Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
studeni76
Posts: 5361
Joined: 03/06/2009 14:12

#3351 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by studeni76 »

Malo pripazi na prelaz sa novog na stari dio u Sicima, na ostatku nema vise kratera kao ranije :-D
User avatar
Laertes
Posts: 4237
Joined: 08/01/2015 18:25

#3352 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Laertes »

studeni76 wrote: 15/09/2020 18:29 Malo pripazi na prelaz sa novog na stari dio u Sicima, na ostatku nema vise kratera kao ranije :-D
:thumbup:
User avatar
So What!
Posts: 11144
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3353 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Nešto sam također razmišljao, da li je moguće tuzlanski tranzit pomjeriti na drugu trasu i za sada imam otprilike dva nerealna rješenja, jedno je kroz brda u fazonu Zeničke obilaznice, a druga je neka paralelna trasa sa regionalnom cestom R469, samo je taj dio pravo naseljen.

Je li po vama uopšte moguća neka druga trasa, ukoliko bi nekada u budućnosti došlo do izmještanja ovog tranzita.
User avatar
escobar__
Posts: 8850
Joined: 07/06/2010 22:48
Location: 🇪🇺

#3354 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by escobar__ »

Mislim da ne, prevelik bi to bio zalogaj za postojeću postavu vlasti, posebno ta varijanta brdima oko grada.
User avatar
So What!
Posts: 11144
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3355 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

escobar__ wrote: 16/09/2020 06:01 Mislim da ne, prevelik bi to bio zalogaj za postojeću postavu vlasti, posebno ta varijanta brdima oko grada.
Prevelik zalogaj, za ovu vlast, je i Prenj, nisam konkretno mislio, ko bi i kada realizovao, nego da li neko ima ideju, kuda je takva trasa moguća?

Po meni bi ubjedljivo ova, varijanta pored aerodroma, bila revolucionarna.
User avatar
Laertes
Posts: 4237
Joined: 08/01/2015 18:25

#3356 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Laertes »

So What! wrote: 16/09/2020 07:42
escobar__ wrote: 16/09/2020 06:01 Mislim da ne, prevelik bi to bio zalogaj za postojeću postavu vlasti, posebno ta varijanta brdima oko grada.
Prevelik zalogaj, za ovu vlast, je i Prenj, nisam konkretno mislio, ko bi i kada realizovao, nego da li neko ima ideju, kuda je takva trasa moguća?

Po meni bi ubjedljivo ova, varijanta pored aerodroma, bila revolucionarna.
Šta bi dobili s time? Tranzit od Živinica prema Kalesiji? Za to je dovoljna i ova regionalna.
User avatar
So What!
Posts: 11144
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3357 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Laertes wrote: 16/09/2020 07:51Šta bi dobili s time? Tranzit od Živinica prema Kalesiji? Za to je dovoljna i ova regionalna.
Pa i ne baš, trenutni tranzit ide kroz grad, i ovaj koji vodi za Karakaj i Srbiju bi varijantom Šićki Brod - Husino - Dubrave - Vukovije bi uveliko zaobišao grad, a ako bi išao u formatu brze ceste, sigurni bi bio i prvi izbor za one koji su u tranzitu.

Trenutna regionalna cesta i nema baš kapacitete za teretni tranzitni saobraćaj, a nije ni neka pretjerano bolja alternativa i putničkim vozilima.

Tranzit prema Orašju i Hrvatskoj bi ostao tu gdje jeste, ali za razliku od ovoga o čemu ja pričam, za tranzit prema Orašju, postoji, ako ništa, idejno rješenje u vidu brze ceste od Šićkog Broda preko Srebrenika i Brčkog do Orašja.
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#3358 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

So What! wrote: 15/09/2020 23:35 Nešto sam također razmišljao, da li je moguće tuzlanski tranzit pomjeriti na drugu trasu i za sada imam otprilike dva nerealna rješenja, jedno je kroz brda u fazonu Zeničke obilaznice, a druga je neka paralelna trasa sa regionalnom cestom R469, samo je taj dio pravo naseljen.

Je li po vama uopšte moguća neka druga trasa, ukoliko bi nekada u budućnosti došlo do izmještanja ovog tranzita.
Moguće je. Varijanta kroz brda bi vjerovatno bila preskupa i problematična zbog sastava tla. Cijela Ilinčica je zapravo brdo pijeska i od vrha Ilinčice do Husina na istoku već ima problema s klizištima u naseljima. Možda bi se i to moglo izvesti ali bi bilo jako skupo i zahtjevno.

