati, stav je svih nivoa vlasti, naglašava premijerka.
Radovi na tunelu Hranjen, na trasi buduće brze ceste Sarajevo – Goražde, obustavljeni su tokom ljeta prošle godine, nakon što je izvođač Euro-Asflat izveo 37 posto radova na tunelu, utrošio više od 90 posto od ukupne vrijednosti ugovorenih radova, te potrošio 80 posto ugovorenog roka za završetak ugovorenog posla.
Dok su političke stranke upozoravale na mogući kriminal, iz Euro-Asfalta su teškoće pravdali navodima da je u toku realizacije projekta došlo do problema, ponajviše zbog razlike između predviđenih i stvarnih geoloških uslova terena na kojem se vrši izgradnja tunela, što su i fakturisali investitoru, a to je dovelo do neplanirane eskalacije troškova projekta.
U informaciji Autocesta FBiH navedeno je da je u međuvremenu došlo do napretka u realizaciji radova i da je do sada glavna tunelska cijev iskopana u dužini od 2.120 metara, što je od posljednje informacije koja je dostavljena Vladi BPK Goražde u septembru 2021. godine, više za 85 metara. Servisna tunelska cijev iskopana je u dužini od 1.933 metara , što dovodi do podatka da je ukupno 100 metara urađeno više.
U informaciji se takođe navodi da je do sada iskopano/podgrađeno 39 posto tunela, a utrošeno je 94 posto od ukupne vrijednosti ugovorenih radova.
-
- Posts: 3515
- Joined: 05/05/2005 08:25
- mk ultra
- Posts: 19535
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#4136 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Samo to kod nas moze
Potpises ugovor sa jednim izvođačem na xx para da izvrši probijanje tunela
On zavrsi za te pare 30%
Bez ikakve dalje provjere dajes mu 14mil jbt ko da je hljeb kupiti
Samo nafaka
Potpises ugovor sa jednim izvođačem na xx para da izvrši probijanje tunela
On zavrsi za te pare 30%
Bez ikakve dalje provjere dajes mu 14mil jbt ko da je hljeb kupiti
Samo nafaka
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#4137 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Nije baš samo kod nas, dešava se to manje više svagdje. Kod nas se ranije dešavalo na koridoru Vc, a dešava se još uvijek.
Ipak izgradnja tunela Hranjen je odilčan primjer, šta bi se desilo da je Vlada FBiH nije podizala kredite kod međunaordnih institucija koje bi onda kontrolisale procedure koliko - toliko, jer da se išlo ho - ruk tenderima poput Hranjena, ovo bi postalo sasvim normalno.
Sada su napokon izašli u javnost i sa realnom cijenom ovog tunela, jer inicijalnih 100 miliona je bilo nemoguće, nego je to iznos koji je Vlada tada imala i dala Euro - Asfaltu, bušite koliko može, a mi ćemo finansirati dalje kako mognemo.
Izgledno je da će se ovo desiti opet, jer ovih 14 miliona je smiješno i sigurno neće pokriti završetak proboja tunela. Nakon što se probije tunel, mislim da Euro Asfalt tu ispada.
- mk ultra
- Posts: 19535
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#4138 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
prekoračenje u zemljanim radovima je uvijek moguće, ali kako je i zakon regulisao do 20% jer naravno nikad ne znaš šta ćeš izvućiSo What! wrote: ↑10/01/2022 10:27Nije baš samo kod nas, dešava se to manje više svagdje. Kod nas se ranije dešavalo na koridoru Vc, a dešava se još uvijek.
Ipak izgradnja tunela Hranjen je odilčan primjer, šta bi se desilo da je Vlada FBiH nije podizala kredite kod međunaordnih institucija koje bi onda kontrolisale procedure koliko - toliko, jer da se išlo ho - ruk tenderima poput Hranjena, ovo bi postalo sasvim normalno.
Sada su napokon izašli u javnost i sa realnom cijenom ovog tunela, jer inicijalnih 100 miliona je bilo nemoguće, nego je to iznos koji je Vlada tada imala i dala Euro - Asfaltu, bušite koliko može, a mi ćemo finansirati dalje kako mognemo.