Ali mogla bi se npr. napraviti cesta koja bi na zapadu počinjala kod Ljubača, vezala M18 i planiranu cestu do Đurđevika, pa i pratila prugu do križanja R469 i R470. Ako si kad prolazio, to je tamo gdje je crkva, prelaz preko pruge i pokretna traka za jalovinu. Dobar dio bi prolazio kraj brda jalovine iskopanog u obližnjem rudniku, pa bi na pola te dionice bilo jako lako odraditi eksproprijaciju (jalovina je državna i ne vrijedi ništa - isto planiraju i za Đurđevik, gdje bi nekoliko kilometara išlo uz sam krug rudnika).

Ne znam dokle si zamislio da ide paralelno? Do aerodroma ne bi bio problem ako bi išla uz prugu jer okolo nije naseljeno kao uz R469. Problem s tom varijantom je što bi se do aerodroma i poslije preko Tojšića i Čaklovića vratila nazad na istočni ulaz u grad, a to bi napravilo nekoliko kilometara "viška" radi tog obilaženja.

Druga opcija bi bila varijacija na predratni plan. Tad je predložen tunel od tuzlanske južne magistrale tj. Ši Sela prema površinskom kopu Dubrave. U tom slučaju zaobilaznica bi od raskrsnice i pruge skrenula na sjever prateći pokretnu traku, pa oko površinskog kopa i kroz tunel. To bi bila bolja opcija jer bi bila kraća, ali samo ako bi se ujedno južna magistrala produžila preko Luka do Slavinovića, jer bi u protivnom sav promet i dalje išao na Brčansku.

U obje varijante na tu obilaznicu bi se vezala i najavljena nova trasa kroz Krojčicu (tunel), pa bi se onda do nje moglo doći s istočnog i zapadnog ulaza u grad, kao i iz samog grada, preko Krojčice i eventualno Ši Sela ako bi se uradilo po starom idejnom rješenju. Kako god bi se uradilo, tih desetak kilometara bi za sva vremena riješilo tranzit i drastično smanjilo gužve i zagađenje u Tuzli.
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#3359 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

So What! wrote: 16/09/2020 07:58
Laertes wrote: 16/09/2020 07:51Šta bi dobili s time? Tranzit od Živinica prema Kalesiji? Za to je dovoljna i ova regionalna.
Pa i ne baš, trenutni tranzit ide kroz grad, i ovaj koji vodi za Karakaj i Srbiju bi varijantom Šićki Brod - Husino - Dubrave - Vukovije bi uveliko zaobišao grad, a ako bi išao u formatu brze ceste, sigurni bi bio i prvi izbor za one koji su u tranzitu.

Trenutna regionalna cesta i nema baš kapacitete za teretni tranzitni saobraćaj, a nije ni neka pretjerano bolja alternativa i putničkim vozilima.

Tranzit prema Orašju i Hrvatskoj bi ostao tu gdje jeste, ali za razliku od ovoga o čemu ja pričam, za tranzit prema Orašju, postoji, ako ništa, idejno rješenje u vidu brze ceste od Šićkog Broda preko Srebrenika i Brčkog do Orašja.
Kad bi se uradili tuneli Ši Selo i Krojčica, to ne samo da bi bila cesta za tranzit, već bi pomogla i ljudima koji rade malo dalje od kuće. Prijatelj živi na Stupinama a radi dole prema Lukavcu. Svaki dan na posao vozi kroz grad, a kad bi postojala takva cesta, fino bi pičio kroz Ši Selo, pa zaobilaznicom do Šićkog. Bilo bi duže, ali bez semafora i gradske vožnje bi se sigurno stizalo brže i trošilo manje goriva.
User avatar
Laertes
Posts: 4237
Joined: 08/01/2015 18:25

#3360 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Laertes »

So What! wrote: 16/09/2020 07:58
Laertes wrote: 16/09/2020 07:51Šta bi dobili s time? Tranzit od Živinica prema Kalesiji? Za to je dovoljna i ova regionalna.
Pa i ne baš, trenutni tranzit ide kroz grad, i ovaj koji vodi za Karakaj i Srbiju bi varijantom Šićki Brod - Husino - Dubrave - Vukovije bi uveliko zaobišao grad, a ako bi išao u formatu brze ceste, sigurni bi bio i prvi izbor za one koji su u tranzitu.

Trenutna regionalna cesta i nema baš kapacitete za teretni tranzitni saobraćaj, a nije ni neka pretjerano bolja alternativa i putničkim vozilima.

Tranzit prema Orašju i Hrvatskoj bi ostao tu gdje jeste, ali za razliku od ovoga o čemu ja pričam, za tranzit prema Orašju, postoji, ako ništa, idejno rješenje u vidu brze ceste od Šićkog Broda preko Srebrenika i Brčkog do Orašja.
Ima smisla :thumbup:
mistek
Posts: 3371
Joined: 23/05/2010 15:16

#3361 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by mistek »

Ima smisla obilaznica, tranzit, ali nema ondje prostora normalnog, a po brdima fakat ne mislim da se isplati, ne znam :D
Možda ja griješim, ali onaj dio iznad aerodroma je nakrcan kućama svuda, prije da to ide bliže gradu brdom.

I džaba, ovo ne bi bio ni 10. po važnosti projekat u TK. Hajd prežvakana cesta Sarajevo-Tuzla i obilaznice oko gradova na tom dijelu (Živinice prije svega, ali kad tad će se morati misliti i o Kladnju), ali morali bi raditi makar na planovima da se dolinom Spreče pruži brza cesta, pa onda taj dio Tuzla-Srebrenik-Brčko i sl.

Helem, za početak bi fakat bilo dobro da riješe te priključe na petlju na Šićkom: prema Lukavcu pružiti 2x2, prema Sarajevu otpočeti obilaznicu prema Đurđeviku.

@SoWhat!, ima li se gdje pogledati to idejno rješenje sjeverno od Šićkog, prema Srebreniku? Ni tu baš ne kontam kako je provući.
User avatar
So What!
Posts: 11144
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3362 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

mistek wrote: 16/09/2020 14:29 Ima smisla obilaznica, tranzit, ali nema ondje prostora normalnog, a po brdima fakat ne mislim da se isplati, ne znam :D
Možda ja griješim, ali onaj dio iznad aerodroma je nakrcan kućama svuda, prije da to ide bliže gradu brdom.

I džaba, ovo ne bi bio ni 10. po važnosti projekat u TK. Hajd prežvakana cesta Sarajevo-Tuzla i obilaznice oko gradova na tom dijelu (Živinice prije svega, ali kad tad će se morati misliti i o Kladnju), ali morali bi raditi makar na planovima da se dolinom Spreče pruži brza cesta, pa onda taj dio Tuzla-Srebrenik-Brčko i sl.

Helem, za početak bi fakat bilo dobro da riješe te priključe na petlju na Šićkom: prema Lukavcu pružiti 2x2, prema Sarajevu otpočeti obilaznicu prema Đurđeviku.

@SoWhat!, ima li se gdje pogledati to idejno rješenje sjeverno od Šićkog, prema Srebreniku? Ni tu baš ne kontam kako je provući.
Image
User avatar
So What!
Posts: 11144
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3363 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Alfons Kauders wrote: 16/09/2020 07:59Moguće je. Varijanta kroz brda bi vjerovatno bila preskupa i problematična zbog sastava tla. Cijela Ilinčica je zapravo brdo pijeska i od vrha Ilinčice do Husina na istoku već ima problema s klizištima u naseljima. Možda bi se i to moglo izvesti ali bi bilo jako skupo i zahtjevno.

Ali mogla bi se npr. napraviti cesta koja bi na zapadu počinjala kod Ljubača, vezala M18 i planiranu cestu do Đurđevika, pa i pratila prugu do križanja R469 i R470. Ako si kad prolazio, to je tamo gdje je crkva, prelaz preko pruge i pokretna traka za jalovinu. Dobar dio bi prolazio kraj brda jalovine iskopanog u obližnjem rudniku, pa bi na pola te dionice bilo jako lako odraditi eksproprijaciju (jalovina je državna i ne vrijedi ništa - isto planiraju i za Đurđevik, gdje bi nekoliko kilometara išlo uz sam krug rudnika).

Ne znam dokle si zamislio da ide paralelno? Do aerodroma ne bi bio problem ako bi išla uz prugu jer okolo nije naseljeno kao uz R469. Problem s tom varijantom je što bi se do aerodroma i poslije preko Tojšića i Čaklovića vratila nazad na istočni ulaz u grad, a to bi napravilo nekoliko kilometara "viška" radi tog obilaženja.