Izgledno je da će se ovo desiti opet, jer ovih 14 miliona je smiješno i sigurno neće pokriti završetak proboja tunela. Nakon što se probije tunel, mislim da Euro Asfalt tu ispada.
ovdje ti daješ komplet 20%, a i sa tim nećeš doći ni do 50% početnog ugovora, opet istom izvođaču koji je da izvineš potpisao ugovor za sve za te pare.
dakle greška nije ni 20, ni 30, već 70%
daješ opet 14 miliona i opet ne znaš koliko će na kraju koštati. šta sad za 14miliona ne iskopaju ni 300m? što je opet moguće jer idu u nepoznato, ima li kakvog projekta - geološkog bilo kakvog koji će moći uraditi neko ko nije EA? i da se zna cijena iskopa +/- 30%
pa da se provjeri rentabilnost
pa da se provjeri koliko to stvarno košta
do kad će ovako, bubni još 100 mil, pa da vidimo dokle ćemo
wtf
- Haris.ba
- Posts: 24889
- Joined: 08/09/2005 20:08
#4139 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Samo da priupitam, a kuda dalje iz tunela Hranjen zapadno?
I nemojte bezveze pisati. U Hranjen ce se ulupati cca pola milijardice, jer to tako mora.
I nemojte bezveze pisati. U Hranjen ce se ulupati cca pola milijardice, jer to tako mora.
-
- Posts: 9366
- Joined: 20/12/2018 16:11
#4140 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Je li mogla neka firma vise probiti za isto para? Je li mogla neka firma isto probiti za manje para? Je li mogla neka firma bolje isplanirati radove i procijeniti? Da li je u medjuvremenu se pojavila neka firma koja bi bolje posao nastavila raditi? Da li bi neka firma preostale radove za manje para mogla izvesti? Na kraju, da li je uopce pruzena mogucnost da neka druga firma dobije ovaj posao, ili je samo uvaljen euroasfalt pod parolom "slagat cemo narod a poslije cemo vam davati para koliko hocete, ko jebe narod glupi"?So What! wrote: ↑10/01/2022 10:27Nije baš samo kod nas, dešava se to manje više svagdje. Kod nas se ranije dešavalo na koridoru Vc, a dešava se još uvijek.
Ipak izgradnja tunela Hranjen je odilčan primjer, šta bi se desilo da je Vlada FBiH nije podizala kredite kod međunaordnih institucija koje bi onda kontrolisale procedure koliko - toliko, jer da se išlo ho - ruk tenderima poput Hranjena, ovo bi postalo sasvim normalno.
Sada su napokon izašli u javnost i sa realnom cijenom ovog tunela, jer inicijalnih 100 miliona je bilo nemoguće, nego je to iznos koji je Vlada tada imala i dala Euro - Asfaltu, bušite koliko može, a mi ćemo finansirati dalje kako mognemo.
Izgledno je da će se ovo desiti opet, jer ovih 14 miliona je smiješno i sigurno neće pokriti završetak proboja tunela. Nakon što se probije tunel, mislim da Euro Asfalt tu ispada.
Nikad saznati necemo..
Da li ce neko odgovarati za ovo? Da li je pokrenut postupak protiv nekog? Ko je pogresno procijenio? Zasto je OPET pogresno procijenio?
Ali sve dok je onih koji to cak iz inonimnosti foruma opravdavaju sa "desava se to svugdje", niko ne osjeca potrebu da odgovori na ova gore pitanja
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#4141 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
To sto se dumping desava svagdje, nije opravdanje, vec samo odgovor na konstataciju, da ovo samo kod nas ima.izvrsni direktor wrote: ↑10/01/2022 11:02
Je li mogla neka firma vise probiti za isto para? Je li mogla neka firma isto probiti za manje para? Je li mogla neka firma bolje isplanirati radove i procijeniti? Da li je u medjuvremenu se pojavila neka firma koja bi bolje posao nastavila raditi? Da li bi neka firma preostale radove za manje para mogla izvesti? Na kraju, da li je uopce pruzena mogucnost da neka druga firma dobije ovaj posao, ili je samo uvaljen euroasfalt pod parolom "slagat cemo narod a poslije cemo vam davati para koliko hocete, ko jebe narod glupi"?
Nikad saznati necemo..
Da li ce neko odgovarati za ovo? Da li je pokrenut postupak protiv nekog? Ko je pogresno procijenio? Zasto je OPET pogresno procijenio?