Druga opcija bi bila varijacija na predratni plan. Tad je predložen tunel od tuzlanske južne magistrale tj. Ši Sela prema površinskom kopu Dubrave. U tom slučaju zaobilaznica bi od raskrsnice i pruge skrenula na sjever prateći pokretnu traku, pa oko površinskog kopa i kroz tunel. To bi bila bolja opcija jer bi bila kraća, ali samo ako bi se ujedno južna magistrala produžila preko Luka do Slavinovića, jer bi u protivnom sav promet i dalje išao na Brčansku.

U obje varijante na tu obilaznicu bi se vezala i najavljena nova trasa kroz Krojčicu (tunel), pa bi se onda do nje moglo doći s istočnog i zapadnog ulaza u grad, kao i iz samog grada, preko Krojčice i eventualno Ši Sela ako bi se uradilo po starom idejnom rješenju. Kako god bi se uradilo, tih desetak kilometara bi za sva vremena riješilo tranzit i drastično smanjilo gužve i zagađenje u Tuzli.
Ovaj dio sam shvatio, ali iskreno pojma nemam da su postojali neki predratni planovi. Od predratnih planova upoznat sam sa nastavkom tranzita, koji se doduše i na završava na nekom kritičnom mjestu, ali svakako bi odgovaralo da je duži.
Alfons Kauders wrote: 16/09/2020 08:04Kad bi se uradili tuneli Ši Selo i Krojčica, to ne samo da bi bila cesta za tranzit, već bi pomogla i ljudima koji rade malo dalje od kuće. Prijatelj živi na Stupinama a radi dole prema Lukavcu. Svaki dan na posao vozi kroz grad, a kad bi postojala takva cesta, fino bi pičio kroz Ši Selo, pa zaobilaznicom do Šićkog. Bilo bi duže, ali bez semafora i gradske vožnje bi se sigurno stizalo brže i trošilo manje goriva.
Tuneli kroz tuzlanska brda, osim ovog kroz Krojčicu su daleka budućnost, ali južna obilaznica možda i nije. Tuzla recimo, kao i većina bosanskohercegovačkih gradova ima problem (ako je to problem uopšte) sa brdima oko grada. Banja Luka i Tuzla na svu sreću nemaju nešto visoka brda i planine, ali kao što si i sam rekao, sastavljena su od nepovoljnih masa, pogotovo ako se uzme da taj kraj leži na nekim rudama.
User avatar
So What!
Posts: 11144
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3364 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

I da, pisali smo o tome ovdje nekada, ali evo da napomenem, u decembru 2018. godine, Vlada FBiH je usvojila Program utroška uplaćenog dijela sredstava „Kapitalni transferi javnim poduzećima – transfer za izgradnju autocesta i brzih cesta”, u kojem je tada predvidjela ova novac iz budžeta za tunel Hranjen, projektovanje brze ceste Mostar - Široki Brijeg, I transverzalu (tunel Kobilja Glava) i dionicu Mihatovići – Lukavac na trasi autoceste Žepče – Tuzla 40.000.000 KM. Za građevinske radove bit će izdvojeno 35.000.000 KM, za nadzor izvođenja 4.000.000 KM i za studijsko-tehničku dokumentaciju 1.000.000 KM.

Ja pojma nemam kako su Mihatovići - Lukavac, dio brze ceste prema Žepču, znajući da su Mihatovići sjeverno od Šićkog Broda, no međutim, kasnije sam saznao da je petlja Mihatovići predviđena da bude zadnji segment ove brze ceste i to bi trebalo ovako da izgleda.

Image

Novac je proslijeđen, prije nešto malo manje od dvije godine, no međutim nikada nismo vidjeli ništa više na ovoj dionici, ali bi svakako bio presretan kada bi se po tom pitanju nešto i uradilo.
Planirana autocesta Tuzla-Žepče priključak na koridor Vc (5C) u dužini od 65 km počinje na kraju dionice autoceste Orašje-Tuzla koja se završava u području naselja ''Brgule''. Na kraju dionice autoceste Orašje-Tuzla u naselju ''MihatovićI” planirano je čvorište ''Mihatovići'' koje će povezivati postojeću magistralnu cestu M1.8 Tuzla-Orašje na projektovanu autocestu te dalje prema Orašju i Žepču.