Ali sve dok je onih koji to cak iz inonimnosti foruma opravdavaju sa "desava se to svugdje", niko ne osjeca potrebu da odgovori na ova gore pitanja
Tesko da ce iko odgovarati, pod Hranjenom ce zavrsiti gomila dividendi javnih preduzeca, jer se radi o DIY projektu Vlade FBIH.
Odlican pokazni primjer, sta bi se desilo, nedaj Boze da bez medjunarodnih arbitara provodimo i ostale cestovne projekte u drzavi.
Ja iskreno protiv projekta izgradnje ovog tunela nemam nista, jako rijetko cu ga i koristiti jednom kad se izgradi, ali pozdravljam njegovu izgradnju. Ipak sam protiv nacina na koji je izveden tender, finansiranje, organizacija i manje vise sve sto je vezano za proces izgradnje ovog tunela.
- mk ultra
- Posts: 19535
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#4142 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
pa evo ako izađe na 500mil, a vrlo vjerovatno i više od toga, reci mi kakav se magistralni put bez tunela mogao napraviti preko prevoja grebak za te pare
možda da se pokrije i održavanje u 10 godina za te pare
ne treba nam veći neprijatelj od nas samih.
možda da se pokrije i održavanje u 10 godina za te pare
ne treba nam veći neprijatelj od nas samih.
- drug_profi
- Posts: 50614
- Joined: 16/07/2012 16:00
#4143 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
To je trosak od 20.000 po glavi stanovnika BPK.
Ekvivalent tome da se ulupa 9 milijardi za put prema Tuzli.
Znamo kakav bi se autoput mogao napraviti, maltene ravnom linijom.
Ekvivalent tome da se ulupa 9 milijardi za put prema Tuzli.
Znamo kakav bi se autoput mogao napraviti, maltene ravnom linijom.
- escobar__
- Posts: 8881
- Joined: 07/06/2010 22:48
- Location: 🇪🇺
#4144 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Da ne pričamo o tome da bi cesta obišla privremeno okupirane dijelove naše Republike.
-
- Posts: 1189
- Joined: 05/01/2013 16:16
-
- Posts: 7577
- Joined: 19/09/2011 09:03
#4146 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
AuuuuSo What! wrote: ↑09/01/2022 19:04Za dovršetak tunela Hranjen potrebno 320 mil KM, 14 mil KM za nastavak radovadrug_profi wrote: ↑09/01/2022 03:11 Haman ce kostat ko Prenj, a Prenj ce onda kostat ko godisnji BDP.
Indikator
Pregovarački postupak javne nabavke kojim bi se nastavili radovi na tunelu Hranjen je obustavljen, budući da se čeka ishod žalbe jednog od ponuđača.
Javno preduzeće Autoceste FBiH je pokrenulo pregovarački postupak bez obavještenja za nastavak radova u vrijednosti 20 posto što iznosi 13.999.980 KM bez PDV-a od osnovnog ugovora dodijeljenog izvođaču radova, kompaniji Euro-Asfalt.
- U oktobru 2021. godine, pokrenut je postupak javne nabavke prema Ekspertnom vijeću za izbor konsultantskih usluga FIDIC eksperata, koji bi bili podrška projektu, a čiji primarni zadatak je utvrđivanje činjeničnog stanja u vezi sa realizaciijom ugovora. Trenutno je postupak obustavljen, iz razloga što se čeka ishod izjavljene žalbe jednog od ponuđača koju je JP Autoceste FBiH proslijedilo Uredu za razmatranje žalbi BiH, kazala je premijerka Bosansko-podrinjskog kantona Goražde, administrativne jedinice u BiH jako zinteresovane za realizaciju projekta povezivanja modernom cestom Sarajeva i Goražda.
Za završetak projekta kompletnog tunela, prema procjenama, neophodna su finansijska sredstva u približnom iznosu od 320 miliona KM sa PDV-om.
Procjena za prvu fazu, probijanje i izradu primarne podgrade glavne, saobraćajne, tunelske cijevi ukupne dužine 5.480 metara te servisne tunelske cijevi ukupne dužine 5.470 metara iznosi oko 120.000.000 KM sa PDV-om.