Početna tačka projekta Tuzla-Žepče priključak na koridor Vc određena je od strane Investitora i neposredno je iza petlje ''Mihatovići''.
Ukupna dužina auto-ceste Tuzla-Žepče koja je planirana da prolazi kroz općinu Tuzla je u dužini od cca 1,65 km dok kroz općinu Lukavac dužina autoceste iznosi cca 19,60 km. Na granici općina Tuzla i Lukavac planiran je ''tunel br.1'' dužine cca 675,00m a dalje u pravcu Lukavca trasa prolazi iza naselja ''Gornji Bistarac'' odnosno između naselja i postojećeg lokalnog puta koji se nalazi iznad jezera ''Bistarac'', te ''tunelom br.2'' dužine cca 860,00m prolazi kroz naseljeni dio ''Mijatovići''.

Planirana auto-cesta će prelaziti preko željezničke pruge, potom trasa ide kroz ''Suvat'' odnosno ''Bokavićko Polje'' sve do ukrštanja sa postojećim regionalnim putem za Poljice. Na ovom dijelu trasa se ukršta sa postojećim magistralnim putem M-4 Doboj-Tuzla, lokalnim putem za Čajiće, koritom rijeke Jale i Spreče. Preko postojeće magistralne ceste i regulisanog korita rijeke Jale predviđen je objekat Most L=258,00m, korito rijeke Jale koje se kreće Bokavićkim Poljem. Preko lokalne ceste za Čajiće i korita rijeke Spreče predviđen je most L=224m kao i betonski zid sa desne strane uz korito rijeke sve do mosta preko regionalne ceste. Most preko regionalne ceste je dužine cca L=156,00m.

U nastavku trasa od ukrštanja sa postojećim regionalnim putem za Poljice prolazi ispod žičare, između naselja Modrac i korita rijeke Spreče te prelazi preko postojeće lokalne saobraćajnice i ide iznad naselja ''Tabaci'' obodom brda ''Tirinovac''. Nakon prolaska brda ''Tiranovac'' trasa ide između naselja ''Bikodže'' i ''Caparde'' nenaseljenim dijelom sve do ukrštanja sa postojećim regionalnim putem za Poljice, u naselju ''Mosorovac''.
U nastavku od naselja ''Mosorovac'' trasa prolazi pored jezera ''Modrac'' te dalje obilazi naselje ''Babice Donje'' odnosno pruža se pretežno nenaseljenim dijelom sve do brda ''Nezino Brdo'' gdje je predviđen ulaz u tunel odnosno u dijelu naselja ''Babice Gornje'' trasa je u tunelu a izlazni portal predviđen je u naselju ''Begići''. U ovom dijelu iza naselja ''Babice Donje'' predviđeno je odmorište na trasi.
Od naselja ''Begići'' do granice sa općinom Banovići trasa prati postojeću saobraćajnicu i korito rijeke ''Turije'', potom trasa prolazi iza naselja ''Halvadžije'', “Potoci'', ''Savičići'' te ulazi u naselje ''Lozna'' u općini Banovići.
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#3365 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

So What! wrote: 16/09/2020 16:45
Ovaj dio sam shvatio, ali iskreno pojma nemam da su postojali neki predratni planovi. Od predratnih planova upoznat sam sa nastavkom tranzita, koji se doduše i na završava na nekom kritičnom mjestu, ali svakako bi odgovaralo da je duži.
Da, da, to je bio dio istog plan - da se Južna magistrala nastavi do Slavinovića i dalje. Evo kako bi trebao izgledati prvi dio do Luka i početka Slavinovića, to je i danas prijeko potrebno uraditi da se rastereti raskrsnica Brčanska Malta.

Image

Raskrsnica na istoku je urađena nekoliko godina prije rata. S nje bi se dakle pičilo dalje prema Slavinovićima ili kroz Ši Selo tunelom u Sprečko Polje. Aerodrom bi onda bio desetak minuta od centra Tuzle, čak i manje iz istočnog dijela grada.
Tuneli kroz tuzlanska brda, osim ovog kroz Krojčicu su daleka budućnost, ali južna obilaznica možda i nije. Tuzla recimo, kao i većina bosanskohercegovačkih gradova ima problem (ako je to problem uopšte) sa brdima oko grada. Banja Luka i Tuzla na svu sreću nemaju nešto visoka brda i planine, ali kao što si i sam rekao, sastavljena su od nepovoljnih masa, pogotovo ako se uzme da taj kraj leži na nekim rudama.
Taj tunel od Ši Sela do PK Dubrave bi trebao biti oko 500 metara dug. Čaklovići o kojim smo neki dan pričali su 300 i kusur metara ako se ne varam. Ne bi trebao biti teži za izvesti od tog ispod Krojčice ili onog koji će se raditi na novoj magistrali za Đurđevik, koja bi pičila pravo kroz brdo, a ne na istok preko Husina. Nisam geolog i ne znam kako to izgleda, ali pošto su ga mislili praviti blizu površinskog kopa, pretpostavljam da su već tad poznavali situaciju ispod i iznad zemlje.
Naslovnica
Posts: 27531
Joined: 20/03/2013 15:38