- Posebno nas raduje činjenica da je uvijek postojala opredjeljenost Vlade FBiH i JP Autoceste u davanju podrške implementaciji ovog projekta. Prema informacijama s kojim raspolažemo, u prijedlogu Budžeta FBiH za 2022 godinu, za kapitalne transfere javnim preduzećima planiran je iznos od 254 miliona KM i odnosu na 2021. godinu, veći je za 98,2 miliona ili 63 posto. Dakle, ovo je jedna ohrabrujuća informacija iz razloga što su ta sredstva planirana za auto ceste i brze ceste, a podrška izgradnji tunela i u 2022. godini neće izostati, stav je svih nivoa vlasti, naglašava premijerka.
Radovi na tunelu Hranjen, na trasi buduće brze ceste Sarajevo – Goražde, obustavljeni su tokom ljeta prošle godine, nakon što je izvođač Euro-Asflat izveo 37 posto radova na tunelu, utrošio više od 90 posto od ukupne vrijednosti ugovorenih radova, te potrošio 80 posto ugovorenog roka za završetak ugovorenog posla.
Dok su političke stranke upozoravale na mogući kriminal, iz Euro-Asfalta su teškoće pravdali navodima da je u toku realizacije projekta došlo do problema, ponajviše zbog razlike između predviđenih i stvarnih geoloških uslova terena na kojem se vrši izgradnja tunela, što su i fakturisali investitoru, a to je dovelo do neplanirane eskalacije troškova projekta.
U informaciji Autocesta FBiH navedeno je da je u međuvremenu došlo do napretka u realizaciji radova i da je do sada glavna tunelska cijev iskopana u dužini od 2.120 metara, što je od posljednje informacije koja je dostavljena Vladi BPK Goražde u septembru 2021. godine, više za 85 metara. Servisna tunelska cijev iskopana je u dužini od 1.933 metara , što dovodi do podatka da je ukupno 100 metara urađeno više.
U informaciji se takođe navodi da je do sada iskopano/podgrađeno 39 posto tunela, a utrošeno je 94 posto od ukupne vrijednosti ugovorenih radova.
-
- Posts: 3515
- Joined: 05/05/2005 08:25
#4147 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Premijer Federacije Bosne i Hercegovine Fadil Novalić u utorak je, u sjedištu Vlade Federacije BiH u Sarajevu, održao sastanak s premijerom Tuzlanskog kantona Kadrijom Hodžićem, predstavnicima gradova Srebrenik i Gradačac, te privrednicima s područja Tuzlanskog kantona. Sastanak je održan na inicijativu premijera Novalića, a u fokusu razgovora je bila putna infrastruktura, odnosno projekt izgradnje autoceste Tuzla-Brčko-Orašje.
Ope' po ko zna koji puta izražava se zainteresovanost i ističe postojanje ozbiljne namjere......
Mrš
-
- Posts: 40
- Joined: 17/01/2022 17:06
#4148 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Evo taman naleti na video , djeluje po prilično završena i dobra cestaSo What! wrote: ↑30/12/2021 17:46Sredinom 2022. godine se spominje u posljednjim člancima.Porodice Foht wrote: ↑27/12/2021 12:00 Odakle odjednom prica da je zavrsetak radova na cesti Stolac-Neum pocetak 2022 godine? Pa ne mogu zavrsiti onoliko posla za mjesec-dva?
https://youtu.be/TyIiYafr_Hs
-
- Posts: 987
- Joined: 13/11/2010 16:09
#4149 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Znaci za tunel, 320 Miliona Kilometara (KM BAM a bezbeli bice i PDV momacki):mrgreen: oko 6 000 metara a, koliko do njega sa obe strane,to ne kazu.
Do Neuma ili do Stoca 36 kilometara,manje od stoje.(Trecina ovog nenahranjenog u tunelima)
nEDAJTE Fooooooodile i Baaaaaaaaaaaakire ni zrno vazeljin.
Halal vam od mene svaka marka koju klepite budalama.
-
- Posts: 3515
- Joined: 05/05/2005 08:25
#4150 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about
Na dijelu magistralnog puta Tuzla – Sarajevo, u širem području Živinica u kratkom vremenskom periodu dogodile su se četiri saobraćajne nesreće u kojima je povrijeđeno pet osoba.
Nema problema. Fadil i vlOda su svjestni važnosti ove putne komunikacije i izuzetno su zainteresovani za početak razmatranja izrade plana za ponudu i pocetak crtanja projektne dokumentacije........Pretpostavlja se da su sudarima vozila doprinijeli uslovi na putu, odnosno mokra i klizava cesta, zbog čega iz tuzlanske policije apeluju na pojačan oprez prilikom upravljanja vozilima.