#3366 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Naslovnica »

Jučer javljaju za Crnaju, čekanje će biti najviše 7 minuta, danas javljaju 30 minuta.
Vranduk 2 na kvadrat u najavi.
:evil:


https://www.klix.ba/vijesti/bih/ceste-f ... /200917028

https://www.centralna.net/2020/09/16/na ... -7-minuta/
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#3367 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

Naslovnica wrote: 17/09/2020 10:52 Jučer javljaju za Crnaju, čekanje će biti najviše 7 minuta, danas javljaju 30 minuta.
Vranduk 2 na kvadrat u najavi.
:evil:


https://www.klix.ba/vijesti/bih/ceste-f ... /200917028

https://www.centralna.net/2020/09/16/na ... -7-minuta/
Tunel dug 550 metara. Da ga danas prođeš bez radova po ograničenju od 30 na sat, trebaju 2.2 minute. Kad se budu izvodili radovi, barem 3 minute čiste vožnje ako ne i više. Sve to pod uslovom da si prvi u koloni.

Da mi je znati kako li su podesili semafore da dođu do te cifre od 7 minuta. :lol:
Naslovnica
Posts: 27531
Joined: 20/03/2013 15:38

#3368 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Naslovnica »

Na kraju će se isposaviti da je to čekanje u rasponu od 7-30 minuta ustvari čekanje u rasponu 1-3 sata.
User avatar
un1ted
Posts: 9957
Joined: 20/10/2012 13:29
Location: Tema onih koji zaradjuju do 500KM viewtopic.php?f=77&t=82867&p=17676078#p17676

#3369 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by un1ted »

Iskreno, meni ni sekunde nije žao da se čeka ni pet sati. Sami smo doveli do ovoga.
mahalik
Posts: 1916
Joined: 12/09/2009 16:48

#3370 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by mahalik »

neki wrote: 15/09/2020 09:39 Neće se desiti isto...desiti će se jos gore, jer kod Crnaje nema ni alternativnog makadama, jedino da naprave ponton preko jezera :-)
Sto je jos gore, tek kad završe crnaju skontace da treba rekonstruisati i lendavu pa onda opet dvije godine sranja, umjesto kad već rade jedan da istovremeno rade i drugi
Čitam na netu trebao se graditi novi tunel Crnaja ali te pare otišle kao pomoć privredi.
Ok
Kažete da novi tunel kosta cca 30 miliona KM.
Pa otkud je problem zadužiti se i krenuti u ovaj novi skoro km tunel i time tako pomoći privredi
BadBoy
Posts: 8041
Joined: 01/11/2005 21:55

#3371 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by BadBoy »

un1ted wrote: 17/09/2020 11:08 Iskreno, meni ni sekunde nije žao da se čeka ni pet sati. Sami smo doveli do ovoga.
Slažem se. Treba što više jebat ovaj "narod". Javljaj mi se mazohističke tendencije čisto da vidim dokle će.
User avatar
JThomas
Posts: 69048
Joined: 24/05/2008 15:01
Location: Sic semper tyrannis

#3372 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by JThomas »

sarajevo - trnovo - foča - čemerno - gacko - bileća - trebinje - ljubinje - stolac - blagaj - mostar. upoznaj domovinu da bi je više volio. ima alternativnog pravca, samo je narod razmažen, ne prati vlast i želi sve na gotovo :bih:
User avatar
drug_profi
Posts: 50134
Joined: 16/07/2012 16:00

#3373 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi »

Prelazak 550 metara sa 30km/h je za 66 sekundi, a ne 2,2 minuta.
User avatar
Logovan
Posts: 94100
Joined: 15/05/2010 00:44
Location: http://i57.klix.com/6ocy11.png

#3374 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Logovan »

JThomas wrote: 17/09/2020 11:42upoznaj domovinu da bi je više volio.
:thumbup: :bih: :bih:
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#3375 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

drug_profi wrote: 17/09/2020 13:17 Prelazak 550 metara sa 30km/h je za 66 sekundi, a ne 2,2 minuta.
Ups, do mene, 1.1 minuta a ne 2.2... Doduše kad ga budu radili teško da će se voziti 30, pa će svakako biti sporije.
Post Reply